Метод проектів – це організація навчання, за якої учні здобувають знання й навички у процесі планування й виконання практичних завдань – проектів. Проект "Краса природи в пісні й слові" націлений на формування в учнів переконання, що відчуття природи, захоплення нею – це джерело радості. Готує дітей до осмисленого сприйняття музичних, живописних та літературних творів. Технологічна карта допоможе в реалізації цього поекту. В наступному вкладенні додано презентацію в форматі PowerPoint
ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТА
НАВЧАЛЬНОГО ПРОЕКТУ
Автор навчального проекту
Прізвище, ім’я, по батькові |
|
Назва навчального закладу |
|
Адреса |
|
Опис навчального проекту
Назва проекту |
Краса природи в пісні й слові |
|
Тема |
Виражальне та зображальне в музиці |
|
Мета |
|
|
Завдання |
|
|
Тип проекту |
Творчий, інтегрований |
|
Учасники проекту |
Учні 1-4 класів |
|
Тривалість проекту |
2 тижні |
|
Стислий опис проекту |
Навчальний проект «Краса природи в пісні й слові» розрахований для учнів 1-4 класів відповідно до навчальних програм початкової школи. Під час роботи над проектом діти об’єднуються в три групи, отримують завдання, визначають напрямки роботи, звертаються за допомогою до батьків, та вчителів, готують і представляють свої висновки. Результати роботи представляють у вигляді коллажу, диску із записами пісень, літературно-музичної композиції, літературного альбому. |
|
План реалізації проекту |
||
Основні питання Ключове питання:
Тематичні питання:
|
Що може лікувати, надихати, звеличувати?
Як відображається природа в мистецтві? Як це впливає на духовний світ людини? |
|
Діяльність учителя |
На початку проекту
В ході проекту
Наприкінці проекту
|
1.Вивчає теоретичні матеріали, які стосуються методів проекту; 2.Готує презентацію, щоб ознайомити учнів та їх батьків з темою, завданнями, формами оцінювання та перевагами роботи за формою проектів 3. Допомагає учням об’єднатися в групи, обрати лідера та створити графік роботи.
1.Консультує учнів та батьків під час роботи над проектом; 2.Відстежує роботу учнів, створює ситуацію успіху для невпевнених дітей; 3. Готує учнів до публічної презентації.
1.Проводить презентацію проекту для запрошених (учні інших класів, батьки, адміністрація); 2. Підводить підсумки проекту, допомагає учням проаналізувати свою роботу (що вийшло, що ні та чому?). |
Діяльність учнів |
На початку проекту
В ході проекту
Наприкінці проекту |
1.Знайомляться з темою і завданнями; 2.Об’єднуються в три групи, обирають назву, лідера, створюють графік роботи; І група –«Композитори» добирають пісні про природу для виконання і запису на диск. ІІ група – «Художники» створюють малюнки для колажу та афішу виступу. ІІІ група – «Літератори» добирає вірші, прозові твори для літературного альбому, готують сценарій композиції 3.Знайомляться з формами оцінювання.
1.Виконують творчі завдання; 2.Консультуються з керівником, радяться з учителями та батьками; 3. Готуються до публічної презентації своєї роботи; 4.Запрошують на презентацію гостей.
1.Презентують свою роботу; 2.Підводять підсумки проекту, роблять аналіз (що вийшло, що ні) |
Форми та критерії оцінювання |
Вхідне
Поточне
Підсумкове |
Мета:визначення навчальних потреб учнів; Форма:таблиця З-Х-Я-Д. анкета.
Мета: відслідковування прогресу в навчанні учнів: Форма: консультації за індивідуальними графіками роботи учнів та групп, анкета.
Мета: перевірка рівня здобутих учнями знань та отриманих навичок; самоцінювання презентації групової роботи; Форма: таблиця З-Х-Я-Д; анкета. |
Очікувані результати |
Результатом роботи над проектом буде сформованість у дітей вміння працювати в групах, добирати матеріал для виконання завдання, оцінювати та аналізувати свою роботу та роботу однокласників. Учень тонко відчуває красу природи, захоплюється нею і розуміє необхідність берегти її, дбайливо ставитися до живого, прекрасного, має сформоване почуття необхідності збереження і примноження природної краси, наснажений на творчу працю. Також результатом роботи буде музична композиція за темою проекту, колаж, літературний альбом, диск. |
|
|
|
Додаток 1 Таблиця З-Х-Я-Д
Краса природи в пісні й слові |
|||
Що я Знаю про вплив природи на мистецтво
|
Що я хочу дізнатись |
Як я про це можу дізнатись |
Про що я дізнався |
|
|
|
|
Додаток 2 Анкета
Вхідна
Поточна
Підсумкова