" Нашому роду нема переводу" - родинне свято

Про матеріал


Працюючи над виховною проблемою: " Виховання загальнолюдських цінностей, культури поведінки і спілкування молодших школярів." ставлю такі завдання: виховання високоморального підростаючого покоління,формування у нього українського менталітету; духовно-моральне виховання,орієнтація на загальнолюдські цінності;розвиток таланту,розумових і фізичних здібностей,формування у них високої пізнавальної культури,організація змістовногодозвілля;індивідуалізація виховання.фундаментом якої є ідея захисту дитини у навчанні,здоров'ї,сфері спілкування;організації роботи з батьками.

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

Мета: Виховувати любов, повагу шанобливе ставлення до рідних, знайо-

мити з традиціями роду.

Хід свята

Учитель: Шановні гості! Сьогодні ми зібралися у цьому залі, щоб провести родинне свято, присвячене нашим близьким і рідним людям: мамі, татові, дідусям, бабусям. Вони подарували нам життя, учать нас людським цінностям накопичених століттями, вкладають у наші душі добро, співчуття, милосердя.

Учень 1:

Я знов повертаюся до тебе в думках,

Чарівне і вічне життя загадкове,

Шукаю коріння у твоїх літах,

Дитинство моє калинове.

Мама і її роль

E:\Картинки\картинки2\РАМКИ\BD05851_.WMFУчень 2: Головною берегинею родини була мати, Вона народжувала дитину, вчила добра і любові, співала їй пісень. Пригадайте, як ваші мами співали вам колискові коли  вкладали вас спати.

Дві мами виконують колискові пісні.

Учень 3:

Дитина і мати, Картина звичайна.

А все ж наче сонця промінням осяяна.

Блакиттям мальована, сонцем залита,

І стяжками чаром веселки сповита...

Учитель: А зараз , дорогі наші мами , для вас відкривається наша галерея. Виставка портретів  «Моя мама»

Мама:

Маленькі наші голубята,

Красуні доні любі,

І ви, синочки – козачата,

Орли короткочубі.

Ростіть здорові, виростайте

Усім нам на догоду.

E:\Картинки\картинки2\РАМКИ\BD05851_.WMFТа тільки вічно памятайте,

З якого ми народу.

Учні:

  1.     Є в нашій мові прекрасні звертання,

Добрі і щирі, чудові слова.

Тими словами усяк без вагання

Маму найкращу свою назива.

 

  1.     Мамо, матусенько, мамочко, ненько,

Матінко, усміх твій ніжний ловлю.

Мамонько рідна, моя дорогенька,

Я над усе тебе в світі люблю!

 

  1.     Я і до тата умію звертатись,

Хочу в словах передати тепло.

Щоб мій татусь міг частіше всміхатись,

І щоб в душі його сонце цвіло!

 

  1.     Татку, татусеньку, таточку, тату,

Кращого в світі немає навкруг!

Татоньку, хочу тебе я обняти –

Ти мій порадник, заступник і друг!

 

  1.     Наш любий і мудрий тату,

Як добре, що ти у нас є,

Як важить для нас багато

Кожне слово твоє.

Ми вдячні тобі, наш тату,

Що в дні, коли припече,

Ми відчуваєм і матір,

І твоє надійне плече.

 

Батько й мати:

Як мені вас не любити,

Рідний батьку, нене!

То ж ви мене згодували

І дбали про мене.

То ж ви мене згодували

Щирими руками.

Ой, нема то ніде в світі,

Як в батька й мами.

Батько розуму навчає,

Мати приголубить,

Ніхто мене так в світі,

E:\Картинки\картинки2\РАМКИ\BD05851_.WMFЯк вони, не любить.

Дай же,  Боже, щоб я виріс,

В школі гарно вчився,

Щоб я батькові і неньці

Добре відплатився.

Б.Лепкий

Тато і його роль

Найдорожчі та найближчі для кожного з нас мама й тато.

Яка ж роль тата у сімї?

 Він є головою сім’ї й продовжувачем роду. До імені дитини завжди додається ім’я батька. Тато завжди радіє, коли народжується син, бо він буде продовжувачем роду та прізвища батька. В сімї батько брав на себе найважчу роботу, він дбав про добробут сімї.

Пісня «Папа может».

В давнину предки були козаками. На них покладалася місія захисників Батьківщини. Так ведеться і до сьогодні. В сімях татусь, передусім у синів, виховує риси мужності, сміливості, привчає до праці.

Син

Сину мій любий,

Життя не проходить безхмарно.

Сину – дитино,

Старайся прожити не марно,

В щасті чи горі –

В собі не принижуй  людину.

Сину мій, сину...

Б.Олександров

Ти мій рід

Ти мій рід, ти дитина моя,

Ти вся честь моя і слава,

В тобі дух мій, будуще моє,

І краса, і держава.

І.Франко

Конкурси для тат

  1.               Хто швидше заплете косу  доньці.
  2.               Хто швидше заб’є цвях.
  3.               Хто швидше надме повітряну кульку.


E:\Картинки\картинки2\РАМКИ\BD05851_.WMFУчень: Треба дбати про свою родину, берегти честь свого

роду. Якщо ми будемо творити недобрі вчинки або нечемно поводи-

тися, люди подумають, що наші тато і мама такі ж сварливі та невихо-

вані, як і ми. Бо в народі кажуть: «Яка сімя, такий і я».

Учитель: Згадайте якими ніжними словами  називають вас батьки, коли

задоволені вашою гарною поведінкою.

Учні: Зайчик, ластів’ятко, голубчик, сонечко, радість моя, серденько, мишенятко, котичок, та ін.

Учитель: Але діти не завжди бувають слухняними, Що ж говорять вам батьки, коли гніваються?

Учні мовчки піднімають малюнки на яких зображені : пеньочки, дубочки, козлики, телята, баранці, мавпочки, поросята, ослики.

Учитель: Я думаю , що ви не будете гніватися на них, а намагатиметеся виправитися, стати кращими, будете приносити

Вашим близьким якомога більше радості і вони будуть щасливі за своїх діточок. Адже в народі кажуть: «З дітьми багато клопоту, та без них – світ немилий».

Учень: У народі кажуть: «Діти – це діти, а справжні діти  - це онуки». І сьогодні на наше свято, прийшли наші дорогі дідусі і бабусі.

Учень 1:

Скільки в бабусеньки з нами турботи,

Варить бабуся нам добрі компоти,

Треба шкарпетки теплі звязати,

Казку веселу нам всім розказати.

Скільки в турботах тих різних умінь!

Рідна бабусенько! Сядь відпочинь!

Учень 2:

Я й до бабусі з любовю звертаюсь:

Бабусю, бабуню, бабуня моя! 

І до бабусиних рук притуляюсь

Та відчуваю в них лагідність я.

Учитель: Бабусі – берегині сімейних традицій. Давайте попросимо наших бабусь розповісти про традиції в їхніх сімях. (Розповідь бабусь).

Конкурс «Бабусині помічники»

  1.     Хто швидше втягне нитку в голку.
  2.     Хто краще пришиє ґудзик.
  3. E:\Картинки\картинки2\РАМКИ\BD05851_.WMF    Хто старанніше підмете підлогу.
  4.     Хто зробить бабусі найкращій комплемент.

Учитель: А зараз привітаємо наших дідусів.

Учень 3:

І до дідуся іду по науку:

Діду,дідуню, навчи в світі жити!

Він на голівку кладе свою руку,

Голос сріблястий струмочком біжить.

Учениця 4:

Слово чарівне! Яка в ньому сила!

Скажеш з любовю і радість росте!

Слово ласкаве народжує крила –

Ви не забудьте ніколи про те!

Учениця 5:

Донечко, синку, сестрице, братусю, -

Дружна, велика, весела сімя!

Таточку, мамочко, бабусю, дідусю –

Мій оберіг і родина моя!

Учитель: «Три біди є у людини – смерть, старість і погані діти». – говорить українська народна мудрість. «Старість неминуча, смерть невблаганна – перед нею не можна зачинити двері свого дому, а від поганих дітей можна зберегти дім, як від вогню. І це залежить не тільки від батьків, а й від самих дітей», - говорить В.О.Сухомлинський.

Тож завжди намагайтеся бути слухняними і вихованими, турбуйтеся про своїх рідних і ніколи не завдавайте їм прикрощів, будьте їхньою опорою і гордістю.

Спасибі вам наші дорогі, що завітали на наше свято! Ми раді       були вас бачити, приходьте до нас частіше.

Учитель:

Не скупіться на теплі слова,

Бо у світі так мало тепла.

Лише від рідної хати

Та від лагідних рук мами й тата.

 

Коли й зміцніють крила, щоб літати,

Не забувай про рідних маму й тата.

Та встигни добре слово їм сказати,

Допоки ти живеш у рідній хаті.

 

Завантаження...
doc
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Сценарії
Додано
30 серпня 2018
Переглядів
963
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку