Навчальний проєкт "Стежками літературного краєзнавства (за творчістю О.Балабка)"

Про матеріал
Мета: Навчальний компонент: ознайомити учнів із життєвим і творчим шляхом О.Балабка, висвітлити особливості творчої праці письменника-земляка, який мандрує стежками видатних українців у світах і втілює пошуки в своїх книгах. Діяльнісний компонент: розвивати навички самостійного читання, навички пошуково-дослідницької роботи, уміння висловити власне ставлення до прочитаного, працювати в групі, добирати інформацію з різних джерел відповідно до поставленої мети, вміння працювати з комп’ютерними програмами та он-лайн сервісами. Ціннісний компонент: виховувати почуття патріотизму, гордості за своїх земляків, прагнення повернути на рідну землю імена тих, хто несправедливо забутий.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Навчальний проєкт“Стежками літературного краєзнавства”(за творчістю О. В. Балабка)Автор: учитель української мови та літератури Вільнянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 Вільнянської районної ради Запорізької областіШабаль Катерина Сергіївна

Номер слайду 2

Олександр Васильович Балабко

Номер слайду 3

Проблема: “А нашого цвіту по білому світу…”Ключове питання:“Як Олександр Балабко повертає Україні забуті імена видатних земляків?”Епіграф: Україно кохана, позбирай нас по світу!Україно кохана, ми усі твої діти… Д. Калиняк

Номер слайду 4

Актуальність. За роки незалежності в Україні спостерігається активний потяг до краєзнавчих досліджень як складової частини літературознавства. Неабиякого значення набуває висвітлення творчості письменників рідного краю у контексті загального розвитку вітчизняної літератури, історії країни, історії окремо взятого міста, історії рідної школи, з якими пов’язане їх життя та творчість. Доля та професійна діяльність одного з наших земляків, випускника Вільнянської ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 (1972 р.), Олександра Васильовича Балабка – актуальна тема для дослідження та реалізації навчального проекту. О. Балабко – публіцист, прозаїк, поет-пісняр – відомий в Україні та за її межами насамперед як автор започаткованої ним серії повістей, есе і подорожніх нарисів «Стежками українців у світах», який воскрешає українські сліди, українські імена, українські сюжети поза Україною, повертає Батьківщині її синів, які або працювали в інших культурах, або померли за кордоном.

Номер слайду 5

Мета проєкту Навчальний компонент: ознайомити учнів із життєвим і творчим шляхом О. Балабка, висвітлити особливості творчої праці письменника-земляка, який мандрує стежками видатних українців у світах і втілює пошуки в своїх книгах. Діяльнісний компонент: розвивати навички самостійного читання, навички пошуково-дослідницької роботи, уміння висловити власне ставлення до прочитаного, працювати в групі, добирати інформацію з різних джерел відповідно до поставленої мети, вміння працювати з комп’ютерними програмами та он-лайн сервісами. Ціннісний компонент: виховувати почуття патріотизму, гордості за своїх земляків, прагнення повернути на рідну землю імена тих, хто несправедливо забутий. Реалізація компетентностей: спілкування державною мовою,громадянська, загальнокультурна, інформаційно-цифрова

Номер слайду 6

Завдання проєкту- розширити загальнокультурний кругозір учнів за допомогою знайомства з біографією та творчою спадщиною письменника;- формувати вміння працювати з інформаційними джерелами, обробляти та узагальнювати знайдену інформацію, робити висновки;- допомогти усвідомити учням роль та значення діяльності О. Балабка в піднесенні національної свідомості українського народу ;застосовувати набуті знання на практиці (використовувати отримані результати роботи на факультативах, спецкурсах, уроках української літератури, історії рідного краю). Міжпредметні зв’язки: українська мова та література, історія України, інформатика, музичне та образотворче мистецтво

Номер слайду 7

Наукова новизна. Полягає у здійсненні узагальнення матеріалу з метою надання конструктивної оцінки вивчення творчості О. Балабка учнями шкіл Вільнянського району. У роботі набуде подальшого розвитку глибоке пізнання постаті О. Балабка, його індивідуально-авторського стилю та значення його громадянської діяльності. Аналіз доробку митця з позиції краєзнавчого дослідження, який здійснюватиметься в контексті сучасного літературного процесу, дозволить систематизувати та збагатити результати вже існуючих наукових розвідок, присвячених окремим аспектам означеної проблеми.

Номер слайду 8

Цільова група. Учасники проєкту: учні 10 класупрезентуватимуть результати своєї роботи перед учнями 9-х класів

Номер слайду 9

Очікувані результати проєкту. Кінцевий продукт. Створення інтерактивного плакату (Thinglink), розміщення на сайті пізнавальний інтерес учнів до творчої спадщини О. Балабка – публіциста, прозаїка, поета-пісняра, мандрівника, патріота, який розпочав свою діяльність у стінах нашої школи;читацький інтерес до повістей і подорожніх нарисів «Стежками українців у світах» О. Балабка; уміння школярів зв’язно виголошувати та презентувати результати своєї діяльності;формування певних ключових і предметних компетентностей

Номер слайду 10

План реалізації проєкту

Номер слайду 11

План реалізації проєкту. Публічний захист результатів проєкту перед 9-класниками. Розміщення матеріалів на персональному сайті

Номер слайду 12

Форми та критерії оцінювання. Зміст2 Розкриття теми2 Дослідницька робота2 Висновки на основі зібраних даних2 Творчий підхід2 Грамотність викладу інформації12 Загальна кількість балів за роботу. Оцінювальні листи учнівської роботи кожної групи

Номер слайду 13

Характеристика проєкту за класифікаційними параметрамиза предметною галуззю: українська література;за тривалістю: середньої тривалості;за домінуючою діяльністю: творчий, дослідницько-пошуковий;за кількістю учасників: груповий

Номер слайду 14

Дякую за увагу

pptx
Додано
21 січня 2020
Переглядів
569
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку