Навчальний предметно-компетентнісний квест "Шоколадне полювання"

Про матеріал
Даний квест для призначений для учнів 2-3 класів та сприятиме формуванню в учнів необхідних компетенцій інтелектуально-розвиненої особистості, що володіє системою знань і готовою протистояти труднощам та негативним чинникам. Захід досить змістовний та цікавий. Стане в нагоді педагогам-організаторам та класним керівникам.
Перегляд файлу

ФИЛЕНКІВСЬКА  ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І – ІІІ СТУПЕНІВ

 

 

РАЙОННЕ МЕТОДИЧНЕ ОБЄДНАННЯ КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ ТА ПЕДАГОГІВ-ОРГАНІЗАТОРІВ

ТЕМА СЕМІНАРУ:

«ІГРОВІ ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ВИХОВАННЯ ШКОЛЯРІВ»

 

 

НАВЧАЛЬНИЙ ПРЕДМЕТНО-КОМПЕТЕНТНІСНИЙ КВЕСТ

ДЛЯ УЧНІВ 2 ТА 3 КЛАСІВ

«ШОКОЛАДНЕ ПОЛЮВАННЯ»

 

 

 

 

 

 

 

 

ФИЛЕНКОВЕ – 13 ЛЮТОГО 2020 РОКУ

Мета: сприяти формуванню в учнів необхідних компетенцій інтелектуально-розвиненої особистості, що володіє системою знань і готової протистояти труднощам та негативним чинникам.

Здоров’язбережувальна компетентність: удосконалювати вміння дотримуватися правил  безпечного поводження вдома; у природному середовищі; аналізувати ситуації, що можуть загрожувати безпечному життю; розвивати вміння дітей діяти розсудливо та оцінювати свої та чужі дії.

Соціальна компетентність: удосконалювати навички продуктивної співпраці в команді, визначати пріоритети, планувати результати й нести відповідальність за їхню реалізацію.

Комунікативна компетентність: підвищувати інтелектуальний рівень учнів, швидкість та гнучкість мислення (здатність на швидке переключення на нову ідею); вдосконалювати творчі вміння учнів самостійно розв’язувати нові пізнавальні завдання, розвивати уважність та кмітливість, ефективно застосовувати свій досвід в реальному житті.

Предметна математична компетентність: учити дітей вирішувати логічні завдання шляхом підказок і пошуку математичних рішень в нестандартних ситуаціях; удосконалювати уміння та навички, що свідчать про готовність і здатність учня розв’язувати проблеми та завдання, що виникають у житті методами математики, усвідомлюючи при цьому значущість предмета.

Предметна природознавча компетентність: поглибити знання учнів про рослини, їх значення в житті людини; удосконалювати вміння учнів проводити спостереження в природі та навчати учнів застосовувати здобуті знання в життєвих ситуаціях; розвивати екологічну свідомість для формування екологічного мислення.

 

Обладнання: ноутбук; проектор; мультимедійна презентація; емблеми команд;  маршрутні листки; «золоті» квитки та «солодуньки» Віллі Вонка; відерце з шоколадними батончиками; обладнання на станціях; мікрофон.

ПЕРЕБІГ  ЗАХОДУ

 (Перед початком заходу всім учасникам на груди приколюються емблеми групи)

ВЕДУЧИЙ.

 Дорогі діти, ви дуже розумні та начитані. І, мабуть, чули, що в деякому місті існує шоколадна фабрика Віллі Вонка. На фабриці Містера Вонка відбувається багато див: там виготовляють солодощі та шоколад на всі смаки маленькі чоловічки Умпа-Лумпи, білки самі лущать горіхи, а ще Віллі Вонка має шоколадний водоспад, який змішує всі інгредієнти для цукерок, карамельний човен, жуйку, яка завжди солодка і морозиво, яке завжди холодне, навіть без холодильника.

 Діти, можливо я якесь диво забула назвати? Давайте пригадаємо разом!

(Жуйка, що заміняє обід і яка вміщає смак 3 блюд: суп, рагу та чорничний бісквіт; ліфт, який переміщується як завгодно; корови, яких б’ють, щоб були збиті вершки; трава з цукрової вати, яку можна їсти; шоколадне озеро; вічні льодяники для бідних дітей, які завжди залишаються цілими; трюфельна гора та волосаті  іриски, від яких росте волосся та борода).

ВЕДУЧИЙ.

 Як гарно ви пам’ятаєте цю чарівну історію! А якщо я вам запропоную цілу вікторину по цій чудовій казці – справитеся? Давайте спробуємо.

В І К Т О Р И Н А

  1. Чия була фабрика? (Віллі Вонка)
  2. Як називалися маленькі чоловічки, що працюють на шоколадній фабриці Віллі Вонка?(Умпа-Лумпи)
  3. У чому був схований золотий квиток на фабрику солодощів? (У шоколадці)
  4. Скільки було золотих квитків? ( 5) 
  5. Як поплатився за свою жадібність Августул Глуп (повний хлопчик, котрий їсть шоколад тонами) ? (Упав в шоколадну річку і його засмоктало в трубу)
  6. Яким був один із рекордів Віолетти? (Довготривале  жування  жуйки)
  7. За кого прийняли білки Веруку, затягнувши її  в мусоропровід? (За горіх)
  8. Хто із дорослих супроводжував Чарлі? (Дідусь)
  9. Хто з дітей залишився останім на фабриці Віллі Вонка? (Чарлі)
  10.  В кінці кінофільму Віллі Вонка запропонував  Чарлі свою фабрику при умові, якщо він залишить свою сім’ю. Що відбулося далі? (Чарлі не погодився, і Віллі Вонка, здивувавшись любові  хлопчика до сім’ї, подарував йому фабрику без всяких умов. А пізніше сам знайшов сім’ю)
  11. Чого нас вчить цей твір? (Бути добрими один до одного і щедрими)

ВЕДУЧИЙ.

 Які ви молодці! Супер! Справилися із завданням.

Ось саме тому Віллі Вонка дізнався, що у нашій школі є допитливі, винахідливі, креативні та розумні діти.  А навчаються вони у 2 та 3 класах Нової української школи. Ви вже знаєте, що цей великий кондитер давно розчарувався у людях через їхню підступність на фабриці Віллі Вонка. Але, попри недовіру чудо-майстра до людей, ви його зацікавили! Кондитер пропонує вам погратися з ним у гру «ШОКОЛАДНЕ ПОЛЮВАННЯ»  з винагородою та сюрпризом.  Але яким, ви дізнаєтеся тільки тоді, коли пройдете всі випробування від містера Віллі Вонка.

 Гра «Шоколадне полювання»   проводиться сьогодні не випадково. Як

ви думаєте, чому? Якому святу, повязаному із солодощами, вона може бути

присвячена? (Відповіді дітей)

 Так, молодці! Наближається свято – День святого Валентина. І традиційно на День всіх закоханих люди дарують один одному різні ласощі, переважно шоколад. Тому винагородою за ваші випробування буде…. А про це дізнаєтеся пізніше.

 Отже, у вас на грудях приколені емблеми. За ними ви зрозумієте, в яку групу ви входите. У нас буде 3 групи: «Чупа-Чупси», «Карамельки»,  «Морозивомани». Створіть їх, будь ласка.

 (Діти утворюють групи)

 ВЕДУЧИЙ.

На кожну групу видається маршрутний листок і закріплюється координатор, який у разі необхідності, буде вам допомагати, координувати ваші дії. (Вчителі або гості семінару)

Вашим завданням буде пройти 5 випробувань і вибороти якомога більше золотих квитків від Віллі Вонка (показую золотий квиток). Квитки видаватиме куратор кожного конкурсу за найкращий результат. Якщо ж команда справлятиметься не так блискуче з випробуванням – вона отримуватиме прості фішки – «солодуньки».

І золоті квитки, і фішки ви зберігаєте до кінця нашої гри – квесту, щоб ми, як представники Віллі Вонка, могли визначити переможця і вручили йому винагороду. А яку, давайте взнаємо, відгадавши загаду:

Вона розтане на руках.
І слід залишить на губах.
Й солодкий смак  - її загадка
Звуть її всі

Вірно, молодці! Звісно, це шоколад. І не просто, а ціле відерце шоколадних плиток. Недарма ж ця гра-квест має назву «Шоколадне полювання». Ну і, звісно ж, буде  ще той сюрприз, про який ми ще нічого не знаємо.

 А ще Віллі Вонка перед своїми випробуваннями хоче посвятити вас у справжні шоколадомани. І це дуже легко!

  • Станьте всі зручненько!
  • Підстрибніть по 5 разів!
  • Помахайте лівою рукою!
  • Посміхніться!
  • Обніміться зі своїм другом!
  • Треба разом прокричати: «Ми любимо шоколад!»

Все – тепер ви ШОКОЛАДОМАНИ,  вперед на полювання за шоколадом! Щасти вам і удачі!

І ВИПРОБУВАННЯ «СУПЕРМАРКЕТ»

(Предметна математична компетентність, соціальна)

СМАЧНЮЛЯ.

 Вітаю вас, мої карамельки (чупа-чупсики, морозивомани). Мене звати Смачнюля і я з дивовижної країни Смакляндії. У моїй країні культ їжі і велике її різноманіття. Я вас страшенно чекала, щоб ви допомогли мені розібратися у дуже важливому питанні. Я хочу завжди бути здоровою і красивою. А тому хочу вибрати із продуктів най-най-найкорисніший і їсти тільки його. Але не знаю який.

 Може це чіпси? Вони такі хрумкі, жовтенькі, пахнуть різними смаками. А ви як гадаєте? (Відповіді дітей).

 Може це чупа-чупс? Він такий яскравий, різнокольоровий, солоденький. І я буду така ж  гарна, як його буду їсти. (Відповіді дітей).

 О! Я знаю! Це пепсі-кола! Ну що може бути кориснішим? Який у неї виразний чорний колір, насичений смак такий, що ще годину після куштування пахнуть руки і у роті. А солодка ж, як сироп! Все! Це він – найкорисніший продукт! (Відповіді дітей).

 А що ж тоді їсти? (Діти називають корисні продукти: молоко, м’ясо, овочі, фрукти, мед).

 Але ж це багато продуктів! Це ж не один най-най-найкорисніший продукт? То що ж виходить, щоб бути здоровим, треба їсти різноманітні най-най-найкорисніші продукти. А може ви знаєте як ці продукти можна ще й назвати? (Білки, жири, вуглеводи, вітаміни, мінерали).

 Друзяки, ви мені допомогли, бо я ж гадала, що від молока користі мало. Воно некольорове, несолодке. А от чіпси, сухарики, кока-кола, цукерки, жуйки – смакота! Тепер я зрозуміла, що все навпаки. Немає найкориснішого продукту. Слід уживати різноманітні продукти, багаті на корисні речовини.

Ви такі розумаки! І у мене є для вас цікава забава – молочні приклади (І). Треба вирахувати, яка страва вийде у кожному прикладі.

  1. C:\Users\User\Desktop\images.jpgC:\Users\User\Desktop\загружено.jpg       2. C:\Users\User\Desktop\images (1).jpgC:\Users\User\Desktop\загружено (1).jpgC:\Users\User\Desktop\images (2).jpg

    (Какао)                                              (Омлет)

 

3. C:\Users\User\Desktop\images (3).jpg            C:\Users\User\Desktop\загружено (1).jpgC:\Users\User\Desktop\images (2).jpg

                                 (Сирники)

 

4. C:\Users\User\Desktop\загружено (2).jpg  C:\Users\User\Desktop\загружено (3).jpgC:\Users\User\Desktop\загружено (4).jpg

                                                        (Кисіль)

 Ще пограємося? Ви, мабуть, знаєте, що зернові продукти – основне джерело енергії людини. А гра така: роздивіться поле із злаковими рослинами і підпишіть біля мішечків назви зерна (ІІ),  яке у них зібрали фермери. Та ще й до кожного злаку спробуйте назвати страву, яку з нього готують.

C:\Users\User\Desktop\загружено (5).jpg C:\Users\User\Desktop\загружено.jpg

C:\Users\User\Desktop\загружено (1).jpgC:\Users\User\Desktop\загружено (2).jpg

 

C:\Users\User\Desktop\загружено (3).jpg  C:\Users\User\Desktop\images (1).jpg

 

C:\Users\User\Desktop\загружено (4).jpg   C:\Users\User\Desktop\загружено (6).jpg

(Рис, гречка, пшениця, жито. Хлібобулочні вироби, борошно, каші)

 Ви молодці! Багато знаєте про харчування. А тепер спробуйте застосувати свої знання в життєвій ситуації.

 ІІІ Випробування від Віллі Вонка називається «Супермаркет».

Уявіть. Мама дала вам 300 гривень і послала до супермаркету закупити продукти на вихідні дні. Вони перед вами. Ось вам продукти і корзинка. Скупляйтеся! Але не забувайте, що потрібно вкластися у видану мамою суму і вибрати дійсно потрібні і корисні продукти.

 Молодці!

(Підбиття підсумків, нагорода команди)

  ІІ ВИПРОБУВАННЯ «ЛАБІРИНТ»

(Соціальна компетентність)

КУРАТОР.

 Шановні карамельки  (чупа-чупсики,  морозивомани), я вже чув (чула)  про те, які ви спритні та винахідливі. І теж маю для вас цікаві розвиваючі завдання. Я знаю, що розгадування «звичайних» лабіринтів – улюблене заняття багатьох  дітей. Завдання такого роду цікаві і не дуже складні. З допомогою моїх ігор-лабіринтів ви зможете показати свою майстерність логічно прокладати ходи, перебирати всі можливі варіанти, аналізувати, розвивати увагу. А зараз гайда до роботи! Я вам видаю гру-лабіринт – ви показуєте мені свою вправність, намагаючись допомогти героям гри: Качечці знайти своїх каченят, Рибці дістатися до моря, Зайчикові до морквинки та Песикові на волю. (Команда виконує завдання)

А ще Метелику долетіти до веселки та дізнайтеся, хто з друзів Смішариків назбирає найбільше зірочок, щоб подарувати їх Нюші (Лосяш – 6, Кар-Карович – 7, Совуня – 6).

(Після того, як діти справилися із завданням)

КУРАТОР.

 Розумнички! Ну а зараз Віллі Вонка приготував вам випробування, де хоче побачити, як ви умієте працювати в команді. Ви працювали з лабіринтами на листочках і це було ніби тренуванням для вас. Але зараз ми маємо лабіринт великий, на підлозі. Ваше завдання таке: вибрати учасника,

Який буде проходити із завязаними очима лабіринт (пройти лабіринт між кеглями). А інші учасники будуть прокладати йому шлях. Ви будете проговорювати: «іди вперед» чи «»назад», «вліво» чи «вправо». Говорити потрібно по одному, не перебиваючи одне одного.

Після проходження лабіринту – похвала і нагорода

  ІІІ ВИПРОБУВАННЯ «ЗЕЛЕНА ДІБРОВА»

(Предметна природознавча компетентність)

ЗЕЛЕНА ФЕЯ.

  Я, Зелена Фея, вітаю вас у заповіднику «Зелена діброва»! Рослини належать до живої природи. Їх називають «зеленим покривалом» Землі. Яку користь приносять рослини?

  • Очищають повітря;
  • Збагачують повітря киснем;
  • Деякі рослини лікують;
  • Є окрасою нашої планети;
  • Прикрашають кімнати.

Рослини, а особливо квіти, з давніх часів прикрашають наше життя і побут. Рослини потрібно берегти, насаджувати, любити і знати їх. Діти! Ми отримали «лист допомоги». (Фея витягує і віддає лист учням).

«Ми – рослини! Звертаємося до вас, діти, за допомогою. Нам загрожує небезпека: забруднення повітря, води, знищення лісів! Якщо ви не виконаєте завдання, які знаходяться у цьому конверті, тоді все живе може зникнути. Ви дуже розумні і кмітливі діти. Допоможіть, будь-ласка!»

 В конверті макет рослини: квітка, листочки, стебло, плід або насінина.  На кожній частинці рослини запитання та завдання. Їх потрібно виконати! Складіть рослину.

Екологічні ситуації

  1. На галявині розквітли конвалії. Що ви будете робити? (Не рвати їх, бо вони швидко завянуть, а просто милуватися нею. Запаси цієї рослини стають кожного року все меншими, тому варто дуже бережно ставитися до цього прекрасного дару природи, торгівлю нею заборонено).
  2. Менший братик приніс з прогулянки їжачка. Що ви порадите своєму брату? (Віднести назад, тому що в неволі тварини жити не зможуть і обовязково загинуть. Кращий будинок для диких тварин – ліс).
  3. «Малюнкова» ситуація. Під кожним малюнком підписати правильність виконання

C:\Users\User\Desktop\Не-можна-забирати-тварин-з-постійного-місця-мешкання.jpg       C:\Users\User\Desktop\Не-можна-ламати-гілочки-на-деревах-222x300.jpg     C:\Users\User\Desktop\Не-можна-руйнувати-пташині-гнізда-225x300.jpg

Не можна забирати тварин      Не можна ламати           Не можна руйнувати

з постійного місця мешкання     гілочки на деревах                пташині гнізда

 

C:\Users\User\Desktop\Не-можна-голосно-вмикати-музику.jpg  C:\Users\User\Desktop\Не-залишати-сміття.jpg  C:\Users\User\Desktop\Не-палити-багаття-225x300.jpg

Не можна голосно                         Не залишати сміття            Не палити багаття

вмикати музику

C:\Users\User\Desktop\Не-ловити-птахів.jpg     C:\Users\User\Desktop\Не-ловити-метеликів-225x300.jpg   C:\Users\User\Desktop\Не-руйнувати-мурашники.jpg

Не ловити птахів                         Не ловити метеликів                   Не руйнувати мурашники

C:\Users\User\Desktop\Не-топтати-гриби-214x300.jpg    C:\Users\User\Desktop\Не-розкидати-сміття-225x300.jpg         C:\Users\User\Desktop\Не-можна-різати-на-корі-дерев-224x300.jpg

Не топтати гриби                   Не розкидати сміття                  Не можна різати

                                                                                                                  на корі дерев

4)    Ви відпочивали у лісі і побачили гніздо у траві. Ваші дії? (Якщо знайшли гніздо – стримайте свою допитливість і підіть тихенько.  Не зачіпайте гнізд,  не порушуйте  їхнє  маскування. Бо пташка може покинути це гніздо і пташенята загинуть.  Немічну  маленьку пташку залиште там, де ви її побачили. Про неї  краще подбають її  батьки,  ніж це можете зробити Ви.)

ЗЕЛЕНА ФЕЯ.

 Покинута консервна банка, скло можуть поранити лісового звіра і призвести до його загибелі. Нагріте сонцем скло може стати причиною пожежі. Не залишайте після себе сміття у лісі! Нехай твоє місце відпочинку буде чистим. Рештки їжі залиш для пташок та звірі на пеньках, комах – на землі!

 А якої частинки рослини не вистачає? (Кореня) Чи важливий цей орган для рослини? Чому? (Корінь – орган, який забезпечує мінеральне живлення

Рослин. Корінь слугує для всмоктування води і розчинених у ній сполук, їхнього проведення до надземних частин рослин та її закріплення у грунті).

 Що потрібно рослині для життя? (Фея показує корінь, на якому знаходиться 5 завдання)

  1. Дмитрик говорить, що може зібратись і винищити всі отруйні рослини, гриби –поганки позбивати, щоб не прийшлося комусь як йому до лікарні потрапити. Як вчинити?(Ні отруйни рослини, ні неїстівні гриби знищувати не можна! Це ліки і джерело харчування для лісових мешканців. З багатьох отруйних грибів і рослин роблять ліки.)

ЗЕЛЕНА ФЕЯ.

 Памятайте! Природа – це дім для рослин, тварин, людей, усього живого! Будь до природи уважним і вона обовязково тобі віддячить!

  ІV ВИПРОБУВАННЯ «ШОКОЛАДНІ  ЗАБАВКИ»

(Комунікативна компетентність)

КУРАТОР.

 А чи любите ви розгадувати кросворди, головоломки, ребуси, загадки? (Відповіді дітей).

 Адже, такі завдання – це ціла група оригінальних вправ, завдань для розвитку мислення, винахідливості, уяви. Це дитячі забавки. З фільму «Чарлі та шоколадна фабрика» нам прислали лист із загадками. Відгадайте їх.

  1. Відгадай загадки

1. Як навколо об’їси —

Серединки не проси.

Ми такі гостинці:

Дірка в серединці.    (Бублики).

  1.  Тісто, ягоди і крем,

Шоколад, прикраси, джем.

Дуже страву цю люблю

Її в кондитерській куплю.    (Тістечко).

  1.  До дітей на кожне свято

Просять в гості завітати,

Бо солодкий і смачний.

Здогадались, хто такий?    (Торт).

  1.  В розмальованій хустині,

Солоденька всередині.

Коли мною почастують,

Діти тішаться, ласують.   (Цукерка).

  1.  Влітку - дітям насолода

Та зимова прохолода.

Влітку радо ми їмо

Найсмачніше …      (Ескімо)

  1.  З какао штукенція ця, з молока,

Буває солодка, буває гірка,

Буває і начинка: крем чи горіх,

Поділимо плитку велику на всіх!

Якщо запитаємо, навіть в малят,

Усі нам підкажуть, що це   (Шоколад).

  1. Біле як сніг, в честі у всіх,

Подобаюсь вам на шкоду зубам.  (Цукор)

  1. Я в тарілці спочиваю

І дають мене до чаю.

Є і з маком, і медяник

Солоденький, свіжий ...    (Пряник)

  1. З молока його зробили,

     Та ретельно остудили.

Нам здається, що в жару

Його б з’їли по відру.   (Морозиво)

  1. На смак солодкі та смачні,

Псують зубки й животи,

В них буває шоколад,

Карамель і мармелад!   (Цукерки)

  1.  Він живе в своїй фользі,

Швидко тане він в руці.    (Шоколад)

  1.  Що на сковорідку наливають,

Та вчетверо згинають?      (Млинці).

  1. Склади пазл

Головний герой Чарлі хоче, щоб відгадали його улюблені солодощі. Для

цього вам потрібно скласти пазл.

  1. Мовна головоломка

Прочитайте букви у напрямку, як вказано в підказці (допоможе чарівна

 стрілочка), і дізнаєтеся вислів про шоколад. (Щастя – це гарячий шоколад в холодний день!)

я

-

ц

е

г

а

т

й

и

а

л

р

с

д

н

д

о

я

а

е

д

в

к

ч

Щ

н

о

х

о

и

!

ь

л

о

ш

й

  1. «Що означає назва фантика?»

Куратор показує фантики і називає їх назву, а гравці пояснюють, що може означати ця назва

«Весна» -  Пора року

«Сніжок» -  Опади

«Ластівка»  - Птах

«Загадка»  - Народна творчість

«Еклер» -  кондитерський виріб

«Трюфель» - гриб

«Білочка» - тварина

«Кіт у чоботях» - герой казки

«Метеорит» -  космічне тіло

«Тузик» - кличка тварини

«Марс» - планета

«Ромашка» - назва квітки

«Фундук» - горіх

  V ВИПРОБУВАННЯ «ФОРТЕЦЯ  ПОРЯТУНКУ!»

(Здоровязбережувальна компетентність)

ВІТАМІНКА.

 Доброго дня, давайте познайомимося. Я, Вітамінка. Природа дарує людям чисте повітря, бадьорість, гарний настрій. Здоровя – це великий дар. Важливо берегти своє життя і здоровя, щоб насолоджуватися красою навколишнього світу. А це значною мірою залежить від нас самих, від нашої поведінки.

 Головним скарбом життя для людини є здоровя, і щоб його зберегти, потрібно багато що знати.

 Чи можна жити в нашому небезпечному світі так, щоб не отримати

травм, щоб не зашкодити власному здоровю і життю та оточуючих нас людей? (Відповіді дітей).

  1. Надзвичайні ситуації

ВІТАМІНКА.

 Уявіть, що біля вас немає дорослих, а ситуація потребує невідкладних дій. Якими будуть ваші дії в запропонованих ситуаціях.

1 ситуація

Що треба робити, якщо порізався?

(- Накласти марлеву повязку  на рану і притиснути рукою, щоб зупинити кровотечу.

– Потім пошкоджену ділянку шкіри промити під краном теплою водою з милом або Перекисом водню.

- Продезинфікувати краї ранки  Йодом чи Зеленкою.

- Заклеїти рану бактерицидним пластиром.

- Без дорослих не вживати ніяких ліків).

(Діти висловлюють свої припущення. )

2 ситуація

Якщо вас вжалила  бджола, треба…?

(- Швидко видавити або висмикнути жало.

- Промити вражене місце холодною водою і протерти спиртом або одеколоном.

- Прикласти щось холодне. Пити багато рідини.

- Без дорослих не вживати ніяких ліків).

3 ситуація

А чому найчастіше діти отримують травми в школі? (Бо вони:

  • Бігають на перервах;
  • Стрибають на сходах;
  • Влаштовують бійки, штовхають один одного;
  • Небезпека на ігровому майданчику).

Молодці! Ви знаєте  правила безпечної поведінки в школі, але їх потрібно

дотримуватися і виконувати. Тоді ми зможемо вберегти себе та оточуючих нас людей від травм.

4 ситуація

Назвіть номери телефонів служб порятунку.

(101 – пожежна допомога

102 – поліція

103 – швидка медична допомога

104 – газова служба)

 Увага! Ці номери ніколи не набирайте без потреби, задля забавки!

  1. «Мішечок важливих речей»

У мішечку знаходяться речі, що допомагають людині дбати про особисту гігієну.  Діставайте по черзі предмети  і поясніть для чого їх слід використовувати.

ВІТАМІНКА.

 Безпечно жити в сучасному світі можна. Але ви повинні бережливо ставитися до свого життя, здоровя; повинні не тільки знати правила безпечного перебування вдома, в школі та на вулиці, а й ще дотримуватися їх. Тоді ви не тільки своє життя та здоровя збережете, а й людей , які вас оточують!

ВЕДУЧИЙ.

 Шановні діти! Ой, вибачте, Віллі Вонка ж посвятив вас у великі Шоколадомани. І ви з честю підтвердили це звання: достойно пройшли всі випробування від великого кондитера, показали нам, що ви не тільки отримали міцні знання за ці роки навчання, а ще й досить вправно можете застосувати свій досвід у різноманітних життєвих ситуаціях, умієте працювати в команді.

 Ми дуже вами пишаємося і раді, що ви у нас ось такі вже досвідчені і відповідальні діти. Але кожна гра повинна мати свого переможця. І після підбиття підсумків ми оголошуємо НАЙКРАЩИХ і це команда………………

Адже вони набрали найбільше золотих квитків від Віллі Вонка. І саме……….

отримують відерце шоколаду! Давайте їх привітаємо аплодисментами!

(Команда-переможець виходить на середину і отримує винагороду)

ВЕДУЧИЙ.

 Дорогі переможці, можна у вас узяти невеличке інтервю? (Вправа «Мікрофон»).

►Що ви зараз відчуваєте, які емоції вас переповнюють?

► Вам сподобалася гра?

► А ви любите своїх друзів, однокласників, товаришів з інших класів?

► А винагородою ви задоволені?

► Дайте відверту відповідь зараз, будь ласка: А ШОКОЛАДУ ВАМ НЕ ЗАБАГАТО? (Відповідь дітей).

►То, може, як справжні переможці поділитеся по-братському з усіма?

► Молодці! За це вам «респект і уважуха»!

ДІЛИМО НА ВСІХ УЧАСНИКІВ ГРИ ШОКОЛАД

ВЕДУЧИЙ.

 Діти, а ви ні про що не забули? Шоколад – це винагорода, а Віллі Вонка обіцяв вам ще й сюрприз. Тому сюрприз від кондитера – кожному валентинка, адже завтра свято Валентина. (Вручає кожному валентинки).

 Майстер понад усе на світі цінував сімейні цінності. Він любив свою сімю, а ще більше своїх друзів. А з хлопчиком Чарлі Бакетом він взагалі почав разом вигадувати солодкі новинки. Мабуть, волосатих ірисок кондитеру було недостатньо.

 ОТОЖ, ви довели містеру Вонку, що ви теж умієте дружити. Сьогодні учні 2 та 3 класу пліч-о-пліч злагоджено працювали у командах. Тож давайте заспіваємо з друзями веселої пісні.

Пісня про дружбу
Слова і музика Янушкевич О., Ясокової М.

Знають всі: коли є друг,

Все світлішає навкруг,

Якщо сам не підведеш,

Друзів більше ти знайдеш,

 

Приспів:

Дружать сонце і земля-ля-ля-ля-ля

Дружать луки і поля-ля-ля-ля-ля

Дружать діти на землі

І великі, і малі.

 

Разом ходим на гурток,

Поспішаєм на каток,

Нам незгоди не страшні,

З другом весело мені

Приспів.

Де єднає дружба всіх,

Там лунає пісня й сміх

Свято нам несуть у дім,

Буде весело усім

 

Приспів 2 раза.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

docx
Додано
3 липня 2020
Переглядів
2103
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку