Навчальний проєкт «Що їсти, аби не хворіти»

Про матеріал
«Що їсти, аби не хворіти» Навчальний проєкт з курсу «Я досліджую світ» у 2 класі.
Перегляд файлу

Що їсти, аби не хворіти

Навчальний проєкт з ЯДС, 2-й клас

Мета проєкту: сформувати в учнів знання про основні групи харчування; створити ситуацію «глибокого занурення» в тему; навчити правил правильного харчування; стимулювати розвиток ініціативності, самостійності, прагнення самовдосконалюватися; сприяти розвитку творчої активності, навичок самоосвітньої діяльності, формуванню ключових компетентностей учнів; вчити цінувати життя і здоровʼя; ознайомити з народними традиціями харчування, правилами культурної поведінки; виховувати повагу до землі, до праці хліборобів.

Навчальний предмет: курс «ЯДС».

Ключове питання: Без чого не можна жити?

Тематичне питання: Чи правильно людина харчується?

Змістові питання:

• Які групи їжі ми вживаємо?

• Які правила харчування людини?

• Народні традиції харчування.

Кінцевий результат:

• Глибоке засвоєння матеріалу.

• Формування навичок роботи в групах, навичок роботи з додатковою літературою.

• Створення стінної газети «За здоровʼя». Форма проведення: заочна подорож із зернятком.

Термін виконання: тиждень.

Обладнання: виставка книг, таблиці, ілюстрації, схеми.

ХІД РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОЄКТУ

І. Вибір теми, отримання завдань

II. Опрацювання літератури (з допомогою батьків).

Робота в творчих групах. Створення банку даних

Група 1. Учасники готують інформацію про те, де городяни беруть їжу, які чотири групи їжі вживають люди. Добирають загадки про продукти, виготовляють виріб з пластиліну за темою «Шкідливі і корисні продукти для повсякденного харчування».

Група 2. Діти готують інформацію про народні традиції частування гостей. Виготовляють аплікацію «Сервірування столу». Готують діалог «Зустріч гостей».

Група 3. Учні готують інформацію про правила чергового в їдальні, правила поведінки за столом, складають рекламу продуктів харчування, готують малюнки для реклами, добирають прислівʼя за темою.

Група 4. Учасники добирають інформацію про гігієнічні правила харчування, готують виставку (зубна щітка, зубна паста, рушники, мило, серветки...). Проводять подорож до музею засобів гігієни.

 

ІІІ. Захист проєкту (презентація творчих надбань, виготовлення стінної газети)

 

IV. Рефлексія

Оцінка вчителя.

Самооцінювання: що вдалося зробити легко, зацікавило?

Що було виконувати важко?

 

docx
Додано
22 листопада 2023
Переглядів
146
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку