Про матеріал
Основна мета спеціальної та інклюзивної освіти полягає у взаємодії всіх учасників освітнього процесу заради забезпечення таких умов, які сприятимуть всебічному розвитку, соціалізації та самореалізації дитини з ООП з урахуванням її особливостей. Психолого-педагогічний супровід дітей зпорушеннями аутичного спектру повинен здійснюватися у закладі комплексно та включати такі основні аспекти:
− Корекційно-розвиткова спрямованість освітнього процесу;
− Чіткий розподіл обов’язків між членами команди психолого-педагогічного супроводу;
. − Соціалізація та адаптація дитини в умовах спеціального або інклюзивного навчання;
− Залучення батьків чи законних представників до освітнього процесу та всебічна співпраця з ними.