КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД
«___________________ ЛІЦЕЙ»
________________________ МІСЬКОЇ РАДИ
_____________ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
__.__.2023 № ___
Про підсумки проведення
класно-узагальнюючого контролю у 6-Б класі
На виконання плану роботи ліцею за 2022/2023 навчальний рік, з метою дослідження мікроклімату в класному колективі, відвідування учнів онлайн занять, вивчення особливостей методики викладання навчальних предметів, системи опитування та оцінювання учнів, залучення учнів до позакласної роботи у період з ___ по ______ було проведено класно-узагальнюючий контроль у 6-Б класі.
Адміністрація ліцею здійснювала класно-узагальнюючий контроль через анкетування учнів та батьків, співбесіду з учителями, проведення спостереження за організацією та здійсненням освітнього процесу з дотриманням методичних вимог при викладанні навчальних предметів та санітарних норм під час проведення онлайн уроків.
Узагальнені матеріали щодо здійснення класно-узагальнюючого контролю в 6-Б класі викладено в довідці, що додається.
НАКАЗУЮ:
До __.__.2023
Постійно
Постійно
Постійно
Довідка
за підсумками класно-узагальнюючого контролю у 6-Б класі
На виконання плану роботи ліцею за 2022/2023 навчальний рік у період з _____ по _____ було проведено класно-узагальнюючий контроль у 6-Б класі.
Мета здійснення контролю:
- дослідження мікроклімату в класному колективі, взаємин між учнями, між учнями та вчителями під час освітнього процесу;
- відвідування учнями онлайн уроків та дотримання норм поведінки під час занять;
- вивчення особливостей методики викладання навчальних предметів під час онлайн занять, дотриманням методичних вимог при викладанні навчальних предметів та санітарних норм під час проведення онлайн уроків, обсяг матеріалів для самостійного опрацювання учнями та наданих коментарів під час асинхронних уроків;
- вивчення системи опитування учнів, питання дотримання критеріїв та об’єктивність оцінювання під час дистанційного навчання;
- спостереження за способами залучення учнів до позакласної роботи вчителів зі здібними учнями та тими, що потребують педагогічної підтримки.
Класно-узагальнюючий контроль здійснювався адміністрацією ліцею через проведення:
- анкетування учнів;
- анкетування батьків;
- співбесіда з учителями;
- відвідування онлайн уроків;
- аналіз наданих учителями матеріалів під час асинхронних уроків;
- аналіз ведення шкільної документації (електронний журнал);
- моніторинг участі учнів у конкурсах та змаганнях різних рівнів.
Під час проведення класно-узагальнюючого контролю встановлено, що у 6-Б класі навчається 15 дітей (7 хлопців і 8 дівчат). У неповних сім’ях проживає 7 дітей (___ _____, ___ _______, …), у багатодітних родинах виховується 6 учнів (___ ___, ___ ____, …). 1 учень є дитиною, батько якої був учасником АТО і зараз захищає незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України - ___ _____. До загального освітнього середовища класу залучено дитину з ООП – ____ _____.
Зі слів класного керівника більшість дітей виховується у сім'ях, де панує взаєморозуміння та злагода. Всі учні ознайомлені з правилами для учнів щодо щоденного відвідування уроків згідно з розкладом, виконання асинхронних та домашніх завдань. В той же час є учні, які не відвідують навчальні онлайн заняття і частково виконують домашні роботи – це 6 учнів, які перебувають за кордоном і навчаються у школах за місцем перебування. 5 учнів, які проживають на території інших областей та 3, які знаходяться у м. ____, відвідують онлайн уроки, дотримуючись правил поведінки. Класним керівником ведеться щоденний облік учнів щодо пропуску занять, з’ясовуються причини відсутності, ведеться предметна розмова з батьками.
Результати навчальної діяльності за І семестр 2022/2023 навчального року наступні: високий рівень – 1; достатній рівень – 4; середній рівень – 10; початковий рівень – 0.
Адміністрація ліцею відвідала онлайн уроки вчителів, які викладають у 6-Б класі, а саме:
- українська мова (учитель __________);
- українська література (учитель __________);
- зарубіжна література (учитель __________);
- англійська мова (учитель __________);
- математика (учитель __________);
- фізична культура (учитель __________);
- географія (учитель __________).
Аналізуючи проведені уроки можна зробити загальні висновки:
Аналіз ведення шкільної документації (електронний журнал) виявив несвоєчасність виставлення тематичного оцінювання.
Моніторинг участі учнів класу у конкурсах та змаганнях різних рівнів виявив зниження активності учнів через життєві обставини та введення воєнного стану в країні. Минулоріч (ПІ учнів) були активними учасниками спортивного заходів у ліцеї та учасниками районних та обласних змагань з туризму. Наразі під час проведення предметних тижнів у формі інтернет-олімпіад учнями 6-Б класу було виконано 13 завдань, отримано 6 Дипломів переможців, якість участі 38,5%. Враховуючи достатній потенціал половини учнів класу варто звернути увагу на засоби мотивації та активізувати дітей до участі у різних інтерактивних творчих та спортивних конкурсах.
Анкетування було проведено серед учнів та батьків. До нього долучилися лише 8 учнів та 7 батьків, що свідченням ігнорування прохання класного керівника. Під час анкетування було виявлено, що 100% опитаних учнів подобається навчатися у ліцеї, 87,5% задовольняє розклад занять. Навчання 50% учнів вони розпочинають в піднесеному настрої, інші, не проявляючи особливих емоцій (25%), здебільшого неохоче (12,5%) або у пригніченому настрої (12,5%). Цей стан учнів підтверджують батьки під час опитування.
На запитання «Скільки часу освітнього процесу (за тиждень) займає твоє онлайн навчання (онлайн уроки та виконання домашнього завдання)» 100% учнів зазначали показник від 25% до 75%. Тому є необхідність у частковому зменшенні кількості наданих домашніх завдань.
На запитання «Опиши знання, здобуті тобою під час дистанційного навчання» лише 12,5% учнів зазначили, що обсяг знань збільшився. В той же час батьки виявили показник зменшення якості знань у 28,6% , а 14,3% батьків відзначили, що для оволодіння програмовим матеріалом учні отримують недостатньо інформації.
В ході опитування було виявлено поодинокий випадок булінгу у класі, який припинився. Інші 87,5% дітей зазначили про те, що вони не відчувають цькування, їм комфортно навчатися у ліцеї та класі. В той же час вони володіють інформацією, знають до кого звертатися у разі цькування.
Також учнями та батьками було зазначено, що уроки біології не проводяться онлайн з вересня 2023 року. Також виявлені проблеми у наявності пояснення матеріалу уроків математики. Внесені пропозиції щодо щодо покращення дистанційного навчання у ліцеї, які будуть взяті до уваги, недоліки виправлені.
Висновок.
За підсумками класно-узагальнюючого контролю у 6-Б класі можна зробити наступні висновки:
1