Великий піст. Приготування їжі (Lent. Cooking).

Про матеріал

Тема: Харчування

UNIT 4. NATIONAL CUISINE

Клас 10

Урок 4

Підтема: Великий піст. Приготування їжі (Lent. Cooking).

Мета:

практична: ознайомити з новими словами; повторити лексику теми; формувати навички аудіювання; удосконалювати техніку читання; формувати комунікативні навички учнів; навчати учнів послідовно викладати інформацію.

освітня: поглибити знання учнів про традиції британців під час Великоднього посту.

розвиваюча: розвивати ерудицію учнів; розвивати мовну здогадку та мовленнєву реакцію учнів; розвивати здатність до мовного самоконтролю.

виховна: виховувати інтерес до традицій харчування англійців; виховувати культуру харчування в учнів.

Обладнання: підручник з англійської мови для 10 класу, робочий зошит, роздатковий матеріал.

Тип уроку: комбінований.

Перегляд файлу

Тема: Харчування

UNIT 4. NATIONAL CUISINE

Клас 10

Урок 4

Підтема: Великий піст. Приготування їжі (Lent. Cooking).

Мета:

практична: ознайомити з новими словами; повторити лексику теми; формувати навички аудіювання; удосконалювати техніку читання; формувати комунікативні навички учнів; навчати учнів послідовно викладати інформацію.

освітня: поглибити знання учнів про традиції британців під час Великоднього посту.

розвиваюча: розвивати ерудицію учнів; розвивати мовну здогадку та мовленнєву реакцію учнів; розвивати здатність до мовного самоконтролю.

виховна: виховувати інтерес до традицій харчування англійців; виховувати культуру харчування в учнів.

Обладнання: підручник з англійської мови для 10 класу, робочий зошит, роздатковий матеріал.

Тип уроку: комбінований.

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Introduction 1. Організація класу.

Greeting 2. Привітання.

T: Hello, children! I’m very glad to see you!

Ps: We are glad to see you too!

Aim 3. Повідомлення теми та мети уроку.

T: Today we’ll continue discussing the topic «National Cuisine», and at this lesson we’ll learn more about food traditions of Britons during Easter Lent and get to know how to cook pancakes for Shrove Tuesday.

Check on Homework 3. Перевірка домашнього завдання.

T: Well let’s check up your homework.

Warming up 4. Уведення в іншомовну атмосферу.

T: Let’s start our lesson. Pupils who can from you tell me:

  • What diet is healthy and what is unhealthy in your opinion?

Complete the chart below with the items and add some of your own.

Some ideas:

Meat, fish, eggs, beans, boiled potatoes and jacket potatoes, bread, rice, pasta, milk and dairy foods, fruit and vegetable juice, low-fat meat, fresh vegetables, frozen vegetables, cakes and biscuits, dried  fruit,  unsalted nuts, peanut and raisin mixes, unsalted popcorn, yoghurts, snacks such as crisps, salted  nuts,  onion rings and rice crackers, chocolates, ginger root, spinach, garlic and onions, chicken soup, plenty of grains, cereals, food and drinks that are high in fat and/or sugar, food that is high in fibre, bread, hamburgers.

 

Healthy diet

Unhealthy diet

Meat, fish, …

boiled potatoes and jacket potatoes, …

 

2) Гра «Brainstorming».

Учитель малює на дошці схему за темою «Приготування їжі». Учні допомагають заповнити її словами.

 

 

Things that are easy to cook           Kitchen equipment           Ways of cooking food
 

Cooking 


Favourite things to cook                              Why some people do not cook

 

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

Presenting Vocabulary 1. Презентація нової лексики.
1) Робота в парах.
Учні в парах виконують завдання на картках. По закінченні роботи троє учнів читають слова, які вони вписали в стовпчики.

2)  Бесіда з учнями.

T: What food can we...

— boil?

— fry?

— grill?

— chop?

— slice?

steam?

  1. Робота з картками.

Учні отримують картки і самостійно виконують завдання. По закінченні роботи вони ланцюжком читають доповнені речення.

T: Pupils I give you a sheet of papers and your task: choose the letter of the correct verb and make these sentenсes complete.

 

HOW TO COOK A PRAWN AND CHICKEN OMELETTE

1) ______________   the eggs in a large bowl.

a) Add

b) Beat

c) Stir

2) ________________ in the tiger prawns, chicken and mushrooms.

a) Add

b) Mix

c) Chop

3) ______________ the oil in a large frying pan.

a) Heat

b) Mix

c) Stir

4) ______________ the mixture into the pan.

a) Chop

b) Pour

c) Mix

5) ______________ the mixture until it is golden brown.

a) Beat

b) Add

c) Cook

6) ______________ the omellete on a large plate.

a) Put

b) Mix

c) Cook

7) ______________ the omellete into squares and serve it.

a) Cut

b) Chop

c) Put

Listening Comprehension 2. Аудіювання.

1) Етап підготовки до сприйняття тексту на слух.

  • Впр. 2 (с. 61).

T: Great job! Now talk with your partner on the following:

  • Can you cook? What do you know how to make?
  • Who cooks in your family/house?
  • What is your favourite dish? Do you know how is it cooked?

Учні у парах обговорюють запитання вправи.

  • Впр. 3a (с. 61).

Учні самостійно читають текст вправи, а потім відповідають на запитання вчителя.

T: What is Lent? How long does Easter Lent last? What day does Lent begin? What should Christians do during Lent? What is Shrove Tuesday? What do people usually eat on Shrove Tuesday?

2) Етап слухання тексту. Впр. 3b (с. 61).

Учитель читає текст а учні слухають і записують назви продуктів, необхідних для приготування млинців.

T: Listen to the radio programme and say what ingredients a pancake consist of.

3) Етап перевірки розуміння змісту тексту. Впр. 4 (с. 61).

Учні слухають текст ще раз, роздивляються малюнки впр. 4 (с. 61) і по черзі розповідають, як готувати млинці. Учитель контролює правильність граматичної будови речень.

T: Listen again the text and give instructions about cooking pancakes to a partner. Take turns:

 

Vocabulary Revision 3. Активізація й повторення ЛО теми.

1) Гра «What Am I Cooking?».

Картки, на яких зображені продукти харчування, потрібні для приготування якоїсь страви, прикріплені на дошці або розкладені на столі зображенням донизу.

Учні ставлять учителеві загальні запитання про те, які продукти в нього є, щоб здогадатися, яку страву він готує.

2) Впр. 5 (с. 62).

Учні читають один з трьох поданих у вправі рецептів. Потім спираючись на прочитаний рецепт, розповідають та інсценують приготування овочевого супу, смаженої картоплі чи тушкованого м’яса.

 

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

Homework 1. Домашнє завдання.

T:  Write a recipe of your favourite dish and present it to the classmates.

Summarizing 2. Підведення підсумків уроку.

Бесіда в режимі T→P 1 →P 2 →P 3.

T: What topic did we practise at the lesson today?

What text did we listen to?

What new information have you found out about Lent/Shrove Tuesday?

What new recipes have you learned about?

Cl. Thank you teacher. Goodbye!

 

docx
Додано
28 жовтня 2018
Переглядів
257
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку