Наш клас - одна міцна сім'я.

Про матеріал
. Познайомити діток один з одним, вчити спілкуватися з дорослими та між собою, ознайомити школою та її завданням, формувати дружні відносини однокласників. Розвивати зв’язне мовлення, мислення, увагу, уміння працювати в колективі. Виховувати інтерес до занять, бажання ходити до школи.
Перегляд файлу

 

Тема. Наш клас – одна міцна сім’я. Правила поведінки в класі.

Мета. Познайомити діток один з одним, вчити спілкуватися з дорослими та

          між собою, ознайомити з школою та її завданням, формувати дружні

          відносини однокласників. Розвивати зв’язне мовлення, мислення,

          увагу, уміння працювати в колективі. Виховувати інтерес до занять,

          бажання ходити до школи.

Обладнання. М’яч, малюнок з веселими обличчями, ілюстрація школи-теремка, листочки з написами.

 

Хід уроку

 

І Організація класу до роботи

Ось дзвіночок наш лунає,

На урок діток скликає,-

Добрий день, мої маленькі,

Школярики дорогенькі!

Дуже радо я чекала вас,

Тож нам познайомитись вже час.

ІІ Знайомство учнів

   Ось і початок вашого шкільного життя. І подорож по ньому розпочнеться із знайомства. Тож подаруйте один одному посмішку, і давайте знайомитись!

1. Розповідь вчителя про себе

   Мене звати Людмила Вікторівна. Щоранку я буду вас зустрічати у нашому класі. Ми разом будемо вчитися писати, читати, рахувати, малювати, співати, фантазувати, мріяти і взагалі пізнавати навколишній світ.

2. Гра «Скажи своє ім’я»

   А ось тепер розкажіть про себе.

До дошки виходять по одній дитині, і відповідають на запитання вчителя. Всі дітки слухають і намагаються запам’ятати.

- Скажи своє ім’я.

- А як називає тебе мама? Тато? Дідусь? Бабуся? Братик чи сестричка?

- А як ти хочеш щоб вчителька називала тебе? А однокласники?

3. Гра з м’ячем

   Подивимося, як ви запам’ятали імена один одного.

Діти стають у коло. Вчитель кидає м’яча одній дитині називаючи її ім’я, а та відповідно іншій і т. д.

   Ось ми з вами трішки познайомилися. І з цієї хвилини ми стали однією шкільною родиною. Давайте візьмемо один одного за ручки і всі разом повторимо такі слова:

Ми всі одна сім’я,

Тож будемо дружити,

І в мирі й злагоді жити.

(Діти сідають за парти)

 

4. Малювання свого портрета

   Дітки, а з яким настроєм ви прийшли сьогодні до школи?

Подивіться, які ви всі різні: такі красиві, милі, радісні. Давайте ж спробуємо намалювати кожен свій портрет.

( Діти отримують невеличкі аркуші паперу, на яких малюють себе. На дошці прикріплена ілюстрація з веселими обличчями, для допомоги діткам. Дані малюнки потрібні будуть для використання у наступній казці).

5. Фізкультхвилинка

Встали рівно біля парт,

Починаємо відпочивати.

Ось зігнули так ручата

Й полетіли, мов качата.

Ніжками затупотіли,

Потім разом всі присіли.

До сонечка потяглися

І у боки так взялися.

Вправо разом нахилились,

Вліво, щоб не помилились.

Руки вниз ми опустили

Й трохи ними потрусили.

Шию трішки розім’яли

І за парти посідали.

А тепер мерщій до справ,

Кожен вченим з нас щоб став.

5.Слухання казки «Школа-теремок»

   Багато  діток думають, що школа – це просто приміщення. Але насправді це не так. Школа – це величезна країна Знань і усі її мешканці це – учні. У школі ледарів немає, тут усі працюють, а за свою працю отримують подарунки. Але це не цукерки, не іграшки, а знання.

   А зараз хочу казочку, вам, друзі, розказати, ви зможете її згодом і впізнати.

У гарному селі,

У великому парку

Стоїть школа – теремок.

До нього щоранку поспішає

Аж сотня усміхнених діток.

Усі радісно біжать, стрибають,

Тому що у теремку знання здобувають.

Аж тут біжить маленька дівчинка Катруся,

У бантиках, із портфеликом в руках.

Побачила школу – теремок і питає:

- А хто, хто в школі –теремку є?

- Я Людмила Вікторівна – вчителька твоя, а ще дітки – школярики. Ми тут книги читаємо, малюємо, співаємо. А ти хто?

- А я Катруся! Теж хочу навчитися читати.

- Заходь до нас. Будемо з тобою дружити, разом навчатися.

(Дитина прикріплює у одне із віконечок теремка свій малюнок і стає біля вчителя. Далі до теремка підходить інший учень із своїм малюнком і стукає в двері теремка…)

- Хтось до нас іще іде?

Це Іринка, Аня, Марійка –

Подружок надійна трійка.

-А хто, хто в школі – теремку є?

- Я Людмила Вікторівна,  я Катруся, а ви хто?

- Іринка, Аня, Марійка. Ми хочемо навчитись ….

- Ми чекали вас дівчатка.

Вже повніша наша хатка.

Поспішав із дому Стасик,

Щоб із друзями в парку зустрічатись.

Бачить – виліз на горбок

Красень школа – теремок.

Він постукався у двері:

- Хто, хто в школі – теремку?

Я Людмила Вікторівна, я Катруся, я Іринка….

-А ти хто?

- А я Стасик. Буду вчитись без двійок....

(Казка продовжується до тих пір, поки всі дітки не зайдуть до теремка і прик- ріплять свої малюнки).

  •          Ось подивіться:

Який красень школа - теремок!

Місця вистачило для всіх,

Скрізь лунає в ньому сміх.

Будемо ми всі дружити,

В мирі й злагоді всі жити,

Наполегливо трудитись

І старанно вчитись.

  Ось тепер усі ви і я – дружна сім’я. А разом ви і я це – ми. Ми – це чудове

слово. Тільки тоді, коли ми будемо дружити, разом будемо переживати один

за одного, тоді кожному стане затишно і легко в класі і у школі.

 

6.Гра «Це я»

   Вчитель або хтось із учнів називає будь – яке ім’я чи дію. Дитина з відповідним іменем, або та, яка вміє виконувати відповідну дію встає і каже «Це я, Катруся!» (Іринка, Стасик…)

Можливі запитання:

Хто у нас є Катруся?

Хто має руде волосся?

Хто вміє тихо сидіти на уроці?

Хто святкує день народження взимку?

 

Хто має сестричку

Хто має косички?..

 

7. Складання правил

   Ви вже школярики і навчаєтесь у школі. Але щоб перебувати в ній, потрібно дотримуватись певних правил. Як ви гадаєте, потрібно поводитись у школі? (З допомогою вчителя учні називають правила)

1.Поводитися тихо.

2.Приходити вчасно.

3.Коли хочеш щось сказати, потрібно руку підіймати.

4.Вміти слухати.

5.Бути добрим і веселим.

6.Допомагати один одному.

7.Не брати чужого.

8.Казати лише правду.

9.Не перебивати того, хто говорить.

10.Завжди допомагати слабшому.

 

8.Гра «Прикрась деревце»

  Біля нашого теремка, ось є деревце, яке ми прикрасимо листочками-правилами, які потрібно виконувати у школі.

(У корзині лежать листочки, діти виймають їх і дають для вчителя прочитати.

Якщо листочок підходить, його прикріплюють до дерева, а якщо ні то його залишають, щоб він летів у теплі краї).

 Приклади написів на листочках:

Читати, крутитися, співати, малювати, дружити, сердитися, гратися, вереду- вати, радіти, думати, допомагати, ображати, фантазувати, поважати, спілку- ватися.

 

ІІІ Підсумок уроку

Дуже гарні ви малята!

Працювали так завзято.

А тепер скажіть мені,

Вам сподобалось чи ні?

Імена усі запам’ятали?

Друзів багатьох придбали?

Чи сподобалась вам школа- теремок,

Де навчається багато діток?

Тож сюди ви щодня поспішайте

Й щиру посмішку не забувайте.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
11 лютого
Переглядів
322
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку