Конспект-розробка інноваційного уроку з фізичної культури для учнів 9 класу."Загальна фізична підготовка. (урок-подорож)."

Про матеріал
Виховання в учнів патріотизму на традиціях українського козацтва, сприяти вихованню в учнів інтересу до занять гімнастикою та туризмом, бажання самостійно займатися спортом, виховувати в учнів почуття товаристськості, взаємодопомоги, впевненості в своїх силах.Вдосконалення прийомів подолання перешкод . Сприяти розвитку координації рухів, спритності, швидкісно-силових якостей.
Перегляд файлу

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

 

Підготовча частина 12 хв.

 

  1. Шикування, привітання:

-Добрий день, діти!

 

Сьогодні ми з вами вирушимо у надзвичайну мандрівку, яка називається: «Стежками українського козацтва від минулого до сучасного». У багатьох людей козаки асоціюються зі школою лицарства , мужності і відваги, а козаків порівнюють зі спартанцями. А кого в теперішній час ви можете порівняти з козаками?

 Історичні свідчення і народні перекази розповідають про те, що кандидатів у військо піддавали певному випробовуванню. Якщо новак і вступив до Січі , то ставав справжнім козаком, тоді коли вивчив козацькі правила і військову науку . Хто хотів стати козаком, мусів служити 3 роки у старого козака за джуру. Тут вони проходили різні випробовування, це фізично розвивало козаків , підносило їхній дух, зміцнювало здоров’я.

Тож чи згідні ви стати козаком-джурою, пройшовшись їхніми стежками , бо тільки сміливі винахідливі, витримані, спритні можуть стати справжніми козаками-переможцями, і вірними захисниками своєї Батьківщини.

 

Розпочнемо нашу мандрівку:

  • Вимірювання ЧСС
  • Повороти на місці

-праворуч

-ліворуч

- кругом

  • перешикування в лаву
  • В дві лави

 

Різновиди ходьби:

  • Стройовим кроком

 

Різновиди бігу:

Козаки пробиралися через зарослі в лісі(приставним кроком)

  • На шляху козаків була болотиста місцевість (біг по купинах з високим підніманням стегна з переходом на ходьбу.

 

 

 

 

Козаки багато працювали над тим щоб вправно  володіти шаблею (перешикування для ЗРВ з палицями).

 

  1. В. п. о.с. – палиця внизу, широкий хват зверху.
  1. - палиця перед собою
  2. – палиця перед собою зігнувши руки.
  3. – палиця перед собою
  4. – В.п.
  1. В.п.- о.с. – палиця вниз перед собою;
  1. Палиця вверх , ліва нога назад на носок
  2. В.п.
  3. Палиця вверх, права нога назад на носок
  4. В.п.
  1. В.п. – о.с. палиця внизу
  1. Палиця вгору
  2. Палиця за головою
  3. Палиця вгору
  4. В.п.
  1. В.п. – о.с. палиця перед собою.

1-4 рухи руками вверх, вниз (вітряк)

  1. В.П. – палиця перед собою;
  1. Поворот тулуба наліво, ліву руку назад
  2. В.П.
  3. – поворот тулуба праворуч, праву руку назад.
  4. В.п.

 

6.В.п. – ноги нарізно палиця попереду, одним кінцем у підлогу, на інший кінець покласти руки;

1.-  мах правою ногою в сторону

2. – В.П.

3. – мах лівою в сторону

4. – В.П.

 

7.В.п. – ноги нарізно палиця попереду, одним кінцем у підлогу, на інший покласти руки

  1.         нахил вперед

4– В.П.

8. В.П. – стійка ноги нарізно, палиця на плечі за голову

1. – випад правою в право

2. – В.П.

3. – випад лівою в ліво

4. – В.П.

 

9. В.П. о.с. – палиця на підлозі

1.- стрибок вперед через палицю

2. – стрибок назад

3-4 те саме.

30с

 

 

 

2хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30с

 

 

2 хв.

 

 

 

 

 

 

 

5хв

 

 

 

 

 

 

4-6 р.

 

 

 

 

 

4-6 р.

 

 

 

 

4-6 р.

 

 

 

4-6 р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4-6 р.

 

 

 

 

 

 

4-6 р.

 

 

4-6 р.

 

 

 

 

 

 

 

4-6 р.

Фронтальний метод.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Діти відповідають.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Козаки весь час були у формі, здорові

Визначити учнів з підвищеною ЧСС (120 уд /хв. і більше)

Чітко давати команди стежити за їх виконанням.

В дві лави вставай

 

 

 

 

Одночасний спосіб виконання.

Дистанція  2-3 кроки під рахунок

 

 

Під час ходьби робимо повороти тулуба (праворуч, ліворуч руки до грудей), відновлення дихання.

Через центр в три колони руш.

Метод організації фронтальний, спосіб виконання – одночасний.

 

 

Спина пряма

 

 

 

 

Нога пряма не згинати в коліні

 

 

 

Широкий хват з верху

 

 

 

Широкий хват з верху

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мах максимальний темп середній. Опорна нога пряма, махова нога – носок витягнутий.

 

 

 

 

 

Нахили повні

 

 

 

Спина пряма широкий хват знизу

 

 

 

 

 

Руки на пояс

 

Основна частина

29хв.

 

 

Вправи на відновлення дихання, перешикування в одну шеренгу

  • Ви славно попрацювали, розімнулися, а тепер на нас чекає найбільше випробування.  Це - смуга перешкод. А зараз ваші курені отримають карти по яких ви будете проходити завдання

Курінь «Січ» і  «Соколи».

Ви будете рухатись по острові Хортиця одні з права на ліво, а другі навпаки і на одній з перешкод ви зустрінетесь і щоб розминутися ви виконаєте завдання разом. А на кінцевих станціях  ви маєте отримати найголовніше для вас, а що це дізнаєтесь самі, подолавши перешкоди. Тож випробовування ваше розпочинається:

 Для того, щоб потрапити на острів козаків ви маєте подолати через зарослі в лісі(павутинка), навісний міст (рух по колоді). Щоб потрапити на наступне випробовування ви маєте пройти через заболочену місцевість (рух по купинах) – виконати додаткове завдання; коли ви пройдете болото через декілька метрів ви побачите невеличкий струмок, який ви маєте перестрибнути; а тут ви зустрінете своїх побратимів і щоб розминутися ви маєте показати свою силу (перетягування канату-хлопці, веретено-дівчата)

F:\львів змаг\чит.jpg Ось і розійшлися славні козаки,обнявшись вирушили всі дальше. Та не легкий шлях козаків на них чекає гостра стріла, але щоб це обійти, треба шлях рух по (пластунське). І ось ваш один козак пошкодив ногу (переправа потерпілого). З далека ви бачите високу гору за якою і знаходиться славний острів Хортиця. (лазіння по канату + завдання). Але на цьому ваше випробування не закінчилося, знову зустрівшись із своїми побратимами ви позмагаєтесь ще між собою.

Наші славні козаки були вдалі стрільці «Метання в ціль»

 

 

 

 

 

Естафета «Чайка» Команда стоїть у колоні по одному. За командою вчителя учасники підбігають до лавки беруть її руками несуть до стіни, розвертаються і несуть її назад.

Утворення "Козацького кола"На високому рівні у козаків була розвідувальна та сторожова служба. Створювалася ціла система вишок із відповідною сигналізацією (вогнем, рухами), а за рас ми попробуємо скласти сучасну електрично-звукову схему оповіщення,нею ви сповістите своїх побратимів про свою перемогу.

 

1хв.

 

 

 

 

2хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11 хв

За направляючим в обхід ліворуч кроком руш.

 

 

 

 

Учні обєднюються у два крені за допомогою картки-пазла. Обирають старшого козака. Груповий метод.

 

 

 

 

 

 

Старший козак підходить бере завдання.

Робота в групах.

 

 

 

 

 

Доповнити  прислів’я.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Долізти до завдання зірвати і виконати його.

 

 

 

 

Змагальний метод.

Метання «булави» в обруч. Перемагає команда яка більше влучить у обруч.

 

Ноги нарізно .

Команда яка принесе лавку перша та перемогла.

 

 

 

 

 

 

 

Складання Електрично-звукової схеми, команда яка першою завершить перемагає.

 

Заключна частина

4хв.

 

 

 

Ось і завершилася ваша мандрівка , долаючи усі випробування, які були на вашу шляху, ви показали свою сміливість, витримку, винахідливість і спритність. А тепер коли вас можна назвати  джурами козацькими, я б хотіла щоб ви дали відповідь на за запитання «Якщо б я займав(ла) високу посаду в нашій державі я б зробив (ла)…. »

 

Підведення підсумків уроку.

Чи сподобалась вам мандрівка:

Чого ви навчилися?

Що було  важко?

 

 Домашнє завдання:

  • Згинання і розгинання рук в упорі лежачи Хл. 10-15р. дів. 3-5р.

            Організований вихід із залу.

 

1хв

 

 

 

 

 

 

2хв.

 

 

 

30с.

 

 

30с.

 

 

 

 

 

Тримаючи булаву в руці дати відповідь, передавати булаву наступному хто дасть відповідь.

 

 

 

 

 

 

 

У колоні по одному.          

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Конспект-розробка

інноваційного уроку з

фізичної культури для учнів 9 класу.

 

 

Тема: Загальна фізична підготовка. (урок-подорож).

 

 

Мета: - виховання в учнів патріотизму на традиціях  українського козацтва,

- сприяти вихованню в учнів інтересу до занять гімнастикою та туризмом,бажання самостійно займатися спортом,

- Виховувати в учнів почуття товаристськості, взаємодопомоги, впевненості в своїх силах.

 

Завдання уроку: Вдосконалення прийомів подолання перешкод(переправа по купинах; переправа через річку по колоді,рух по пластунське) .

• Сприяти розвитку координації рухів, спритності, швидкісно-силових якостей.

Обладнання:  канат , лавки, дидактичний матеріал, проектор, нестандартне обладнання, конструктор.

 

Місце проведення: спортивний зал.

 

 

 

 

Січ

 

Пов’язане зображення

 

 

 

Соколи

Пов’язане зображення

 

 

Стежками козаків (карта)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
20 жовтня
Переглядів
58
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку