Про матеріал
Сьогодення вимагає від вчителя систематичного та ефективного опанування новими навичками. Це спричинено освітньою реформою, оновленням освітніх програм та введенням нових дисциплін. Адже, від якості роботи вчителя, його кваліфікації, навичок креативного мислення залежить ефективність процесу організації педагогічної роботи та навчання здобувачів освіти. Вже не достатньо бути на уроці актором, режисером, діловодом, психологом, новатором і компетентним фахівцем. Модель сучасного вчителя передбачає готовність до застосування нових освітянських ідей, здатність постійно навчатися, бути у постійному творчому пошуку. Ці якості не видаються додатком до диплома про педагогічну освіту, а формуються у щоденній учительській праці. Професійне навчання вчителя входить в систему освіти країни, надаючи можливість реалізації права на безперервну освіту, яку можна отримувати протягом усього життя, незалежно від статі та віку. Під час підвищення кваліфікації відбувається задоволення людських потреб, зокрема освітніх, які полягають в професійному вдосконаленні власних здібностей.