НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА
ДЛЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
УЧНІВ 4-Х КЛАСІВ
з 04.05.2020 по 08.05.2020
Українська мова
№ |
Зміст програмового матеріалу |
Матеріал за підручником, Інтернет-ресурси |
Завдання для опрацювання |
1 |
Підсумкова контрольна робота з української мови за 4-й клас: перевірка мовних знань і вмінь. |
|
Прочитай уважно запитання і завдання. Пригадай, які правила потрібно використати, щоб дати правильні відповіді і без помилок виконати завдання. Запиши відповіді на запитання. Перевір написане. Відправ учителю для перевірки.
|
2 |
Повторення. Текст, речення, слово. |
с.180-181 https://www.youtube.com/watch?v=-UTjtLhdo2Q&list=PLiDHZ9GimyuuhHhZSYFiflPos-13pnONW&index=7
|
впр. 412 – усно і письмово; пригадай, що ти знаєш про текст, речення і слово. Перевір себе. Виконай тестові завдання 1-3 усно. У 4 завданні добери слова до дієслова сміється, з якими воно вживатиметься в переносному значенні. Запиши. впр. 413 – усно і письмово; прочитай текст. Перекажи його. Спиши текст, уставляючи пропущені букви. Познач у виділених реченнях головні та другорядні члени. |
3 |
Повторення. Частини мови. Іменник. |
с.181-182 |
впр. 414 – усно і письмово; пригадай, що ти знаєш про іменник. Перевір себе. Виконай тестові завдання 1-3 усно. У 4 завданні утвори із поданими іменниками й прикметниками словосполучення, узгодивши їх у роді, числі та відмінку. Запиши словосполучення. Визнач рід, число та відмінок іменників. впр. 415 – усно і письмово; прочитай текст, розкриваючи дужки. Спиши перший абзац тексту, розкриваючи дужки й уставляючи пропущені букви. Випиши із другого абзацу іменники та зв’язані з ними прикметники. Визнач рід, число та відмінок іменників.
|
Літературне читання
№ |
Зміст програмового матеріалу |
Матеріал за підручником, Інтернет-ресурси |
Завдання для опрацювання |
1 |
Умій творити добро. Всеволод Нестайко «Шурка і Шурко». |
Літературне читання, с.160-163 https://www.youtube.com/watch?v=HBMZ5Trsxaw
|
Прочитай. Розкажи, про що ти прочитав. Хто є головними персонажами цього твору? Познач незрозумілі слова. Переглянь тлумачний словничок до цього твору. Спробуй пояснити значення інших незрозумілих слів. Використовуй для цього зміст речення. Навчися виразно читати. Як ти зрозумів, чому хлопчик терпіти не міг лікарів? Що сталося з Шурком одного осіннього дня? Розкажи. Вивчи напам’ять зазначений уривок. Вийди на зв’язок з учителем і розкажи уривок напам’ять. |
2 |
Умій творити добро. Всеволод Нестайко «Шурка і Шурко» (продовження). |
Літературне читання, с.163-165 https://www.youtube.com/watch?v=gpRe4QyL87g
|
Прочитай. Розкажи, про що ти прочитав. Чим тебе зацікавило продовження твору? Познач незрозумілі слова. Спробуй їх пояснити. Використовуй для цього зміст речення. Як змінилося ставлення Шурка до Шури? Як ти думаєш, чому? Чи можна назвати дівчинку справжнім другом? Як би ти вчинив, коли б опинився на місці дівчинки? Перекажи ту частину тексту, яка тобі найбільше сподобалася. |
3 |
Контрольна робота: робота з літературним твором (письмово). За Ольгою Бусенко «Як я став відмінником». |
|
Уважно прочитай літературний твір. Дай відповіді на запитання. Запиши. Перевір написане. Відправ учителю для перевірки. |
4 |
Урок позакласного читання №16. «А дружити треба вміти». |
Позакласне читання, с. 79-84
|
Прочитай оповідання. Розкажи, про що ти прочитав. Хто є головними персонажами твору «Чи роблять так друзі»? Познач незрозумілі слова. Переглянь тлумачний словничок до цього твору. Спробуй пояснити значення інших незрозумілих слів. Використовуй для цього зміст речення. Навчися виразно читати. Який висновок ти зробив для себе? Прочитай інші оповідання. Розкажи про дружбу дітей. Як могли розгортатися події, коли б діти вчинили по-іншому? Розкажи. Перекажи оповідання, яке тобі найбільше сподобалося.
|
Російська мова
№ |
Зміст програмового матеріалу |
Матеріал за підручником, Інтернет-ресурси |
Завдання для опрацювання |
1 |
Моральные ценности. Художественная литература как хранительница моральных ценностей. |
с.144-149
|
впр. 367 – усно; прочитай текст. Хто з хлопчиків був фантазером, а хто брехуном? Поясни свою відповідь. Запам’ятай правопис слів: небылица, соседский, вечером . впр. 368 – усно; прочитай текст. Що нового ти дізнався з його змісту? впр. 374 – усно; прочитай. Як ти думаєш, чому літературу називають хранителькою моральних цінностей? Запам’ятай правопис слів: отражать, благородство, проводник, столько. впр. 377 – усно. Прочитай притчу. Підготуйся її переказувати. Дай відповідь на запитання: чому тебе навчила ця історія? впр. 371 – письмово. Прочитай прислів’я та приказки. Поясни, про які моральні цінності у них говориться. Визнач, які українські прислів’я та приказки з довідки схожі з поданими російськими висловлюваннями. Запиши їх парами. |
2 |
Итоговая контрольная работа по русскому языку за 4-й класс: проверка языковых знаний и умений. |
|
Прочитай уважно запитання і завдання. Пригадай, які правила потрібно використати, щоб дати правильні відповіді і без помилок виконати завдання. Запиши. Перевір написане. Відправ учителю для перевірки. |
Математика
№ |
Зміст програмового матеріалу |
Матеріал за підручником, Інтернет-ресурси |
Завдання для опрацювання |
1 |
Письмове ділення на двоцифрове число. Випадки ділення, коли в записі частки є нулі. Розв’язування задач.
|
с. 162
|
№ 1036 – усно; перевір обчислення частки. № 1037– письмово; обчисли з перевіркою. № 1038– усно; перевір обчислення, прочитай пояснення. № 1039– письмово; виконай ділення письмово. № 1040- письмово; розв’яжи задачу. Скористайся планом розв’язування: 1) Яка маса 8 посилок? 2) Яка маса 17 посилок? 3) Яка загальна маса посилок? 4) Скільки всього посилок прийняли на пошті? 5) Яка середня маса посилки? |
2 |
Письмове ділення на двоцифрове число з остачею. Випадки ділення, коли в записі частки є нулі. Розв’язування задач.
|
с. 163 https://www.youtube.com/watch?v=PovOSs47OFg
|
№ 1044 – усно; розглянь обчислення і прочитай пояснення. № 1045 – письмово; знайди частку і остачу. № 1046 - письмово; зменш подані числа у 73 рази. № 1047 – письмово; розв’яжи задачу з поясненням. Скористайся планом розв’язування: 1) Скільки води викачує за 1 хв перший насос? 2) Скільки води викачує за 1 хв другий насос? 3) Скільки води викачають обидва насоси за 1 хвилину? 4) За скільки хвилин можна викачати всю воду, якщо поставити відразу два насоси? Запиши відповідь. |
3 |
Ділення іменованих чисел. Порядок виконання дій у виразах. Розв’язування задач.
|
c. 163-164
|
№ 1051– усно; перевір розв’язання задачі. Зверни увагу на те, як ділили іменовані числа. № 1052 – письмово. Обчисли. № 1056 – усно; прочитай вирази, поясни порядок виконання дій. Усно знайди значення виразів. № 1057 – письмово; виконай письмові обчислення. № 1054 – письмово; розв’яжи задачу з поясненням. Скористайся планом розв’язування задачі: 1) Яка маса 4 кролів? 2) Яка маса 7 кролів? 3) Яка загальна маса всіх кролів? 4) Скільки всього кролів впіймав кіт? 5) Яка в середньому маса одного кроля? |
4 |
Дії з іменованими величинами. Розв’язування виразів та ускладнених рівнянь. Розв’язування задач на спільну роботу.
|
c. 161-162
|
№ 1059 – усно; виконай дії з іменованими величинами. № 1060 – письмово; знайди значення виразів. № 1064 - письмово; розв’яжи рівняння. № 1062 – письмово; розв’яжи задачу з поясненням. Скористайся планом розв’язування задачі: 1) За скільки днів може пофарбувати паркан Кіт? 2) Скільки метрів паркану фарбує Жабеня за 1 день? 3) Скільки метрів паркану фарбує Кіт за один день? 4) Скільки метрів пофарбують разом Кіт і Жабеня за один день? 5) За скільки днів вони пофарбують паркан, працюючи разом? № 1065 – письмово; знайди значення виразу.
|
Природознавство
№ |
Зміст програмового матеріалу |
Матеріал за підручником, Інтернет-ресурси |
Завдання для опрацювання |
||
1 |
Степ. |
с.142-146, зошит с. 59-60
|
Прочитай текст у підручнику. Що нового ти сьогодні дізнався? Знайди на карті природних зон України зону степу. Які форми земної поверхні тут є? Які великі річки перетинають зону степу? Покажи на карті. Перечитай ще раз текст підручника. Перевір себе. Дай відповіді на запитання на с. 146. Склади кілька ланцюгів живлення, що сформувалися в степу. Виконай завдання у зошиті. |
||
2 |
Гори. Карпати. |
с.147-150, зошит с. 61-62
|
Прочитай текст у підручнику. Що нового ти сьогодні дізнався? На карті знайди Карпатські гори. У якій частині України вони розташовані? Які річки беруть початок в Карпатах? Перечитай ще раз текст. Перевір себе! Дай відповіді на запитання на с.150-151. Використовуючи різні джерела інформації, підготуй повідомлення про цікавий природний об’єкт Карпат. Виконай завдання у зошиті.
|
Я у світі
№ |
Зміст програмового матеріалу |
Матеріал за підручником, Інтернет-ресурси |
Завдання для опрацювання |
1 |
Волонтерство як добровільна суспільно корисна діяльність. |
https://www.youtube.com/watch?v=h9erl8jEmkI
|
Прочитай уважно текст. Що нового ти сьогодні дізнався? Які нові слова тобі зустрілися у тексті? Спробуй пояснити їх значення. Скористайся пошуковою системою у мережі Інтернет. - А чи знаєте ви хто такі волонтери? Волонтери - це люди, які добровільно безкорисно займаються суспільно корисною діяльністю. Історія волонтерського руху в Україні. В 2019 році людство відзначило 160-річчя виникнення волонтерського руху. Його початком прийнято вважати 1859-й, коли швейцарський підприємець і громадський діяч Жан Анрі Дюнан, вражений страшними наслідками однієї з найкривавіших битв австро-італо-французької війни (під Сольферіно на полі бою лишилися вмирати більше дев’яти тисяч скалічених солдат), фактично ініціював створення Міжнародного комітету Червоного Хреста – організації, що на добровільних засадах надавала би першу медичну допомогу пораненим. Пізніше Дюнан став першим лауреатом Нобелівської премії миру. Принципами, які він започаткував в цій організації, почали користуватись активні громадяни в багатьох країнах світу, і цей рух поступово охоплював різні види діяльності: допомога бідним, важкохворим, сиротам, навчання грамоті, боротьба з пияцтвом. Про волонтерський рух в Україні сьогодні з захопленням говорять у багатьох країнах світу, називаючи це явище унікальним. Розквіт волонтерської діяльності у нас припав на час Революції Гідності і початок війни на Донбасі. У надзвичайно складний період саме цей рух об’єднав суспільство, створив дієву структуру громадських організацій, груп людей, готових взяти на себе вирішення найбільш нагальних і болючих проблем держави. Сьогоднішньому волонтерському руху в Україні мало аналогів не тільки в країнах колишнього СРСР, а й на Заході, звідки, власне, й прийшов термін «волонтерство». Слово «волонтер» походить від французького volontaire (доброволець), яке в свою чергу запозичено з латинського voluntarius (voluntas – вільне волевиявлення, volō –бажання, намір). Тобто волонтерство — добровільна безкорисна суспільно важлива діяльність.
Волонтерство – це не просто прояв доброї волі, а й велика відповідальність. І цю відповідальність, з одного боку, розділяють організації, що залучають волонтерську працю, а з іншого – активні, небайдужі люди, волонтери. Людина, яка хоче волонтерити, має це робити свідомо та відповідально. Для волонтера не достатньо бути просто добрим, потрібно бачити кінцеву мету своєї роботи, розуміти, яку суспільну користь вона приносить, усвідомлювати, що особисто йому дає волонтерство, які розвиває риси характеру, професійні навички тощо. До того ж, волонтер має знати свої права й обов’язки.
Мотивація у кожного своя. Для одних волонтерство – це простір для самореалізації. Для інших – спосіб здобути новий досвід, зав’язати корисні знайомства, зустріти нових друзів. Для третіх – початок професійної кар’єри або можливість вдосконалити професійні навички. Для четвертих – інструмент суспільних перетворень та змін… Цей перелік можна варіювати. Існують ще так звані емоційні вигоди від волонтерства – коли людина допомагає іншим, бо хоче зробити цей світ трішки кращим, а сама ─ стати благороднішою. Перечитай ще раз уважно навчальний матеріал. Які висновки ти зробив? |
Основи здоров’я
№ |
Зміст програмового матеріалу |
Матеріал за підручником, Інтернет-ресурси |
Завдання для опрацювання |
1 |
Звички і здоров’я. Формування звичок. Практична робота «Формування корисної звички». |
с. 151-153, використовуємо Підручник UA
|
Прочитай уважно текст підручника. Що нового ти сьогодні дізнався? Які визначення ти запам’ятав? Запам’ятай! Звички - це те, що ти здійснюєш, майже не замислюючись, робиш ніби автоматично. Звички, що приносять людині користь, називають корисними. Звички, що шкодять здоров’ю людини, - це шкідливі звички. Практична робота. Подумай, яку корисну звичку ти хочеш сформувати? Розроби план дій і дотримуйся його. Через певний проміжок часу зроби висновок, чи вдалося тобі сформувати корисну звичку. Які труднощі виникли на шляху до досягнення мети?
|
Програму склала вчителька початкових класів Соловйова У.Є.
1