18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Наголос у словах. Казки. Ляльковий театр. Робота з дитячою книжкою.

Про матеріал
сформувати в учнів уявлення про наголос у словах, ознайомити з терміном наголос, формувати вміння визначати в слові наголошений склад, позначати його відповідним значком у схемі слова;
Перегляд файлу

 «____»___________.20___ року

Урок української мови (читання)

Тема: Наголос у словах. Казки. Ляльковий театр. Робота з дитячою книжкою.

Мета: сформувати в учнів уявлення про наголос у словах, ознайомити з терміном наголос, формувати вміння визначати в слові наголошений склад, позначати його відповідним значком у схемі слова; удосконалювати вміння поділяти слова на склади, аналізувати, порівнювати, робити висновки; пригадати найвідоміші казки, їх персонажів; актуалізувати слова тематичної групи «Ляльковий театр»;               розвивати вміння будувати речення, розповідати за малюнками, про події з власного життя, розказувати казки за ілюстраціями; виховувати інтерес до дитячих книжок, лялькового театру, прагнення інсценізувати казки.

Обладнання:  мультимедійний комплект

Хід уроку

  1. ОК (організація класу)

Створення позитивного психологічного клімату класу.

  1. МНД (мотивація навчальної діяльності)
  2. АОЗ (актуалізація опорних знань)

 Слайд2. Робота над малюнками.

  1. ВНМ (вивчення нового матеріалу)

Демонстрація навчальної презентації.

 Слайд2. Ознайомлення з поняттям наголошеного та ненаголошеного складу й наголосом.

Слайд3. Вправляння в наголошенні слів.

Слайд4. Колективна розповідь казки «Курочка ряба».

Слайд5. Рухлива вправа.

Слайд6. Вправа на поділ слів на склади та встановлення наголосу.

Слайд7. Інсценізація казки «Рукавичка».

Слайд8. Визначення слів, що заховались у схемах.

Слайд9. Розповідь учнів про ляльковий театр.

Слайд10. Відвідування віртуального лялькового театру.

  1. ЗВ (закріплення вивченого)

Слайд11. Робота з персоніфікованими буквами

Фізкультхвилинка

Слайд13. Що сталось з тваринками? Завдання на уважність та встановлення наголосів.

Слайд14. Робота з дитячою книжкою.

  1. Підсумок
  2. Рефлексія
docx
Додано
29 грудня 2020
Переглядів
181
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку