Ситуації:
Учень з ООП не може самостійно розв’язати приклад. Тому асистент вчителя намагається допомогти дитині за допомогою вказівок (в якій клітинці почати запис, порядок дій у прикладі тощо).
При цьому вчитель забороняє подібну допомогу асистенту.
Питання: чи правильно чинить вчитель, заборонивши асистенту допомогу засобом вказівок?
Обґрунтуйте, будь ласка, свою відповідь .
Учні отримали завдання списати текст з підручника та підкреслити головні та другорядні члени речення. Учениця класу часто плутається у визначенні другорядних членів речення і не в змозі засвоїти цей матеріал. Асистент учителя пропонує їй виконати завдання частково – підкреслити тільки головні члени речення. З чим дівчинка справляється на відмінно.
Питання: вчитель, який буде оцінювати роботу дівчинки, прийме до уваги певні можливості дитини, чи оцінить роботу на загальному рівні?
Обґрунтуйте, будь ласка, свою відповідь .
Дитина не може самостійно скласти коротку умову до задачі, але за допомогою вказівок може розв’язати її.
Питання1: чи може асистент вчителя допомогти дитині, використовуючи вказівки («перша дія», «друга дія», «пояснення», «дужки», «кома», «риска», «відповідь»)?
Питання2: чи може асистент допомогти дитині, продиктувавши їй все розв’язання з повним поясненням дій та відповіді?
Обґрунтуйте, будь ласка, свою відповіді.
Дякую за співпрацю!)