Навчальний проект. Технологічна карта.

Про матеріал

Метод проектів – це організація навчання, за якої учні здобувають знання й навички у процесі планування й виконання практичних завдань – проектів. Проект "Краса природи в пісні й слові" націлений на формування в учнів переконання, що відчуття природи, захоплення нею – це джерело радості. Готує дітей до осмисленого сприйняття музичних, живописних та літературних творів. Технологічна карта допоможе в реалізації цього поекту. В наступному вкладенні додано презентацію в форматі PowerPoint

Перегляд файлу

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТА

НАВЧАЛЬНОГО ПРОЕКТУ

Автор навчального проекту 

Прізвище, ім’я,

по батькові

 

Назва навчального закладу

 

Адреса

 

Опис навчального проекту

Назва проекту

Краса природи в пісні й слові

Тема

Виражальне та зображальне в музиці

 Мета

  • Навчитись створювати власні музичні колекції творів, створювати фотоколлаж, літературний альбом, готувати літературно-музичні композиції.
  • Розпізнавати на слух зміст музичних творів; знаходити серед пісень тематичні та утворювати колекцію.
  • Навчитись записувати музичні твори та пісні на диск.

Завдання

  • Сприяти розумінню природи через засоби мистецтва, необхідності дбайливого ставлення до неї.
  • Розвивати мисленнєву діяльність школярів та творчі здібності.
  • Формувати  комунікативні навички та навички співробітництва.
  • Готувати дітей до осмисленого сприйняття музичних, живописних та літературних творів.

Тип проекту

Творчий, інтегрований

Учасники проекту

Учні 1-4 класів

Тривалість проекту

2 тижні

Стислий опис проекту

Навчальний проект «Краса природи в пісні й слові» розрахований для учнів 1-4 класів відповідно до навчальних програм початкової школи. Під час роботи над проектом діти об’єднуються в три групи, отримують завдання, визначають напрямки роботи, звертаються за допомогою до батьків, та вчителів, готують і представляють свої висновки. Результати роботи представляють у вигляді коллажу, диску із записами пісень, літературно-музичної композиції, літературного альбому.

План реалізації проекту

Основні питання

Ключове питання:

 

Тематичні питання:

 

 

 

 

Що може лікувати, надихати, звеличувати?

 

Як відображається природа в мистецтві?

Як це впливає на духовний світ людини?

Діяльність учителя

На початку проекту

 

 

 

 

 

 

 

 

 

В ході проекту

 

 

 

 

 

 

 

Наприкінці проекту

 

1.Вивчає  теоретичні матеріали, які стосуються методів проекту;

2.Готує презентацію, щоб ознайомити учнів та їх батьків з темою, завданнями, формами оцінювання та перевагами роботи за формою проектів

3. Допомагає учням об’єднатися в групи, обрати лідера та створити графік роботи.

 

1.Консультує учнів та батьків під час роботи над проектом;

2.Відстежує роботу учнів, створює ситуацію успіху для невпевнених дітей;

3. Готує учнів до публічної презентації.

 

1.Проводить презентацію проекту для запрошених (учні інших класів, батьки, адміністрація);

2. Підводить підсумки проекту, допомагає учням проаналізувати свою роботу (що вийшло, що ні та чому?).

Діяльність учнів

На початку проекту

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

В ході проекту

 

 

 

 

 

 

 

Наприкінці проекту

1.Знайомляться з темою і завданнями;

2.Об’єднуються в три групи, обирають назву, лідера, створюють графік роботи;

І група –«Композитори» добирають пісні про природу для виконання і запису на диск.

ІІ група – «Художники» створюють малюнки для колажу та афішу виступу.

ІІІ група – «Літератори» добирає вірші, прозові твори для літературного альбому, готують сценарій композиції

3.Знайомляться з формами оцінювання.

 

1.Виконують творчі завдання;

2.Консультуються з керівником, радяться з учителями та батьками;

3. Готуються до публічної презентації своєї роботи;

4.Запрошують на презентацію гостей.

 

1.Презентують свою роботу;

2.Підводять підсумки проекту, роблять аналіз (що вийшло, що ні)

Форми та критерії

оцінювання

Вхідне

 

 

 

Поточне

 

 

 

 

 

Підсумкове

Мета:визначення навчальних потреб учнів;

Форма:таблиця З-Х-Я-Д. анкета.

 

Мета: відслідковування прогресу в навчанні учнів:

Форма:  консультації за індивідуальними графіками роботи учнів та групп, анкета.

 

Мета: перевірка рівня здобутих учнями знань та отриманих навичок; самоцінювання презентації групової роботи;

Форма: таблиця З-Х-Я-Д; анкета.

Очікувані результати

Результатом роботи над проектом буде сформованість у дітей вміння працювати в групах, добирати матеріал для виконання завдання, оцінювати та аналізувати свою роботу та роботу однокласників. Учень тонко відчуває красу природи, захоплюється нею і розуміє необхідність берегти її,  дбайливо ставитися до живого, прекрасного, має сформоване почуття необхідності збереження і примноження природної краси, наснажений на творчу працю. Також результатом роботи буде музична композиція за темою проекту, колаж, літературний альбом, диск.

 

 

Додаток 1 Таблиця З-Х-Я-Д

Краса природи в пісні й слові

Що я Знаю про вплив природи на мистецтво

 

Що я хочу дізнатись

Як я про це можу дізнатись

Про що я дізнався

 

 

 

 

 

Додаток 2 Анкета

Вхідна

  1. Яка головна мета проекту?
  2.  Які мої особисті цілі участі у проекті?
  3. Як  я бачу свою роботу в проекті
  4. Що я буду робити, якщо не буду встигати (варіанти)?

Поточна  

  1. Чи спланував я послідовність своїх дій у проекті?
  2. Чи включив я усі необхідні мені ресурси?
  3.  Чи зрозумілий мій графік виконання іншим?
  4.  Що для мене найголовніше?
  5. Чи виникають труднощі? Як їх можна подолати (варіанти)?
  6.  Чи виконую я графік проходження проекту?
  7. Чи звіряюсь я з критеріями оцінювання учнівської роботи?

Підсумкова

  1. Чи готовий я презентувати свою роботу?
  2.  Як я допоміг іншим учням моєї групи?
  3. Як я працював в команді?
  4. Що я дізнався про себе самого?

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Буланенко Лада
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Пилипенко Людмила
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
18 березня 2018
Переглядів
8387
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку