Інструкція щодо користування навчально-ігровою програмою з математики для учнів 2 класу за темою «Одиниця вимірювання місткості – літр. Порівняння місткості посудин. Доба і тиждень, рік і місяць»
1. На головному слайді розміщені назви виду роботи
та піктограми, які знаходяться під назвами, що містять посилання на певний вид роботи. Тобто, щоб запустити вправу для виконання, потрібно на відповідному значку клацнути 1 раз ЛКМ.
2. Після цього запускається слайд, на якому ведеться зворотній відлік, починаючи з цифри 5 і до цифри 1. Натиснувши на зображення запускаємо на виконання відповідний вид завдань.
3. На кожному робочому слайді є кнопка для переходу до наступного слайда з цим же видом роботи. Якщо дане завдання являється заключним у певній вправі, то за допомогою цієї кнопки переходимо на основний слайд, де можем вибрати іншу вправу.
4. Кнопка використовується для повернення до попереднього виду роботи у вправі, або до головного слайда для вибору іншої вправи.
5. Задачі (слайд №9, №10). При роботі над задачами потрібно послідовно натискати ЛКМ. Після кожного натискання з’являється або запитання, або відповідь на нього.
6. Ребуси (слайд №12 - №15) запускаються натисканням на слайді ЛКМ. Після першого натискання з’являється зображення із завданням, а після другого – відповідь до нього.
7. Кросворд (слайд №16). Потрібно уважно розглянути малюнки на яких розміщені цифри, натиснувши на відповідну цифру, отримуємо слово-відповідь.
8. Гра «Ромашка» (слайд №18). Запуск гри розпочинається натисканням ЛКМ на вказівник, що являється пуп’янком квітки .
9. Гра «Доба» (слайд №19). Для отримання завдання, потрібно натиснути на зображення зайчика, що знаходиться по центру. Потім, послідовно нажимати на кожну картинку, називаючи при цьому час доби, що їй відповідає.
10. Гра «Гриби» (слайд №20). По ліву сторону слайду перераховані запитання, відповідь на які розміщено на грибочках. Потрібно лише 1 раз натиснути ЛКМ на відповідний грибочок. Якщо відповідь вірна, то грибочок потрапить до кошика дідуся, якщо ні, то пре це ігракові буде повідомлено.
11. Гра «Пори року» (слайд №21) - це зображення, яке складається із чотирьох картинок на яких відображено пори року та бджілка. Натиснувши 1 раз ЛКМ (в довільному місці екрана) на певному зображенні починає рухатися бджілка, яка є вказівником того, яку пору року потрібно назвати першою. Тобто, щоб перерахувати всі 4 пори року потрібно бджілку привести до руху 4 рази, значить 4 рази поспіль (роблячи зупинки для заслуховування відповіді) натиснути ЛКМ. Натиснувши ЛКМ 5-ий раз, з’явиться підсумкове зображення.
12. Загадки (слайд №23). На екрані з’являється зображення з 3-а закритими скриньками. Натиснувши ЛКМ на будь-якій скриньці, вона відкриється і з’являться загадки для відгадування. Кожна скринька містить загадки по певній темі. В червоній скриньці загадки про час доби, в синій – про місяці року, в коричневій – дні тижня.