«____»___________.20___ року
Урок української мови (читання)
Тема: Наголос у словах. Казки. Ляльковий театр. Робота з дитячою книжкою.
Мета: сформувати в учнів уявлення про наголос у словах, ознайомити з терміном наголос, формувати вміння визначати в слові наголошений склад, позначати його відповідним значком у схемі слова; удосконалювати вміння поділяти слова на склади, аналізувати, порівнювати, робити висновки; пригадати найвідоміші казки, їх персонажів; актуалізувати слова тематичної групи «Ляльковий театр»; розвивати вміння будувати речення, розповідати за малюнками, про події з власного життя, розказувати казки за ілюстраціями; виховувати інтерес до дитячих книжок, лялькового театру, прагнення інсценізувати казки.
Обладнання: мультимедійний комплект
Хід уроку
Створення позитивного психологічного клімату класу.
Слайд2. Робота над малюнками.
Демонстрація навчальної презентації.
Слайд2. Ознайомлення з поняттям наголошеного та ненаголошеного складу й наголосом.
Слайд3. Вправляння в наголошенні слів.
Слайд4. Колективна розповідь казки «Курочка ряба».
Слайд5. Рухлива вправа.
Слайд6. Вправа на поділ слів на склади та встановлення наголосу.
Слайд7. Інсценізація казки «Рукавичка».
Слайд8. Визначення слів, що заховались у схемах.
Слайд9. Розповідь учнів про ляльковий театр.
Слайд10. Відвідування віртуального лялькового театру.
Слайд11. Робота з персоніфікованими буквами
Фізкультхвилинка
Слайд13. Що сталось з тваринками? Завдання на уважність та встановлення наголосів.
Слайд14. Робота з дитячою книжкою.