Наказ з довідкою "Про підсумки проведення класно-узагальнюючого контролю у 6-Б класі"

Про матеріал
Адміністрація ліцею здійснювала класно-узагальнюючий контроль через анкетування учнів та батьків, співбесіду з учителями, проведення спостереження за організацією та здійсненням освітнього процесу з дотриманням методичних вимог при викладанні навчальних предметів та санітарних норм під час проведення онлайн уроків. Узагальнені матеріали щодо здійснення класно-узагальнюючого контролю в 6-Б класі викладено в довідці, що додається
Перегляд файлу

КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД

«___________________ ЛІЦЕЙ»

________________________ МІСЬКОЇ РАДИ

_____________ ОБЛАСТІ

 

НАКАЗ

 

__.__.2023           № ___

 

Про підсумки проведення

класно-узагальнюючого контролю у 6-Б класі

 

 На виконання плану роботи ліцею за 2022/2023 навчальний рік, з метою дослідження мікроклімату в класному колективі, відвідування учнів онлайн занять, вивчення  особливостей  методики  викладання  навчальних  предметів,  системи  опитування  та  оцінювання  учнів, залучення учнів до позакласної роботи у період з ___ по ______  було проведено класно-узагальнюючий контроль у 6-Б класі.

Адміністрація ліцею здійснювала класно-узагальнюючий контроль через  анкетування учнів та батьків, співбесіду з учителями, проведення  спостереження за організацією та здійсненням освітнього процесу з дотриманням методичних  вимог при викладанні навчальних предметів та санітарних норм під час проведення онлайн уроків.

Узагальнені матеріали щодо здійснення класно-узагальнюючого контролю в 6-Б класі викладено в довідці, що додається.

 

 

НАКАЗУЮ:

 

  1. Класному керівнику 6-Б класу __________________-:
    1.           Ознайомити батьків з результатами проведеного контролю.

До __.__.2023

  1.           Систематично контролювати відвідування учнями; вчасно сповіщати батьків про усі випадки відсутності учнів на уроках.

Постійно

  1.           Тримати на контролі питання відвідування та виконання завдань учнями класу.

Постійно

  1.           Систематично проводити бесіди, години спілкування з учнями класу з метою запобіганню булінгу, кібербулінгу, налагодження взаємоповаги, взаємодовіри як з класним керівником, а також підвищення мотивації учнів до навчання

Постійно

  1.         Учителям, які викладають у 6-Б класі:
    1.           Дотримуватись розкладу проведення онлайн уроків.
    2.           Учителю біології ____  ________ проводити онлайн уроки згідно з розкладом.
    3.           Учителю математики  _____ ______ вчасно та докладно надавати матеріал уроків, викладені для самостійного опрацювання учнями.
    4.           Збільшити кількість коментарів та пояснень у курсах Google Class щодо наданого матеріалу під час асинхронних уроків.
    5.           Дотримуватись критеріїв оцінювання під час дистанційного навчання.
    6.           Застосовувати засоби мотивації щодо участі ліцеїстів у різних інтелектуальних, творчих та спортивних конкурсах.

 

  1.         Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

 

 

Директор ліцею     ____  ______

 

 

 


Довідка

за підсумками класно-узагальнюючого контролю у 6-Б класі

 

На виконання плану роботи ліцею за 2022/2023 навчальний рік у період з _____ по _____ було проведено класно-узагальнюючий контроль у 6-Б класі.

Мета здійснення контролю:

 - дослідження мікроклімату в класному колективі, взаємин між учнями, між учнями та вчителями під час освітнього процесу;

- відвідування учнями онлайн уроків та дотримання норм поведінки під час занять;

- вивчення  особливостей  методики  викладання  навчальних  предметів під час онлайн занять, дотриманням методичних вимог при викладанні навчальних предметів та санітарних норм під час проведення онлайн уроків, обсяг матеріалів для самостійного опрацювання учнями та наданих коментарів під час асинхронних уроків;

- вивчення системи опитування учнів, питання дотримання критеріїв та  об’єктивність оцінювання під час дистанційного навчання;

- спостереження за способами залучення учнів до позакласної роботи вчителів зі здібними учнями та тими, що потребують педагогічної підтримки.

 

Класно-узагальнюючий контроль здійснювався адміністрацією ліцею через  проведення:

-         анкетування учнів;

-         анкетування батьків;

-         співбесіда з учителями;

-         відвідування онлайн уроків;

-         аналіз наданих учителями матеріалів під час асинхронних уроків;

-         аналіз ведення шкільної документації (електронний журнал);

-         моніторинг участі учнів у конкурсах та змаганнях різних рівнів.

 

Під час проведення класно-узагальнюючого контролю встановлено, що у 6-Б  класі навчається 15 дітей (7 хлопців і 8 дівчат). У неповних сім’ях проживає 7 дітей (___  _____, ___  _______, …), у багатодітних родинах виховується 6 учнів (___  ___, ___  ____, …). 1 учень є дитиною, батько якої був учасником АТО і зараз захищає незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України -  ___  _____. До загального освітнього середовища класу залучено дитину з ООП – ____  _____.

Зі слів класного керівника більшість дітей виховується у сім'ях, де панує взаєморозуміння та злагода. Всі учні ознайомлені з правилами для учнів щодо щоденного відвідування уроків згідно з розкладом, виконання асинхронних та домашніх завдань. В той же час є учні, які не відвідують навчальні онлайн заняття і частково виконують домашні роботи – це 6 учнів, які перебувають за кордоном і навчаються у школах за місцем перебування. 5 учнів, які проживають на території інших областей та 3, які знаходяться у м. ____, відвідують онлайн уроки, дотримуючись правил поведінки. Класним керівником ведеться щоденний облік учнів щодо пропуску занять, з’ясовуються причини відсутності, ведеться предметна розмова з батьками.

Результати навчальної діяльності за І семестр 2022/2023 навчального року наступні: високий рівень – 1; достатній рівень – 4; середній рівень – 10; початковий рівень – 0.

Адміністрація ліцею відвідала онлайн уроки вчителів, які викладають у 6-Б класі, а саме:

-         українська мова (учитель __________);

-         українська література (учитель __________);

-         зарубіжна література (учитель __________);

-         англійська мова (учитель __________);

-         математика (учитель __________);

-         фізична культура (учитель __________);

-         географія (учитель __________).

 

Аналізуючи проведені уроки можна зробити загальні висновки:

  1. Заняття проходять в атмосфері взаєморозуміння, взаємоповаги та співпраці  вчителів та учнів.

 

  1. Учні відвідують уроки не в повному складі (як зазначалось вище). Зокрема на уроках української мови  були присутні  8 учнів, української літератури  - 7, зарубіжної літератури - 8 учнів, математики – 8, географії – 7, фізичної культури – 8, англійської мови – 3 (після закінчення повітряної тривоги повернулися до занять).

 

  1. 5 учнів на уроці постійно присутні з увімкненими камерами, активно працюють. Три учні ____  ____, ___  _____, ___  _____ не вмикають камери, лише роблять це на зауваження вчителя  та відповідаючи на поставлене.

 

  1. Онлайн уроки були проведені педагогами з дотриманням санітарних вимог щодо їх тривалості. Припинення занять відбувалось під час початку сигналу «Повітряна тривога».

 

  1. Під час проведення онлайн уроків вчителі дотримуються методики  викладання  навчальних  предметів. Учителі частково використовують інтерактивні засоби контролю знань. У вчителів (ПІБ) наявні презентації та відеоматеріали відповідно до теми уроку, в яких можна прослідкувати послідовність викладення матеріалу, поетапність проведення уроків, розмір домашнього чи тестового завдання. Заслуговує на увагу і поширення методика проведення уроків фізичної культури (ПІБ). В той же час потребують урізноманітнення форми проведення занять з математики. Учитель біології, основ здоров’я  проводять уроки лише в асинхронному режимі, надаючи учням матеріал у курсі.

 

  1. У курсах Google Class наявні матеріали для самостійного опрацювання учнями під час асинхронних уроків (презентаційні та відеоматеріали, покликання на ВШО, інфографіка, коди завдань з тестування «На Урок») та надані коментарі до виконання. Обсяг відповідає програмовим та віковим вимогам. Учителі чітко дотримуються правил ведення записів: дати уроків згідно з розкладом, тема, пояснення виконання, покликання на внутрішні та зовнішні носії. Якщо вчитель надає матеріал завчасно, він планує його появу у відповідний день з метою розвантаження учнів. Але потребують докладного пояснення матеріалу уроки математики.

 

  1. Опитування учнів на уроках проходить в усному режимі, помилки виправляються вчителями, відповіді коригуються з поясненням. Тому можна визнати оцінювання знань учнів об’єктивним, з дотриманням критеріїв відповідно до рівнів (за шкалою). В той же час тестування з використанням вебсайтів та платформ часто не може показати справжній рівень знань учня з причини недотримання академічної доброчесності. Тому є потреба в створенні вчителями власних тестів за допомогою Google форм на Google диску.

 

Аналіз ведення шкільної документації (електронний журнал) виявив несвоєчасність виставлення тематичного оцінювання.

 

Моніторинг участі учнів класу у конкурсах та змаганнях різних рівнів виявив зниження активності учнів через життєві обставини та введення воєнного стану в країні. Минулоріч (ПІ учнів) були активними учасниками спортивного заходів у ліцеї та учасниками районних та обласних змагань з туризму. Наразі під час проведення предметних тижнів у формі інтернет-олімпіад учнями 6-Б класу було виконано 13 завдань, отримано 6 Дипломів переможців, якість участі  38,5%. Враховуючи достатній потенціал половини учнів класу варто звернути увагу на засоби мотивації та активізувати дітей  до участі у різних інтерактивних творчих та спортивних конкурсах.

 

Анкетування було проведено серед учнів та батьків. До нього долучилися лише 8 учнів та 7 батьків, що свідченням ігнорування прохання класного керівника. Під час анкетування було виявлено, що 100% опитаних учнів подобається навчатися у ліцеї, 87,5% задовольняє розклад занять. Навчання 50% учнів вони розпочинають в піднесеному настрої, інші, не проявляючи особливих емоцій (25%), здебільшого неохоче (12,5%) або у пригніченому настрої (12,5%). Цей стан учнів підтверджують батьки під час опитування.

На запитання «Скільки часу освітнього процесу (за тиждень) займає твоє онлайн навчання (онлайн уроки та виконання домашнього завдання)» 100% учнів зазначали показник від 25% до 75%. Тому є необхідність у частковому зменшенні кількості наданих домашніх завдань.

На запитання «Опиши знання, здобуті тобою під час дистанційного навчання» лише 12,5% учнів зазначили, що обсяг знань збільшився. В той же час батьки виявили показник зменшення якості знань у 28,6% , а 14,3% батьків відзначили, що для оволодіння програмовим матеріалом учні отримують недостатньо інформації.

В ході опитування було виявлено поодинокий випадок булінгу у класі, який припинився. Інші 87,5% дітей зазначили про те, що вони не відчувають цькування, їм комфортно навчатися у ліцеї та класі. В той же час вони володіють інформацією, знають до кого звертатися у разі цькування.

Також учнями та батьками було зазначено, що уроки біології не проводяться онлайн з вересня 2023 року.  Також виявлені проблеми у наявності пояснення матеріалу уроків математики. Внесені пропозиції щодо щодо покращення дистанційного навчання у ліцеї, які будуть взяті до уваги, недоліки виправлені.

 

Висновок.

За підсумками класно-узагальнюючого контролю у 6-Б класі можна зробити наступні висновки:

  1. Наразі половина учнів класу (8 осіб)  постійно відвідують онлайн уроки. (ПІ учнів) вимогливі до себе, відповідально ставляться до навчання, виконують домашні завдання. У спілкуванні з учителями під час онлайн уроків усі учні проявляють вихованість і тактовність, прислухаються до отриманих порад чи зауважень.
  2. Враховуючи достатній творчий потенціал половини учнів класу варто звернути увагу на засоби мотивації та активізувати дітей  до участі у різних інтерактивних творчих та спортивних конкурсах
  3. Питання відвідування учнів онлайн уроків згідно з розкладом та дотримання правил поведінки під час конференцій потребує постійного контролю з боку класного керівника та адміністрації.
  4. Учителю математики (ПІБ) необхідно вчасно та докладно надавати матеріал уроків, викладені для самостійного опрацювання учнями.
  5. Учителю біології (ПІБ) проводити онлайн уроки згідно з розкладом.

 

1

 

doc
Додано
16 грудня 2023
Переглядів
2028
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку