Національна кухня Великобританії та України (National cuisine: British and Ukrainian)

Про матеріал

Тема: Харчування

UNIT 4. NATIONAL CUISINE

Урок 2

Підтема: Національна кухня Великобританії та України (National cuisine: British and Ukrainian)

Мета:

практична: повторити й активізувати лексичні одиниці з теми; навчати систематизувати і узагальнювати інформацію; удосконалювати техніку читання; продовжувати формувати навички сприйняття тексту на слух; розвивати навички письма; розвивати навички дiалогiчного та монологічного мовлення;

освітня: розширити знання учнів з традиціями української та англійської кухні.

виховна: прищеплювати любов до української та англійської традиційно ­ національної кухні.

розвиваюча: розвивати мовну здогадку та мовленнєву реакцію учнів; розвивати здатність до мовного самоконтролю.

Обладнання: підручник з англійської мови для 10 класу, робочий зошит, роздатковий матеріал, картинки до теми.

Тип уроку: комбінований.

Перегляд файлу

Тема: Харчування

UNIT 4. NATIONAL CUISINE

Урок 2

Підтема: Національна кухня Великобританії та України (National cuisine: British and Ukrainian)

Мета:

практична: повторити й активізувати лексичні одиниці з теми; навчати систематизувати і узагальнювати інформацію; удосконалювати техніку читання; продовжувати формувати навички сприйняття тексту на слух; розвивати навички письма; розвивати навички дiалогiчного та монологічного мовлення;

освітня: розширити знання учнів з традиціями української та англійської кухні.

виховна: прищеплювати любов до української та англійської традиційно ­ національної кухні.

розвиваюча: розвивати мовну здогадку та мовленнєву реакцію учнів; розвивати здатність до мовного самоконтролю.

Обладнання: підручник з англійської мови для 10 класу, робочий зошит, роздатковий матеріал, картинки до теми.

Тип уроку: комбінований.

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Introduction 1. Організація класу.

Greeting 2. Привітання.

T: Good afternoon. I am glad to see you all. Today’s our lesson is: “National Cuisine: English and Ukrainian”.

Ps: We are very well, thank you!

Aim 3. Повідомлення теми та мети уроку.

T: Today we are going to talk about English and Ukrainian cuisine.

Check on Homework 3. Перевірка домашнього завдання.

T: Well let’s check up your homework. What was your homework?

Warming up 4. Уведення в іншомовну атмосферу.

Гра «What Food Is It?».

Учитель робить повідомлення про якийсь продукт харчування. Учні ставлять ведучому загальні запитання, намагаючись з’ясувати, який продукт харчування він має на увазі. Той, хто відгадує, займає місце ведучого. Наприклад, ведучий загадує масло.

Leader: This food is very fat. We usually have it with bread.

P1: Is it a meat product?

Leader: No.

P2: Is it a milk product?

Leader: No.

P3: Is it yellow?

Leader: Yes.

P4: Is it cheese?

Leader: No.

P5: Is it sweet?

Leader: No.

P6: Is it salty?

Leader: Sometimes.

P7: Is it butter?

Leader: Yes, it is!

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

Vocabulary Practice 1. Активізація ЛО теми.

1) Впр. 7 (с. 57).

Учні роздивляються малюнки на с. 57 і відповідають на запитання вчителя.

T: What cuisine do the dishes you can see on page 57 represent? Which of these dishes do you like to eat? Which of them do you never eat? Can you cook any of them?

2) Впр. 8 (с. 57).

Учні обговорюють подані запитання. Потім по черзі виходять до дошки і характеризують традиції харчування в Англії та Україні. Учитель стежить за правильністю граматичної будови речень.

  1. What is the difference between meals and meal-times in England and Ukraine?
  2. Do national Ukrainian dishes differ from those of English?

T: Let’s revise the vocabulary.

So, words:

  1. кислий – солодкий
  2. смачний – несмачний
  3. спілий – зелений
  4. гарячий – холодний
  5. гіркий – солодкий
  6. гострий – смажений
  7. пекти – варити
  8. змішувати – мішати.

3) Впр. 1 (с. 58).

Учні роздивляються малюнки на с. 58 і співвідносять їх з поданими словосполученнями, а потім відповідають на запитання вчителя.

T: What food can we boil/grill/roast/fry/bake/steam?

Do you like boiled/grilled/roasted/fried/baked/steamed food?

Which of these ways of cooking are healthy? And not very healthy?

4) Впр. 2 (с. 58).

Учні у парах розподіляють назви продуктів харчування за групами, потім додають до кожної групи свої слова.

 Brainstorm

T: Now attention, class. Your task: put 2 words in the box into the correct column: beans, duck, lettuce, peaches, prawns, salmon, sausage, strawberries.

 

 

2. Розвиток навичок діалогічного мовлення

T: Lets read and act out the given dialogue.

Учитель пропонує учням прочитати та розіграти діалог у парах

Waiter: Heres the menu. What would you like to start with, madam?

Mrs. Berton: Wait a minute. Er... Its funny enough, but I'm hungry as a bear. And the dishes in your menu look so appetizing... Well, Id like to begin with baked mushrooms and melon.

Waiter: And you, sir?

Mr. Berton: As for me, I would like to begin with something more interesting. What can you say about your steaks?

Waiter: Oh, theyre really delicious today! What vegetables would you like with the steaks? Fried tomatoes with spiced sour-cream, cauliflower or French beans?

Mr. Berton: So, two steaks with fried tomatoes. I prefer steaks well done. What else? A nice portion of roast potatoes.

Mrs. Berton: Waiter, the same for me, please.

Mr. Berton: And what about your diet, dear?

Mrs. Berton: Lets forget about it!

Waiter: Anything to drink?

Mr. Berton: A bottle of French red wine, two cups of strong coffee...

Mrs. Berton: And orange juice, please!

Mr. Berton: Of course! How could I forget!

Waiter: Please, wait a moment. (The waiter goes out. In a few minutes he appears again with a tray with dishes). Here you are.

Mrs. Berton: Seems and smells fantastic!

Mr. Berton: Great!

Waiter: Good appetite! Enjoy yourselves. What would you like for dessert?

Mrs. Berton: Vanilla ice-cream mixed with bits of chocolate and pineapples, a nice slice of apple pie for me and ... (looks at her husband) absolutely nothing for my husband, I suppose.

Mr. Berton: Good gracious! You're right, dear! Will you please bring me the bill, waiter?

Waiter: Certainly, sir.

T. Work in pairs and make up dialogue about visiting restaurant.

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

Homework 1. Домашнє завдання.

Впр. 3 (с. 58), повторити слова.

Summarizing 2. Підведення підсумків уроку.

Бесіда в режимі TP 1 →P 2 →P 3 .

T: What topic did we start discussing today? What did we read about? What new words have you learned? Thank you for your work today. You have done everything quite well. You are so clever.

Cl. Thank you teacher. Goodbye!

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (9-й рік навчання, рівень стандарту) 10 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
28 жовтня 2018
Переглядів
3604
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку