«Навчаємося – виховуємо» (Квест-гра, тренінг для учнів та батьків) «Запалюємо зорі» до дня Святого Миколая»

Про матеріал
«Навчаємося – виховуємо» (Квест-гра, тренінг для учнів та батьків) «Запалюємо зорі» до дня Святого Миколая» Мета: формування вмінь і навичок конструктивного спілкування між учнями, батьками та вчителем; пошук шляхів ефективної взаємодії і партнерських відносин між учасниками освітнього процесу. Обладнання: записки з побажаннями у глечику, магніти, аудіо записи, два столи для групової роботи – «учні» , «батьки».
Перегляд файлу

«Навчаємося – виховуємо»

(Квест-гра, тренінг для учнів та батьків)

«Запалюємо зорі» до дня Святого Миколая»

Мета: формування вмінь і навичок конструктивного спілкування між учнями, батьками та вчителем; пошук шляхів ефективної взаємодії і партнерських відносин між учасниками освітнього процесу.

Обладнання: записки з побажаннями у глечику, магніти, аудіо записи, два столи для групової роботи – «учні» , «батьки».

Учитель: Ось прийшов нам лист із неба,

                   Прочитати його треба.

Читає:

Ми маленькі зірочки,

Ми небесні світлячки.

Допомоги ми чикаємо,

Ми усіх благаємо:

Щоб ми могли світити

Небо зоряним зробити

Треба щоби кожен з вас

Свою зірку у цей час

Міг яскраво засвітити,

Кілька добрих справ зробити.

І тоді у світлий час

Миколай прийде до нас.

Вправа «Я – зірка».

Кажуть, що з появою на світ нової людини на небі спалахує зірка. Кожен із нас має свою яскраву зорю з особливою назвою. Намалюйте її на аркуші та впишіть своє ім’я посередині. На перший погляд здається, що всі зорі однакові, проте це зовсім не стосується людей, адже кожен із нас є єдиним та неповторним.

Чи так це насправді? Спробуймо з’ясувати наші схожі та відмінні риси. На кожному із промінців запишіть яскраву рису свого характеру, власні захоплення, мрії, досягнення, статус, ролі, які ви виконуєте, представте свою зірку.

Учасники представляють свої зірки і чіпляють на дошці сузір’я.

Ми створили цілу Галактику, тепер треба визначити, які буде існувати цей новий світ. Давайте складемо закон про права наших зірок.

Вправа «Закон про права»

Всі називають які б вони хотіли на нашому тренінг. (на іграшках пишемо правила).

Щоб роботу розпочати,

Загадку треба відгадати.

Стоїть зелена і розкішна,

Зелена в неї сукня пишна.

Йде на галявину стежинка,

А там – прикрашена ….(ялинка)

  • Отже, перше завдання-на ялинці.
  • Але ялинку потрібно знайти. (всі шукають ялинку)

Діти шукають і знімають згорток з ялинки, читають:

Перша зірочка яскрава

Та, що від ялини справа,

Засіяє в той же час,

Як сніговик буде у нас.

Конкурс «Ліпимо сніговика»

Грають дві команди по 6 учасників у кожній. Для гри необхідно приготувати по три надувні повітряні кульки, фломастер та скотч для кожної команди. 1-й гравець підбігає до столу і з допомогою скотчу прикріплює дві повітряні кульки одну на одної; 2-й гравець до двох кульок скотчем прикріплює третю кульку; 3-й гравець малює фломастером на верхній кульці очі; 4-й гравець малює ніс; 5-й учасник малює рот; 6-й учасник малює ґудзики .

Сніговика гуртом зліпили,

Яскраву зірку засвітили.

  • Команда яка виграє отримає подарунок яскраву кульки для прикрашання ялинки.

Вправ «Чарівний глечик»

 У Європі є така традиція – подавати тістечка з побажаннями. Пропоную кожному дістати зі глечика по одній записці, яка підкаже, що вас чекає найближчим часом.

Приклади побажань (записки зробити на папері трьох кольорів, щоб об’єднати учасників у дві групи – учні, батьки).

Вам сьогодні обов’язково пощастить!

Життя готує для вас дивовижний сюрприз!

Усе складається для вас якнайкраще!

Настав час зробити те, що ви постійно відкладаєте!

Сьогодні фортуна усміхається вам!

Ви сьогодні зробили серйозний крок у своєму житті!

Пам’ятайте: ви народилися, щоб бути щасливими!

Сьогодні чекайте прибутку!

Любіть себе такими, якими ви є, адже ви чарівні!

Пам’ятайте, що ви кохані!

Зробіть собі подарунок, ви його заслуговуєте!

Вищі сили оберігають вас, будьте сміливішими!

Усе, що вам потрібно, легко приходить до вас!

Усі ваші бажання здійсняться, повірте!

Сьогодні з вами спокій і радість!

Сьогодні ваш щасливий день!

Учасники озвучують свої записки.

А тепер часу не гаймо, -

Загадку знову відгадаймо.

Він сюрприз, його чикають

І дарують, і приймають

Яскравий, зв’язаний пакунок

Зветься, звісно …… (подарунок)

  • Так, наступне завдання – в подарунковій коробці.

Подарункова коробка лежить на столі, вона не має дна. Коли її береш – розсипається безліч новорічного конфетті, а також завдання.

Гра «Мокасин»

Потрібно вибрати із запропонованого на дошці ту пару яку розфарбували їхні діти. (одну пару взуття діти розфарбовують дома, а іншу так точно в школі).

Учасники отримують гірлянду для прикрашання ялинки.

Щоб було веселіше гратись,

Щоб на санях міг добратись

До нас святитесь Миколай

Хутчіше снігу назбирай.

Тоді засяє угорі

Зоря, на радість дітворі.

Конкурс «Лови сніжок»

Кількість учасників необмежена.

В конкурсі беруть учасники 2 команди. В командах обираються по одному «сніжколову». «Сніжколови» отримують по великому відру. У кожній команді є «сніжки» з паперу. По команді «Стоп» проводиться підрахунок «сніжинок» у кожного «Сніжколова». У кого більше, та команда перемогла.

Що ж, трудилися не марно,

Сіяє зірка в небі гарно!

Зібрали снігу ми багато,

Примчать небесні сани в свято.

Учасники отримують дощик для прикрашання ялинки.

Щоб могла яскраво зірка засіяти,

Потрібно маску відгадати.

Гра «Маска, я тебе знаю»

Кількість учасників необмежена.

Ведучий одягає новорічну маску гравцеві. Гравець задає різні питання на які отримує відповіді – підказки:

 - Ця тварина? –Ні.

– Людина? – Ні.

На наступного гравця надягається інша маска.

Ми старались, ми трудились,

Зорі в небі засвітились.

Учасники наряджають  ялинку.

Вправа «Зачерпнемо із джерел народної мудрості».

 Хто перший дає відповідь, отримує приз (квітка з іменем героя музичної казки) Необхідно продовжити прислів’я про схожість батьків і дітей.

Для батьків: Яке дерево, такі в нього й квіточки, які батьки ….(такі їхні діточки).

Який кущ, така й калина , яка мати ……(така й дитина).

Який дуб, такий й тин …… (який батько, такий син)

Добрі діти – батькам вінець, а злі діти …. (кінець)

Що вчать у дома діти, те знають і …. (сусіди)

Як під сонцем квітам …. (так із матір’ю дітям)

Мати однією рукою б’є …. (а другою гладять)

У дитини заболить пальчик, а в матері ….. (серце)

Хто отримав приз, виходить на сцену.

 Часто ми з вами потрапляємо у ситуації, коли рішення треба приймати дуже швидко, часу на роздуми, як себе поводити, практично немає. От зараз ми спробуємо вирішити дуже складну ситуацію, в яку потрапили наші герої: ви, шановні учасники, спробуєте себе в ролі акторів, адже ще Вільям Шекспір, видатний англійський драматург сказав: « Весь світ – театр, а люди в ньому - актори.» А наші глядачі оцінять вашу майстерність. (учасникам дають реквізит).

(музична казка « Вася-Василек»)

Є у нас загадка,

Має бути і відгадка.

Як лише холодніше стало,

Їх на руки повдягали.

Це не сукня, не сідничка,

Гріє руки ……. (рукавичка)

  • І ще одне завдання знаходиться в рукавичці.

Діти шукають рукавичку, за принципом гри «Холодно-тепло»

Щоби зорі всі світили,

Треба, щоб ви все зробили.

Рукавички одягніть

І весь одяг застібніть.

Конкурс « Рукавички»

Кількість учасників 6 пар.

Викликаються 6 пар (діти та батьки). Одному з учасників пари видаються товсті зимові рукавички. Їхнє завдання – на час одягти своїх дітей. Хто швидше це зробить, той переміг.

Вправа «Чарівна скринька».

Кожний учасник тренінгу отримує лист А4 на якому завдання написати що вони чикають від 2019 року. Учасники по черзі кладуть свої бажання у чарівну скриньку. На наступний рік учасники отримають їх назад, і розкажуть що в них збулося , а що ні.

Ми трудилися щосили,

Усі зорі засвітили.

І тепер в святковий час

Їде Миколай до нас. (Діти отримують подарунки і листи від Святого Миколая).

docx
Додано
17 грудня 2018
Переглядів
2743
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку