План-конспект уроку фізичної культури у 9 класі з теми: «Футбол»

Про матеріал
План-конспект уроку фізичної культури у 9 класі з теми: «Футбол». Мета уроку: профілактика травматизму на уроках футболу; закріпити зупинку стегном та грудьми зустрічного м’яча; удари по м’ячу на точність та дальність внутрішньою частиною підйому та стопи; навчальна двостороння гра у футбол.
Перегляд файлу

 

 

 

План-конспект

уроку фізичної культури

у 9 класі

з теми: «Футбол»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мета:

1)Профілактика травматизму на уроках футболу;

2) закріпити зупинку стегном та грудьми зустрічного м’яча;

3) удари по м’ячу на точність та дальність внутрішньою частиною підйому та стопи;

4) навчальна двостороння гра у футбол.

Обладнання , інвентар : футбольні м’ячі, фішки, свисток.

Тривалість уроку: 45 хв.

Місце проведення: футбольне поле або спортивна зала.

 

Частина уроку

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні рекомендації

Підготовча частина уроку 10 хв.

1) Шикування. Розрахунок по порядку. Повідомлення завдань уроку

Інструктаж з БЖД.

Вимірювання ЧСС.

1 хв.

Зовнішній вигляд, дисципліна

2) Повільний біг

20 сек.

Дихання носом

3) Ходьба в колону по одному (різновиди ходьби): на носках, п’ятках, зовнішніх та внутрішніх сторонах ступні

30 сек.

Положення рук за вказівкою вчителя

4) Різновиди бігу:

- біг з високим підніманням колін,

- із закидом гомілок,

- спиною вперед,

- з прискоренням

1 хв.

Частота піднімання ніг

5) Повільна ходьба

1-2 руки через сторони вгору,

3-4 руки через сторони вниз

3-4 р.

Приведення організму у спокійний стан

6) Загально розвиваючі вправи з м’ячем:

 

а) В. п.- стійка ноги нарізно, руки з м’ячем внизу;

1- руки вперед з м’ячем,

2- руки вгору,

3- руки вперед,

4- в. п.

7 хв.

5-6 р.

Підніматися на носках,

слідкувати за правильним виконанням вправи

Підготовча частина уроку 10 хв.

б) В. п. – стійка ноги нарізно, руки з м’ячем внизу;

1- руки вгору з м’ячем, ліва нога назад,

2- в. п.

3-4 – те ж, права нога назад

5-6 р.

Слідкувати за амплітудою рухів

в) В. п.- стійка ноги нарізно, руки з м’ячем внизу;

1- поворот тулуба ліворуч, руки з м’ячем вперед,

2- в. п.

3-4 – те ж, в інший бік

5-6 р.

Нога на носок, голова повертається з тулубом

г) В. п.- стійка ноги нарізно, руки

з м’ячем внизу;

1- підкинути м’яч,

2- спіймати

 

5-6 р.

 

Кидати м’яч не дуже високо

є) В. п.- широка стійка, руки вперед з м’ячем ;

1- нахил вперед, торкнутися м’ячем носка лівої ноги;

2- по середині;

3- правої;

4- в. п.

Вимірювання ЧСС.

5-6 р

Ноги в колінах не згинати, амплітуда нахилу максимальна

 

Основна частина уроку 32 хвилини

1). Зупинка м’яча, який летить на зустріч грудьми та стегном:

а) жонглювання м’яча стегном, із стегна на стегно із зупинкою м’яча середньою частиною підйому;

 

б) Зупинка м’яча який летить на зустріч грудьми

в). те ж, але з грудей м’яч зупинити стегном

10 хв.

Слідкувати за технікою виконання вправи. М’яч не відпускати далеко від себе

 

Почергово партнери міняються

 

Основна частина уроку 32 хвилини

2) Удари по м’ячу на точність, силу, дальність:

а) на точність – відстань між партнерами 10-15 м.;

б) удари на силу й дальність: партнери стоять на відстані 30-40 метрів один від одного. Удари виконуються як з місця, так і стрибаючому м’ячу, після накидання ;

в) удари по воротах з лінії штрафної;

г) удари по воротах з 11 м. позначки - гра «Король воріт»

Вимірювання ЧСС.

12 хв.

Слідкувати за правильною поставою стопи при ударі по м’ячу.

 

Кожен гравець має право на один удар, після чого сам стає воротарем і намагається не пропустити м’яч у ворота. Хто не забив м’яч у ворота - програв, Залишитись повинен один – «Король воріт».

Хто чекає черги або програв, жонглюють м’ячем, передача та зупинка

3)Двостороння навчальна гра у футбол

10 хв.

Слідкувати за правилами гри та правильними груповими діями учнів

Заключна частина уроку 3 хв.

1) Біг з переходом на ходьбу.

В. п.- стійка ноги нарізно, руки до плечей;

1- підвестися на носки, руки вгору(вдих);

2-3 – розслаблено присісти, торкнутися ними підлоги(видих);

4- в. п.

2) Підсумок уроку.

3) Повідомлення домашнього завдання:

а – жонглювання м’ячем;

б – стрибки зі скакалкою;

в – згинання та розгинання рук в упорі лежачи

Вимірювання ЧСС.

3 хв.

Приведення організму у відносно спокійний стан.

 

 

 

Виділити кращих та вказати на помилки

 

 

 

 

 

doc
Додано
31 жовтня 2019
Переглядів
2144
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку