НАВЧАЄМО УЧНІВЗ ВИКОРИСТАННЯМ СУЧАСНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ

Про матеріал
На своїх уроках намагаюся стимулювати творчий пошук, використовую різні методи і форми роботи, прищеплюю учням навички використовувати смартфон для навчання; розвиваю навички роботи в групі, вміння слухати товаришів та висвітлювати свою думку; привчаю до дослідження, виконання творчих проєктів пошуку інформації в інтернеті, спостережливості. Таким чином, використання сучасних технологій на теоретичних уроках дає можливість збагачувати світоглядну і моральну основу суджень як окремої особливості, так і громадської думки учнівського колективу.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Викладач Корінь Катерина Миколаївна,Регіональний центр професійно-технічної освіти № 1 м. Кременчука. Професія: перукар (перукар-модельєр)НАВЧАЄМО УЧНІВЗ ВИКОРИСТАННЯМ СУЧАСНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ

Номер слайду 2

Золоті правила, що допоможуть закохати учня у ваш предмет. Коли здається, що учні не сприймають інформацію, що їм нецікаво, покажіть їм свою любов до предмету. Ви вчитель, ви - і більш ніхто не зможе запалити вогник в очах учнів на уроці. 

Номер слайду 3

Пропоную вашій увазі приблизний алгоритм проведення уроку, який може стати початком тої самої любові: Порадуйте групу, перш ніж почати пояснювати (наприклад, скажіть про сюрприз наприкінці уроку, але не обманюйте!). Заінтригуйте їх. Поясніть, навіщо їм потрібна нова інформація. Проявіть та передайте свій захват, захоплення тим, що пояснюєте. Надайте неочікуваний приклад, але простий і зрозумілий. Доведіть практичність знань, бо ж найкраще запам’ятовується те, що можна перевірити, використати тут і зараз, чи в повсякденному житті. Попросіть учнів перефразувати сказане вами, з їх власними прикладами. Пам’ятайте, важливим є не те, що ви багато знаєте з предмету, і можете про це розказати, а уміння пояснити, навіщо це потрібно учню.

Номер слайду 4

Створення тестів за допомогою форм (як додаток до уроку дистанційного навчання на Microsoft Teams)

Номер слайду 5

Створення тестів за допомогою форм (як додаток до уроку дистанційного навчання на Microsoft Teams)

Номер слайду 6

Створення тестів «НА УРОК»

Номер слайду 7

Створення тестів «НА УРОК»

Номер слайду 8

Хмара слів Хмара слів – це візуальне відтворення списку слів, категорій, міток чи ярликів на єдиному спільному зображенні. За допомогою хмар слів можна візуалізувати термінологію з певної теми у більш наочний спосіб. Можна використати хмари слів на уроці «Охорони праці»: "зашифрувати" тему уроку, яку учні повинні визначити; «хмара» може слугувати в якості опорного конспекту для подачі нового матеріалу чи його узагальнення; можна запропонувати учням прочитати в «хмарі» головне питання, на яке необхідно знайти відповідь протягом уроку;показати «хмару», складену зі слів, що відповідають темі уроку, і попросити пояснити їх зміст; зробити "хмару" підказок до теми; повторити основні поняття теми, що вивчаєтся. Наприклад, у даній хмарі зашифровано визначення поняття «охорона праці»Охорона праці — це система правових, соціально-економічних, організаційно-технічних, санітарно-гігієнічних і лікувально-профілактичних заходів та засобів, спрямованих на збереження життя, здоров'я і працездатності людини у процесі трудової діяльності.

Номер слайду 9

Перукар — це особа, чиїм заняттям є стрижка волосся будь-якого типу, створення зачісок та бриття чи підстригання борід чоловіків. Стиліст створює цілісний зовнішній образ клієнта або змінює його шляхом зміни стилю та кольору одягу, зачіски та макіяжу Волосся – це дар природи, унікальний інструмент самовиявлення людини. Кольорове коло — абстрактний ілюстративний спосіб відображення безперервності переходів між кольорами. 

Номер слайду 10

Інтернет-ресурси для створення хмар слів власноруч. Word It Out – безкоштовний англомовний сервіс для створення хмар слів, який є одним з найпростіших і зручних у використанні. Word Cloud Generation – англомовний сервіс для створення тегових хмар, який має найбільш зручну інтуїтивно зрозумілу навігацію. Word Art – багатофункціональний англомовний сервіс для створення хмар слів. З його допомогою можна створювати яскраві хмари різної форми. Однак недоліком цієї програми є певне спотворення шрифтів при відображенні кирилиці.

Номер слайду 11

Інфографіка - спосіб передачі великого обсягу інформації за допомогою простих і зрозумілих візуальних методів. За допомогою даного засобу візуалізації можна: повідомити про зміст подій, про пов’язані між собою факти; ілюструвати  дії, алгоритми, правила, норми, масштаби процесів; демонструвати статистичні чи порівняльні дані, алгоритмізовані дії, логічні зв’язки між подіями, шлях від загального до конкретного, пояснювати і тлумачити складні та заплутані поняття, процеси, явища; акцентувати увагу на фактах, а не оціночних судженнях, головному, а не другорядному; економити час на ознайомленні з новою інформацією, розумінні взаємозв’язків між подіями, явищами.

Номер слайду 12

Приклади інфографіки

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Програма для створення інфографіки

Номер слайду 15

Canva - простий і зрозумілий графічний редактор з великим набором функцій. ПЕРЕВАГИ ПРОГРАМИ: Простота використання. Широкий безкоштовний функціонал. Можливість обійтися без дизайнера. Дизайни для будь-яких цілей. Доступ з будь-яких комп'ютерів і пристроїв

Номер слайду 16

Кросворд Зручний і легкий метод, який допоможе викладачеві зробити урок цікавішим, внести елемент загадковості.  Виконання кросвордів, практична значущість яких перевірена століттями, допоможе дитині поліпшити свою ерудицію і кмітливість, а також тренувати логічне мислення і сприятиме розвитку когнітивних функцій. Програма для створення кросвордів https://childdevelop.com.ua/generator/letters/cross.html#CR04 E00 D701

Номер слайду 17

Анаграма — безладна перестановка букв у слові, що створює інше слово. Розшифровуючи анаграми, учень буде безпосередньо розвивати гнучкість розуму, оперуючи асоціативними зв'язками і застосовуючи своє просторове сприйняття. Наприклад, анаграма основні слова з перукарського мистецтва. Програма для створення анаграми https://childdevelop.com.ua/generator/letters/anagram.html#preview

Номер слайду 18

Створення кросвордів та анаграм

Номер слайду 19

QR-код Що таке QR-код – це графічне зображення, в якому зашифрована певна інформація, посилання на сайт чи окрему його сторінку. QR-коди дозволяють отримати миттєвий доступ до будь-якої інформації з мережі інтернет за допомогою смартфонів. Із залученням QR-кодів можна зашифровувати та отримувати швидкий доступ фактично до будь-якої інформації у мережі інтернет: відео на You. Tube, певної геолокації на Google картах, e-mail, посилання на сторінку профілю у соціальних мережах, сайту чи блогу, аудіофайл, книгу тощо. Або у такий спосіб може бути закодовано невеличкий текст чи номер телефону, який можна «зчитати» навіть без доступу до мережі інтернет. Переваги використання QR-кодування: швидко: дозволяє отримати миттєвий доступ до закодованої інформації;зручно: вміщує великі об'єми відомостей у невеликому зображенніпросто: розміщувати код можна на будь-якій рівній поверхні (аркуш, стіна, підлога, бетоноване шкільне подвір'я тощо).

Номер слайду 20

Створення QR - посилання

Номер слайду 21

Цей метод найбільш поширений і порівняно простий. Діалог заохочує учнів спонукає слухати, думати, висловлюватись, шукати рішення разом, передбачає безпосередній контакт педагога з аудиторією, що дає змогу зосередити увагу учнів на найбільш важливих проблемах теми, яка вивчається. Учням подобається розв’язувати проблемні ситуації. Наприклад, при вивченні розділу «Надання першої допомоги при нещасних випадках» вони залюбки обговорюють питання: «Послідовність надання першої долікарської допомоги». Метод «Діалог з аудиторією»

Номер слайду 22

Технічний диктант. Для повторення та узагальнення розділу «Послідовність, принципи та засоби надання першої допомоги. Дії у важких випадках» учням пропонується заслухати визначення і самостійно записати назву відповідного терміна. Ушкодження з порушенням цілісності шкіри або слизової оболонки — це … (поранення) Колір крові яскраво-червоний, кров б'є фонтанчиком – це… (артеріальна кровотеча) Забезпечення газообміну в організмі, збагачення крові потерпілого киснем і виділення з крові вуглецю – це … (штучне дихання) Ритмічне стискання серця між грудиною та хребтом -це… (непрямий масаж серця)Різновид травми тканин тіла, яку спричинює дія тепла, електричного струму, хімічних речовин та випромінювання – це … (опік)

Номер слайду 23

Прийом «Спіймай помилку»Пояснюючи матеріал, навмисне допускається помилка, про що повідомляється учням, а інколи й ні, а потім перевіряється їхня увага. Наприклад, негорючі речовини до таких речовин належать: азот, вода, бензин,перекис водню, соляна кислота,природній газ,перекис натрію, фосфати, борати.

Номер слайду 24

Розділ Основи гігієни праціГігієна перукаря. Миття рук. Прибирання робочого місця. Проходження медичного огляду. Зберігання робочого огляду окремо від звичайного. Відповідне освітлення та наявність вентиляціїМетод побудови «асоціативного куща»

Номер слайду 25

Щоб діти любили ваш предмет, треба самим ним захоплюватись та докласти трохи зусиль, відкрити дітям безмежний світ окремо взятої дисципліни. Ніхто не говорив, що бути вчителем просто, але за старання подякою буде розуміння, що ви змогли зачепити душу найвибагливіших у світі критиків – дітей.

Номер слайду 26

Висновки. На своїх уроках намагаюся стимулювати творчий пошук, використовую різні методи і форми роботи, прищеплюю учням навички використовувати смартфон для навчання; розвиваю навички роботи в групі, вміння слухати товаришів та висвітлювати свою думку; привчаю до дослідження, виконання творчих проєктів пошуку інформації в інтернеті,спостережливості. Таким чином, використання сучасних технологій на теоретичних уроках дає можливість збагачувати світоглядну і моральну основу суджень як окремої особливості, так і громадської думки учнівського колективу.

pptx
Додано
10 грудня 2020
Переглядів
890
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку