Урок з літературного читання. Наталія Клевцова «На ставку». В уроці є такі ігри: “ПЕНЬОЧКИ”, «Відгадай, яке слово пропущене», «Розвідники»
. Щоденні 5. Читаю для себе. Стратегія «Щоденник подвійних нотаток». Тестування
«Відгадай, яке слово пропущене»1. Після холодної.... (зими) наступає тепла….. (весна).2. Знову забіліла.... (зима) біла, знову….. (весна) рястом червоніла.3. Широкою……. (вулицею) йшов хлопчик.4. В дружбі ми зростаєм, як одна…. (сім’я).5. Із золотих….. (дерев) спадало листя.6. Третій день тижня — …… (середа), а четвертий — …… (четвер).7. Шостий місяць року – ……. (червень), а дев’ятий – …….. (вересень).
Знайдіть слова, що «заховались» в поданих: Погляд (огляд); перлова (перл); дивовижні (диво); світовим (світ);золотого (золото); магічна (маг); народні (народ); покрилася(крила); вдарив (дар); душа (душ).
Номер слайду 6
НА СТАВКУНАТАЛІЯ КЛЕВЦОВАПісля школи хлопці вирішили побігти до ставка.— Можна буде поковзати, — вигукнув Матвій, холодний вітер розкуйовдив його волосся.— Наввипередки, — крикнув Тарас і хлопці побігли. Першим прибіг Павло і глянув на воду. Ставок виблискував на сонці, мов дзеркало. Крига була ще тонкою, морозу тільки два градуси, куди ж кататись.— Хлопці, відбій. Матвій топнув ногою по льоду, під ногою хлюпнуло.— Проламується, зараза.
Номер слайду 7
— Матвій, ну що ти таке кажеш. Будуть ще Йорданські морози, замерзне. Тарас і Матвій повернули назад, хотіли додому.— Хлопці, ви чули? — Павло ще не відійшов, напружено вдивлявся.
Номер слайду 8
Сутінки опустились на землю, швидко вечоріло, та хтось ніби кликав хлопця. Друзі повернулись і вже втрьох придивлялись та прислухались. Берег був нерівний, між кущем та водою щось каламутилось. Он, там! Хлопчик побачив малого цуцика, який бультихався у воді. Всім тілом він боровся за своє життя. Лапки били по кризі, він не міг вибратись. Павло підбіг, вступив у воду, ухопив цуценя. Воно тремтіло від холоду і раділо, що врятоване. Швидким кроком хлопці побігли додому — грітися.
Номер слайду 9
Недаремно прийшли на ставок!
Номер слайду 10
Щоденні 5. Читаю для себе. Стратегія «Щоденник подвійних нотаток». Учні самостійно мовчки читають текст оповідання. Під час читання записують у першу колонку таблиці цитати, фрази, які на них справили найбільше враження (викликали схвалення чи, навпаки, непорозуміння / протест). У другій колонці пояснюють, які думки та асоціації викликала записана цитата / фраза, про що вона змушує замислитись, пояснює вчинки.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Фраза з тексту Мої міркування (Чому саме ця цитата обрана? Про що вона змушує замислитись?)— Чи сподобалося вам, як закінчилось оповідання?
Номер слайду 11
Вправа «Розвідники» — Скільки у тексті окличних речень? — Скільки у тексті питальних речень?
Номер слайду 12
Створіть хмару слів до слова собака. Собака
Номер слайду 13
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2016501https://naurok.com.ua/test/nataliya-klevcova-na-stavku-1327948.html. Пройти тестування за поданим посиланням
Номер слайду 14
Рефлексія — Чи справдилися ваші очікування від уроку? — Які висновки ви зробили для себе після уроку?