Урок з математики у 2 класі на тему " Знаходження значень виразів на дві дії різного ступеня. Розв'язування задач.

Про матеріал
Дана розробка містить конспект уроку і презентацію до нього для здобувачів освіти НУШ з математики у 2 класі на тему "Знаходження значень виразів на дві дії різного ступеня. Розв'язування задач". ОСоблива увага приділена формувальному оцінюванню другокласників.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок-казка з математики у 2-Б класі

Номер слайду 2

Зустрів Колобок Лисицю. Сьогодні у нас незвичайний урок: У казку народну ми зробимо крок.І з казкою ми вже стрічались не раз,І знову вона завітала до нас.

Номер слайду 3

Зустрів Колобок Лисицю. Тема: Розв’язування виразів та задач на застосування таблиці ділення на 3

Номер слайду 4

Зустрів Колобок Лисицю. ПЕРЕВІРИМО3×4= 12(Б) 12+8= 20(О)3×7= 21(К) 20-12= 8(Л)2×2= 4(К) 3×3= 9(О)21:3= 7(О)

Номер слайду 5

Казка «Колобок»

Номер слайду 6

40+15:339-12:39х3-178х3+193х6+257х3+249*3-17 Зайчикові загадки

Номер слайду 7

фізкультхвилинка

Номер слайду 8

Вовчикова задача. Батько зліпив – 18 в. Донька зліпила? в. – у 3 рази менше??

Номер слайду 9

Робота в парах. Ведмедикова математика. Робота в парах

Номер слайду 10

Завдання від Лисички. Накреслити квадрат зі стороною 3 см. і знайти його периметр

Номер слайду 11

Я дізнався(лася)Я зрозумів(ла)Я вчився(лася)Я повторив(ла)Я запам’ятав(ла)Підсумок уроку

Номер слайду 12

Спасибі всім, хто працював: Актором був, казки читав,Хто нам у всьому помагав,Та тим, хто в гості завітав. Працювали ви старанно,Що ж почуйте у кінці: Так, у другім нашім класіДіти – просто молодці!

Номер слайду 13

Допобачення!

Перегляд файлу

Комунальний заклад «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів м.Устилуг Устилузької міської ради Волинської області»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Конспект уроку математики

2 клас НУШ

 

 

 

 

 

Учитель початкових класів

Пікула Валентина Іванівна

 

 

 

2020 рік

Тема. Розв’язування задач на знаходження виразів на застосування таблиці ділення на 3.

Мета:

навчати дітей застосовувати дію ділення під час розв’язування задач та математичних виразів;

формувати уміння знаходити значення виразів  на множення і ділення;

розвивати математичне мовлення, продуктивно працювати в парі, проявляти елементи театралізації;

розвивати вміння організовувати своє робоче місце;

оцінювати свою роботу та діяльність однокласників;

виховувати наполегливість, вміння висловлювати власну думку.

Тип уроку: узагальнення та систематизації знань

 Форма проведення: урок-подорож казкою.

Обладнання: віяла для усних обчислень, презентація уроку, математичний потяг настрою, вагончики-сигнали результатів, сигнальні картки-світлофори, картки з прикладами і буквами для гри «Шифрувальники», картки для роботи в парі, клей, ляльковий театр, малюнки казкових героїв.

    

Хід уроку

І. Організація класу. Вітання.                                                                   Слайд 1.

Станьте, діти, всі рівненько,

Усміхніться всі гарненько.

Гості в класі в нас зібрались,

З ними дружно привітались.

Їм голівками кивнемо

І урок свій розпочнемо.

  • Сідають першими – краса нашого класу.
  • Тепер сідає – сила нашого класу.
  • На уроці ми будемо:

У – уважні, усміхнені

Р – розумні, результативні

О – організовані, обережні

К – кмітливі, корисні.

  • Якщо ви будете такими, то наш урок пройде цікаво, творчо, продуктивно.

 

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.                                                      Слайд 2.

1) - Сьогодні у нас незвичайний урок;

У казку народну ми зробимо крок

І з казкою ми вже стрічались не раз

І знову вона завітала до нас.

  • З яким настроєм ви прийшли на урок?

(Показуємо сигнали рукою)

 

  1. - Вирушаючи у нашу мандрівку, ми візьмемо з собою казковий потяг з вагончиками, у яких будемо відображати наші математичні здобутки і знання.
  • А щоб дізнатися, з якою казкою ми помандруємо, давайте швиденько знайдемо і значення виразів і зберемо слово.

 Гра «Шифрувальник»(Вийшло слово «колобок»)                              Слайд 3.

 (Використання сигнальних кружечків трьох кольорів)

 

ІІІ.Актуалізація знань учнів

  • Діти, а яка це казка - народна чи літературна? Чим відрізняється народна казка від літературної?

(складання казки про Колобка)

  • Діти, давайте, повчимо Колобка розвязувати задачі, вирази на дії різного ступеня із застосування табличного ділення на число 3.

 

Інсценізація казки «Колобок» з використанням математичних завдань.

Слайд4

Ведучий. - Були собі дід та баба. Та дожилися до того, що хліба немає.

Дідусь. – Бабуню! Спекла б ти колобок.

Бабуся. – Та з чого я спечу. Як борошна немає. А яке сьогодні число. Який місяць, чи скоро пенсія?

Ведучий. – Сьогодні принесли пенсію і бабуся купила муки, і спекла Колобка. Поклала на вікно, щоб прохолонув. Колобок вийшов незвичайний, непосидючий, допитливий. Лежить на вікні, дивиться через вікно на дерева і рахує листочки. Щось йому не виходить порахувати, ще не вчив математику. Допоможемо йому, діти!

Усні обчислення.

  • Як називаються компоненти дії множення?
  • Як називаються компоненти дії ділення?
  • Як називаються компоненти при дії додавання?

            2*8;   3*7;   12:4;   9:3;   21:3;   15:3;  

  • Якщо число зменшити у 2 рази, то яку дію ми повинні виконати?
  • Що таке квадрат?
  • Колобок вдячний вам, діти, за допомогу.
  • Він ще хоче трішки повчитися писати. (Перегляд учнівських зошитів)

 

Робота в зошитах. Хвилинка каліграфії.

  • 20 лютого 2020 року– особливе число, тому що ця дата складається з двох 20. А місяць лютий у цьому році має 29 днів, тому що рік високосний, на один день довший.

 

ІV. Розвиток математичних знань

Письмо в повітрі цифри 3

  • Запишіть число 3 стільки разів, скільки вам років і поставте між числами знак +. Замініть дію додавання  дією множення.

(Обираємо колір вагончика і клеїмо на дошку)

– Колобок багато навчився від вас, дітки.

Ведучий. – Колобок повчився і покотився далі. Котиться. Котиться. А на зустріч йому біжить Зайчик.

Зайчик.  – Колобок, колобок, допоможи мені порахувати                         Слайд 5

3*2;    12:3;   3*4;

  • Скільки ж буде?
  • Ой лихо. Маю діток я багато

Треба їх порахувати

Але що ж мені робити,

Треба все полічити

А я в школу не ходив

Й математику не вчив.

  • Допоможемо Зайчикові порахувати вирази.

Обчислення виразів

  • Запишіть ці вирази у зошити у 2 стовпчики по 3 вирази.

40+15:3=45    8*3+19=53

39-12:3-35      3*6+25=43

9*3-17=10      7*3+24=45

(Обираємо колір вагончика)

  • Зайчик подякував за науку і запропонував вам відпочити.

Фізкультхвилинка.                                                                                  Слайд 6

Робота над задачею.                                                                                 Слайд 7

Ведучий. – Колобок потанцював, та й покотився далі. Котиться, котиться, а на зустріч йому Вовчик братик.

 

Вовчик. -  Щастя котиться до мене

                  Зайчик правду говорив.

                  В нього тільки голова

                  А розумна ж он яка.

                  Колобочку поможи

                  Цю задачу розвяжи

                        Їсти я тебе не стану

                        Може ще й в пригоді стану.

  • Прочитайте задачу на сторінці 94 №518                                       Слайд 8

(Аналіз задачі)

  • Скільки вареників зліпив батько?
  • Чи можемо дати відповідь?
  • Скільки вареників зліпила донька?
  • Що запитується в задачі?

18:3+18= 24 (в.)

Відповідь: 24 вареники зліпили батько і донька разом.

(Обираємо колір вагончика)

Ведучий. – Котиться, котиться Колобок, а на зустріч йому Ведмідь.

Ведмідь:  - Я – ведмедик волохатий

       Люблю ягідки й медок

                   Ой, а що це так запахло?

                   З’їсти чи не зїсти

                   Та краще на пеньок присісти

                   Малину зважити й медок

                   Чи допоможеш Колобок?

 

Порівняння нерівностей. ( робота в парах)                                       Слайд 9

(Обираємо колір вагончика)

Ведучий. – Зрадів Колобок і покотився далі. А на зустріч йому Лисичка-Сестричка. Вона перегородила йому дорогу.

Лисичка. – Чи є в світі молодиця

                    Кращая, ніж я лисиця

                    Люблю рибку, люблю птичку

                    Бо ж я хитрая лисичка

                    Колобка не буду їсти

                    Бо він здається саме тісто

                    Я фігуру  добру маю

                    Борошняне не вживаю

                    Ось візьму його швиденько

                    Відведу назад стареньким.

                    Добрий день у вашій хаті

                    Чи здорові чи багаті.

Бабуся. –    Та все добре. Лиш в лісок

                    Втік учора Колобок.

Лисичка.  Не сумуйте, йдіть стрічать.

                     Привела я втікача

                     Лиш завдання розв’яжіть

                     А тоді його беріть.

 

Робота з геометричним матеріалом.                                                    Слайд 10

Завдання: Накреслити квадрат зі стороною 3 см. Знайти його периметр.

(Вибираємо колір вагончика)

 - Ось і казочці кінець.

 - Подивіться на свої «вагони успіху» і подаруйте свій успіх Колобку за допомогою посмішки.

V. Підсумок уроку.

 Рефлексія                                                                                       Слайд 11

Я дізналася …

Я дізнався …

Я повторив …

Я запам’ятав …

 

 

 

 

 

zip
Додано
21 березня 2020
Переглядів
951
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку