Навчальні проєкти, інформація про виконання та представлення

Про матеріал
НАВЧАЛЬНІ ПРОЕКТИ Алгоритм виконання проекту Методи збирання інформаці Форма представлення (презентація) результатів проекту
Перегляд файлу

 

 

НАВЧАЛЬНІ ПРОЕКТИ

 

Проект являє собою самостійне доскональне вивчення будь-якої проблеми з презентацією результатів роботи.
    Навчальний проект — спільна навчально-пізнавальна, дослідниць­ка, творча або ігрова діяльність учнів — партнерів, що має спільну мету, узгоджені методи, способи діяльності, спрямована на досягнення загального результату з розв’язування певної проблеми, значущої для учасників проекту.
    Виконання проекту на уроці інформатики дозволяє навчитися не тільки комп’ютерних технологій, але і прийомам самостійної роботи від вибору запропонованих тем до постановки цілей, народження гіпо­тез, розробки алгоритмів свого проекту і створення готових електро­нних продуктів.

    Які бувають проекти
     Практико-орієнтований проект націлений на соціальні інтереси самих учасників проекту або зовнішнього замовника.
     Дослідницький проект за структурою нагадує справжнє наукове до­слідження. Він включає обґрунтування актуальності обраної теми, позначення завдань дослідження, обов’язкове висунення гіпотези з подальшою її перевіркою, обговорення отриманих результатів. При цьому використовуються методи сучасної науки: лабораторний екс­перимент, моделювання, соціологічне опитування й інші.
     Інформаційний проект спрямований на збір інформації про якийсь об’єкт, явище з метою її аналізу, узагальнення та подання для широкої аудиторії. Результатом такого проекту часто є публікація в ЗМІ, зокрема в Інтернеті.
     Творчий проект передбачає максимально вільний і нетрадиційний підхід до оформлення результатів. Це можуть бути альманахи, театралізації, спортивні ігри, твори образотворчого чи декоратив­но-прикладного мистецтва, відеофільми тощо.
     Рольово-ігровий проект. Учасники беруть на себе соціальні ролі або ролі літературних чи історичних персонажів з метою відтворення че­рез ігрові ситуації різних ситуацій соціальних або ділових відносин. 

 

Алгоритм виконання проекту:

  • визначити проблему, що буде вивчатися;
  • спроектувати роботу;
  • знайти інформацію;
  • провести дослідження;
  • презентувати роботу;
  • створити портфоліо

Методи збирання інформаці:

  • прочитати книжки про те, що досліджуєте;
  • знайти інформацію в мережі Інтернет;
  • переглянути науково-популярні передачі;
  • провести експеримент;  ТА спостереження;
  • дізнатися думки інших людей

Текстовий опис проекту:

  1. Тема проекту
  2. Мета проекту
  3. Завдання проекту
  4. План роботи над проектом
  5. Одержані результати
  6. Висновки
  7. Джерела інформації (використані ресурси)

Форма представлення (презентація) результатів проекту:

  1.  друковані роботи: реферат, буклет, стіннівка, інформаційний бюлетень, брошура, твір
  2. мультимедійні роботи: мультимедійна презентація, відеофіль, фільм
  3. творчі звіти: вистава, інсценування, радіопрограма, фотовиставка, художня виставка, літературний вечір

Джерела, з яких порібно брати інформацію:

  • первинні документи: книжки, періодичні видання;
  • вторинні документи: бібліотечні каталоги, бібліографічні посібники;
  • унікальна інформація: речові документи, експериментальна інформація; 
  • усне спілкування з людми: опитування, зустрічі, бесіди

Оцінювання проектів

низький рівень

подання роботи (або частини роботи) реферативного характеру, без визначення мети й завдань проекту, а також без висновків за його результатами

середній рівень

фрагментарну участь у дослідженні, хоча й за умови її вчасного виконання

достатній рівень

правильне виконання своєї частини роботи у разі, якщо він не брав участі в підсумковому обговоренні і формулюванні висновків за результатами дослідження

високий рівень

дослідження з повним розкриттям теми, належним оформленням роботи і презентацією індивідуального проекту або точного, вчасного виконання своєї частини спільного дослідження, визначенні мети і завдань, активній участі в аналізі результатів і формулюванні висновків

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Либа Надія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Гімназія Михайлівська
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Хімія, 7 клас, Інші матеріали
Додано
22 вересня 2021
Переглядів
8105
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку