Посібник розроблений згідно Комбінованої системи М.П. Гузика і може бути використаний як додатковий матеріал для учнів на уроки. Він складається з трьох тем. Кожна тема має таку структуру:
Ківерцівська експериментальна школа
Навчальний посібник
І семестр
Шановний семикласнику!
Ти починаєш вивчати новий шкільний предмет – алгебру.
Алгебра – це стародавня й мудра наука. Знайти її надзвичайно важливо. Алгебра – не тільки корисний, а й цікавий предмет, який розвиває кмітливість та логічне мислення. У цьому тобі допоможе навчальний посібник, який ти тримаєш в руках.
Посібник складається з трьох тем. Кожна тема має таку структуру:
Нехай Бог посилає тобі мудрості у вивченні алгебри!!!
Тема №1. Функції
Урок №1
Функції
«…поняття функціональної залежності є
основне поняття всієї вищої математики…»
О. Я. Хінчин
Питання
Література
Мерзляк А., Полонський В., Якір М. Алгебра: Підручник для 7 класу, Харків, «Гімназія», 2015, §3, пункти 20 – 23, стор. 132 – 172.
1. Функція |
||
1.1 |
Якщо кожному значенню незалежної змінної ( |
Периметр квадрата – функція від довжини його сторони. Шлях – функція від часу. |
1.2 |
Усі значення, яких набуває незалежна змінна (х, абсциса, аргумент), утворюють область визначення функції. |
|
1.3 |
Усі значення, яких набуває залежна змінна (у, ордината, функція), утворюють область значень функції. |
|
1.4 |
Графіком функції називають фігуру, яка складається з усіх точок координатної площини, абсциси яких дорівнюють значенням аргументу, а ординати – відповідним значенням функції. |
|
1.5 |
Способи задання функції:
|
|
1.6 |
Якщо функція описує реальний процес, то кажуть, що вона є математичною моделлю даного процесу. |
Зміна температури, шлях, зміна площі і т. д. |
2. Лінійна функція |
||
2.7 |
Функцію, яку можна задати формулою виду |
|
2.8 |
Від коефіцієнта k залежить кут, який утворює графік лінійної функції з додатним напрямком осі х, тому k називають кутовим коефіцієнтом прямої |
|
2.9 |
Властивості лінійної функції
|
|
2.10 |
Графіки функцій та перетинаються, якщо коефіцієнти біля |
|
2.11 |
Функцію, яку задано формулою |
|
2.12 |
Графіком прямої пропорційності є пряма, яка проходить через початок координат. |
Урок №2
«Усе перевіряйте, чи воно
правильне, міцно тримайтесь того, що добре»
1 послання ап. Павла до солунян 5:21
Фронтальне опрацювання матеріалу
Функція. Область визначення і область значень функції. Способи задання функції
І. Робота над засвоєнням понять, термінів і правил
Завдання 1.
Завдання 2.
ІІ. Відпрацювання практичних умінь та навичок
Завдання 3.
Письмово розв’язати вправи з вашого підручника, стор. 137 – 140: 765, 774, 795, 803.
Урок №3
«Якщо людина живе тільки для себе,
єдине, чого вона заслуговує – презирства»
Цицерон
Фронтальне опрацювання матеріалу
Графік функції
І. Робота над засвоєнням понять, термінів і правил
Завдання 1.
Завдання 2.
Визначити координати точок
|
A |
|
B |
|
|
C |
|
|
D |
|
|
E |
|
|
F |
|
ІІ. Відпрацювання практичних умінь та навичок
Завдання 3.
Письмово виконати вправи:
Задана функція: Знайдіть значення функції в даних точках і позначте ці точки на координатній площині. |
||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
0 |
|
4 |
|
8 |
|
|
6 |
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
|
|
4 |
|
|
|
|
|
Урок №4
«Якщо людина живе тільки для себе,
єдине, чого вона заслуговує – презирства»
Цицерон
Фронтальне опрацювання матеріалу
Функція. Лінійна функція
І. Робота над засвоєнням понять, термінів і правил
Завдання 1.
Завдання 2.
Усно виконати вправи:
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
6 |
2 |
8 |
4 |
ІІ. Відпрацювання практичних умінь та навичок
Завдання 3.
Письмово виконати вправи:
Завдання 4.
Письмово виконати вправи:
х |
|
– 15 |
|
1 |
|
– 1 |
у |
2 |
|
5 |
|
4 |
|
Готуємось до індивідуального опрацювання матеріалу
х |
– 8 |
|
– 2 |
|
6 |
|
у |
|
– 6 |
|
– 4 |
|
2 |
Завдання на вибір (виконані завдання здати на уроці індивідуального опрацювання):
Всі завдання повинні бути оформлені на стандартному листку А4, друковані, малюнки або намальовані від руки, або оформлені на комп’ютері у кольорі.
Урок №6
«Здобудеш освіту — побачиш більше світу»
Українське прислів’я
Внутрішньопредметне узагальнення матеріалу
Функція
І. Узагальнення теоретичних знань
Завдання 1.
Завдання 2.
Усно виконати вправи:
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
ІІ. Узагальнення практичних умінь та навичок
Завдання 3.
Письмово виконати вправи:
Тема №2. Лінійні рівняння та їх системи
Урок №1
Лінійні рівняння та їх системи
«Алгебра – це, власне кажучи, аналіз рівнянь»
Жозеф Серре, французький математик
Питання
Література
Мерзляк А., Полонський В., Якір М. Алгебра: Підручник для 7 класу, Харків, «Гімназія», 2015, §1, пункти 2 – 3, стор. 12 – 26; §4, пункти 24 – 29, стор. 173 – 218
1. Загальні відомості про рівняння |
||||||||||
1.1 |
Рівнянням називають рівність, що містить змінну. |
|
||||||||
1.2 |
Число, яке задовольняє рівняння, називають розв’язком або коренем рівняння. |
Число 2 є розв’язком рівняння |
||||||||
1.3 |
Розв’язати рівняння означає знайти його корені або довести, що їх немає. |
|||||||||
1.4 |
Два рівняння називаються рівносильними, якщо вони мають одні й ті ж самі корені. Рівносильними вважають і такі рівняння, які не мають коренів. |
|
||||||||
1.5 |
Властивості рівнянь:
|
|||||||||
2. Лінійне рівняння з однією змінною |
||||||||||
2.6 |
Рівняння виду |
|
||||||||
2.7 |
Числа |
|||||||||
2.8
|
Кількість коренів лінійного рівняння з однією змінною
|
|||||||||
3. Лінійне рівняння з двома змінними |
||||||||||
3.9 |
Лінійним рівнянням з двома змінними називають рівняння виду |
|
||||||||
3.10 |
Розв’язком рівняння з двома змінними називають пару значень змінних, для яких рівняння перетворюється у правильну рівність. |
1) (1; 2) 2) (3; 5) |
||||||||
3.11 |
Лінійні рівняння з двома змінними мають ті ж самі властивості, що і рівняння з однією змінною. |
|
||||||||
3.12 |
Графік рівняння з двома змінними утворюють усі точки координатної площини, координати яких є розв’язками даного рівняння. |
|||||||||
3.13 |
Графіком рівняння |
|||||||||
4. Системи двох лінійних рівнянь з двома змінними |
||||||||||
4.14 |
Якщо потрібно знайти спільні розв’язки двох рівнянь, то кажуть, що ці рівняння утворюють систему рівнянь. |
|
||||||||
4.15 |
Розв’язком системи двох рівнянь з двома змінними називають пару значень змінних, для яких кожне рівняння системи перетворюється у правильну числову рівність. |
(30; 26)
|
||||||||
4.16 |
Щоб розв’язати систему рівнянь графічним способом, потрібно побудувати графіки даних рівнянь в одній системі координат і знайти координати спільних точок цих графіків. |
|||||||||
4.17 |
Щоб розв’язати систему рівнянь способом підстановки, потрібно: 1) виразити з будь – якого рівняння системи одну змінну через іншу; 2) підставити в інше рівняння системи замість цієї змінної одержаний вираз; 3) розв’язати отримане рівняння з однією змінною; 4) знайти відповідне отриманому, значення першої змінної. |
Відповідь: (1; 2). |
||||||||
4.18 |
Щоб розв’язати систему рівнянь способом додавання потрібно: 1) помножити обидві частини рівнянь системи на такі числа, щоб коефіцієнти біля однієї зі змінних стали протилежними числами; 2) додати почленно ліві і праві частини рівнянь і замінити одне із рівнянь системи одержаним рівнянням; 3) розв’язати одержане рівняння з однією змінною; 4) знайти відповідне значення іншої змінної. |
Відповідь: (1; 2) |
||||||||
5. Розв’язування задач за допомогою систем рівнянь |
||||||||||
5.19 |
При розв’язуванні задач за допомогою систем рівнянь чинять так:
|
Урок №2
«Пам’ятайте, якщо ви бажаєте навчитися
плавати, то сміло заходьте у воду, а якщо бажаєте
навчитися розв’язувати задачі, то сміло розв’язуйте їх»
Дьордь Пойа, угорський, швейцарський, американський математик
Фронтальне опрацювання матеріалу
Загальні відомості про рівняння. Лінійне рівняння з однією змінною
І. Робота над засвоєнням понять, термінів і правил
Завдання 1.
Завдання 2.
Виконати усно:
ІІ. Відпрацювання практичних умінь та навичок
Завдання 3.
Письмово виконати вправи, стор. 14 – 17 підручника: 34 (1, 3, 5); 41; 45; 49 (2, 4); 51 (1, 3, 5, 7, 9); 61 (1, 3); 62 (2); 63 (1).
Урок №3
«Неможливо правильно
керувати світом без Бога та Біблії»»
Джордж Вашингтон, 1-й президент США
Фронтальне опрацювання матеріалу
Розв’язування задач за допомогою лінійних рівнянь з однією змінною
І. Робота над засвоєнням понять, термінів і правил
Завдання 1.
Завдання 2.
ІІ. Відпрацювання практичних умінь та навичок
Завдання 3.
Назвіть невідомі величини
Позначте одну з них буквою;
Виразіть решту невідомих величин через ту, що позначили буквою
№ |
Фрагмент задачі |
Вираження невідомих |
1 |
У Василька і Марічки було грошей порівну |
Василько - |
Марічка - |
||
2 |
Один кілограм цукерок дорожчий за кілограм печива на 6 грн |
|
|
||
3 |
Пішохід прибув на 2 години пізніше, ніж велосипедист |
|
|
||
4 |
Один шматок дроту у 3 рази менший за другий |
|
|
||
5 |
Швидкість вантажівки на 48 км/год більша від швидкості легкової машини |
|
|
||
6 |
Віталій за день розв’язує 7 задач, а Мишко – 6. Скільки задач розв’яже кожен за х днів? |
|
|
Завдання 4.
Згадайте принци дії шалькових терез.
Допоможіть «відновити рівновагу» у наступних завданнях.
Відповідь:
Вираз А на 5 більший від виразу В А-5=В
Вираз В у 5р більший від виразу А 5А=В
Вираз А на 12 менший від виразу В А=В+12
Вираз В у 3р менший від виразу А А=3В
Вираз А у 10р більший від виразу В А=10В
Вираз В на 7 менший від виразу А А=В+7
Завдання 5.
Урок №4
«Я все можу в Тім, Хто мене підкріпляє,
в Ісусі Христі»
До филип’ян 4:13
Фронтальне опрацювання матеріалу
Лінійне рівняння з двома змінними та його графік
І. Робота над засвоєнням понять, термінів і правил
Завдання 1.
; 7) ; 8) 9) .
ІІ. Відпрацювання практичних умінь та навичок
Завдання 2.
Виконайте письмово вправи:
Урок №5
«А якщо кому з вас не стачає мудрості,нехай просить
від Бога, що всім дає просто, та не докоряє, – і буде вона йому дана»
Якова 1:5
Фронтальне опрацювання матеріалу
Системи лінійних рівнянь. Графічний спосіб розв’язування систем
І. Робота над засвоєнням понять, термінів і правил
Завдання 1.
ІІ. Відпрацювання практичних умінь та навичок
Завдання 2.
Усно виконайте вправу 1007, стор. 194 підручника.
Завдання 3.
Письмово виконайте вправи, стор. 194 – 195 підручника: 1009 (2), 1010 (1, 3, 5), 1014 (1).
Завдання 4.
Письмово виконайте вправи:
Готуємось до індивідуального опрацювання матеріалу
Урок №7
"Ні про що не турбуйтесь, а в усьому нехай
виявляються Богові ваші бажання молитвою
й проханням з подякою"
Филип'ян 4:6
Фронтальне опрацювання матеріалу
Розв’язування систем лінійних рівнянь способом підстановки
І. Робота над засвоєнням понять, термінів і правил
Завдання 1.
Завдання 2.
Виконайте усно вправи
ІІ. Відпрацювання практичних умінь та навичок
Завдання 3.
Письмово виконайте вправи:
Відповідь: (3;2).
Завдання 4.
Заповніть пропуски так, щоб утворені записи були правильні (розв’язання системи способом підстановки):
Урок №8
«З ким поведешся, від того і наберешся»
Українське прислів’я
Фронтальне опрацювання матеріалу
Розв’язування систем лінійних рівнянь способом додавання
І. Робота над засвоєнням понять, термінів і правил
Завдання 1.
Завдання 2.
Виконайте усні вправи, запропоновані вчителем у презентації.
ІІ. Відпрацювання практичних умінь та навичок
Завдання 3.
Виконайте письмово вправи зі ст. 202 – 205:
1047 (1, 3, 5), 1050 (2, 6), 1053 (1).
Урок №9
«Діяльність - єдиний шлях до знання»
Б. Шоу
Фронтальне опрацювання матеріалу
Розв’язування задач за допомогою систем рівнянь
І. Робота над засвоєнням понять, термінів і правил
Завдання 1.
а) «система, графік, змінна, розв’язок, спілкування»;
б) «показник, многочлен, степінь, гребінь »;
в) «рівність, рівняння, речення, тотожність»;
г) «число, значення, лікування, формула, задача»
Завдання 2.
Розгляньте приклад розв’язування задачі:
Учень задумав два числа, сума яких дорівнює 100, а різниця – 26. Які числа задумав учень?
Нехай х – перше число, тоді у – друге число. Оскільки їх сума дорівнює 100, то маємо рівняння: х + у = 100.
За другою умовою задачі маємо рівняння: х – у = 26.
Складемо систему рівнянь:
та розв’яжемо способом додавання
2х = 126
х = 63
у = 37
Відповідь: перше число 63, друге – 37.
ІІ. Відпрацювання практичних умінь та навичок
Завдання 3.
Письмово виконайте вправи:
Урок №10
«Бог з нами навіть тоді, коли ми не бачимо Його»
Кирстен Холмберг, християнський журналіст
Фронтальне опрацювання матеріалу
Системи лінійних рівнянь з двома змінними
І. Робота над засвоєнням понять, термінів і правил
Завдання 1.
ІІ. Відпрацювання практичних умінь та навичок
Завдання 2.
Усно виконати вправи:
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
(4; 2) |
(3; 3) |
(2; 4) |
(6; 0) |
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
Завдання 3.
Письмово виконати вправи:
Готуємось до індивідуального опрацювання матеріалу
Урок №12
«Любов виникає з любові; коли хочу,
щоб мене любили, я сам перший люблю»
Григорій Сковорода
Внутрішньопредметне узагальнення матеріалу
Лінійні рівняння та їх системи
І. Узагальнення теоретичних знань
Завдання 1.
ІІ. Узагальнення практичних умінь та навичок
Завдання 2.
Усно виконати вправи:
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
(– 5; 1) |
(5; 0) |
(– 5; 6) |
(– 4; 4) |
А |
Б |
В |
Г |
(6; 2) |
(4; 4) |
(5; 3) |
(8; 0) |
Завдання 3.
Письмово виконати вправи:
На одному складі було в 3 рази більше телевізорів, ніж на другому. Після того, як з першого складу взяли 20 телевізорів, а на другий привезли 14, телевізорів на обох складах стало порівну. Скільки телевізорів було на кожному складі спочатку?
За 3 год за течією і 4 год проти течії катер проплив 174 км. За 4 год за течією і 5 год проти течії він проплив 224 км. Знайдіть власну швидкість катера і швидкість течії.
Тема №3. Цілі вирази. Степінь з натуральним показником. Одночлен
Урок №1
Цілі вирази. Степінь з натуральним показником. Одночлен
«Ледача рука до убозтва
веде, рука ж роботяща збагачує»
Книга приповістей Соломонових 10:4
Питання
Література
Мерзляк А., Полонський В., Якір М. Алгебра: Підручник для 7 класу, Харків, «Гімназія», 2015, §2, пункти 4 – 7, стор. 27 - 53.
|
||
1.1 |
Виразом зі змінними називають вираз, утворений зі змінних, чисел, знаків дій і дужок. |
|
1.2 |
Значенням числового виразу, який одержимо, підставивши у вираз зі змінними замість змінних їхні значення, називають значенням виразу зі змінними |
Якщо
|
1.3 |
Вирази, які не містять дії ділення на вираз зі змінними, називають цілими. |
|
1.4 |
Вирази, які містять дію ділення на вираз зі змінними, називають дробовими. |
|
1.5 |
Вирази зі змінними використовують для запису формул |
|
|
||
2.6 |
Вирази, відповідні значення яких є рівними при будь-яких значеннях змінних, що входять до них, називають тотожно рівними. |
|
2.7 |
Рівність, яка є правильною для всіх значень змінних, називають тотожністю. |
|
2.8 |
Заміну одного виразу тотожно рівним йому виразом називають тотожним перетворенням виразу
|
|
2.9 |
При доведенні тотожностей використовують такі способи:
|
|
||
3.10 |
Степенем числа а з натуральним показником n, більшим за 1, називають добуток n множників, кожен з яких дорівнює a |
n разів
|
3.11 |
Степенем числа а з показником 1 називають саме число а. |
|
3.12 |
Степінь від’ємного числа з парним показником є число додатне. Степінь від’ємного числа з непарним показником є число від’ємне. |
|
3.13 |
Будь-який натуральний степінь числа 0 дорівнює 0. |
|
|
||
4.14 |
Щоб перемножити степені з однаковими основами, потрібно основу залишити ту саму, а показники степенів додати: |
|
4.15 |
Щоб поділити степені з однаковими основами, потрібно основу залишити ту саму, а від показника степеня діленого відняти показник степеня дільника: |
|
4.16 |
Щоб піднести степінь до степеня, потрібно основу залишити ту саму, а показники степенів перемножити: |
|
4.17 |
Щоб піднести до степеня добуток, досить піднести до цього степеня кожний множник і результати перемножити: |
|
|
||
5.18 |
Одночленом називають добуток чисел, змінних, та їхніх степенів. Змінні, числа та їхні степені також вважаються одночленами. |
|
5.19 |
Одночлен, записаний у вигляді добутку числового множника, який стоїть на першому місці, і степенів різних змінних, називають одночленом стандартного вигляду. |
|
5.20 |
Числовий множник одночлена, записаного у стандартному вигляді, називають коефіцієнтом одночлена. |
|
5.21 |
Степенем одночлена називають суму показників степенів усіх змінних, які входять до нього. Якщо одночленом є число, то вважають, що степінь такого одночлена дорівнює 0. |
– одночлен 9 степеня |
Урок №2
«І все, що тільки чините,
робіть від душі, як Господу, а не людям»
Послання св. апостола Павла до Колосян 3 : 23
Фронтальне опрацювання матеріалу
Вирази зі змінними
І. Робота над засвоєнням понять, термінів і правил
Завдання 1.
Завдання 2.
Прочитайте вираз, використовуючи терміни «сума», «різниця», «квадрат», «куб» тощо.
ІІ. Відпрацювання практичних умінь та навичок
Завдання 3.
Письмово виконати вправи:
3.1. Заповніть таблицю, обчисливши значення виразу для заданих значень :
–3 |
–2 |
–1 |
0 |
1 |
2 |
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.2. Запишіть у вигляді виразу:
1) різницю чисел і ;
2) квадрат суми чисел і ;
3) суму куба числа і квадрата числа ;
4) квадрат різниці чисел і ;
5) різницю квадратів чисел і ;
6) півсуму добутку чисел 0,7 і та числа –0,6.
3.3. Відомо, що Знайдіть значення виразу:
3.4. Складіть вираз для розв’язування задачі:
Урок №3
«Світ математики – це немовби багатоповерхова
будівля, причому ідеї кожного поверху зв’язані як між
собою, так і з тими, що знаходяться вище і нижче»
Годфрі Харолд Харді, англійський математик
Фронтальне опрацювання матеріалу
Тотожно рівні вирази. Тотожності
І. Робота над засвоєнням понять, термінів і правил
Завдання 1.
; ; ; .
ІІ. Відпрацювання практичних умінь та навичок
Завдання 2.
Завдання 3.
Готуємось до індивідуального опрацювання матеріалу
Урок №5
«Без бажання все важке, навіть найлегше»
Григорій Сковорода
Фронтальне опрацювання матеріалу
Степінь з натуральним показником
І. Робота над засвоєнням понять, термінів і правил
Завдання 1.
Завдання 2.
Уважно прочитайте повідомлення
Слово Exponent, яке ввів для показника степеня Штифель в 1553 році, означає «показник», » позивач». Показники степеня в сьогоднішньому вигляді ввів до науки Декарт (1637). Англієць за народженням, що жив у Франції, Юг писав 5аIV , Ерігон – 5а4, у Декарта ці символи перетворились в 5а4. Вираз «піднесення до степеня» вперше з’явився в 1716 році в роботі »Mathematische Lexicon» Вольфа.
Дайте відповіді на питання:
Завдання 3.
Усно виконати вправи (стор. 34 – 35): 152, 153.
ІІ. Відпрацювання практичних умінь та навичок
Завдання 4.
Письмово виконати вправи (стор.36 – 38): 162, 165 (1, 3), 166 (2, 4, 6), 175, 177, 185.
Уроки № 6 – 8
«Не все те отрута, що неприємне на смак»
Григорій Сковорода
Фронтальне опрацювання матеріалу
Властивості степеня з натуральним показником
І. Робота над засвоєнням понять, термінів і правил
Завдання 1.
Завдання 2.
А |
Б |
В |
Г |
5 |
10 |
15 |
125 |
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
ІІ. Відпрацювання практичних умінь та навичок
Завдання 3.
Користуючись різними властивостями степеня з натуральним показником, на пелюстках ромашки напишіть вирази, які б дорівнювали виразу усередині:
Письмово виконати вправи (стор. 43 – 45 ):
Завдання 4.
215, 220, 221 (1, 3, 5, 7), 224, 231.
Завдання 5.
1. Запишіть у вигляді степеня: |
||
1) 2) |
3) |
4) |
2. Спростіть вираз: |
||
1) 2) |
3) |
4) |
3. Знайдіть значення виразу: |
||
1) ; 2) ; |
3) |
4) |
4. Замініть зірочку степенем так, щоб утворилась правильна рівність: |
||
- |
а4 ∙ * : а13 = а2 |
- |
5. Піднесіть до степеня дріб: |
||
1) ; 2) ; |
3) |
4) |
6. Порівняйте: |
||
1) 85 та 214; 2) 1253 та 255;
|
3) 93 та 272 |
4) та (2,75)8
|
Завдання 6.
236, 242.
Завдання 7.
Завдання 8.
Письмово виконай вправи:
Готуємось до індивідуального опрацювання матеріалу
Уроки № 10, 11
«Визначай смак не по шкаралупі, а по ядру»
Григорій Сковорода
Фронтальне опрацювання матеріалу
Одночлен. Стандартний вигляд одночлена
І. Робота над засвоєнням понять, термінів і правил
Завдання 1.
Завдання 2.
Усно виконати вправи з підручника (стор. 50): 261, 262, 263.
ІІ. Відпрацювання практичних умінь та навичок
Завдання 3.
Письмово виконати вправи з підручника (стор. 50 – 52): 266, 268, 271 (1, 3, 5), 274, 276 (1, 3), 280 (1, 2, 6).
Завдання 4.
Письмово виконати вправи:
2) , ;
3) , якщо
Завдання 5.
Письмово виконати вправи:
Готуємось до індивідуального опрацювання матеріалу
Урок № 13
«...найкраща помилка та, яку допускають при навчанні»
Григорій Сковорода
Внутрішньопредметне узагальнення матеріалу
Цілі вирази. Степінь з натуральним показником. Одночлен
І. Засвоєння термінології до теми
Завдання 1.
ІІ. Узагальнення практичних умінь та навичок
Завдання 2.
Усно виконай вправи:
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
Завдання 3.
Письмово виконай вправи:
1