Ситуації щодо роботи в інклюзивному класі (практичні завдання для педагогів)

Про матеріал
Зміст матеріалу - це ситуації, які пропонуються для обговорення та їх вірного вирішення.
Перегляд файлу

Ситуації:

  1. Самостійна робота з математики.

 Учень з ООП не може самостійно розв’язати приклад. Тому асистент вчителя намагається допомогти дитині за допомогою вказівок (в якій клітинці почати запис, порядок дій у прикладі тощо).

При цьому вчитель забороняє подібну допомогу асистенту.

Питання: чи правильно чинить вчитель, заборонивши асистенту допомогу засобом вказівок?

Обґрунтуйте, будь ласка, свою відповідь .

 

  1. Урок з української мови.

Учні отримали завдання списати текст з підручника та підкреслити головні та другорядні  члени речення. Учениця класу часто плутається у  визначенні другорядних членів речення і не в змозі  засвоїти цей матеріал. Асистент учителя пропонує їй виконати  завдання частково – підкреслити тільки головні члени речення. З чим дівчинка справляється на відмінно.

Питання: вчитель, який буде оцінювати роботу дівчинки, прийме до уваги певні можливості дитини, чи оцінить роботу на загальному рівні?

Обґрунтуйте, будь ласка, свою відповідь .

 

  1. Контрольна робота з математики.

Дитина не може самостійно скласти коротку умову до задачі, але за допомогою вказівок може розв’язати її.

Питання1: чи може асистент вчителя допомогти дитині, використовуючи вказівки («перша дія», «друга дія», «пояснення», «дужки», «кома», «риска», «відповідь»)?

Питання2: чи може асистент допомогти дитині, продиктувавши їй все розв’язання з повним поясненням дій та відповіді?

Обґрунтуйте, будь ласка, свою відповіді.

 

Дякую за співпрацю!)

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Методичні рекомендації
Інкл
Додано
10 грудня 2020
Переглядів
408
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку