Тема. Російська імперія наприкінці ХІХ – на початку ХХ століття: час надій і розчарувань
Мета: охарактеризувати «великі реформи» в Російській імперії, визначити причини і наслідки реформ у Росії в 1860 – 1870-х роках, революції 1905 – 1907 рр., столипінських реформ; розвивати увагу, пам'ять, мислення, навички роботи з історичними документами, вміння аналізувати та робити висновки, висловлювати власні судження; виховувати зацікавленість до вивчення теми.
Мета: охарактеризувати «великі реформи» в Російській імперії, визначити причини і наслідки реформ у Росії в 1860 – 1870-х роках, революції 1905 – 1907 рр., столипінських реформ; розвивати увагу, пам'ять, мислення, навички роботи з історичними документами, вміння аналізувати та робити висновки, висловлювати власні судження; виховувати зацікавленість до вивчення теми.
скасування кріпацтва в Російській імперіїміська реформа в Російській імперіївійськова реформа в Російській імперіїсудова реформа в Російській імперіїА скасування станових обмежень, відкритість та змагальність процесу. Б створення міської Думи та обрання міського голови. В поява класичних гімназій і реальних училищ. Г наділення селян землею за викуп. Д скасування рекрутського набору та введення загальної військової повинностіУстановіть відповідність між реформами 1860 – 1870 рр. та їх особливостями. Відповідь: 1 Г; 2 Б; 3 Д; 4 А.
Оберіть три правильні відповіді. Земська реформа в Російській імперії передбачаластворення імперського земстваобрання населенням повітових земствщо земства повинні опікуватися народною освітою та медициноюстворення земств на всій території Наддніпрянської Україністворення міської думи та обрання міського головистворення повітових земських управліквідацію земських шкіл
“Великі реформи 60-70-х рр. ХІХ ст. у Росії{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}Реформа. Рік Основні заходи. Реформа освіти. Земська реформа. Реформа самоврядування. Судова реформа. Університетський статут 1863 р.;Діти селян, міщан і купців отримали право навчатися у гімназіях;Почали роботу державні жіночі училища. У губерніях і повітах вводилися земства;Земства мали опікуватися продовольством, промислами, освітою та медициною. Вирішувала потреби народу. Громадяни стали рівними перед законом;Суди відокремлювалися від державної влади;Вводився суд присяжних. 1863 - 1864 186418641864
9 листопада 1906 р. стартувала аграрна реформа П. Столипіна. Створення нових форм зевлевласності та землекористування. Державна допомога селянським господарствам. Переселення селян. Розвиток селянської коопераціїЗруйнування общини. Селяни – приватні власники свого наділу. Хутір. Відруб