Тема уроку: Nature and the weather
Мета уроку:
Навчальна: формувати навички вживання нових ЛО з теми “Nature and Environment”;стимулювати комунікативно-пізнавальну діяльність учнів; вдосконалювати навички читання,письма,монологічного та діалогічного мовлення.
розширити знання учнів про небезпеку забруднення навколишнього середовища; підвести учнів до усвідомлення необхідності охороняти і примножувати природні багатства.
Розвиваюча: розвивати мовну догадку, мислення,увагу; вміння працювати в парах та групах; висловлювати та відстоювати власну точку зору.
Виховна : виховувати бережливе ставлення до природи та її багатства,почуття відповідальності,загальну культуру учнів.
Обладнання: Підручник,зошити,роздаткові дидактичні матеріали
ХІД УРОКУ
І. Організаційний момент
1.Привітання
Т: Good afternoon, pupils! How are you today? What weather is it like today? What date is it today? Write down, please. And get ready everything for the lesson.
2. Перевірка домашнього завдання
3. Мовна розминка. Warming-up
1) Розгадування загадок
T: As your know, there are four seasons in a year. I will read the riddles and you have to guess what season is it.
And we have holidays each day and night. (Summer)
We ski and skate with all our might. (Winter)
When we put on our raincoats and go to school. (Autumn)
When nobody likes to study in the room. (Spring)
2. Вправа «Кореспондент»
And now let’s describe the weather which was several days ago. Let’s imagine that you are a correspondent who forecast the weather. Ask your classmates about the weather.
- What weather do we usually have this time of the year?
- Was the weather sunny/rainy/snowy?
- Were there any clouds in the sky?
- Was it sunny or cloudy?
- Was it windy?
- Did you like it? Why?
ІІ Вивчення нового матеріалу
1. Повідомлення теми та мети уроку.
T: The topic of our today's lesson is "Nature and the weather". I’m happy to see you, to work with you, our topic is very interesting and exciting, because we are going to make a trip to the most beautiful parks Ukraine
I see you are in a good mood today and I hope you’ll get bright impressions of our meeting.
By the end of the lesson you will:
2.Активізація лексичного матеріалу.
“Mind map”
Учні обговорюють тему навколишнє середовище, кожен висловдюється, з чим в нього асоціюється це поняття
air land plants
weather birds
water animals/ people
3. Подання нових лексичних одиниць.
New words:
1.Conservation |
Збереження |
The protection of plants and animals, natural areas |
2.Heritage |
Спадщина |
something reserved for next generations. |
3.Recreation |
Місце для відпочинку |
A place for rest |
4.Reproduction |
Розмноження відтворення |
The process of producing of endangered species |
5.Reserve |
Заповідник |
is a protected area of importance for wildlife, flora, fauna. |
6.Value |
цінність |
Non-material worth and importance |
7.Virgin |
Незайманий непорушений |
Untouched, pure, not explored or visited |
8.To admire |
Захоплюватися |
to look at smth. or smb. with pleasure |
9.To constitute |
засновувати |
To create |
10.To preserve |
зберігати |
To keep safe from harm |
11.Precious |
Дорогоцінний |
is smth. of great value; |
12.Varying |
різні різноманітний |
Changeable, differing in size, amount, degree, or nature |
13.reconstitute |
відновити |
build up again from parts; reconstruct |
14. invaluable |
безцінний |
Priceless, highly esteemed for some nonmaterial quality |
3. Робота в парах
Впр. 1 на ст 146- учні працюють в парах, читають подані частини речень з лівого та правого боку, перекладають а потім поєднують половинки речень, читають і перекладають готові речення.
4. Метод “Мікрофон”
впр 1b ст 146. Учні висловлюють свою думку і дають визначення виразу “національний парк”. Пояснюють свою думку, наводять приклади національних парків, які вони знають в Україні.
4. Читання тексту підручника Впр 2 ст 146-147
Reading. Учні читають і перекладають текст.
Під час читання тексту знаходять в тексті інформацію і доповнюють табличку.
name |
location |
Time |
Animals/plants |
characteristic |
Askania-Nova |
Kherson region |
19 th century |
Zebras,camels, flamingos,eagles |
Steppe, |
Dzharylhach NNP |
Island in the Black sea |
|
Boars-кабани,deer, mouflo, seagal |
Sandy beaches |
Shatskiy NNP |
Near Lutsk, Shatsk reg |
1983 |
1180 species of plants |
|
Danube Delta Biosphere reserve |
|
|
|
|
Carpathian Biosphere reserve |
|
1992 |
|
|
Carpathian NNP |
|
1980 |
|
|
III.Закріплення знань і вмінь
1. Писемне мовлення
Впр 2 b с. 149. учні письмово доповнюють речення, шукаючи інформацію в тексті.
2. Усне мовлення. Робота в групах.
Впр 3б с.149 Учні працюють в групах. Обговорюють важливість існування національних парків. В своїх відповідях використовують слова і фрази з таблички. Вчитель слідкує за правильністю вимови і повнотою та аргументованістю відповідей.
IV Підсумок уроку
Summarizing 1. Підведення підсумків уроку
T: What did we talk about today? What new information have you found out? Tell one reason for and one reason against using the internet.
Homework 2. Домашнє завдання
1. вивичити нові слова.
2. Скласти 5 речень з новими словами.
3. Впр 4 ст 149 -підготувати доповідь про один з нац парків України.