Навчально-ігрова програма з математики "«Одиниця вимірювання місткості – літр. Порівняння місткості посудин. Доба і тиждень, рік і місяць»

Про матеріал
Навчально ігрова програма з математики для 2 класу на тему "Одиниця вимірювання місткості - літр. Порівняння місткості посудин. Доба і тиждень, рік і місяць. Дана розробка являється практичної частиною МАНівської роботи учнів 6 класу. Вона відповідає змісту і вимогам програми початкової освіти НУШ. Містить відео для ознайомлення з теоретичним матеріал, демонстрацію вправ 76, 77 підручника математика 2 клас автори М.В.Богданович, Г.П. Лишенко; кросворди, ребуси, загадки, інтерактивні вправи. Для ознайомлення з роботою програми додається інструкція.
Перегляд файлу

Інструкція щодо користування навчально-ігровою програмою з математики для учнів 2 класу за темою  «Одиниця вимірювання місткості – літр. Порівняння місткості посудин. Доба і тиждень, рік і місяць»

1. На головному слайді розміщені назви виду роботи 

            

 та піктограми, які знаходяться під назвами, що містять посилання на певний  вид роботи. Тобто, щоб запустити вправу для виконання, потрібно на відповідному значку клацнути 1 раз ЛКМ.

2. Після цього запускається слайд, на якому  ведеться зворотній відлік, починаючи з цифри 5 і до цифри 1. Натиснувши  на зображення  запускаємо на виконання відповідний вид завдань.

3. На кожному робочому слайді є кнопка для переходу до наступного слайда з цим же видом роботи. Якщо дане завдання являється заключним у певній вправі, то за допомогою цієї кнопки переходимо на основний слайд, де можем вибрати іншу вправу.

4. Кнопка використовується для повернення до попереднього виду роботи у вправі, або до головного слайда для вибору іншої вправи.

5. Задачі (слайд №9, №10).  При роботі над задачами потрібно послідовно натискати ЛКМ. Після кожного натискання з’являється або запитання, або відповідь на нього.

6. Ребуси  (слайд №12 - №15) запускаються натисканням на слайді ЛКМ. Після першого натискання з’являється зображення із завданням, а після другого – відповідь до нього.

7. Кросворд (слайд №16). Потрібно уважно розглянути малюнки на яких розміщені цифри, натиснувши  на відповідну цифру, отримуємо слово-відповідь.

8. Гра «Ромашка» (слайд №18). Запуск гри розпочинається натисканням ЛКМ на вказівник, що являється пуп’янком квітки .

9. Гра «Доба» (слайд №19). Для отримання завдання, потрібно натиснути на зображення зайчика, що знаходиться по центру. Потім, послідовно нажимати на кожну картинку, називаючи при цьому час доби, що їй відповідає.

10. Гра «Гриби» (слайд №20). По ліву сторону слайду перераховані запитання, відповідь на які розміщено на грибочках. Потрібно лише 1 раз натиснути ЛКМ на відповідний грибочок. Якщо відповідь вірна, то грибочок потрапить до кошика дідуся, якщо ні, то пре це ігракові буде повідомлено.

11. Гра «Пори року» (слайд №21) - це зображення, яке складається із чотирьох картинок на яких відображено пори року та бджілка. Натиснувши 1 раз ЛКМ (в довільному місці екрана) на певному зображенні починає рухатися бджілка, яка є вказівником того, яку пору року потрібно назвати першою. Тобто, щоб перерахувати всі 4 пори року потрібно  бджілку привести до руху 4 рази, значить  4 рази поспіль (роблячи зупинки для заслуховування відповіді) натиснути ЛКМ. Натиснувши ЛКМ 5-ий раз, з’явиться підсумкове зображення.

12. Загадки (слайд №23). На екрані з’являється зображення з 3-а закритими скриньками. Натиснувши ЛКМ на будь-якій скриньці, вона відкриється і з’являться загадки для відгадування. Кожна скринька містить загадки по певній темі. В червоній скриньці загадки про час доби, в синій – про місяці року, в коричневій – дні тижня.  

 

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Міністерство освіти і науки України. Департамент науки і освіти Одеської облдержадміністраціїКодимське територіальне відділення МАН України  Створення комп’ютерної навчально-ігрової програми з математики для молодшого шкільного віку Свистун Катерина Сергіївна учениця 6 класу Роботу виконали: Товкан Валерія Василівна учениця 6 класу Комунальний заклад «Сербівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Кодимської районної ради Одеської області Керівник: учитель інформатики І категорії Трембовецька Оксана Анатоліївна

Номер слайду 2

Одиниця вимірювання місткості – ЛІТР. Порівняння місткості посудин. Доба і тиждень, рік і місяць. Відео. ЗадачіЗагадкиІгри. Цікавинки

Номер слайду 3

Запуск

Номер слайду 4

Одиниця вимірювання місткості - ЛІТР

Номер слайду 5

Доба. День і ніч.

Номер слайду 6

Дні тиждня

Номер слайду 7

Рік і місяці

Номер слайду 8

Запуск

Номер слайду 9

73. Розглянь малюнок і дай відповіді на запитання.1. Скільки літрів води містять: дві такі каструлі?відро і банка?банка і каструля?два таких чайники і кухоль?5 + 5 = 1010 + 3 = 133 + 5 = 82 + 2 + 1 = 52. На скільки більше літрів води містить: відро ніж банка?відро ніж каструля?банка, ніж два таких кухлі?10 – 3 = 710 – 5 = 53 – (1+1) = 1

Номер слайду 10

74. Усно склади задачу із запитанням: «Скільки крокодилів було у воді спочатку?». Розв’язання запиши. Розв’язання1)10 + 3 = 13 Відповідь: 13 крокодилів було у воді спочатку. Скільки крокодилів залишилося у воді?Скільки крокодилів вийшло на берег??

Номер слайду 11

Запуск

Номер слайду 12

Осінь

Номер слайду 13

1 = ТТиждень

Номер слайду 14

Літр4 = P

Номер слайду 15

Листопад6 = П

Номер слайду 16

1ереза2л лека3ве ба4вес лка5г ні до67п ідс і жник8м теликбурул ка

Номер слайду 17

Запуск

Номер слайду 18

ДНІ ТИЖНЯr

Номер слайду 19

Доба24 години

Номер слайду 20

Скільки годин у добі? Скільки годин становить третина доби? Скільки годин становить половина доби? Середа, який по рахунку день тижня ? Скільки пір року? 7242031260842821630 Примітка. Збери ті гриби, що дають відповіді на питання.

Номер слайду 21

Пори року. ВЕСНА, ЛІТО, ОСІНЬ, ЗИМАРІК

Номер слайду 22

Запуск

Номер слайду 23

zip
Додано
21 березня 2020
Переглядів
528
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку