НАКАЗ про результати вивчення системи роботи вчительки трудового навчання/технології

Про матеріал
Наказ містить інформацію про результати моніторингу системи роботи вчителя трудового навчання/технології, висновки та рекомендації.
Перегляд файлу

 

 

НАКАЗ

 

            11.03.2024

с. ________________

№ 39-о

 

Про результати вивчення

системи роботи вчительки трудового навчання/технології

Ім’я ПРІЗВИЩЕ

 

 Відповідно до річного плану роботи ліцею, плану роботи атестаційної комісії І рівня, наказу по школі від  13.10.2023 № 61-о  «Про вивчення системи роботи вчителів, що атестуються у 2023/2024 навчальному році», з метою виявлення особливостей педагогічної діяльності, визначення позитивних якостей, «родзинки» у викладанні навчальних предметів та надання методичної допомоги при вирішенні складних педагогічних ситуацій.

  Члени атестаційної комісії школи протягом атестаційного періоду  відвідували уроки, виховні заходи з предметів, вивчали роботу зі шкільною документацією, участь у методичній роботі школи, досліджували творчу лабораторію вчителя та їх суть, виявляли аспекти діяльності, які забезпечують високі освітні, виховні та розвивальні показники, професійну компетентність, загальний рівень культури вчителя та його громадську діяльність.

 Під час аналізу роботи вчителя технології (трудового навчання)    розглянуто такі ключові аспекти:

  1. Професійні досягнення: Оцінка досягнень учителя у плануванні і виконанні навчальних програм згідно з вимогами освітньої програми.
  2. Методична робота: Аналіз якості інструктивно-методичного забезпечення уроків технологій, використання інноваційних підходів у навчальному процесі.
  3. Організаційна діяльність: Оцінка організації навчального процесу, включаючи роботу з матеріально-технічним забезпеченням, безпекою та охороною праці.
  4. Виховна робота: Аналіз участі учителя в позаурочній діяльності, організація виховного процесу та формування позитивного психологічного клімату в класі.
  5. Професійний розвиток: Оцінка участі вчителя в методичних об'єднаннях, науково-методичних конференціях, курсах підвищення кваліфікації та освітніх інноваціях.
  6. Оцінка результатів навчання: Аналіз досягнень учнів на основі залікових оцінок та участі в олімпіадах чи конкурсах.

Збір і аналіз цих даних допоміг  створити повний та обґрунтований аналіз роботи вчителя технології для атестації.

      Членами атестаційної комісії при вивчені системи роботи вчителя використовувались такі методи: спостереження та аналіз уроків, позакласних заходів, перевірка шкільної документації, аналіз відомостей, статистичних даних,  бесіди з вчителем і його колегами, опитування учнів.

    У процесі вивчення проаналізовано  стан ведення календарних  планів, здійснено знайомство з матеріалами самоосвітньої роботи вчителя,  перевірено  класні журнали  

5 -11 класів , проведено співбесіди з вчителями та опитування учнів.

Ім’я ПРІЗВИЩЕ, спеціаліст, педагогічний стаж  5 років, навантаження у 2023-2024 Н.Р. складає  11.5 годин  на тиждень. Відповідно до Порядку підвищення кваліфікації педагогічних і науко-педагогічних працівників, затвердженого Постановою КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами) протягом 2019- 2024 навчального  року підвищила кваліфікацію  при МОІППО та інших  освітніх платформах.  Загальна кількість годин підвищення кваліфікації протягом міжатестаційного періоду становить 852 год. / 28.4 кредитів ЄКТС.

          В процесі вивчення системи роботи вчителя здійснено  відвідування уроків у класах різних вікових категорій, проводився моніторинг навчальних досягнень учнів, яких навчає вчитель, аналізувалась участь педагога у методичній роботі ліцею, оцінювались  дидактичні матеріали з питання, що вивчалось, аналізувались результати роботи вчителя з обдарованими дітьми, ділова документація, а саме класні журнали, з метою перевірки виконання вчителем навчальних програм, вимог до ведення, проведення контрольних робіт; проведено бесіди з учителями, учнями, батьками щодо якості роботи вчителя.

          Результати вивчення системи роботи свідчать, що за час роботи в закладі Ім’я ПРІЗВИЩЕ проявила себе як старанний, наполегливий педагог - відповідальна, віддана своїй справі, творча особистість. Вчитель має необхідну науково-теоретичну та методичну підготовку, виявляє належний рівень професіоналізму. Досконало володіє сучасними ефективними формами, методами організації навчально-виховного процесу. Цілеспрямовано працює над реалізацією програми, використовуючи при цьому індивідуальний підхід та диференціацію навчання.

   Ім’я ПРІЗВИЩЕ добре обізнана із сучасними  вимогами до  викладання трудового навчання й організації позакласної роботи з предмета. Реалізуючи  мету та зміст Державного стандарту базової освіти, вчителька спрямовує свої зусилля на  формування в учнів предметної, математичної, інформаційно-цифрової, екологічної, підприємницької соціальної компетентностей та здатності до самовираження у сфері культури. Саме тому вчитель працює над розв’язанням науково-методичної проблеми «Розвиток креативного потенціалу здобувачів освіти, як засіб формування компетентної та творчої особистості».

    У процесі роботи над зазначеною проблемою учні Ім’я ПРІЗВИЩЕ оволодівають навичками роботи з різними видами проєктно-технологічної документації, уміннями здійснювати аналіз та оцінку технологічних об’єктів, свідомо обирати ті чи інші технологічні процеси, трудові прийоми й технічні засоби. Позитивним результатом її впровадження в освітній процес є  розвиток у  вихованців творчого і критичного мислення, набуття ними навичок пов’язати урочну діяльність із реальним життям та презентувати себе,  а також виявлення самостійності й уміння працювати в групі.

    Крім проєктної діяльності, Ім’я ПРІЗВИЩЕ надає перевагу  методам біоформ, фокальних об’єктів і конструкторської діяльності та прийомам фантазування й комбінування, створення образу ідеального об’єкта та розв’язування винахідницьких задач з елементи біоніки.

  У процесі проєктування вчителька  особливу увагу приділяє  роботі з інформаційними джерелами (книгами, журналами, посібниками, мережею Інтернет), де  учасники освітнього процесу знаходять зразки виробів, виявляють подібності та відмінності між ними, визначають  переваги та недоліки, а згодом, набувши досвід, створюють власну модель виробу.

   Для кращого усвідомлення окремих тем учитель  спирається  на знання учнів із фізики, біології, української літератури, історії, географії, музичного, художнього та декоративно-ужиткового мистецтва. Щоб активізувати творчу уяву вихованців, зробити викладання трудового навчання та технологій більш наочним та предметним,  Ім’я ПРІЗВИЩЕ використовує  на уроках мультимедійні презентації та відеофайли, показує зразки або фото вже готових виробів, готує шаблони або креслення, якими можуть скористатися учні, виконуючи певне завдання.

   Ім’я ПРІЗВИЩЕ наполегливо працює над формуванням в учнів ліцею культури праці, з урахуванням власних здібностей, уподобань та інтересів. Вона вміло розробляє оптимальні варіанти проведення уроків; використовуючи групову, парну форми організації навчальної діяльності учнів, можливості електронного підручника з трудового навчання для 5-6 класів, фрагменти різноманітних навчальних роликів,  власні та учнівські мультимедійні презентації, віднаходить можливості для індивідуальної роботи з учнями та запровадження особистісно-орієнтованого навчання. Її урокам притаманні творчий настрій, атмосфера доброзичливості та активної співпраці вчителя й учнів. Велику увагу вчитель приділяє розвитку креативності та самостійності учнів, опануванню ними нових технологій та технік, вихованню любові до українських народних традицій у декоративно-ужитковому мистецтві, надає їм можливість систематизувати та інтегрувати знання, реалізувати власні можливості.

   Учні, які виявляють сталий інтерес до уроків трудового навчання та технологій, під керівництвом Ім’я ПРІЗВИЩЕ,  щорічно  беруть активну участь у різноманітних конкурсах декоративно-ужиткового мистецтва, що  дозволяє їм виявити не  тільки знання, вміння та навички з трудового навчання, але й власний творчий потенціал.

    Вивчаючи класний журнал, встановлено, що вчитель постійно проводить поточне оцінювання знань учнів, на підставі якого виставляється тематичний бал після закінчення вивчення теми, семестрове оцінювання, відповідно до методичних рекомендацій Міністерства освіти і науки. Записи в класному журналі проводяться відповідно до вимог Інструкції з ведення класних журналів.

   Ім’я ПРІЗВИЩЕ ділиться досвідом з колегами,  бере участь у семінарах, методичних об’єднаннях,  конкурсах, розміщує власні матеріали на освітніх сайтах  «На Урок». 

Друковані роботи

Навчальний

рік

Найменування роботи

Де публікувалась

№, рік видання

Стисла характеристика (відкритий урок, виховна година, розробка тощо)

2021-2022

 «Тимбілдінг (командоутворення) в закладах загальної середньої освіти».

( психолого-педагогічний напрямок)

Участь у ІХ Міжнародній науково-практичній онлайн-конференції «PROBLEMS AND TASKS OF MODERN SCIENCE AND PRSCTICE»

 ( Франція)

 

 

Матеріал розміщено на сторінках французького журналу з педагогіки.

Листопад, 2021

Доповідь містить аналіз значення згуртованості колективу для досягнення спільної мети.

2023-2024

Публікація авторських матеріалів з організації роботи закладу.

 Напрямок: “Інклюзія”.

 

Освітній проєкт «На Урок»

2024 рік

Розробка протоколів, моніторингових звітів з питань організації інклюзивного навчання в закладі освіти.

2023-2024

Публікація авторської презентації до уроку “Технології”, 6 клас.

Тема:  “ДУМ в Україні”

 

Освітній проєкт «На Урок»

2024 рік

Презентація до уроку в 6 класі «Декоративно-ужиткове мистецтво в Україні». Види, техніки ДУМ. Сучасні технології декоративно-ужиткового мистецтва.

 

 

Виступи на педрадах, нарадах, семінарах тощо різних рівнів (протягом останніх 5 років)

Навчальний

 рік

Рівень

(всеукраїнський, обласний, міський, районний, шкільний)

Назва й тема заходу

Тема виступу

2020-2021

шкільний

Батьківські збори. Тренінгове заняття з батьками учнів 11 класу.

«Психологічні особливості юнаків та дівчат. Що потрібно знати батькам».

2020-2021

шкільний

Виступ на педраді.

«Адаптація учнів 5 класу»

2020-2021

шкільний

Виступ на педраді.

«Соціально-психологічна робота в закладі освіти»

2020-2021

шкільний

Виступ на педраді.

«Професійне вигорання педагога. Все в твоїх руках»

2021-2022

2022-2023

2023-2024

шкільний

Виступ на педраді.

«Організація навчально-виховної роботи в закладі. Аналіз.Планування. Перспективи».

2022-2023

районний

Виступ на нараді фахівців Казанківського ІРЦ.

Організація навчання дітей з ООП. Можливості та виклики.

2023-2024

обласний

Творча майстерня «Гармонія». Майстер-клас «Кавова  фантазія» (малювання кавою)

«Мої ресурси і мої виклики. Пошук балансу та власної ідентичності».

2023-2024

районний

Виступ на онлайн-семінарі Баштанського ЦПРПП. Представлення результатів роботи  закладу протягом 2023 року.

«Калейдоскоп ідей: підсумки. 2023 рік»

 

 

 Застосування інноваційних технологій

Навчальний

рік

Назва інноваційної технології

Клас

Предмет

Педагогічний ефект

(результат впровадження)

2023-2024

Gamma.app - сучасна платформа для створення презентацій, плакатів,яка використовує можливості штучного інтелекту (ШІ) для автоматизації структури, контенту та візуалізації ідей.

5-6

Технології

Використовуючи комп’ютерні презентації,інфографіки, плакати  на уроці я відкриваю широкі можливості для реалізації дидактичного принципу наочності, представляю пізнавальну інформацію у зручній легкозасвоюваній формі, скорочую час на ознайомлення з теоретичним матеріалом, вивільнивши при цьому час на інші види навчальної роботи (закріплення матеріалу, обговорення, самоперевірку, практичну діяльність та ін.).

 

Програма-редактор  «Бісер с MyJane»

8

Трудове навчання

Використання програми-редактора  «Бісер с MyJane», яка перетворює малюнок у ескіз, дає можливість робити цікаві ідеї  для плетіння бісером.

 

Участь у методичних об’єднаннях,  творчих групах, тощо різних рівнів

Навчальний

рік

Рівень

(всеукраїнський, обласний, міський, районний, шкільний)

Зміст участі

2022-2023

обласний

Школа зростання фахової майстерності педагога «Безпечна та дружня до дитини школа» (участь в аналізі матеріалів посібника КБОС)

2023-2024

обласний

Школа зростання фахової майстерності  « Інструменти YouTube для освітньої діяльності вчителя» (обмін досвідом)

2022-2023

2023-2024

шкільний

Керівниця МО вчителів інклюзивного навчання (здійснення методичного супроводу)

 

Участь у творчих професійних конкурсах                                                                                                                    

Навчальний

рік

Назва конкурсу

Предмет

Результативність

2020-2021

участь у «Педагогічному профтесті» Інтернет-порталу рейтингу освітніх закладів України

 

1-е рейтингове місце.

2022-2023

участь у «Педагогічному профтесті» Інтернет-порталу рейтингу освітніх закладів України

 

1-е рейтингове місце.

 

Участь у розвитку навчально-матеріальної бази

Навчальний рік

Зміст

виконаної роботи

2019-2020

 Оформлення кабінету психолога

2020-2021

Оформлення інформаційного куточка «Поради психолога батькам»

2021-2022

Оформлення методичного кабінету

2021-2022

Оформлення куточка-виставки до новорічних свят

2022-2023

Оформлення творчого куточка «Дерево творчості»

  Вчителька технології/трудового навчання, основ правознавства демонструє належний рівень професійної компетентності, активно впроваджує інноваційні методики та технології в навчальний процес, успішно організовує позакласну діяльність та забезпечує високі результати навчання учнів. Її діяльність відповідає вимогам сучасної освіти та сприяє всебічному розвитку учнів.

 

Висновки:

Професійні досягнення

Планування і виконання навчальних програм:

  • Вчитель технології/трудового навчання, основ правознавства успішно реалізує навчальні програми згідно з державними стандартами освіти.
  • Уроки відповідають навчальному плану, мають чітку структуру та логічну послідовність.
  • Проводиться ефективне використання навчального часу, що дозволяє досягати навчальних цілей.

2. Методична робота

Інструктивно-методичне забезпечення:

  • Використання сучасних методик та інноваційних підходів у викладанні предметів.
  • Використання інтерактивних технологій та мультимедійних засобів на уроках.
  • Підготовка дидактичних матеріалів, що сприяють активізації пізнавальної діяльності учнів.

3. Виховна робота

Позакласна діяльність:

  • Участь учнів у конкурсах, виставках, змаганнях, що сприяють розвитку творчих здібностей.
  • Формування у учнів відповідального ставлення до праці, виховання культури праці та дбайливого ставлення до інструментів і матеріалів.

4. Професійний розвиток

Участь у методичних заходах:

  • Активна участь у роботі методичних об'єднань вчителів.
  • Регулярне підвищення кваліфікації через курси, тренінги та самоосвіту.
  • Впровадження нових технологій та методів навчання на основі сучасних освітніх тенденцій.

5. Оцінка результатів навчання

Досягнення учнів:

  • Участь та перемоги учнів у міських, обласних та всеукраїнських олімпіадах, конкурсах та виставках.
  • Позитивні відгуки учнів та батьків про роботу вчителя та процес навчання.

 

Рекомендації:

  Професійний розвиток:

  • Продовжувати участь у курсах підвищення кваліфікації, зосереджуючи увагу на новітніх педагогічних та технологічних інноваціях.
  • Розширити співпрацю з іншими навчальними закладами та фахівцями для обміну досвідом та впровадження кращих практик.

  Оцінка результатів навчання:

  • Впроваджувати регулярні моніторингові дослідження для оцінки ефективності навчального процесу та рівня знань учнів.
  • Створити систему зворотного зв'язку з учнями та батьками для покращення якості навчання та врахування їхніх побажань та зауважень.

 

Ім’я ПРІЗВИЩЕ відповідає займаній посаді та може бути атестована на присвоєння кваліфікаційної категорії «спеціаліст ІІ категорії».

 

Виходячи з вищенаведеного,

 

НАКАЗУЮ:

1. Відзначити систему роботи вчительки Ім’я ПРІЗВИЩЕ, як таку, що є результативною та відповідає належному рівню.

2. Вчительці Ім’я ПРІЗВИЩЕ:

  1. Підготувати творчий звіт  та/або методичний паспорт  про роботу у міжатестаційний період

до 25.03.2024 р.

  1. Підвищувати фаховий рівень та професійну майстерність шляхом самоосвіти

 постійно

2.3. Спрямовувати систему роботи щодо розвитку предметних та ключових компетентностей, змістових ліній при вивченні  предметів географії, біології.

                                                                                                                                          Постійно

2.4.Впроваджувати формувальне оцінювання, самооцінювання, взаємооцінювання.

                                                                                                                                          Постійно

 

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

 

Директорка                                                                        

 

 

З наказом ознайомлені:  

 

docx
Додано
26 липня
Переглядів
124
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку