Навчальні прийоми,які можна використовувати на різних етапах уроку

Про матеріал
Дані навчальні прийоми підходять для вчителів будь-яких класів і на будь яких уроках.
Перегляд файлу

Прийом  «Кола Вена»

     «Діаграма Венна» або «Кола Вена» — техніка графічного подання інформації, що виявляється при обговоренні двох ідей або текстів, між якими існують загальні та відмінні риси. Інформацію подано у вигляді двох або кількох кіл, які наклада­ють одне на одне пропорційно до збігу/відмінностей, виявлених у процесі обговорення. Учитель пропонує тему для обговорення, порівнюючи її з іншою, вже відомою учням. Індивідуально, в парах або групах учні малюють кола і пишуть необхідний текст або слова. Частину кіл, які збігаються, можна виділити штрихом або кольо­ром. На них пишуть аспекти збігу. Учні усно коментують усі ви­падки розбіжності в думках стосовно

 

3 клас.  Українська мова. Тема: Відмінки іменників

Відмінювання іменників чоловічого роду в давальному і місцевому відмінках

        

 

3 клас. Людина і світ.  При вивченні теми «Тварини. Різноманітність тварин» учні визначають і записують спільні та відмінні ознаки рослин і тварин.

2 клас. Людина і світ. При вивченні теми «Гриби» учні визначають і записують спільні та відмінні ознаки рослин і грибів.

Прийом «Кубування»

     Метод навчання, який дозволяє полегшити розгляд теми з різних сторін. Використовується куб (довжина ребра 15-20 см.), на кожній стороні якого написано  вказівку щодо напрямку мислення.                                                     Українська мова. 4 клас.  Тема: Закріплення та узагальнення знань про загальні та власні назви іменника

Назви – назви що таке іменник.

Поясни – поясни чому іменники відповідають на два питання.

Застосуй – наведи свої приклади власних і загальних іменників.                               Проаналізуй –  проаналізуй випадки написання власних  назв.

Запропонуй – запропонуй речення, у якому загальний іменник можна поміняти на власний .

Оціни – оціни для чого тобі можуть знадобитися знання про   іменник.

 

 

 

Оціни

 

 

Проаналізуй

 

 

Поясни

Назви

Запропонуй

 

Застосуй

 

 

 

       Цей метод допомагає дитині визначити, яка інформація йому знайома, і що він узнав нового. Це найголовніше, бо учень може сказати собі: «Це я знаю, але хочу узнати більше».

Прийом «Взаємні запитання»

     Текст або матеріал для вивчення поділить на логічно завершені частини. Учні вголос читають за цілими частинами, ставлять самі запитання. Одне одному в парах. Одна пара (група) іншій.

Наприклад. Українська мова. 3 клас. Розвиток мовлення. Докладний переказ. На стадії  усвідомлення змісту.

- Що має передавати докладний переказ? Що має бути у переказі?                                       -  Який переказ називається докладним? Чим відрізняється докладний переказ від детального?

- Що має передавати докладний переказ? Що має бути у переказі?                                       - Який переказ називається докладним? Чим відрізняється докладний переказ від детального?

 

docx
Додано
22 лютого 2023
Переглядів
462
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку