Навчальний проєкт "Голодомор 1932 - 1933 рр. Геноцид проти українців".

Про матеріал
Стислий опис: Проект розроблено учнями ІІІ курсу для використання на уроках історії, української мови та літератури, виховних годинах. Мета проекту: Орієнтувати особистість на правильне усвідомлення історичних подій, їхнього впливу на наше життя. Розвиток патріотичних почуттів. Придбання навичок пошуку важливої інформації. Учні розділені на групи викладачем, потім вони самі обирають групу за інтересами. "Шукачі" займаються збором матеріалу: проводять опитування, збирають статистичні дані. "Аналітики" займаються обробкою інформації, складанням планів, розробляють чорновий варіант проекту. "Практики" втілюють чернетку в комп'ютерний варіант, надають проекту заключну, оформлену форму і представляють у вигляді презентації, публікації, web-сайту.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Проект розрахований на 2 місяці. Автор проекта Богодарова О. С.

Номер слайду 2

Тематичні питання: Суть питання. Причини голодомору 1932-1933 років. Характер голодомору. Масштаб та наслідки голодомору.

Номер слайду 3

I група 1. Опитування очевидців 2. Збір та опрацювання інформації 3. Створення презентації II група 1. Збір та опрацювання інформації 2. Підготовка форуму 3.Оформленння публікації III група. 1.Систематизація зібраних матеріалів 2. Створення веб-сайту

Номер слайду 4

http://demotivators.org.ua/b/viewtopic.php?f=4&t=133 http://alex.mar.sblog.cz/hladomor/ http://alex.mar.sblog.cz/hladomor/

Номер слайду 5

При роботі над проектом, пам’ятайте: Українською катастрофою ХХ століття називає сучасна громадська думка голодомор 1932 – 1933 років в Україні. Терор голодом, запроваджений сталінським тоталітарним режимом в Україні, заподіяв смерть мільйонам хліборобів. Адже від голоду, масових репресій і депортацій Україна втратила більше ніж за роки Першої світової та громадянської воєн. Тому потрібно зробити так, щоб кожне покоління українців пам’ятало ці жахливі події та робило усе можливе аби не допустити повтору цих подій.

Номер слайду 6

memory.gov.ua ukrlib.boom.ru/migstand/2.htm uk.wikipedia.org http://pidruchniki.com.ua Цаплин В.В. Статистика жертв сталинизма в 30-е годы // Вопр. истории – 1989. Кульчицький С.В. 1933: трагедія голоду. – К., 1989 Радянська Україна – 1988

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Виконали учні Селидівського професійного ліцею Мігілев В., Підлісна Д., Казакова Т. м. Гірник 2021p

Номер слайду 2

Мета проекту, дослідити такі питання: У якому році був голодомор? Скільки дітей загинуло під час голодомору? Спогади очевидця… Коротка розповідь про голодомор.

Номер слайду 3

Голодомор почався у 1932 році. Голод, який поширювався протягом 1932 року, набув найстрашнішої сили на початку 1933 року. Підраховано, що на початку року середня селянська родина з п’яти чоловік мала близько 80 кг. зерна, щоб проіснувати до наступного врожаю. Інакше кажучи, кожний її член мав близько 1,7 кг на місяць. Найбільшого розмаху голод сягнув після завершення роботи хлібозаготівельної комісії весною – літом 1933 року. Першими, як правило, гинули чоловіки, пізніше – діти, і останніми – жінки. Але, перш ніж померти, люди часто божеволіли, втрачаючи своє людське єство. Голод притуплював моральність. У багатьох місцевостях були зафіксовані випадки канібалізму. Історія Голодомору Наш фото архів

Номер слайду 4

У 1933 році померлих від голоду по селах стало стільки багато, що трупи лежали на вулицях, дорогах, в хатах по кілька діб. Це була організована державою програма масового голодування, у результаті якої в 1932-1933 роках загинуло, як вважається, 7-10 млн українців, у тому числі біля третини дітей нації. Залишившись без хліба, селяни їли котів, собак, щурів, кору, листя, навіть пили помиї з добре забезпечених кухонь членів партії. Факти На даній діаграмі ви можете побачити як голодомор вплинув на кількість населення різних країн Наш фото архів Наш фото архів

Номер слайду 5

З багатьох історичних та статистичних джерел випливає страшна цифра – не менше 3 мільйонів 900 тисяч дітей в 1932-33 рр. померли з голоду на землях розселення українського народу. Статистичні данні Наш фото архів Наш фото архів

Номер слайду 6

Спогоди очевидця “Страшною була весна 1933 року. По селу їздила підвода і збирала по дворах мертвих людей. Були такі дні, що з однієї хати в один день виносили по шість душ. Деякі сім’ї ховали своїх рідних вдома у садку чи в кінці городу.” Наш фото архів

Номер слайду 7

Голодомор У бою люди гинуть швидко, вони борються, їх підтримує товариська солідарність і почуття обов’язку. А під час голодомору люди вмирають на самоті, поступово, вмирають страшною смертю, без усякої думки виправдати свою загибель самопожертвою в ім’я справи. Наш фото архів Наш фото архів Наш фото архів

Номер слайду 8

Діти були висохлі, як у скелети, кінцівки яких звисали з роздутого живота. Голод стер з їхніх облич усі сліди дитинства, перетворивши їх на замордованих примар. Лише в очах ще лишився відблиск далекого дитинства. Наш фото архів Наш фото архів Наш фото архів Наш фото архів

Номер слайду 9

Висновки Жахлива трагедія, яку ми ніколи не забудемо, вона вчить нас тому що ми повинні допомагати один одному, не тільки своїй родині, але і іншим. Це не повинно трапитися знову. Цінуйте життя!!!

Номер слайду 10

Джерела http://golodomor.kharkov.ua http://ru.wikipedia.org http://holodomor33.org.ua http://www.archives.gov.ua Наш фото архів

Перегляд файлу

План навчального проекту

Автор навчального проекту:

Прізвище, ім’я та по-батькові:

Богодарова Олена Сергіївна

Назва навчального закладу:

Селидівський професійний ліцей

Опис проекту

Назва проекту:

Голодомор 1932 - 1933 рр. Геноцид проти українців.

Основні питання:

Ключове питання:

Чи пам'ятаємо ми про це?

Тематичні питання:

1. Геноцид проти українського народу?

2. Про що свідчать факти?

3. Причини голодомору?

Змістові питання:

1. Що ми знаємо про голодомор?

2. Характер трагедії.

3. Масштаби та наслідки геноциду?

Стислий опис:

Проект розроблено учнями ІІІ курсу для використання на уроках історії, української мови та літератури, виховних годинах.

Мета проекту: Орієнтувати особистість на правильне усвідомлення історичних подій, їхнього впливу на наше життя. Розвиток патріотичних почуттів. Придбання навичок пошуку важливої інформації.

Учні розділені на групи викладачем, потім вони самі обирають групу за інтересами.

"Шукачі" займаються збором матеріалу: проводять опитування, збирають статистичні дані.

"Аналітики" займаються обробкою інформації, складанням планів, розробляють чорновий варіант проекту.

"Практики" втілюють чернетку в комп'ютерний варіант, надають проекту заключну, оформлену форму і представляють у вигляді презентації, публікації, web-сайту.

Навчальні предмети, з якими пов’язаний навчальний проект

Українська мова і література, інформатика, історія, математика та інші.

Класи:

10 - 11

Приблизний час, необхідний для реалізації навчального проекту:

Два місяці

Вхідні знання та навички:

Вміння зібрати необхідну інформацію, обробити її. Знання інформаційних процесів, способів зберігання та передачі інформації, визначення поняття «геноцид». Вміння працювати на комп'ютері.

 

Планування реалізації проекту

№ п/п

Що потрібно зробити перед початком проекту?

Хто це зробить або допоможе зробити?

Коли це слід зробити?

  1.  

Придбати/позичити необхідні пристрої, (камера, сканер, проектор, тощо)

викладач

Протягом тижня проекту

  1.  

Знайти та зібрати книги/диски DVD/компакт-диски, що будуть використовуватись у вашому Проекті

викладач

Протягом тижня проекту

  1.  

Встановити до папки Вибране закладки на сайти, які будуть використовуватися в проекті

викладач

Протягом тижня проекту

  1.  

Налагодити зв’язок з класом-партнером  (чи декількома класами) та обговорити умови та взаємодію для виконання спільного проекту

викладач

За тиждень до проекту

  1.  

Отримати допомогу від інших організацій (батьківської ради, місцевої спільноти, місцевої та шкільної ради)

викладач

За тиждень

  1.  

Призначити спеціальний урочистий вечір для  демонстрації закінчених учнівських робіт

викладач

Протягом тижня проекту

  1.  

Створити буклет для розповсюдження серед населення

учні

Після проекту

  1.  

Розіслати інформаційний буклет, в якій розміщено інформацію про майбутній проект, батькам з проханням про допомогу

викладач

Після проекту

  1.  

Запросити батьків для допомоги

викладач

Протягом тижня проекту

  1.  

Розмістити на веб-сервері в Інтернеті учительський веб-сайт для використання учнями протягом виконання проекту

викладач

Протягом тижня проекту

  1.  

Переконатися, що учні попередньо мають відповідні навички роботи з комп’ютером, та забезпечити можливості навчання тих, хто таких навичок не має

викладач

Протягом тижня проекту

 

Що потрібно зробити протягом проекту?

викладач

Протягом тижня проекту

  1.  

Ознайомити учнів з критеріями оцінювання їх роботи в проекті

викладач

Протягом тижня проекту

  1.  

Проглянути разом з учнями відібраний для проекту матеріал, надати рекомендації для подальшої роботи

викладач

За тиждень

  1.  

Організувати самостійну роботу учнів в проекті

викладач

Протягом тижня проекту

  1.  

Оцінити учнівські проекти

викладач

Протягом тижня проекту

 

Що потрібно зробити по завершенні проекту?

викладач

Протягом тижня проекту

  1.  

Розіслати листи подяки фахівцям, батькам/особам, що допомогли у реалізації проекту своєю роботою та фінансуванням

викладач

Протягом тижня проекту

  1.  

Вручити нагороди та відзнаки учням

викладач

Протягом тижня проекту

 

 

 

zip
Додано
6 грудня 2021
Переглядів
489
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку