28 серпня о 18:00Вебінар: Методи і прийоми корекційної педагогіки, які можна використати на будь-якому уроці

Національна британська кухня (Тraditional British Сuisine)

Про матеріал

Тема: Харчування

UNIT 4. NATIONAL CUISINE

Урок 1

Підтема: Національна британська кухня (Тraditional British Сuisine)

Мета:

практична: ознайомити з новими лексичними одиницями з теми; удосконалювати техніку читання; формувати навички сприйняття тексту на слух; розвивати навички монологічного мовлення.

освітня: поглибити знання учнів про традиції національної британської кухні.

виховна: виховувати повагу до традицій харчування англійців; прищеплювати усвідомлення важливості правильного харчування для здоров'я людини.

розвиваюча: розвивати мовну здогадку та мовленнєву реакцію учнів; розвивати здатність до мовного самоконтролю.

Обладнання: підручник з англійської мови для 10 класу, робочий зошит, роздатковий матеріал, картинки до теми.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Перегляд файлу

Тема: Харчування

UNIT 4. NATIONAL CUISINE

Урок 1

Підтема: Національна британська кухня (Тraditional British Сuisine)

Мета:

практична: ознайомити з новими лексичними одиницями з теми; удосконалювати техніку читання; формувати навички сприйняття тексту на слух; розвивати навички монологічного мовлення.

освітня: поглибити знання учнів про традиції національної британської кухні.

виховна: виховувати повагу до традицій харчування англійців; прищеплювати усвідомлення важливості правильного харчування для здоров’я людини.

розвиваюча: розвивати мовну здогадку та мовленнєву реакцію учнів; розвивати здатність до мовного самоконтролю.

Обладнання: підручник з англійської мови для 10 класу, робочий зошит, роздатковий матеріал, картинки до теми.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Introduction 1. Організація класу.

Greeting 2. Привітання.

T: Good morning, children! Sit down, please How are you getting on?. Who is on duty in your group today? Who is absent? – Very well, thank you. Are you ready for the lesson? Who is not ready?

Ps: We are very well, thank you! All are present today!

Aim 3. Повідомлення теми та мети уроку.

T: Today we’ll start to learn the topic «Food». We are going also to talk about British meals and British traditions in cooking.  I want you to be active and attentive because your home task will be to write down an essay about British national cuisine.

Warming up 4. Уведення в іншомовну атмосферу.

T: First, please answer my questions:

  • -How many meals a day do you usually have?
  • -What do you prefer to have for breakfast / dinner / supper?
  • -You don’t have dinner at home, do you?
  • -Do you like to have meals at a cafe?
  • -Which is your favourite dish?
  • -What kind of food do you prefer plant or animal food?
  • -Which food is healthier plant or animal food?
  • -Which food is healthier raw or cooked? Why?

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

Vocabulary revision. Виконання лексичних вправ

1) Впр. 1 (с. 54).

Учні у парах протягом трьох хвилин складають список продуктів харчування,

які можуть пригадати. Потім порівнюють свій список зі списками інших учнів.

2) Впр. 2 (с. 54).

Учні роздивляються малюнки, називають страви та повідомляють, чи подобаються їм ці страви й чому. Учитель стежить за правильністю вимови слів.

Reading 2. Подання тексту для читання. Впр. 3 (с. 54).

1) Pre-Reading Activity. Етап підготовки до читання.

a) Презентація ЛО тексту.

T: Look at the «Word File» box on page 56. Open your vocabulary and write down our new words:

б) Бесіда в режимі T→P 1 →P 2 →P 3.

T: Look at the title of the text on pages 5456. What is the text about? What can we see on the pictures which illustrate the text?

2) Reading. Етап читання.

Учні самостійно читають текст і виписують назви прийомів їжі та інгредієнтів, необхідних для приготування різдвяного пудингу.

3) Post-Reading Activity. Етап перевірки розуміння змісту тексту.

а) Впр. 4 (с. 55).

Учні самостійно заповнюють таблицю за змістом тексту, а потім, спираючись на неї, по черзі розповідають про кожний з прийомів їжі в Англії.

в) Впр. 6 (с. 55).

Учні в парах обговорюють запитання до тексту. Учитель стежить за правильністю виконання завдань.             

 

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

Homework 1. Домашнє завдання.

Впр. 5 (с. 55), вивчити новий лексичний матеріал з теми.

Summarizing 2. Підведення підсумків уроку.

Бесіда в режимі T→P 1 →P 2 →P 3.

T: What topic did we start discussing today? What did we read about? What new words have you learned? Thank you for your work today. You have done everything quite well. You are so clever.

Cl. Thank you teacher. Goodbye!


docx
До підручника
Англійська мова (9-й рік навчання, рівень стандарту) 10 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
28 жовтня 2018
Переглядів
719
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку