Тип проекту за домінуючою діяльністю: творчий, пошуково-пізнавальний
За змістом: міжпредметний (природознавство, трудове навчання, інформатика).
За тривалістю: середньої тривалості
За кількістю учасників: груповий.
Мета проекту: навчати учнів здійснювати проектну діяльність, шукати шляхи вирішення проблеми вирощування розсади квітів для озеленення території школи, створення умов для екологічного та трудового виховання і освіти, підвищення соціальної активності учнів через включення їх у практичну діяльність по декоративному оформленню пришкільної території, розвивати творчий потенціал особистості, естетичні почуття, мовлення.
НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЕКТ
ШКОЛА – КВІТНИК
(ВИСАДЖУВАННЯ РОСЛИН І ДОГЛЯД ЗА НИМИ)
Тип проекту за домінуючою діяльністю: творчий, пошуково-пізнавальний
За змістом: міжпредметний (природознавство, трудове навчання, інформатика).
За тривалістю: середньої тривалості
За кількістю учасників: груповий.
Мета проекту: навчати учнів здійснювати проектну діяльність, шукати шляхи вирішення проблеми вирощування розсади квітів для озеленення території школи, створення умов для екологічного та трудового виховання і освіти, підвищення соціальної активності учнів через включення їх у практичну діяльність по декоративному оформленню пришкільної території, розвивати творчий потенціал особистості, естетичні почуття, мовлення.
Ключове питання: чим краще прикрасити свою школу?
Очікувані результати:
презентувати матеріал про економне використання тепла і світла у побуті, оцінювати власну діяльність та діяльність однокласників.
Етапи навчального проекту
І етап. Організація проекту
Визначення теми, мети проекту, навчального предмету, виду проекту та його тривалості.
ІІ етап. Планування проектної діяльності
Актуальність роботи дозволяє використовувати отримані дані у виборі професії ландшафтний дизайнер. Провідна проблема: декоративне оформлення пришкільної клумби.
2.Завдання: вивчення розташування місця для клумби, вивчення грунту, виховання дбайливого ставлення до навколишньої природи, повага до результатів праці.
3.формування груп для проведення дослідження.
Об’єднання в групи:
Група 1 – «Фантазери» - займається планом майбутньої клумби
Група 2 – «Експерти» - займається підбором насіння і розрахунком витрат
Група 3 – «Квітникарі» - займаються висаджуванням розсади
ІІІ етап. Реалізація проекту
Якщо освітній продукт буде у вигляді одного великого малюнку, то діти розподіляють, хто яку частину буде малювати і що йому для цього потрібно.
Якщо освітній продукт буде у вигляді колажу з малюнків, то діти вирішують, який розмір повинні мати малюнки, скільки їх буде, хто їх буде малювати, а хто оформляти колаж.
Учні вдома малюють малюнки, збирають фотографії. За допомогою діти можуть звертатися до батьків та вчителів.
Учні групи збираються разом, демонструють свої малюнки або фотографії, закінчують виготовлення спільної роботи.
IV. Презентація проекту; оцінювання проекту власної діяльності у ньому (самооцінка)
Додаток 1
Оцінювання проектної діяльності учасників
Кожна група отримує в нагороду за добру роботу «коровай». Поділіть його між усіма членами групи в залежності від того, хто як працював.
Після завершення презентацій кожен із учасників проекту підходить до вчителя, отримує одну фішку і наклеює на роботу тієї групи, яка найоригінальніше презентувала свій проект (крім своєї).
V етап. Рефлексія.
Учасники діляться власними враженнями.
Чи задоволені отриманим результатом?