НАУКОВО-МЕТОДИЧНИЙ ПРОЕКТ
«Технології майбутнього:
залучення учнів у процес навчання за допомогою інтернет-сервісів»
на період 2016-2021н.р.
Мета:
Учасники проекту: адміністрація школи; вчителі-предметники 5-11 класів; учні 5-11 класів.
Основні пріоритети:
Методи реалізації проекту:
Практична значимість роботи над проектом:
Очікувані результати:
На рівні особистості педагога :
На рівні особистості учня :
або інших засобів для вивчення мов.
№ |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Відповідальні |
||
І етап . Підготовчий етап вересень-грудень 2016-2018 н.р. |
|||||
- |
Анкетування і діагностування вчителів школи щодо впровадження цифрових освітніх технологій, освітніх онлайн-платформ для навчання, новітніх освітніх проектів, мобільних педагогічних програм |
Січень 2016р. |
Кунат В.В.., заступник з НВР |
||
- |
Спланувати роботу динамічної групи |
До 20.01.2016р. |
Кунат В.В. заступник з НВР |
||
- |
Створити „банки інформації” з вивчення питань:
|
До 01.03..2016р. |
Творча лабораторія |
||
|
Круглий стіл «Основні принципи медіаграмотності – важливої компетентності сучасного вчителя» |
Квітень 2016р. |
Творча лабораторія |
||
- |
Поповнення сайту школи методичними матеріалами, фотодокументами |
Протягом 2016 н.р.
|
Кунат В.В. заступник з НВР Родіна А.О. |
||
- |
Залучення учителів до роботи на освітніх онлайн-платформах, співпраці з освітніми проектами, спільнотами освітян, самопрезентації вчителів у соціальних мережах |
Протягом 2016 н.р. |
Творча лабораторія |
||
- |
Проводити діагностику рівня готовності педагогічних працівників до роботи над проблемою |
2016р. |
Кунат В.В. заступник з НВР Творча група |
||
- |
Поповнення „Медіатеки сучасного уроку” цікавими інтерактивними вправами, уроками.
|
Протягом 2016н.р. |
Кунат В.В. заступник з НВР Творча лабораторія Удовенко Н.В., керівник методичного кабінету |
||
- |
Забезпечити участь педагогічних працівників школи в шкільному конкурсі «Урок+ мобільний додаток» |
Березень 2016р. |
Волок В.В. директор школи Кунат В.В. заступник з НВР Творча лабораторія |
||
- |
Проводити діагностику креативного потенціалу учнів різних вікових груп на основі визначених показників системного дослідження |
Протягом 2016 н.р. |
Кунат В.В. заступник з НВР Кавтарадзе І.С., соціальний педагог |
||
- |
Покращити роботу шкільного наукового товариства „ТЕМП” та проводити захисти дослідницьких робіт членами товариства. |
Протягом 2016н.р.
|
Кунат В.В. заступник з НВР Вчителі-предметники |
||
- |
Розробити рекомендації щодо використання електронного навчання , ІК-технологій в роботі учителя-предметника з організації роботи з обдарованими дітьми
|
Квітень 2016р. |
Творча лабораторія |
||
ІІ етап. Технологічний етап січень – травень 2017-2018 н.р. |
|||||
- |
Розробити рекомендації щодо:
|
Січень-березень 2018р. |
Творча лабораторія |
||
- |
Створити модель „Впровадження електронного навчання в освітній процес” |
Березень-квытень 2018р. |
Творча лабораторія |
||
- |
Створити умови для підвищення професійної активності педагогічних кадрів |
Протягом 2017-2018н.р. |
Волок В.В. директор школи |
||
- |
Моніторинг використання власних блогів та сайтів в навчальній діяльності Моніторинг роботи вчителів з освітніми онлайн-платформами, освітніми проектами, освітянськими спільнотами |
Протягом 2017-2018 н.р. |
Творча лабораторія |
||
- |
Методичний тиждень „Тиждень педагогічної майстерності” |
Травень 2017р. |
Кунат В.В., заступник з НВР Творча лабораторія |
||
- |
Провести проблемний семінар „Можливості використання онлайн-платформ на уроці” |
Травень 2018р. |
Кунат В.В., заступник з НВР
|
||
- |
Залучення учнів та педагогів до участі в електронних олімпіадах з усіх навчальних предметів на освітніх порталах «На урок» та «Всеосвіта» |
Протягом 2017-2018р |
Вчителі-предметники |
||
ІІІ етап. Креативний етап 2018-2019 н.р. |
|||||
- |
Проводити моніторинг діяльності методичних об’єднань вчителів школи з впровадження інформаційно-комунікаційних і медіаосвітніх технологій. |
Листопад-грудень2018р. |
Волок В.В. директор школи
|
||
- |
Створити „банк передового педагогічного досвіду вчителів” : використання мобільних технологій на різних етапах уроку як засіб підсилення навчальної складової уроку. |
Протягом 2018-2019 н.р. |
Волок В.В. директор школи Кунат В.В., заступник з НВР Творча лабораторія |
||
- |
Шкільний конкурс –есе „Новий погляд на шкільний предмет” |
Квітень 2019р. |
Творча група Рада НТУ «ТЕМП» |
||
- |
Обмін досвідом: самопрезентація власного блогу або сайту |
Жовтень 2019р. |
Творча лабораторія |
||
- |
Проблемний семінар: «Самопрезентація вчителя через соціальні мережі – вимоги часу та професійні можливості» |
Грудень 2019р. |
Творча лабораторія |
||
- |
Презентація досвіду роботи вчителів: Дицюри Н.О., вчителя української мови та літератури, з питання «Інноваційні інформаційно-комунікаційні технології навчання. Мобільне навчання»; Кліко Т.Г., вчителя хімії, старшого вчителя з питання «Методика застосування технології «Перевернутий клас»»;
Срібяник Н.В. вчителя математики, з питання «З досвіду використання хмарних технологій , та технологій дистанційного навчання на уроках матемитики»; |
Березень 2018р. |
Кунат В.В., заступник з НВР Засідання науково-методичної ради |
||
ІV етап. Підсумково-коригуючий етап 2020-2021 н.р. |
|||||
- |
Аналіз і корекція накопиченого педагогічного досвіду, визначення його основних ідей |
Протягом 2020р |
Волок В.В, директор школи Кунат В.В., заступник з НВР Творча лабораторія |
||
- |
Моніторинг діяльності педагогічного колективу щодо впровадження електронного навчання, елементів мобільного навчання, використання хмарних технологій та технологій дистанційного навчання, технології «перевернутий клас», освітніх цифрових технологій |
Протягом 2020р. |
Кунат В.В., заступник з НВР
|
||
- |
Методична карусель «Інтерактивні ігри як ефективний освітній інструмент сучасного вчителя» |
Травень 2020р. |
Творча лабораторія |
||
|
Проблемний семінар «Дудлінг як ефективний засіб розвитку креативності учнів» |
Січень-лютий 2021р. |
Творча лабораторія |
||
- |
Створення інтерактивних вправ, тестів , презентацій н з навчальних предметів на освітніх онлайн-платформах |
Протягом 2017-2018 н.р. |
Вчителі-предметники |
||
- |
Проведення нестандартних уроків з використанням ІКТ-технологій, елементами електронного навчання, хмарних технологій, технологій дистанційного навчання .
|
Протягом 2017-2018 н.р. |
Керіники методичних обєднань |
||
- |
Вебінар «Технології майбутнього. Розвиток навичок ХХІ століття через електронне навчання» (міжшільний) |
Квітень 2021р |
Кунат В.В., заступник з НВР |
||
- |
Підготовка шкільної збірки „Медіаурок: спільна творчість вчителя та учнів” |
До 25.05.2021р. |
Творча група |
||
- |
Моніторинг впровадження проекту «Технології майбутнього: залучення учнів у процес навчання за допомогою інтернет-сервісів » |
Травень 2021р. (наказ) |
Кунат В.В., заступник з НВР |
||
Сьогодення вимагає від учителя бути сучасним, гнучким, здатним швидко засвоювати нову інформацію, спроможним у короткий час засвоїти нові методики,програми,алгоритми роботи. Спеціалізовані технології і засоби навчання — застосування комп'ютерів, мережевих засобів, мультимедійних технологій, спеціального програмного забезпечення – сприяють повноцінному навчанню без потреби вносити зміни у поточний освітній процес. Зокрема, відбувається це завдяки медіаосвітнім технологіям. Саме вони стають інструментом для розвитку і саморозвитку особистості педагога.
Впроваджуючи науково-методичний проект «Технології майбутнього: залучення учнів у процес навчання за допомогою інтернет-сервісів», учасниками якого є вчителі-предметники та учні 5-11 класів, маємо певні напрацювання щодо використання електронного навчання , мобільного навчання, інформаційно-комунікаційних технологій в навчально-виховний процес закладу.
А саме, здійснили:
Забезпеченість комп’ютерною технікою
вчителів та учнів 5-11 класів
Для учнів 8-11 класів проводимо години «вільний інтернет-доступ» (з надання вільного доступу до інтернету в період підготовки до уроків, позакласних заходів, роботи над науково-дослідницьким проектом тощо).
Вчителі проводять уроки з елементами хмарних технологій, мобільного навчання, з роботою над тестами та інтерактивними вправами на онлайн-платформах, уроки з мультимедійною підтримкою, на яких використовують власні мультимедійні продукти, власні інтерактивні вправи та тести з навчальних предметів.
Курси ІКТ-технологій
Курси |
К-ть вчителів |
% |
ІКТ |
23 |
100 |
Інтел |
19 |
83 |
Цифрові технології |
23 |
100 |
Веб2.0 |
3 |
13 |
Результати діагностування вчителів
щодо володіння ІКТ-технологіями
Використання мобільних додатків учнями в освітньому процесі
Використання вчителями школи можливостей електронного навчання
Використання блогів у навчальній діяльності
Використання сайтів у навчальній діяльності
Сьогодні забезпечити якість освіти та об’єктивний контроль за якістю надання освітніх послуг навчальним закладом неможливо без ефективного використання сучасних технологій, перш за все інформаційно-комп’ютерних.
Перша заповідь виховання – дати дітям почуття власної гідності. У сучасних закладах освіти не повинно бути нещасливих дітей, які переживають, що вони ні на що не здібні. Успіх у навчанні – єдине джерело внутрішніх сил дитини, які породжують енергію для переборення труднощів, бажання вчитися. Залучати дітей до участі в інтернет-олімпіадах, перевіряти рівень їхніх знань, з’ясувати коло питань, які потребують додаткового опрацювання, сформувати в учнів упевненість у власних силах – стало метою нашої роботи. Можемо впевнено сказати, які переваги дає вчителю участь його учнів у інтернет-олімпіадах. Завдання розраховані на учнів із різним рівнем підготовки, тому кожен зможе проявити себе, повірити у власні сили та перевірити знання з предмету.Ми твердо переконані, що Інтернет-олімпіади «На Урок» , «Всеосвіта» — це дієвий спосіб підвищити інтерес школярів до навчання.
Участь школярів у Всеукраїнській інтернет-олімпіаді
освітніх проектів
«Всеосвіта», «На урок»
Анкетування серед учнів початкової та середньої ланки
«Мій улюблений мобільний додаток»
У навчально-виховному процесі вчителями школи використовуються
різні педагогічні програмові засоби (ППЗ).
Мобільні педагогічні програмні засоби – це навчальні програми для підтримки та розвитку процесу навчання, що спрямовані на організацію самостійної роботи учнів та діяльність вчителів, доступність матеріалів яких визначається застосуванням мобільних пристроїв бездротового з’єднання: пошук інформації в Інтернеті, спілкування в соціальних мережах, прослуховування музики, читання книг тощо.
Онлайн-ігри, вікторини, марафони та квести допомагають реалізувати творчий потенціал учителя та учнів. Школярі із цікавістю виконують інтерактивні вправи та завдання, беруть участь у веб-квестах. Мережеві сервіси підвищують інтерес до читання, навчання, до здобуття нових знань та практичного їх застосування, сприяють розвитку власних підходів до пошуку розв’язання поставлених завдань. Оскільки учні вже використовують соціальні медіа поза школою, інтегруючи їх у заняття, вчитель допомагає їм отримувати більш якісну практику використання соціальних медіа, пропонує новий цікавий і захоплюючий поворот під час шкільних занять.
Сучасний учень – це восьме диво світу з мобільним телефоном і планшетом, саме тому одним з реальних шляхів підвищення активізації навчально-пізнавальної і науково-дослідної діяльності учнів, розкриття їхнього творчого потенціалу, збільшення ролі самостійної та індивідуальної роботи є розробка і впровадження в освітній процес мобільного навчання.
Так у своїй практиці вчитель української Дицюра Н.О. використовує мобільне навчання, пропонуює учням завантажити на телефон додатки, що містять тести з певного предмету, а також інформацію (електронні підручники, тексти лекцій), необхідну для їх успішного виконання. Можлива організація доступу на спеціалізовані сайти, що містять електронні навчальні курси, тести, практичні завдання та додаткові навчальні матеріали (рисунки, фотографії, звукові та відео файли).
Отже, можна зробити висновки,: M-learning надає нову якість навчання та найбільш повно відображає тенденції в освіті сучасної людини. Забезпечуючи постійний доступ до інформації в будь-який момент часу, M-learning є новим інструментарієм у формуванні людини інформаційного суспільства, в якому поступово створюються нові середовища відпочинку, трудової діяльності і навчання, що є незалежними від місця та від часу.
За допомогою мобільних пристроїв можна ввійти в мережу internet, знайти потрібну навчальну інформацію, відповісти на питання на форумі або пройти тест. Такий підхід до навчання дає можливість зробити процес отримання і засвоєння знань гнучким, доступним, персоніфікованим. Це дає підстави стверджувати, що найбільш динамічною та активною по відношенню до основного суб’єкта освіти є модель мобільного навчання.
Наголошуємо на перевагах:
– учні отримують змогу взаємодіяти між собою і викладачем у зручний для них час;
– набагато зручніше застосовувати одні й ті ж самі прийоми навчальної діяльності в аудиторії та поза нею;
– створюється можливість безперервного обміну інформацією: учні і викладачі можуть пересилати текст електронною поштою, передавати інформацію всередині групи, працювати один з одним, використовуючи бездротову мережу Bluetooth;
Наукові дослідження можливостей мобільних технологій в системі освіти активно тривають, і на сьогоднішній день в Україні починає розвиватися їх практична реалізація.
У нашій роботі використовуємо цікаві додатки для роботи з учнями.
Сучасний учень спілкується з оточуючим світом в темпах і режимах, що визначає рівень розвитку комп’ютерних технологій. Цей процес потребує наявності певних навичок, так як сьогодні письмові тексти все більше поступаються місцем текстам візуальним. Візуальний потік являється для сучасної дитини основним джерелом формування особистісної картини оточуючого світу, де все змінюється зі швидкістю відеокліпу. Використання такого навчального середовища, яке було б насичене різноманітними електронними ресурсами, значно підвищує інтерес учнів до навчання в цілому, створює умови для розвитку дитини, а також активізує пізнавальну діяльність школярів.
Реалізація всього вище переліченого можлива за умови використання сучасних хмарних технологій.
Хмарні технології (англ. cloudtechnologies) – це кардинально новий сервіс, який дозволяє віддалено використовувати засоби обробки і зберігання даних. Хмарні педагогічні технології забезпечують використання сервісів мережі Інтернет як засобу інтерактивного навчання без застосування локального програмного забезпечення, окрім браузера та плагінів до нього. Хмарні технології забезпечують виконання багатьох видів навчальної діяльності, контролю і оцінювання навчальних досягнень учнів, он-лайн тестування, відкритості освітнього середовища. Використання хмарних технологій у навчальному процесі загальноосвітніх навчальних закладів перш за все дозволить вирішити проблему забезпечення рівного доступу учнів та вчителів до якісних освітніх ресурсів як на уроках, так і у позаурочний час. Тепер в будь-якому класі можна організувати сучасний учбовий процес використовуючи ноутбуки, нетбуки, планшети, телефони.
В своїй роботі вчитель математики Срібяник Н.В., використовує сервіс LearningApps , який призначений для створення інтерактивних навчально-методичних вправ та використовувати вже створені колегами вправи . Тематика різноманітна: від роботи з картами до розв'язування кросвордів і створення карт знань. Їх можна використовувати в роботі з інтерактивною дошкою, або як індивідуальні вправи для учнів. На сайті доступна велика база завдань, розроблених учителями з різних країн для усіх предметів шкільної програми. Кожен із ресурсів можна використати на своєму уроці, змінити під власні потреби, розробити схожий чи зовсім інший навчальний модуль.
Приклади: 1) Квадратні рівняння. Теорема Вієта (8 клас) https://learningapps.org/display?v=p7zqk1va318
2) Коло та його елементи ( 7 клас) https://learningapps.org/1421965
Для перевірки засвоєння теоретичного матеріалу вчитель використовує тестові технології, які активізують пізнавальну діяльність школярів, сприяють розвитку в них уміння концентруватися, робити правильний вибір , усувати неточності й неповноту у формулюванні певних тверджень.
З цією метою наші педагоги використовують безкоштовний інтернет-сервіс Майстер-тест, який дає змогу створювати онлайн-тести, а також завантажувати й проходити тест без підключення до мережі Інтернет.
Приклади : 1) Квадратні рівняння ( 8 клас)
Щоб зацікавити учнів вивченням математики, я використовую освітню платформу «Мій клас».
Це міжнародний освітній портал, який використовують Англія (Bicton College), Словаччина, Латвія, Естонія, Росія. У 2009 році долучилися Туреччина, Греція, Італія, Іспанія, Швеція.
В Україні він почав реалізовуватися 2013 році.
МійКлас — ефективний допоміжний інструмент для шкільної освіти.
Унікальна особливість сайта МійКлас полягає в тому, що кожне завдання та тест має безліч варіантів. Відповіді на такі завдання неможливо списати ні в Інтернеті, ні у сусіда за партою, ні з ГДЗ. Вчитель позбавлений від проблеми списування назавжди!
Змагальний елемент у розділі «ТОПи» позитивно впливає на успішність. Перевірено — учні самі почнуть просити у Вас домашнє завдання та набирати бали на МійКлас!
Чим активніше Ваш клас, тим більше у Вас балів при атестації. На МійКлас введена система сертифікації вчителів за використання новітніх освітніх технологій. Для педагогів, що оволоділи зі своїми учнями розділами «Предмети» та «Результати учнів», ми пропонуємо наступний крок — створення своєї перевірочної або домашньої роботи на МійКлас.
Розділ «Перевірочні роботи» дозволяє:
Кількість учнів , які працюють з « Мій клас»
МійКлас розвиває навички роботи з інформаційними технологіями як у вчителя, так і у школяра та дозволяє їм спілкуватися однією мовою. Доступ до розширеного функціоналу МійКлас дозволяє викладачу автоматизувати процес підготовки та перевірки завдань, запровадити індивідуальні траекторії навчання, реалізувати ефективний моніторинг успішності та швидко створювати звіти.
На даний момент МійКлас пропонує теоретичні матеріали, практичні завдання та тести за наступними предметами:
Вже зараз на МійКлас є 2 000 000 варіантів завдань, та їх кількість зростає кожен тиждень.
Будь-який користувач, зареєстрований на ЯКлас, має вільний доступ до основних навчальних об'єктів з розділу «Предмети»: теоретичним матеріалами, завданнями, тестами. Це означає, що школяр може в будь-який час і на будь-якому доступному йому пристрої самостійно тренуватися на ЯКлас з предметів шкільної програми. При цьому школяр може вибрати будь-який предмет для будь-якого класу, незалежно від того, що він проходить в школі.
Така система надає широкі можливості для різних категорій учнів:
Рейтинг школи за кількістю набраних балів
Отже, на нашу думку, використання хмарних технологій та технологій дистанційного навчання дозволить нам, вчителям, урізноманітнити навчальний процес, зробити його ефективнішим, більш сучасним, що позитивно вплине на мотивацію навчальної діяльності учнів.
Практична значимість роботи над проектом:
Перед педагогічними працівниками постають нові вимоги щодо впровадження електронного навчання (E-learning) , хмарних технологій та технологій дистанційного навчання в навчально-виховний процес,впровадження мобільного навчання в освітній процес, а саме:
Результативність:
олімпіади проектів «На урок» та «Всеосвіта» з української мови: (44 учні учасники, 14 дипломів переможців), англійської мови (8 учасників, 7 дипломів переможців ), математики (12учасників, з них 2- переможці), долучились також вчителі хімії , історії. Інтернет-олімпіада розрахована на вісх учнів і має на меті повторити та закріпити знання, а також дати можливість учням проявити себе.
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
1. Делор Ж. Образование: сокрытое сокровище./ Ж. Делор. - Перспективы развития образования в ХХІ в. Отчет представленный ЮНЕСКО международной комиссией по вопросам образования. - Париж: Юнеско, 1996.-53 с.
7. www.edic.ru
Додаток
Методичний квест
Тема: «Формула успіху вчителя»
Мета:
Учасники: члени творчої лабораторії, творчо працюючі вчителі
- Тож сьогодні ми на засіданні ми розглянемо питання «Формула успіху вчителя» та спробуємо вивести свою формулу успіху вчителя.
Напередодні нашого засідання члени творчої лабораторії провели дослідження серед своїх колег.
Ми пропонували дати відповідь на такі питання:
Так
Ні
Не готовий дати остаточної відповіді
Вдалий урок самоосвіта успіх учнів
(презентація дослідження)
- Як бачите, для нас, педагогів, успіх наш - в першу чергу це вдалий урок, це успішні учні, які можуть знайти застосування своїх знань, проявити себе в роботі.
- Отже , ми з вами на засіданні спробуємо вивести формулу успіху вчителя.
Наше дослідження пропоную провести у формі методичного квесту. Квест у перекладі з англійської – це пригодницька гра, у нашому випадку - це пошук відповіді на проблемне питання: «У чому успіх вчителя?» Для продуктивної праці ми будемо використовувати технологічну карту, на якій зазначено проблемні питання, що ми маємо вирішити.
- Шановні колеги, пропоную для плідної співпраці об’єднатися у творчі міні-групи, щоб разом вивести формулу успіху вчителя. Оскільки за вікном лагідно посміхається сонечко, весни все впевненіше ступає по землі, даруючи тепло і перші весняні квіти, то групи назвемо весняними квітами: пролісок, тюльпан і конвалія. Кожна група отримує технологічну карту, а на ній зазначено, що перше завданн я- це презентація формули успіху вчителя. Пропоную вам в групах для початку обрати лідера, який буде відповідати за роботу групи
(вчителі презентують свої формули успіху)
- Як виявилося, важливою складовою успіху вчителя ми визначили саме урок - живу клітинку освітнього процессу. Дійсно, усе найголовніше і найважливіше для школяра відбувається саме на уроці, оскільки уроку відводиться 90% навчального часу. Сучасний урок — це урок демократичний. Він проводиться не для учнів, а разом з ними. Його характеризує не навчання словом, а навчання справою.
- Як ви вважаєте, чи завжди урок може бути успішним?
- Від чого, на вашу думку, залежить успішність уроку?
- Ми переходимо до розв’язку наступного завдання технологічної карти. Пропоную вам обговорити існуючі загально прийняті моделі уроків. Незаперечна істина, що кожен педагог у своїй діяльності використовує особливу модель уроку, яка залежить від багатьох чинників.
Наступна вправа «Пазли»
- Пропоную кожній групі попрацювати над таким завданням: ви отримуєте одну з моделей уроків і декілька характеристик різних моделей. Вам потрібно визначити, , яка з характеристика підходить до вашої моделі, а найголовніше - з’ясувати, яка з моделей дасть змогу отримати успіх на уроці і чому?
Пасивна модель - учень виступає в ролі об’єкта навчання й повинен засвоїти та відтворити навчальний матеріал, переданий йому вчителем . Учні, як правило не спілкуються між собою й не виконують творчих завдань
Активна модель - учитель стимулює пізнавальну активність і самостійність учнів. Учень - суб’єкт навчання, вступає в діалог з учителем, мають місце проблемні та творчі завдання, самостійна робота тощо.
Інтерактивна модель - це модель навчання, коли чую, бачу, обговорюю і роблю, я набуваю знань , вмінь, передаю знання іншим і стаю майстром.
Вправа «Лото» .
Теоретико-методологічний рівень |
Практичний рівень |
Особистий рівень |
Психологічний рівень |
Наявність відповідних професійних знань |
Уміння використовувати методи творчої діяльності,ІКТ, інші навчально-інформаційні засоби |
Інтелектуальний потенціал |
Наявність внутрішньої мотивації до позитивних змін |
Культура наукового мислення |
Володіння основними методами експериментальних досліджень |
Соціальна компетентність |
Готовність до ризику |
Знання та розуміння природи інноваційних процесів та процесів саморозвитку |
|
Індивідуальна культура |
Наявність волових зусиль та соціальної стабільності |
(вчителі виконують вправу і презентують результати)
Х+У+Z=УСПІХ
- Ми пройшли останнє завдання технологічної карти і щойно вивели формулу успіху,з’ясували, як створити успіху , але хочу зазначити, що серед наших колег є багато педагогів, які вже досягли успіху у своїй діяльності, вони виховали успішних учнів, мають особисті наробки з даного питання, готові поділитись досвідом . Тому запрошую до слова своїх колег, щоб представити свої методичні доробки з використанням нових педагогічних технологій на уроках, застосування яких сприяє створенню ситуації успіху на уроці. До слова запрошується вчитель ….
- Шановні колеги, які будуть доповнення , пропозиції?
- Давайте підведемо підсумки нашої роботи. Пропоную ухвалити рішення творчої лабораторії:
1. Модель «Формула успіху вчителя» подати на обговорення шкільної методичної ради .
Термін виконання: 03.05.2018р.
Відповідальний керівник творчої лабораторії .
2. Пропонувати розглянути методичні доробки: вчителя математики вчителя хімії ., вчителя української мови та рекомендувати методичній раді школи занести до інформаційного банку інноваційних розробок у рамках дослідно-експериментальної роботи закладу.
Відповідальний заступник директора з НВР .
3. Адміністрації школи рекомендувати: спланувати у річному плані роботи школи проведення майстер-класів вчителями: вчителем математики, вчителем хімії , вчителем української мови з використанням інноваційних методичних доробок на своїх уроках.
Термін виконання - _______________
Відповідальний заступник директора з НВР .
- Наостанок для усіх присутніх пропоную хвилинку релаксації - переглянути відео. - Шановні колеги, ви побачили, що ми в нашій роботі з дітьми та батьками , як ці пінгвіни, працюємо як єдина безперервна спіраль: батьки-діти-вчителі. Лише тримаючись разом, рухаючись в одному напрямку, зігріваючи одне одного теплом, підтримуючи кожного у всіх справах, не залишаючи жодного поза великого родинного кола ми досягнемо успіху.
- Дякую за роботу, бажаю успіху.
- Шановні колеги! Візьміть чашку терпіння, влийте в неї повне серце любові, дві пригорщі щедрості, посипте добротою, плесніть трішки гумору і додайте якомога більше віри. Усе це добре перемішайте. Намастіть на шматок відпущеного вам життя і запропонуйте кожному, кого зустрінете на своєму шляху. Успіху!!!
1