Навчально-дослідницька робота "Динаміка змін спортивних результатів у метанні малого м’яча на дальність учениці 9 класу протягом періоду з 5 по 9 класи"

Про матеріал
Метою навчально-дослідницької роботи є обґрунтування доцільності та ефективності використання рухливих міні-ігор як стрижневого фактору покращення результативних показників у метанні малого м’яча на дальність.
Перегляд файлу

 

 

 

Навчально-дослідницька робота на тему:

Динаміка змін спортивних результатів у метанні малого м’яча на дальність учениці 9 класу протягом періоду з 5 по 9 класи

 

 

 

 

 

Учитель фізичної культури

Степанова Л.П.

 

 

 

 

Мета: відстежити зміну показників результативності у метанні малого м’яча на дальність.

Завдання:

  • охарактеризувати засоби та форми фізичної підготовки;
  • проаналізувати значення інноваційних методів навчання у процесі викладання фізичної культури;
  • зобразити графічно динаміку змін показників результативності у метанні малого м’яча на дальність.

На уроках з фізичної культури та під час тренувального процесу Яким Христина вирізнялася активністю, ініціативністю, старанністю та наполегливою працею. У свою чергу, наявність в учениці перелічених якостей дала змогу досягнути успішних результатів у спортивній діяльності. Мною було запроваджено методику під назвою «Я вдосконалюю свій автомобіль» для учнів 5 класу. Розробка полягала у виконанні школярами упродовж двадцяти хвилин різноманітних рухливих міні-ігор, завдяки чому діти досягали внутрішнього стану емоційного піднесення, а також розвивали та удосконалювали свої фізичні якості. У рухливих міні-іграх учням відводиться роль водіїв, відтак у кожного є власний транспортний засіб. Вихованці покращували своє вміння керувати автомобілем, перевіряли двигун, колеса, мили вікна, змащували запчастини, поєднували корисне з приємним у той спосіб, що бавилися з батьками у волейбол, робили мамі незабутні приємні сюрпризи та подарунки, а також годували беззахисних кошенят. Старанне виконання рухливих міні-ігор та чітке дотримання правил призвело до того, що Яким Христина суттєво удосконалила свої фізичні якості.

З метою вивчення та покращення ефективності техніки метання малого м’яча мною було запропоновано використання наступних рухливих міні-ігор: «Розбий стіну дракона», «Позбудься поганої звички», «Перевір свою силу», «Увімкни світло», «Зроби мамі подарунок».

Слід зауважити, що досягнення успіху у метанні малого м’яча на дальність значною мірою залежало від використання рухливої міні-гри «Снайпер», у правила якої були внесені мною певні зміни: було додано два легких м’яча, що, у свою чергу, посприяло більшій сконцентрованості, уважності та кмітливості учнів. Особливо це помітно на прикладі вихованиці Яким Христини, яка завжди проявляла спортивний запал, характер, бійцівські якості та налаштованість на переможний результат.

Яким Христина є рекордсменкою школи з метання легкого м’яча на дальність серед дівчаток 8-9 класів. Двічі виборола першість у чемпіонаті з легкоатлетичного чотириборства серед загальноосвітніх навчальних закладів Сихівського району. Здобула нагороду найвищого ґатунку у командній першості з легкоатлетичного чотириборства у 2018, у 2019 – другий командний результат.

  Динаміка змін показників результативності у метанні малого м’яча на дальність учениці Яким Христини за період з 5 по 9 класи

 

docx
Додав(-ла)
Степанова Леся
Додано
23 серпня 2019
Переглядів
434
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку