Тема №4. Многочлени
Урок №1
Многочлени
Світ математики – це немовби багатоповерхова
будівля, причому ідеї кожного поверху зв’язані як між
собою, так і з тими, що знаходяться вище і нижче.
Г. Харді
Питання
Література
Мерзляк А., Полонський В., Якір М. Алгебра: Підручник для 7 класу, Харків, «Гімназія», 2015, §2, пункти 8 – 13, стор. 54 – 88.
|
||
1.1 |
Многочленом називають суму кількох одночленів. |
+ |
1.2 |
Многочлен, який є сумою одночленів стандартного вигляду, серед яких немає подібних членів, називають многочленом стандартного вигляду. |
|
1.3 |
Степенем многочлена стандартного вигляду називають найбільший із степенів одночленів, які утворюють даний многочлен. |
– многочлен п’ятого степеня |
1.4 |
Подібні доданки многочлена називаються подібними членами многочлена. |
|
|
||
2.5 |
Щоб додати (відняти) многочлени, достатньо записати їх суму (різницю), розкрити дужки та звести подібні члени. |
|
2.6 |
Щоб помножити одночлен на многочлен, потрібно одночлен помножити на кожний член многочлена і отримані добутки додати. |
|
2.7 |
Щоб помножити многочлен на многочлен, досить кожний член одного многочлена помножити на кожний член іншого многочлена й одержані добутки додати. |
= 4 |
|
||
3.8 |
Розкласти многочлен на множники означає подати його як добуток кількох многочленів.
|
|
3.9 |
Щоб розкласти многочлен на множники способом винесення спільного множника за дужки, потрібно визначити спільний множник для усіх членів, а потім на основі розподільної властивості множення записати одержаний вираз у вигляді добутку. |
у(4х-6+9 |
3.10 |
Щоб розкласти многочлен на множники способом групування, слід члени многочлена згрупувати так, щоб кожна група мала спільний множник. Після винесення в кожній групі спільного множника за дужки повинен утворитись спільний множник для всіх груп, який знову потрібно винести за дужки. |
|
Урок №2
«Мислить той, кому ставлять розумні запитання»
Народна творчість
Фронтальне опрацювання матеріалу
Многочлен. Подібні члени многочлена та їх зведення
І. Робота над засвоєнням понять, термінів і правил
Завдання 1.
ІІ. Відпрацювання практичних умінь та навичок
Завдання 2.
Письмово виконай вправи, стор. 56 – 57 підручника:
293 (1, 3, 4), 296, 298, 299, 304 (2, 4).
Урок №3
«Немає нічого небезпечнішого за підступного
ворога, але немає нічого отруйнішого від удаваного друга»
Григорій Сковорода
Фронтальне опрацювання матеріалу
Додавання і віднімання многочленів
І. Робота над засвоєнням понять, термінів і правил
Завдання 1.
ІІ. Відпрацювання практичних умінь та навичок
Завдання 2.
Письмово виконати вправи, стор. 59 – 60 підручника: 306, 307 (1, 3); 308 (1, 3), 311 (2, 4).
Завдання 3.
Письмово виконати вправи, стор. 60 підручника: 313 (3); 315 (1), 317 (2).
Уроки №4, 5
«Тоді лише пізнається
цінність часу, коли він утрачений»
Григорій Сковорода
Фронтальне опрацювання матеріалу
Множення одночлена і многочлена
І. Робота над засвоєнням понять, термінів і правил
Завдання 1.
ІІ. Відпрацювання практичних умінь та навичок
Завдання 2.
«Вгадай, хто це»
2.1. Спростіть вираз:
1) ;
2)
3)
4) -
2.2. Спростіть вираз:
1)
2)
3)
4)
5)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
г |
с |
к |
а |
с |
р |
у |
л |
а |
Завдання 3.
Письмово виконати вправи, стор. 66 – 67 підручника: 355 (1, 3, 5, 7, 9, 11); 357 (2, 4, 6, 8); 361 (1, 3, 5), 364, 374.
Завдання 4.
Гра на уважність.
Потрібно за 1 хв. знайти на малюнку 3 комашки сонечко і 3 усміхнених обличчя дитини.
Завдання 5.
5.1. Сьогодні ми дізнаємось про сім чудес України. Перші два чуда знаходяться у столиці України – Києві. Це Києво-Печерська лавра та Софія Київська.
5.2. Розгадайте кросворд, прочитайте ключове слово і ви дізнаєтеся назву міста у якому знаходиться ще одне з чудес України.
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5.3. Із виразів, що містяться в стовпцях А і Б Таблиці 1 складіть правильні рівності, отримайте чотири двоцифрових числа. Утворені числа розмістіть у порядку зростання і за допомогою Таблиці 2 прочитайте закодоване слово.
Таблиця 1.
№п/п |
А |
Б |
№п/п |
1 |
(3а + с) 2а |
6х5 – 8х4 + 10х3 2 |
1 |
2 |
2х3 (3х2 – 4х + 5) |
– 6а5 + 8а4 4 |
2 |
3 |
(– а + ас)с2 |
6а2 + 2ас 1 |
3 |
4 |
–2а3(3а2 – 4а) |
– ас2 + ас3 3 |
4 |
Таблиця 2.
13 |
21 |
34 |
42 |
ХЕ |
РС |
ОН |
ЕС |
5.4. Одна сторона прямокутника в 4 рази більша за другу. Якщо меншу сторону збільшити на 3 см, то площа прямокутника збільшиться на 24см2. Знайдіть сторони прямокутника.
5.5. Складіть, будь-ласка, слово із букв, що визначають правильний варіант вашої відповіді і прочитайте назву міста.
О. 2. Х. 16. Т. 1?
Н. 13а – 4в. О. –9а + 16в. И. 7а – 16в.
Т. 9. У. 6. Б. 12.
Х. 0. А. 1. И. – 1.
Н. 40. О. 21. Я. 400.
5.6. Для зустрічі з сьомим дивом України вам потрібно розв’язати рівняння і розгадати зашифроване слово. Розмістіть відповіді до рівнянь у порядку спадання.
а) 3(2х – 5) + 7(3х – 4) = 3х + 77 б) 5(4 – 7х) – 3(5х + 1) = х – 85
в) 5(8у – 1) – 7(4у + 1) + 8(7 – 4у) = 19
г) 7(6z – 1) + 5(7 – 12z) + 3(1 + 2z) = 23
Шифр. 5 – У; 2 – М; 1,25 – А; – НЬ.
Готуємось до індивідуального опрацювання матеріалу
та знайдіть його значення, якщо .
Уроки №7, 8
«Як хто посіє в юності, так пожне в старості»
Григорій Сковорода
Фронтальне опрацювання матеріалу
Множення двох многочленів
І. Робота над засвоєнням понять, термінів і правил
Завдання 1.
Завдання 2.
2.1. Виконати множення усно:
2.2. Помножити одночлен, записаний всередині квітки, на многочлени, які записані на її пелюстках.
ІІ. Відпрацювання практичних умінь та навичок
Завдання 3.
Письмово виконати вправи, стор. 72 – 73 підручника: 392 (1, 3, 7, 9, 11); 394 (2, 4); 396 (1); 398 (1, 3, 5).
Завдання 4.
Письмово виконати вправи, стор. 74 – 75 підручника: 401 (2, 4), 406, 410, 412 (1, 5), 416.
ІІІ. Відпрацювання умінь і навичок розв’язування нестандартних задач
Завдання 5.
Урок №9
«Хороша любов є та, яка є
істинною, міцною і вічною»
Григорій Сковорода
Фронтальне опрацювання матеріалу
Розкладання многочлена на множники. Винесення спільного множника за дужки
І. Робота над засвоєнням понять, термінів і правил
Завдання 1.
ІІ. Відпрацювання практичних умінь та навичок
Завдання 2.
Урок №10
«Для всього свій час, і година своя кожній
справі під небом: час мовчати і час говорити»
Книга Еклезіаста 3: 1, 7
Фронтальне опрацювання матеріалу
Розкладання многочлена на множники способом групування
І. Робота над засвоєнням понять, термінів і правил
Завдання 1.
А |
Б |
В |
Г |
|
|
z |
|
ІІ. Відпрацювання практичних умінь та навичок
Завдання 2.
Знайдіть помилку у розв’язанні прикладів і наведіть правильну відповідь:
Завдання 3.
Знайдіть у правій колонці відповіді на приклади, записані у лівій колонці:
Завдання 4.
Письмово розв’язати вправи, стор. 85 – 86 підручника: 476 (1, 3, 7), 482 (1, 2).
Завдання 5.
Розкладіть многочлен на множники:
Урок №11
«Життя вимірюється не кількістю зроблених
вдихів і видихів, а кількістю тих моментів,
коли від щастя захоплює дух»
Фільм «Метод Хітча»
Фронтальне опрацювання матеріалу
Урок – квест «Вперед за козацькими скарбами»
Розкладання многочлена на множники
І. Робота над засвоєнням понять, термінів і правил
Слово «квест» означає: спортивно-інтелектуальне змагання, основою якого є послідовне виконання заздалегідь підготовлених завдань командами або окремими гравцями. Наш урок-квест буде тематичним, він буде проходити під гаслом «Вперед за козацькими скарбами!» І провести його мені допоможуть відомі вам із дитинства веселі та кмітливі козаки. Саме вони розповіли мені про козацькі скарби заховані на острові Хортиця. На Січі були такі посади козаків:
Військові старшини: кошовий отаман; суддя; писар; осавул; обозний; курінний отаман.
Військові служителі: довбиш; пушкар; тлумач (або драгоман); кантаржій.
Але спочатку познайомимося з правилами уроку-квесту.
Для роботи на уроці ви об’єднаєтеся у групу - козацький загін, яким керуватиме обраний вами отаман. І нам потрібний буде писар.
Ви будете виконувати завдання, щоб мандрувати запропонованим маршрутом. Кожне правильно виконане завдання є ключем до наступного етапу подорожі. Карточки оцінювання, які є у кожного козака, допоможуть об’єктивно оцінити вашу роботу на уроці. Козак, який отримає кращу оцінку, матиме одну з козацьких відзнак, а виконавши спільними зусиллями усі завдання, ви знайдете козацькі скарби.
І пам’ятайте, що козацький скарб – не простий, і знайти його зможуть лише ті, хто має козацький дух, гострий розум та неабияку спритність.
Завдання 1.
Ви справились з 1-им завданням і отримуєте ключ від Січі.
ІІ. Відпрацювання умінь і навичок розв’язування задач і вправ
Завдання 2.
Щоб дізнатись наступний етап маршруту, треба розгадати козацький кросворд.
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
Як називається представник вільних озброєних людей, які боронили Україну?
Як називається основна відзнака гетьманської влади та кошового отамана на Січі?
Хто в козацькому війську відповідав за написання важливих документів?
Яка улюблена страва козаків?
На якій ріці розташований острів Хортиця?
Хто очолював Військо Запорізьке?
Завдання 3.
Ви маєте нове завдання, щоб отримати наступну підказку щодо нашого маршруту, потрібно розв’язати таку головоломку.. На екрані буде висвітлено розв’язки і яка буква відповідає певному розв’язку. Розв’язавши всі завдання ви отримаєте нову підказку Розв’язки виконуємо у зошиті.
3a²(1-2a) |
(x²-2)(x-14) |
(a-2c)(6-p) |
(2x+7)(x-4) |
(2-3a)(a-2b) |
(x-y)(-y-2x) |
Завдання 4.
Оберіть собі рівень і виконайте завдання у зошиті. Але знову всі рівняння повинні бути виконані. Я бачу, що козаки залишили нам пергамент із підказкою, це ребус. Корені рівнянь розшифрують ребус з підказкою.
Середній рівень |
Достатній рівень |
Високий рівень |
Розв’яжіть рівняння: y(y+2)-7(2+y)=0 |
Розв’яжіть рівняння: 3x2- 9x - x+3=0 |
Розв’яжіть рівняння: x³-5x²+x=5 |
Завдання 5.
Розв’язати задачу: Вирушивши у похід, козаки за 3 дні подолали 120 км. Другого дня вони проїхали 4/5 відстані, яку здолали першого дня, а третього – 20% цієї ж відстані. Скільки кілометрів долали козаки кожного дня?
Завдання 6.
Розв’язати задачу: До острова козацька чайка плила 5 годин за течією річки, а назад вона той самий шлях пройшла за 9 годин. Знайдіть власну швидкість козацької чайки, якщо швидкість течії річки 4 км/год. Писар записує розв’язанням, а отаман контролює.
Отримана правильна відповідь дає вам право сісти до козацького човна і доплисти до заключного етапу нашого квесту. Ось ми причалили до берега і бачимо тут під різними номерами об’єкти: старий дуб, ліс, млин, болото, висока могила. Де ж, на вашу думку, знаходиться козацький скарб?
Нагороди:
булава — відзнака гетьманської влади та кошового отамана на Січі;
бунчук — відзнака гетьмана і кошового, зберігалася у бунчужного;
корогва — військова відзнака, зберігалася у хорунжого;
печатка — зберігалася у генерального судді .
Та пам’ятайте, що тільки разом ці клейноди є справжнім скарбом. Так само і ви лише в єдності зможете досягти мети.
Домашнє завдання: повторіть основну інформацію про перших князів Київських: головні дати і події в їхньому житті.
Урок №12
«Погасли кострища стоянок,
У землю пішли племена.
Забрали в холодні кургани
сокири, мечі й письмена…»
Ліна Костенко
Фронтальне опрацювання матеріалу
Урок – подорож «Від многочленів до князів Київських»
Розкладання многочлена на множники
І. Робота над засвоєнням понять, термінів і правил
Завдання 1.
ІІ. Відпрацювання умінь і навичок розв’язування задач і вправ
Завдання 2.
Для розминки вам необхідно розв’язати рівняння:
Завдання 3.
Подати многочлен в стандартному вигляді та знайти його значення при І ви дізнаєтесь, в якому році охристився князь Аскольд.
Завдання 4.
Знайти значення виразів та зв’язати отримані числа з відомими вам історичними постатями і подіями, які могли відбутися в період їх правління
Завдання 5.
Доведіть, що значення виразу не залежить від значення змінної
Завдання 6.
Доведіть тотожність: . Знайти значення виразу при .
Завдання 7.
Знайти значення виразу , якщо .
Завдання 8.
Один з київських князів полюбляв ходити у військові походи. Так в походи на Булгарію він подолав км, з Булгарії до Ітіля – () км, з Ітіля до аланів – () км, від аланів до Тмутаракані - км, від Тмутаракані до в’ятичів - км, від в’ятичів до Києва км. Скласти числовий вираз та обчислити його значення, якщо .
Завдання 9.
Подайте у вигляді многочлена . Знайти значення цього виразу, якщо .
Готуємось до індивідуального опрацювання матеріалу
Урок №14
«Бери вершину i матимеш середину»
Григорій Сковорода
Внутрішньопредметне узагальнення матеріалу
Многочлени
І. Узагальнення теоретичних знань
Завдання 1.
ІІ. Узагальнення практичних умінь та навичок
Завдання 2.
Усно виконати вправи:
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
Завдання 3.
Письмово виконати вправи:
Тема №5. Формули скороченого множення
Урок №1
Формули скороченого множення
«У математики існує своя мова – це формули»
Софія Ковалевська
Питання
Література
Мерзляк А., Полонський В., Якір М. Алгебра: Підручник для 7 класу, Харків, «Гімназія», 2015, §2, пункти 15 – 19, стор. 93 - 131.
|
|||
1.1 |
Добуток різниці двох виразів та їх суми дорівнює різниці квадратів цих виразів. |
|
|
1.2 |
Різниця квадратів двох виразів дорівнює добутку різниці цих виразів та їх суми. |
|
|
|
|||
2.3 |
Квадрат суми двох виразів дорівнює квадрату першого виразу плюс подвоєний добуток цих виразів плюс квадрат другого виразу. |
|
|
2.4 |
Квадрат різниці двох виразів дорівнює квадрату першого виразу мінус подвоєний добуток цих виразів плюс квадрат другого виразу. |
|
|
|
|||
3.5 |
Різниця кубів двох виразів дорівнює добутку різниці цих виразів і неповного квадрата їх суми. |
|
|
3.6 |
Сума кубів двох виразів дорівнює добутку суми цих виразів і неповного квадрата їх різниці. |
|
|
Урок №2
«Не достатньо мати лише добрий розум,
головне – це раціонально застосовувати його»
Р. Декарт
Фронтальне опрацювання матеріалу
Множення різниці двох виразів на їхню суму
І. Робота над засвоєнням понять, термінів і правил
Завдання 1.
• Дайте означення многочлена.
• Який многочлен називають многочленом стандартного вигляду?
• Що називають степенем многочлена?
• Як помножити одночлен на многочлен ?
• Як помножити многочлен на многочлен?
• Що означає розкласти многочлен на множники?
• Які способи розкладання многочлена на множники вам відомі?
• Як розкладають многочлен на множники способом винесення спільного множника?
• Як розкладають многочлен на множники способом групування?
Завдання 2.
2.1. Піднесіть до квадрата вираз:
а) ; б) ; в) .
2.2. Подайте у вигляді квадрата вираз:
а) ; 6) ; в) ; г) ; д) .
ІІ. Відпрацювання практичних умінь та навичок
Завдання 3.
Письмово виконати вправи:
а.... б)....
в)=.... г)…
д) е) ..
3.2. Вкажіть правильну рівність:
1)
2)
3)
4)
3.3. Виконавши наступні завдання, відгадай задумане слово:
Таблиця-ключ
4x2-9y2 |
7a2+9b2 |
b2-c2 |
х2-9 |
4х2-9 |
36с2-4 |
49a2-81b2 |
8+n2 |
25-х2 |
2x2+3y2 |
16-n2 |
г |
м |
а |
д |
р |
б |
а |
н |
е |
о |
л |
Урок №3
«Не на користь читать,
коли тільки вершки хапать»
Українське прислів’я
Фронтальне опрацювання матеріалу
Різниця квадратів
І. Робота над засвоєнням понять, термінів і правил
Завдання 1.
ІІ. Відпрацювання практичних умінь та навичок
Завдання 2.
1 варіант |
2 варіант |
Розв’яжіть рівняння: |
Розв’яжіть рівняння: |
|
|
|
|
І |
ІІ |
Розкладіть на множники: |
Розкладіть на множники: |
|
|
|
|
Розкладіть на множники вираз і запишіть отриманий результат в порожню клітинку таблиці |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Завдання 3.
Спростити вираз, використовуючи формулу різниці квадратів (самостійно):
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Уроки №4, 5
«...охота – мати праці, праця все перемагає»
Григорій Сковорода
Фронтальне опрацювання матеріалу
Квадрат двочлена
І. Робота над засвоєнням понять, термінів і правил
Завдання 1.
Завдання 2.
Усно виконати вправи:
А |
Б |
В |
Г |
квадрату цих виразів |
сумі квадратів цих виразів |
сумі квадратів цих виразів без їх подвоєного добутку |
квадрату першого виразу плюс подвоєний добуток цих виразів плюс квадрат другого виразу |
А |
Б |
В |
Г |
різниці квадратів цих виразів |
квадрату першого виразу мінус подвоєний добуток цих виразів плюс квадрат другого виразу |
квадрату цих виразів |
квадрату першого виразу плюс подвоєний добуток цих виразів плюс квадрат другого виразу |
Завдання 3.
Усно виконати вправи:
3.1. дорівнює многочлену:
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
3.2. дорівнює многочлену:
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
3.3. Якому з многочленів дорівнює :
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
3.4. Якому з многочленів дорівнює :
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
ІІ. Відпрацювання практичних умінь та навичок
Завдання 4.
Замінити * одночленами так, щоб дістати тотожність
Письмово виконати вправи з підручника, сторінки 101 – 102:
Завдання 5.
569 (1, 4, 8, 9, 11); 572 (2, 4, 6); 578 (3, 5); 580 (1, 4, 6).
ІІІ. Відпрацювання умінь розв’язування нестандартних вправ
Завдання 6.
6.1. Встановіть відповідність:
І варіант
|
А) a2 – 2ab + b2 = |
|
Б) 4a2 +8ab + 4b2 = |
|
В) a2 + 4ab + 4b2 |
|
Г) 2a2 – 4ab + b2 = |
|
Д) 4a2 – 4ab + b2 = |
ІІ варіант
|
А) a2 + 2ab + b2 = |
|
Б) 4a2 – 8ab – 4b2 = |
|
В) a2 – 4ab + 4b2 = |
|
Г) 4a2 + 4ab + b2 = |
|
Д) 4a2 – 8ab + 4b2 = |
6.2. Вправа 594 з підручника, сторінка 104.
Завдання 7.
7.1. Замініть * одночленами так, щоб утворилась тотожність:
1) ; 2) ; 3) ; 4)
7.2. Використовуючи формулу квадрата двочлена, обчисліть значення виразів: 1) ; 2) ; 3) ; 4) .
Готуємось до індивідуального опрацювання матеріалу
Урок №7
«Якщо ви досягли вершини - піднімайтесь вище»
Китайська мудрість
Фронтальне опрацювання матеріалу
Сума та різниця кубів двох виразів
І. Робота над засвоєнням понять, термінів і правил
Завдання 1.
Завдання 2.
Усно виконати вправи:
Віднови запис:
ІІ. Відпрацювання практичних умінь та навичок
Завдання 3.
Письмово виконати вправи, стор. 116 – 118 підручника: 678 (1, 3, 5, 7); 679; 685; 688, 690.
Урок №8
«Не кажи — не вмію, а кажи — навчусь!»
Українська мудрість
Фронтальне опрацювання матеріалу
Застосування різних способів розкладання многочлена на множники
І. Робота над засвоєнням понять, термінів і правил
Завдання 1.
ІІ. Відпрацювання практичних умінь та навичок
Завдання 2.
Завдання 3.
Урок №9
«Крапля довбає камінь не силою, а часто падаючи»
Джордано Бруно
Фронтальне опрацювання матеріалу
Застосування різних способів розкладання многочлена на множники
І. Робота над засвоєнням понять, термінів і правил
Завдання 1.
Завдання 2.
Усно виконати вправи:
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
ІІ. Відпрацювання практичних умінь та навичок
Письмово виконати вправи:
Завдання 3.
Завдання 4.
Завдання 5.
Розклади на множники:
Готуємось до індивідуального опрацювання матеріалу
Урок №11
«Учись змолоду — пригодиться на старість»
Українське прислів’я
Внутрішньопредметне узагальнення матеріалу
Формули скороченого множення
І. Узагальнення теоретичних знань
Завдання 1.
Завдання 2.
Усно виконати вправи:
2.1.Виконайте множення .
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
2.2.Обчислити .
А |
Б |
В |
Г |
400 |
920 |
1600 |
1200 |
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
ІІ. Узагальнення практичних умінь та навичок
Письмово виконати вправи:
Завдання 3.
Домашнє завдання: для того, щоб краще підготуватись до контрольної роботи, виконайте інтерактивні завдання самостійно, або з однокласниками, яке знаходиться за посиланням http://LearningApps.org/view1961371
Повторення матеріалу, вивченого протягом року
Урок №1
«Добре того навчати, хто хоче все знати»
Українське прислів’я
Внутрішньопредметне узагальнення за рік
І. Узагальнення теоретичних знань
Завдання 1.
Дайте відповіді на питання:
Завдання 2.
Усно виконати вправи:
А |
Б |
В |
Г |
2 |
– 2 |
8 |
– 8 |
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
А |
Б |
В |
Г |
(5; 1) |
(2; 4) |
(3; 3) |
(4; 2) |
ІІ. Узагальнення практичних умінь та навичок
Завдання 3.
Письмово виконати вправи:
1