17 липня о 18:00Вебінар: Відеоуроки: як створювати якісний контент для Ютубу

"Написання слів з апострофом"Презентація

Про матеріал
Презентація спрямована до цікавого розкриття поняття учнів про написання слів з апострофом, правила написання, коли і де саме у словах пишеться апостроф; підібрані ілюстрації до Лісової школи. Використані інтернет ресурси для того, щоб зацікавити дітей і викликати інтерес до предмета. Ілюстрований матеріал сприяє розвитку мовлення учнів, яскрава пам'ятка- схема сприяє кращому запам'ятовуванню правила.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Ось дзвінок сигнал подав —До роботи час настав. Ось і ми часу не гаймо,А урок свій починаймо.

Номер слайду 3

Я не риба і не птах.Є в ганчір’ї, в реп’яхах. Я не звір і не людина,Але зна мене дитина. Хоч я і не літера,Хоч я і не звук. А знаком важливим усі мене звуть..

Номер слайду 4

Написання слів з апострофом.

Номер слайду 5

Дуже люблять молодця,Б’ють щоправда без кінця.- = о -

Номер слайду 6

-Вимовте звуки,які позначені буквами «я» «ю» «є» «ї».-Поставте перед ними приголосний «в»і повторіть їх вимову разом: [в йа], [в йу], [в йе], [в йі].

Номер слайду 7

В’яже в’яне в’юн в’є солов’ї

Номер слайду 8

Цецікаво. Це наймолодший знак нашого письма. З’явився в українській граматиці для позначення роздільної вимови. Назва знака взята з давньогрецької мови,Що означає:кривий,зігнутий,повернутий. 

Номер слайду 9

Апостроф пишемо. Післяб. Пв. Мфрперед. Я [й а]ю [й у]Є [й е]ї [й і]

Номер слайду 10

в’юнв’ютьв’юнкий

Номер слайду 11

Людей він майже не боїться,На даху будинку в’є гніздо,І де вирішить він оселитися – Навіки в будинок увійде добро.

Номер слайду 12

В’яз

Номер слайду 13

Де лелека водиться, там щастя родиться.

Номер слайду 14

Оцініть роботуppt_x

Номер слайду 15

Мова наша калинова,Оксамитова,чудова. Любимо її, вивчаєм. Обереги визначаєм. Думаєм про це завжди,Цілоденно і вночіІ пишаємось в душі…

pptx
Додано
17 квітня
Переглядів
152
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку