Виступ на педраді "Оцінювання навчальної діяльності учнів при роботі в групах"

Про матеріал
Презентація дозволяє ознайомитися з методикою оцінювання роботи учнів у групах. Переваги навчання в групах: - Розвиваються ключові компетентності : комунікативна, інформаційно-цифрова, уміння вчитися впродовж життя, ініціативна, соціальна, громадянська ; - Знижується рівень тривожності учнів ; - Збільшується ефективність засвоєння і активізації знань ; - Покращується психологічний клімат в класі ; - Підвищується самооцінка і самоповага, формується впевнена поведінка, працездатність в цілому ; Робота в групах – ключ до успіху колективу!
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Оцінювання навчальної діяльності учнів при роботі в групах

Номер слайду 2

Скажіть мені – і я забуду, Покажіть мені – і я запам’ятаю, Дайте можливість обговорити – і я зрозумію, Дайте можливість навчити іншого – і я досягну досконалості. Конфуцій

Номер слайду 3

Продумати, яким буде результат роботи групи (теоретична частина, творче завдання, практична частина) ;Визначити способи об’єднання дітей у групи (за бажанням, за вибором лідера, за вибором вчителя, за певною ознакою) ;Підготувати завдання для груп ;Спланувати роботу щодо розподілу ролей між учасниками групи (які ролі мають виконувати учні, яким способом розподілити (вчитель, учні) жеребкування) ;Продумати систему оцінювання учнів ;Підготувати роздатковий матеріал. Методичні рекомендації щодо організації групової діяльності

Номер слайду 4

Розвиваються ключові компетентності : комунікативна, інформаційно-цифрова, уміння вчитися впродовж життя, ініціативна, соціальна, громадянська ;Знижується рівень тривожності учнів ;Збільшується ефективність засвоєння і активізації знань ;Покращується психологічний клімат в класі ;Підвищується самооцінка і самоповага, формується впевнена поведінка, працездатність в цілому ;Робота в групах – ключ до успіху колективу. Переваги навчання в групах

Номер слайду 5

При неправильному об’єднанні груп, деякі учні можуть користуватися результатами більш сильних учнів ; Проблеми об’єктивного оцінювання ;Об’єднання груп може проходити не завжди просто ;Підвищений робочий шум, що характерний для спільного навчання. Мінуси навчання в групах

Номер слайду 6

Оцінювання учнів за допомогою карто-жетонівкартка «Всі» - всі учні захищають свої бали, вчитель перевіряє оцінки виставлені в групі.картка «Довіра» – бали виставлені в групі, приймаються без перевірки (діти не захищають роботу.картка «Делегат» – один учень за вибором групи йде захищати свою групу. Якщо учень підтверджує оцінку, то бали приймаються без змін.картка «Вибір» – вчитель вибирає одного учня з групи роботи і виставляє оцінку.

Номер слайду 7

Картка «Всі» Ситуація :1) Учитель пояснює новий матеріал. Раптом один з учнів встає і починає підходити до інших дітей, які сидять на іншій стороні класу, не звертаючи уваги на педагога. Як має відреагувати вчитель.

Номер слайду 8

Картка «Довіра»Ситуація : Ви розподілили учнів на пари і дали їм спільні завдання. Один з учнів каже: «Я з цим недотепою працювати не буду, дайте мені іншого напарника!». Ваші дії.

Номер слайду 9

Картка «Делегат»Ситуація : Урок відбувався як завжди. Вчителька математики пояснювала новий матеріал. Раптом вона почула позаду себе виразний скрип. За виразом обличчя вона відразу визначила, що це був Михайло і не замислюючись суворо наказала щоб він припинив скріпити інакше його попросять з уроку. Вчителька продовжувала пояснювати, але скрип поновився. Що робити?

Номер слайду 10

Картка «Вибір»Ситуація : Припустимо, що Оленка хоче брати участь в організації новорічного вечора й бути на ньому ведучою. Але її однокласниця Ольга так само хоче бути ведучою. Як бути.

Номер слайду 11

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}№ з/п. Вид діяльностіКількість балів. Прізвище    1 Висловлювання чіткої аргументованої позиції учасника в групі+ 3 бали    2 Формування суттєвого зауваження+ 1 бал    3 Використання аргументів+ 3 бали    4 Залучення до співпраці+ 1 бал    5 Постановка уточнювальних питань з метою обговорювання ситуації+ 1 бал    6 Виявлення протиріччя в аналізі ситуації+ 2 бали    7 Дотримання правил співпраці+ 1 бал    8 Пасивність учасника- 1 бал    9 Перебивання інших учасників- 1 бал    10 Намагання говорити тільки самому- 1 бал    11 Приниження інших учасників- 1 бал     Загальна кількість балів    Оцінювання

pptx
Додано
22 січня 2019
Переглядів
1385
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку