,ПОДАРУНКИ ВОВЧИКА-БРАТИКА

Про матеріал
Мета: навчати дітей розрізняти геометричні фігури; розрізняти і називати кольори (червоний, жовтий, синій, зелений); закріпити поняття «один», «багато»; розвивати увагу, уяву; виховувати бажання допомагати та вміння співчувати.
Перегляд файлу

                                           КЗ,, СОЛОНИЦІВСЬКА ГІМНАЗІЯ

                                          ,,ПЕРЛИНА””

                

               ЗАНЯТТЯ З СЕНСОРНОГО РОЗВИТКУ                                 

ДЛЯ ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ

                    ТЕМА:,,ПОДАРУНКИ ВОВЧИКА-БРАТИКА”.

                                                   ВИХОВАТЕЛЬ ДЕНИСОВА Н.В.

                     

                                                                         2020Р.

                      Тема: «Подарунки Вовчика-Братика»

    Мета: навчати дітей розрізняти геометричні фігури; розрізняти і називати кольори (червоний, жовтий, синій, зелений); закріпити поняття «один», «багато»; розвивати увагу, уяву; виховувати бажання допомагати та вміння співчувати.

    Активізація словника:круг, трикутник, квадрат; один, багато; червоний, жовтий, синій, зелений,.

    Обладнання: рукавична, лялька вовк, дві коробочки, геометричні фігури, різнокольорові квіти, тарілочки і ложечки різних кольорів, бублики.

Хід заняття

  

(Діти сидять на стільчиках)

 Вихователь: Добрий день, малята! Який чудовий сьогодні день! У мене дуже гарний настрій. А у вас?

Діти: Так!

  - Ось подивіться! До нас у гості завітав Вовчик! У нього теж дуже гарний настрій, у нього сьогодні День народження. Йому подарували багато подарунків і він хоче вам їх показати (він приніс з собою дві коробочки).

  Вихователь разом з Вовчиком відкривають першу коробку – там геометричні фігури (Вовчик, не знає, що це таке).

    Вихователь: Діти, а ви знаєте що це?

Діти відповідають і називають фігури.

 Вихователь: Але ці фігури не прості, а чарівні, вони можуть перетворитися в картинку. Давайте спробуємо разом зробити гарну яскраву картинку.

                     Гра «Різнокольорові метелики»

    Діти з геометричних фігур викладають метеликів, що сіли на квіти.

    Вихователь: Гарні метелики, а ви хочете стати метеликами і знайти найкрасивішу квітку? (грає музика, діти «літають», а вихователь розкладає квіти, по закінчені музики «метелики» сідають на квіти і називають колір своєї квітки).

    Вовчик: Ой, як цікаво, які гарні подарунки подарували мені друзі. А давайте відкриємо ще одну коробочку.

 Вихователь відкриває коробку: а в ній тарілочки і ложечки різного кольору.

  Вихователь: Вовчику, а ти вмієш варити кашу?

Вовчик: Ні, не вмію.

  Вихователь: А ми тебе навчимо.

Обігрується потішка «Сорока-ворона».

  Вихователь роздає тарілочки, а в кінці каже:,, Ложечки  я не дала, ви самі їх знайдіть і за кольором підберіть”.

                        Д/гра:,,Добери ложечку до тарілочки”.

Діти підбирають ложечки за кольором до тарілочок.

 Вовчик дякує дітям за те, що вони його багато так всьому навчили і пригощає їх бубличками.

  Вихователь: Скільки у вовчика бубличків?

Діти: Багато.

  Вихователь: Візьміть по одному.

Вовчик: Пригощайтеся, малята, буду з вами я прощатись.

Діти дякують Вовчику і прощаються.

pdf
Додано
28 лютого 2020
Переглядів
904
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку