Навчальне аудіювання Народна легенда "Дністер"

Про матеріал
Навчальне аудіювання 3 клас. Народна легенда "Дністер". Послухай народну легенду «Дністер» за посиланням, дай відповіді на запитання: http://yakistosviti.com.ua/userfiles/qr-code/2020-03-30/Dnister.mp3?fbclid=IwAR3mRZsb9X-Ua_H9XOWCf5K37315vFroARSuflNH9ti-3B9dlFzR-jhIDaU
Перегляд файлу

Навчальне аудіювання

Народна легенда "Дністер"

 

Прізвище, ім’я ________________________________________________________

 

1. Коли відбувалися події, про які розповідається в легенді?

а) у давнину;

б) декілька століть тому;

в) нещодавно.

 

2. Як вели свій календар люди, що жили вздовж струмка?

а) зав′язували вузлики на мотузці;

б) робили мітки на піску;

в) робили зарубки на деревах.

 

3. Для чого люди робили мітки на піску?

а) щоб знати, коли випаде сніг;

б) щоб знати, коли сіяти;

в) щоб знати, чи гарний урожай буде;

г) щоб знати, коли свята відзначати;

д) щоб знати, коли весна прийде.

 

4. Чому одного разу люди не знайшли своїх міток на піску?

а) бо вітер розрівняв пісок;

б) бо струмок розлився і розмив мітки;

в) бо дикі тварини їх затоптали.

 

5. Як пояснили люди самі собі зникнення міток на піску?

а) струмок дні змив;

б) струмок дні затопив;

в) струмок дні стер.

 

6. Закінчи речення.

З того часу і стали називати струмок, який дні стер, − ... .

а) Дунай;

б) Дністер;

в) Дніпро.

 

7. Звідки, за легендою, бере початок Дністер?

а) у самих Карпатах з-під могутнього дуба;

б) біля підніжжжя Карпат із лісового джерела;

в) поблизу Карпат із маленького пустотливого струмочка.                             

8. Про яку водойму розповідається в легенді?

а) річка

б) струмок

в) море

 

9. Які люди жили біля струмка? 

а) мисливці та хлібороби

б) мисливці та ремісники

в) хлібороби та гончарі

 

 

10. Чому люди назвали річку Дністер?

а) бо були вони спостережливими;

б) бо були вони працьовитими;

в) бо були вони кмітливими;

г) бо були вони добрими;

д) бо були вони допитливими.

 

11. Познач послідовність подій у легенді.

1. Струмок розлився водами і затопив довколишні поля.

2. Плюскотів маленький безіменний струмок.

3. Вийшли люди на берег, а позначок на піску нема.

4. Тепер це не струмок, а велика річка.

5. І мали люди свій незвичайний календар.

а) 1,2,3,4,5;

б) 2,5,1,3,4;

в) 1,3,5,4,2

 

 

 

Конспект урока литературного чтения на тему "Е.Чарушин «Зайчата», Н.Сладков  «Сорока и Заяц», Н.Сладков «Лиса и Заяц» в 1 классе

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Курмаз Лариса Ярославівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Васькіна Валентина Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
29 січня 2022
Переглядів
1983
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку