Народження чарівних метеликів

Про матеріал
ЗАВДАННЯ: сприяти формуванню позитивного образу « Я – дівчинка», всебічного гармонійного розвитку дівчаток; закріплювати навички повзання по похилій дошці сидячи, згинаючи і розгинаючи ноги; лазіння по ребристій дошці, поставлену одним кінцем на гімнастичну лаву, на високих карачках; удосконалювати навички ходьби по гімнастичній лаві з присіданням по середині лавки; розвивати плавність, м’якість, гнучкість, витонченість рухів дівчаток, рухову уяву дітей, сприяти розширенню пізнавального інтересу дітей до життя та розвитку комах.
Перегляд файлу

 

ЗАВДАННЯ: сприяти формуванню позитивного образу « Я – дівчинка», всебічного гармонійного розвитку дівчаток; закріплювати навички повзання по похилій дошці сидячи, згинаючи і  розгинаючи ноги; лазіння по ребристій дошці, поставлену одним кінцем на гімнастичну лаву, на високих карачках; удосконалювати навички ходьби по гімнастичній лаві з присіданням по середині лавки; розвивати плавність, м’якість, гнучкість, витонченість рухів дівчаток, рухову уяву дітей, сприяти розширенню пізнавального інтересу дітей до життя та розвитку комах.

 

ОБЛАДНАННЯ: гімнастична лава, ребриста дошка, похила дошка, смужки з тюлів білого та жовтого кольорів від3 до 4 метрів, музичний супровід, ілюстрації розвитку метелика, казка  К. Єгорушкіної «Народження чарівних метеликів», килимки  для кожної дитини, великі квіти, метелики для прикраси зали, сонячний промінчик (стійка з різнокольоровими стрічками)

 

                                Х І Д.

 

ВСТУПНА ЧАСТИНА.

Сьогодні у нас гостей багато,

Раді ми усіх вітати.

Щастя та добра бажати.

Скажемо всім:

-Фізкульт…

-Привіт!

( звучить спів птахів , дівчатка заходять до зали )

За вікном ще лежить сніжок, а в нашому залі розцвіли квіти, літають метелики. Давайте сядемо на галявині, біля великого куща,  та помилуємось красою різнокольорових метеликів.

 

Розповідь казки « Народження чарівних метеликів».

( звучить політ метелика)

Діти, що нагадують вам  ці звуки?

….

А мені вони нагадують політ метеликів. Уявіть маленькі, різнокольорові, яскраві крильця, які ніжно махають.

А чи не хотіли б ви стати метеликом?

Але для цього вам потрібно бути ким?

Гусеницею.

Лягайте на килимки  і закривайте очі.

1. На лісовій галявині ранок. Весь світ спить, сплять рослини, квіти , і жучки, і павучки. Туман клубочиться над землею, стікаючи по стеблах рослин великими, прохолодними краплями роси. Раптом, крапелька роси, впала на зелену гусеницю, саме про неї піде наша розповідь.

  Мрійниця, так звали нашу героїню, ніжно посміхнулася у сні й потягнула своє гнучке зелене тільце.

В. п.-«поза ембріона», очі закриті.

В: випрямити руки, ноги, потягнутися.

 

2. Ось Мрійниця відкрила очі і озирнулась по сторонам. «Ах, як же красиво навколо».

В. п. -лежачи на спині, руки вздовж тіла.

В: повороти голови в різні боки.

3. Мрійниця любила вранці спостерігати за тим, як прокидається природа, як пробуджується світ. Ось трава починає ворушитися.

В. п. – лежачи на спині, руки вздовж тулуба.

В: хвилеподібні рухи рук зверху вниз.

 

4. Квіти випрямляють свої стеблинки і направляють бутони назустріч сходу.

В. п. – лежачи на спині , руки звести «бутонами» перед собою.

В: повороти з’єднаних рук в сторони.

 

5. Ось і прокинулась подружка. Вона теж почала виконувати зарядку- згинати й розгинати ніжки.

В. п. – лежачи на лівому боці, обпертися на лікоть.

В:  піднімання рук та ніг угору.

 

6. «Ой, що ж я лежу, подумала Мрійниця. Мені ж треба розминати своє тільце».

В. п. – лежачи на спині, руки опущені вниз.

В: згинання ніг та піднімання рук угору.

 

7. Мрійниця найбільше любила перевертатися по галявині зі спини на живіт та навпаки.

В. п. – лежачи на спині, руки випрямити.

В: перекат зі спини на живіт та повернутись у в. п.

 

8. Перевертаючись на галявині, Мрійниця побачила ще одну подружку, яка вилетіла подивитися, чи не йде дощ.

В. п. – стійка на колінах, руки розвести в сторони.

В: допитливі рухи голови вгору, стежити за поставою.

 

9. Раптом,  легенький вітерець обвіяв Мрійницю. Це Метелик. Який же гарний цей Метелик – подумала Мрійниця. Як же мені хочеться бути такою ж красивою, також пурхати над землею, пити нектар з квіток.

В. п. – сидячи, стопи ніг з’єднані .

В: згинання та розгинання ніг.

 

«Ах, щось я замріялась» - подумала Мрійниця, - прийшла пора водним процедурам.

В. п. – лежачи на животі, руки зчеплені за спиною.

В: прогинаючись, виконувати розгойдування тіла в сторони.

 

11. «Як прекрасно».

В. п. – лежачи на животі.

В: струшувальні рухи рук, ніг, тіла.

 

                          О С Н О В Н І        Р У Х И  .

Гусенця Мрійниця відчула легкий голод. Добре, що поблизу росте її улюблений кущик. Вона не роздумуючи вирушила до нього. (повзання на середніх карачках)

Аж ось і кущик, залишилося тільки на нього піднятися. (ходьба по ребристій дошці на гімнастичну лаву на високих карачках)

Але раптом Мрійницю накрила тінь, від переляку вона закрила очі. Це була велика птиця. (ходьба по гімнастичній лаві. Дійти до середини лави, присісти, обхопити себе руками)

«Треба швидше сховатися» - подумала Мрійниця, і стала спускатися з куща  (повзання по похилій дошці, згинаючи і розгинаючи ноги).

Спустившись, зелена подружка, побачила павука, який плів павутинку.

«Я теж можу сплести собі будиночок – подумала Мрійниця. – В ньому я буду в безпеці». (обмотування тулуба білими смужками тюлі)

Як добре було Мрійниці в своєму будиночку, тепло, затишно.

Пройшов час і гусениці стало тісно: спинка чухається, вона стала ворушитися.

ГІМНАСТИКА ДЛЯ СУГЛОБІВ.

1. Колові рухи шиєю.

2. Колові рухи кистями рук.

3. Колові рухи ліктями-руки в сторони.

4. Плечі вперед-назад.

5. Колові рухи тулубом.

6. Колові рухи колінами, трохи присівши.

7. Колові рухи стопами ніг почергово.

 І  лялечка розпалася. (діти виконують відповідні рухи)

«Але, що це? Звідки у мене такі красиві крильця? Невже це я? ( руки в сторони, виконати легкі махи руками)

«Я перетворилася на метелика – зраділа Мрійниця – яка я гарна». І вирішила спробувати свої сили, трохи політати.

 

Мрійниця літала, як вітерець роздував опалі листочки. (діти беруть паперові листочки і роздувають в різні сторони.)

Вправа на дихання.

А маленький їжачок, пихкаючи, збирав листя в купу, робив собі лежанку на ніч. (діти збирають листочки в купу).

 

«ТАНОК МЕТЕЛИКІВ»

На галявину завітав сонячний промінчик. Він торкнувся метеликів, вони розправили свої крила.  Промінчик кличе їх до себе, манить своїм тілом (легким кроком підходять до стрічок).

Метелики потягнулися до веселкових струн, взяли їх (беруть стрічки, відступають 2 кроки назад)

Піднялися високо в небо, опустились, знову злетіли до хмарин (піднімають і опускають руки).

Повернулись до матінки  - землі (сідають на коліна).

Розкрили крила (мостик на колінах), посміхнулись сонечку.

Розправили крила, потягнулись одне до одного (напівшпагат).

Повіяв легкий вітерець, метелики припали до землі (лягають на килим),

Підняли голівки (прогнулись на прямих руках).

Вітерець підняв метеликів (діти встають), затріпотіли крильцями (роблять 3 кроки назад, тріпочуть стрічками), кружляють метелики в таночку (рухаються по колу один за одним). 

ЗАКЛЮЧНА  ЧАСТИНА.

А яке чисте повітря.   Давайте подихаємо.

Дихальна вправа «Подихай однією ніздрею».

Робимо вдих правою ніздрею, вказівним пальцем лівої руки закриваємо ліву ніздрю. Видихаємо через ліву ніздрю, а праву закрити вказівним пальцем правої руки . Д= 4 р.

 

Який незвичайний сьогодні день, подумала Мрійниця. Як добре, що мрії збуваються. Вона накрила  себе легкими крильцями.

 

Запропонувати дітям розкласти ланцюжок розвитку метелика.

 

 

 

 

 

 

 

 

           СЦЕНАРІЙ  ЗАНЯТТЯ  З  ФІЗИЧНОЇ  КУЛЬТУРИ  ДЛЯ  ДІВЧАТОК

 

(розроблене за програмою М. М. Єфименко «Театр фізичного розвитку та оздоровлення дітей дошкільного віку»

 

«Народження чарівних метеликів»

 

 

 

 

 

 

                                                       Підготувала і провела

                                                       інструктор з фізичного виховання

                                                       ДНЗ «Веселка»

                                                      м. Корюківка

                                                      Пилипенко Наталія Віталіївна

     

 

                                      

 

 

 

 

 

 

                                           

doc
Додано
24 травня 2020
Переглядів
4198
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку