КЗ,, СОЛОНИЦІВСЬКА ГІМНАЗІЯ
,,ПЕРЛИНА””
ЗАНЯТТЯ З СЕНСОРНОГО РОЗВИТКУ
ДЛЯ ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ
ТЕМА:,,ПОДАРУНКИ ВОВЧИКА-БРАТИКА”.
ВИХОВАТЕЛЬ ДЕНИСОВА Н.В.
2020Р.
Тема: «Подарунки Вовчика-Братика»
Мета: навчати дітей розрізняти геометричні фігури; розрізняти і називати кольори (червоний, жовтий, синій, зелений); закріпити поняття «один», «багато»; розвивати увагу, уяву; виховувати бажання допомагати та вміння співчувати.
Активізація словника:круг, трикутник, квадрат; один, багато; червоний, жовтий, синій, зелений,.
Обладнання: рукавична, лялька вовк, дві коробочки, геометричні фігури, різнокольорові квіти, тарілочки і ложечки різних кольорів, бублики.
Хід заняття
(Діти сидять на стільчиках)
Вихователь: Добрий день, малята! Який чудовий сьогодні день! У мене дуже гарний настрій. А у вас?
Діти: Так!
- Ось подивіться! До нас у гості завітав Вовчик! У нього теж дуже гарний настрій, у нього сьогодні День народження. Йому подарували багато подарунків і він хоче вам їх показати (він приніс з собою дві коробочки).
Вихователь разом з Вовчиком відкривають першу коробку – там геометричні фігури (Вовчик, не знає, що це таке).
Вихователь: Діти, а ви знаєте що це?
Діти відповідають і називають фігури.
Вихователь: Але ці фігури не прості, а чарівні, вони можуть перетворитися в картинку. Давайте спробуємо разом зробити гарну яскраву картинку.
Гра «Різнокольорові метелики»
Діти з геометричних фігур викладають метеликів, що сіли на квіти.
Вихователь: Гарні метелики, а ви хочете стати метеликами і знайти найкрасивішу квітку? (грає музика, діти «літають», а вихователь розкладає квіти, по закінчені музики «метелики» сідають на квіти і називають колір своєї квітки).
Вовчик: Ой, як цікаво, які гарні подарунки подарували мені друзі. А давайте відкриємо ще одну коробочку.
Вихователь відкриває коробку: а в ній тарілочки і ложечки різного кольору.
Вихователь: Вовчику, а ти вмієш варити кашу?
Вовчик: Ні, не вмію.
Вихователь: А ми тебе навчимо.
Обігрується потішка «Сорока-ворона».
Вихователь роздає тарілочки, а в кінці каже:,, Ложечки я не дала, ви самі їх знайдіть і за кольором підберіть”.
Д/гра:,,Добери ложечку до тарілочки”.
Діти підбирають ложечки за кольором до тарілочок.
Вовчик дякує дітям за те, що вони його багато так всьому навчили і пригощає їх бубличками.
Вихователь: Скільки у вовчика бубличків?
Діти: Багато.
Вихователь: Візьміть по одному.
Вовчик: Пригощайтеся, малята, буду з вами я прощатись.
Діти дякують Вовчику і прощаються.