Навчальний проєкт
(Математика, 5 клас)
Тема: Поклейка шпалер у класній кімнаті
Мета: повторити та узагальнити правила обчислення площ прямокутника і квадрата, перетворення одиниць вимірювання довжини відрізка, додавання, віднімання, множення і ділення десяткових дробів; поглибити вміння розв'язувати текстові задачі; формувати математичні та життєві компетентності; розвивати практичні навички вимірювань та розрахунків.
Завдання проєкту: порахувати, скільки коштів потрібно для поклейки шпалер у класній кімнаті.
Шляхи розв'язання проблеми:
1. Колективне обговорення проблеми;
2. Визначення плану розв'язання проблеми;
3. Вимірювання розмірів стін;
4. Обчислення площі стін, що підлягають обклеюванню;
5. Вибір шпалер, визначення площі обраного розміру рулона;
6. Обчислення необхідної кількості рулонів;
7. Обчислення вартості шпалер;
8. Обчислення вартості супутних товарів;
9. Підрахунок загальної суми;
10. Формулювання висновків;
11. Оформлення бланку результатів дослідження.
_____________________________________
(Вкажи своє прізвище та ім'я)
Бланк
оформлення результатів дослідження
1. Площа задньої стіни, що підлягає обклеюванню: ________________
________________________________________________________________________________________________________________________
2. Площа передньої стіни, що підлягає обклеюванню: ______________
________________________________________________________________________________________________________________________3. Площа правої стіни, що підлягає обклеюванню: ________________
________________________________________________________________________________________________________________________
4. Площа лівої стіни, що підлягає обклеюванню: __________________
________________________________________________________________________________________________________________________5. Загальна площа стін під поклейку: ____________________________
____________________________________________________________
6. Розміри рулона шпалер: _____________________________________
7. Площа одного рулона: ______________________________________
8. Необхідна кількість рулонів: _________________________________
9. Кількість рулонів з урахуванням відходів: ______________________
10. Ціна рулона шпалер: ______________________________________
11. Вартість шпалер: __________________________________________
12. Ціна клею/вартість клею: ___________________________________
13. Ціна макловиці: _________ 14. Кількість макловиць: ___________
15. Вартість макловиць: _______________________________________
16. Ціна валика: _______ 17. Кількість валиків: ___________________
18. Вартість валиків: __________________________________________
19. Загальна сума витрат: ______________________________________
____________________________________________________________
Висновок: __________________________________________________
____________________________________________________________
Оцінка за проєкт:
1. Дослідження ситуацій і виокремлення проблем, які можна розв’язати із застосуванням математичних методів:_______
2. Моделювання процесів і ситуацій, розроблення стратегій, планів дій для розв’язання проблемних ситуацій: ________
3. Критичне оцінювання процесу та результату розв’язання проблемних ситуацій: ________
4. Розвиток математичного мислення для пізнання і перетворення дійсності, володіння математичною мовою: _______
Загальна оцінка: ________