2 лютого о 18:00Вебінар: Самооцінювання управлінських та освітніх процесів: нормативні орієнтири та особливості проведення

Навчально-методичний посібник для вчителів фізичної культури

Про матеріал
У посібнику представлена система та критерії оцінювання учнів з предмету "Фізична культура", подана специфіка та рекомендації по оцінюванню учнів 5-11-х класів за 12-ти бальною системою. Описано, як правильно заповнювати класний журнал на сторінці "Фізична культура". Подано розроблені автором контрольні нормативи для оцінювання фізичної підготовленості учнів (згідно програм з фізкультури 2017 та 2018 рр.) та навчальні нормативи з модулів: легка атлетика, баскетбол, гімнастика, футбол, волейбол. Дуже корисна методичка для вчителя фізичної культури та інспектора відділу освіти.
Перегляд файлу

 

Чиж Вікторія Василівна

НАВЧАЛЬНО - МЕТОДИЧНИЙ  ПОСІБНИК

(на  допомогу  вчителю  фізичної  культури  та  інспекторам відділів освіти)

 

http://www.go2kiev.net/ua/symbols.html

 

ОЦІНЮВАННЯ  НАВЧАЛЬНИХ

       ДОСЯГНЕНЬ  УЧНІВ  з  предмета

"ФІЗИЧНА  КУЛЬТУРА".

ВЕДЕННЯ  КЛАСНОГО ЖУРНАЛУ

вчителем  фізичної  культури.

КОНТРОЛЬНІ  та  НАВЧАЛЬНІ  НОРМАТИВИ для учнів 5 – 11-х класів з  предмета "ФІЗИЧНА  КУЛЬТУРА".

 

 

Схвалено для використання

в загальноосвітніх навчальних закладах

 

   

                                                                         

 

ВАРВА 2019 р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

НАВЧАЛЬНО - МЕТОДИЧНИЙ  ПОСІБНИК

(на допомогу вчителю фізичної культури та інспекторам відділів освіти)

 

 

 

ОЦІНЮВАННЯ  НАВЧАЛЬНИХ

       ДОСЯГНЕНЬ  УЧНІВ  з  предмета

"ФІЗИЧНА  КУЛЬТУРА".

ВЕДЕННЯ  КЛАСНОГО ЖУРНАЛУ

вчителем  фізичної  культури.

        КОНТРОЛЬНІ  та  НАВЧАЛЬНІ

     НОРМАТИВИ для учнів 5 – 11-х класів з

         предмета "ФІЗИЧНА  КУЛЬТУРА".      

 

 

                                                 Складено  та упорядковано учителем

                                                 фізичної культури КЗЗСО І-ІІІ ступенів

                                                 «Варвинський ліцей №1»

                                                 Варвинської селищної ради,

                                                 Варвинського району

                                                 Чернігівської області

                                                 Чиж Вікторією Василівною

 

                                                                                                                                                                       

 ВАРВА 2019 р.

 

 

Даний навчально-методичний посібник «Схвалено»

на засіданні Вавинського районного науково-методичного

об’єднання учителів фізичної культури №1 від 27.08.2015 р.

і «Рекомендовано» для використання вчителями

фізичної культури

 

Внесено зміни автором  03.10.2010 р.  та  21.08.2019 р.

 

Рецензенти:

Носко Микола Олексійович,  віце-президент федерації волейболу України, голова обласного відділення олімпійської Академії України, ректор Чернігівського Національного педагогічного університету імені Т.Г.Шевченко, професор, доктор педагогічних наук, відмінник народної освіти України;

Філоненко Олександр Олександрович, учитель фізичної

                 культури, учитель-методист  вищої кваліфікаційної категорії

Дащенківської ЗОШ І-ІІІ ступенів, Варвинського району,

                Чернігівської області, відмінник освіти СРСР, відмінник освіти УРСР.

                      

                  Посібник містить навчально-методичні та нормативні матеріали,

   необхідні для вчителів фізичної культури, адміністрації загальноосвітніх

   навчальних закладів.

                  У першому розділі надані компоненти та система оцінювання навчальних

          досягнень учнів  з предмета «Фізична культура» в особистісно-зорієнтованому

         аспекті.

                  У другому розділі представлені критерії оцінювання навчальних досягнень

         учнів (згідно з критеріями 12-бальної системи оцінювання (за чотирма рівнями

         компетентності).

                 Третій розділ містить специфіку оцінювання учнів та рекомендації з

         оцінювання учнів з даного предмету.

                 Четвертий розділ присвячений питанню ведення класного журналу

          учителем фізичної культури на сторінках «Фізична культура».

                 У п’ятому розділі наведено розроблені автором контрольні нормативи

         для оцінювання фізичної підготовленості, вмінь та навичок учнів 5 – 9 - х класів

         загальноосвітніх навчальних закладів з «Фізичної культури», згідно нових

        навчальних  програм (Програма з фізичної культури для загальноосвітніх

        навчальних закладів 5-9 класи, затвердженою наказом МОН України від

       23.10.2017 р. та Навчальна програма з фізичної культури для загальноосвітніх

       навчальних закладів 10-11 класи (Рівень стандарту), затвердженою наказом

       МОН України №408 від 20.04.2018 р.)

                Шостий розділ містить контрольні та навчальні нормативи оцінювання учнів

         5-11-х класів загальноосвітніх шкіл з наступних модулів (тем) програми з

        предмета «Фізична культура»: легка атлетика, баскетбол, гімнастика, футбол,

        волейбол.

 

 

 

 

 

 

http://www.go2kiev.net/ua/symbols.html

 

                                                      З М І С Т

                 І.   ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ

                      з предмета "ФІЗИЧНА  КУЛЬТУРА". . . . . . . . . . . . . . . . . . с. 1-2

                ІІ.   КРИТЕРІЇ  ОЦІНЮВАННЯ  НАВЧАЛЬНИХ  ДОСЯГНЕНЬ

                      УЧНІВ  з  предмета   «ФІЗИЧНА  КУЛЬТУРА». . . . . . . . . . с. 3-5

               ІІІ.   СПЕЦИФІКА ОЦІНЮВАННЯ УЧНІВ  з  предмета

                       "ФІЗИЧНА  КУЛЬТУРА". . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . с. 6-8

               ІV.   ВЕДЕННЯ  КЛАСНОГО  ЖУРНАЛУ  з  предмета     

                       "ФІЗИЧНА  КУЛЬТУРА". . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . с. 8-13

                V.   КОНТРОЛЬНІ  НОРМАТИВИ (орієнтовні) ДЛЯ           

                        оцінювання  учнів 5 – 11 – х класів  з предмета 

                       "ФІЗИЧНА  КУЛЬТУРА" (легка атлетика, ЗФП).

                                                  (за навчальними програмами 2017 та 2018 рр.). . . . с. 13-19

               VІ.   КОНТРОЛЬНІ  та   НАВЧАЛЬНІ  НОРМАТИВИ   для

                      оцінювання  учнів з предмета «Фізична культура»

                      (5 – 11 – і  класи) по модулям програми (За навчальними

                      програмами 2017, 2018 рр.):

                           Баскетбол . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . с. 20-27

                           Гімнастика . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  с. 28-51

                           Футбол . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . с. 52-59

                           Волейбол . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . с. 60-66

                    Поради учителю фізичної культури . . . . . . . . . . . . . . . . . с. 67-68

                     ОРІЄНТОВНИЙ ПЕРЕЛІК медикаментів, перев'язувальних

                     засобів і приладь для аптечки спортивного залу 

                     загальноосвітнього навчального закладу  . . . . . . . . . . . . с. 68

 Опис проведення прийняття контрольних нормативів . с. 69-73

 Шпаргалка учителя фізичної культури . . . . . . . . . . . . . . .  с. 75-76

              VІІ.   ВИКОРИСТАНА  ЛІТЕРАТУРА . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . с. 77

                      ДЛЯ НОТАТОК . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  с. 78-79

               Рецензія . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . с. 80

 

 

 

 

І.   ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ

з предмета "ФІЗИЧНА  КУЛЬТУРА"

          Оцінювання навчальних досягнень учнів на уроках фізичної

  культури кафедра учителів фізичної культури КЗЗСО І-ІІІ ступенів «Варвинський ліцей №1», Чернігівської області здійснює

за такими компонентами:

  1. Засвоєння техніки виконання вправи, рухової дії.
  2. Виконання навчального нормативу.
  3. Виконання завдань вчителя під час проведення уроку.

4.  Засвоєння теоретико-методичних знань.

         При цьому оцінка за виконання нормативу не є домінуючою при   здійсненні тематичного, семестрового чи річного оцінювання.

      Для оцінювання гармонійного розвитку фізичних якостей використовуються контрольні навчальні нормативи, які розроблено для кожного класу. Контрольні навчальні нормативи є орієнтовними. Порядок їх проведення визначає вчитель відповідно до календарно-тематичного планування.                                                                                                                                     Слід пам’ятати та дотримуватися вимог безпеки під час проведення занять, а особливо, під час складання контрольних навчальних нормативів, коли учні виконують вправи з максимальним навантаженням. Оцінюючи навчальні нормативи з фізичної підготовленості, вчитель має дотримуватись таких вимог:

          Контрольні навчальні нормативи складають учні основної медичної групи, які на момент прийняття нормативу не скаржаться на погане самопочуття та стан здоров’я.

  1. Кожній заліковій вправі передує спеціальна фізична підготовка (не менше як на двох заняттях).
  2. Перед складанням нормативу вчитель проводить розминку,  а після – відновлювальні вправи.
  3. Учні мають можливість перескласти норматив на визначеному вчителем занятті.
  4. Учитель зобов’язаний забезпечити безумовне дотримання правил і виконання вимог щодо безпеки під час здачі нормативів.

           Контрольні нормативи і комплексне тестування із 01.09 по 01.10  не  приймаються з метою адаптації учнів до фізичних навантажень після літніх канікул.     

               1

 

 

                    Під час оцінювання навчальних досягнень з фізичної      

            культури також враховуються:

  1. особисті досягнення школярів протягом навчального року:
    • встановлення власного рекорду (нараховувати

     1 «бонусний» бал);

  • встановлення рекорду школи (нараховувати

      2 «бонусних» бали);

  • поліпшення особистого результату виконання вправи  

      порівняно з попереднім показником (нараховувати

      заохочувальні 1 – 2 «бонусних» бали);

  1. ступінь активності учнів на уроках (нараховувати

                                                                             1 «бонусний» бал);

  1. залучення учнів до занять фізичною культурою в позаурочний   час (нараховувати 1 – 2 «бонусних» бали);
  2. інструкторська діяльність учнів на уроках і в позаурочний

час (нараховувати 1 «бонусний» бал);

  1. участь у спортивних змаганнях усіх рівнів, зокрема:
    • класних (нараховувати 1 «бонусний» бал);
    • шкільних (нараховувати 1 «бонусний» бал);
    • районних (нараховувати 2 «бонусних» бали);
    • обласних (нараховувати 3 «бонусних» бали);
    • всеукраїнських (нараховувати 3 «бонусних» бали).

 

  На основі зазначених показників учителі можуть застосову-

       вати різноманітні системи нарахування «бонусних» балів.

 

     Така система оцінювання навчальних досягнень учнів з предмету «Фізична культура» у системі загальної середньої освіти допоможе учням та вчителям корегувати оцінку та заохочувати учнів, спонукати до формування в них позитивного ставлення до занять фізичною культурою та спортом і підвищення їхньої рухової активності, що позитивно впливатиме на збереження і покращення здоров’я школярів та допоможе здійснювати оцінювання в особистісно-зорієнтованому аспекті, корегуючи остаточну оцінку, згідно з Наказом Міністерства освіти і науки України від 05.05.2008 р. №371 та рішенням педагогічної ради нашої школи від 05.09.2008 р. 

 

 2

      

 

  ІІ.   КРИТЕРІЇ  ОЦІНЮВАННЯ  НАВЧАЛЬНИХ

ДОСЯГНЕНЬ  УЧНІВ

з  предмета "ФІЗИЧНА  КУЛЬТУРА"

        Оцінка на уроках фізичної культури повинна визначати дійсний рівень знань, рухових умінь і навичок учнів відповідно до вимог навчальної програми.

               Під час оцінювання навчальних досягнень учнів необхідно:

  • враховувати ступінь засвоєння ними матеріалу (окремих елементів конкретної фізичної вправи чи декількох вправ, відповідних інструктивно-методичних вказівок і т. п.);
  • здійснювати індивідуальний підхід (зважаючи на вікові та статеві особливості розвитку учнів, рівень фізичної підготовленості, загальний стан здоров’я);
  • застосовувати гласність оцінки (своєчасно інформувати учнів про оцінку за  досягнутий результат, виконаний норматив і т. п.).

        При оцінюванні рухової дії розрізняють ступені її розуміння і виконання (правильне; з незначними помилками, які не порушують структуру руху; із значними помилками, які дещо порушують раціональну техніку і структуру рухової дії; з грубими помилками, які значно порушують структуру рухової дії або її окремих елементів).

 

          Під час оцінювання учнів основної медичної групи за показником навчального нормативу визначають рівень навчальних досягнень, а потім за технічними показниками виконання рухової дії та теоретичними знаннями виставляють оцінку в балах.

         Учні, віднесені за станом здоров’я до спеціальної медичної групи виконують вправи для загального фізичного розвитку, які їм не протипоказані та корегувальні вправи. Таким учням можна виставляти поточну оцінку в балах за знання і техніку виконання корегувальних вправ.

       Учні, які не пройшли медичного обстеження (рекомендованого  додаткового обстеження), до навантажень на уроках фізичної  культури  не допускаються, про що повинні бути поінформовані їхні батьки.

На заняттях з фізичної культури рекомендується здійснювати особистісно-орієнтований підхід до навчання учнів за статевими та індивідуальними особливостями фізичного розвитку, а також із врахуванням їхніх потреб і здібностей.

3

Рівень

навчаль-них

досягнень

 

Бал

 

Критерії навчальних досягнень учнів

 

І. Початковий

 

 

 

 

 

    1

 

Учень володіє знаннями, необхідними для виконання певного елементу на елементарному рівні розпізнання.

 

    2

Учень виконує окремі елементи фізичних вправ, володіє матеріалом на елементарному рівні засвоєння.

 

3

Учень володіє матеріалом на рівні окремих фрагментів, виконує нормативний показник початкового рівня, розрізняє елементи техніки виконання фізичних вправ.

 

ІІ. Середній

 

 

 

 

 

 

  

     4

 

Уміння і навички учня дозволяють виконувати більшість елементів фізичних вправ (з незначними помилками). Учень володіє матеріалом на рівні вищому за початковий, розрізняє елементи техніки виконання вправ.

     5

Учень володіє технікою виконання окремої фізичної вправи, розуміє основний теоретико-методичний матеріал.

 

 

    6

Учень за допомогою вчителя виконує окремі фізичні вправи, аналізує та виправляє допущені помилки, виявляє знання і розуміння основних положень навчального матеріалу, виконує нормативні показники середнього рівня.

 

ІІІ. Достатній

 

 

 

 

 

 

 

 

7

Учень виконує окремі контрольні нормативні показники та вправи комплексних тестів оцінки стану фізичної підготовленості, виявляє знання і розуміння переважної більшості навчального матеріалу, застосовує теоретико-методичний матеріал для виконання вправ.

 

 

 

4

 

Рівень

навчаль-них

досягнень

 

Бал

 

Критерії навчальних досягнень учнів

ІІІ. Достатній

 

 

 

 

8

 

 

Учень володіє технікою виконання фізичних вправ, виконує вправи комплексних тестів оцінки стану фізичної підготовленості. Знання учня достатньо повні, він вільно застосовує вивчений матеріал, уміє аналізувати, робити висновки.

 

 

9

 

 

Учень виконує контрольні навчальні нормативи і вимоги, вправи для обов’язкового повторення і домашніх завдань, вільно володіє вивченим матеріалом та вміло застосовує його на практиці, виконує нормативні показники достатнього рівня.

 

ІV. Високий

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

Рівень умінь і навичок учня дозволяє правильно і якісно виконувати нормативні показники. Учень уміло володіє теоретико-методичним матеріалом навчальної програми, знає методику підготовки і виконання фізичних вправ.

11

Учень виконує фізичні вправи та контрольні навчальні нормативи на високому рівні, володіє узагальненими, міцними знаннями з предмета. володіє техніко-тактичною підготовкою при виконанні фізичних вправ.

 

 

12

Учень досягає високих результатів під час виконання фізичних вправ, визначених навчальною програмою та комплексними тестами оцінювання стану фізичної підготовленості, має системні знання та інструктивно-методичні навички з предмета.

 

 

 

 

 5

 

 ІІІ.   СПЕЦИФІКА ОЦІНЮВАННЯ УЧНІВ

з предмета  "ФІЗИЧНА  КУЛЬТУРА"

у 2019 – 2020 навчальному році

       Оцінювання учнів за 12-бальною системою на уроках фізичної культури може здійснюватися за такими видами діяльності:

  1. Засвоєння техніки виконання фізичної вправи.
  2. Виконання навчального нормативу (з урахуванням динаміки особистого результату).
  3. Виконання навчальних завдань під час проведення уроку.
  4.  Засвоєння теоретико-методичних знань.

      При цьому оцінка за виконання нормативу не є домінуючою під

час здійснення тематичного, семестрового чи річного оцінювання.

     Для оцінювання розвитку фізичних якостей використовуються навчальні нормативи, які розроблено для кожного року вивчення. Контрольні навчальні нормативи є орієнтовними. Порядок їх проведення визначає вчитель відповідно до календарно-тематичного планування.

      При складанні навчального нормативу за його показником визначають рівень досягнень (початковий, середній, достатній, високий), а потім за технічним показником виконання рухової дії та теоретичними знаннями виставляють оцінку в балах. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів із фізичної культури затверджені наказом МОН України від 05.05.2008 р. № 371.

       Оцінюючи навчальні нормативи з фізичної підготовленості, потрібно дотримуватись таких вимог:

  1. Навчальні нормативи складають учні основної медичної групи, які на момент прийняття нормативу не скаржаться на погане самопочуття та стан здоров’я.
  2. Кожній заліковій вправі передує спеціальна фізична підготовка (не менше, як на двох заняттях).
  3. Перед складанням нормативу вчитель проводить розминку, а після відновлювальні вправи.
  4. Учні мають можливість перескласти норматив на визначеному вчителем занятті.
  5. Учитель зобов’язаний забезпечити безумовне дотримання правил і виконання вимог щодо безпеки під час здачі нормативів.  

Якщо рухова дія не має нормативного показника, рівень навчальних досягнень визначається за структурою техніки її виконання, а

6

 

остаточне оцінювання в балах здійснюється за показниками теоретичних знань.

          При оцінюванні вчитель фізичної культури має враховувати

   рівень досягнень учня, зважаючи на те, що основними функціями

   оцінювання є навчальна, діагностична, виховна та контролююча.

        Під час оцінювання рекомендується:

  • здійснювати індивідуальний підхід, тобто створювати для учня умови, які відповідають особливостям його розвитку, рівню фізичної підготовленості, стану здоров’я;
  • конкретизувати завдання, визначеного змістом даного уроку, за  яке учня буде оцінено;
  • застосовувати гласність оцінки (своєчасно інформувати учня про   оцінку з коротким аналізом виконання учнем рухової дії з метою  переосмислення учнем власного виконання певної рухової дії та можливістю перездачі на вищий бал).

        Учням, віднесеним за станом здоров’я до спеціальної медичної групи можна виставляти поточну оцінку за знання і техніку виконання корегувальних вправ  та вправ для загального фізичного розвитку, які їм не протипоказані (за сприятливих для учня умов), а наприкінці семестру та навчального року ставиться зар. ("Зараховано"). Поточні оцінки виставляються і решті учням - для заохочення.

        Протягом навчального року школярі виконують вправи орієнтовних контрольних нормативів. Здійснюється також і тематичне оцінювання (Модуль) учнів з конкретної теми програмового матеріалу. Оцінка з контрольного нормативу (Контрольний норматив – К.Н.) виставляється не раніше ніж через 5 – 6 уроків вивчення даної теми (якщо тема нова) та через 3 – 4 уроки (якщо тема з повторення).

       При оцінюванні навчальних досягнень з фізичної культури також враховуються: особисті досягнення школярів протягом навчального року; ступінь активності учнів на уроках; залучення учнів до занять фізичною культурою в позаурочний час; участь у спортивних змаганнях усіх рівнів. На основі зазначених показників учителі можуть застосовувати різноманітні системи нарахування «бонусних» балів. Наприклад, якщо учень (учениця) виконав (виконала) залікову вправу на певний рівень, але при цьому його (її) особистий результат виконання цієї вправи поліпшився порівняно з попереднім показником, учитель може виставити оцінку на 1-2 бали вищу за ту, яка передбачається навчальними нормативами.

 7

 

        У період з 01.09 до 01.10 кожного навчального року з метою адаптації учнів до навантажень на уроках фізичної культури прийом навчальних нормативів не здійснюється, а заняття мають рекреаційно-оздоровчий характер з помірними навантаженнями.

 

ІV. ВЕДЕННЯ  КЛАСНОГО  ЖУРНАЛУ

з  предмета  "ФІЗИЧНА  КУЛЬТУРА"

у  2014/2015 навчальному році

        Дата проведення занять записується дробом, чисельник якого є датою, а знаменник – місяцем поточного року. Наприклад: 04/09

означає, що заняття (урок) проведено четвертого вересня.

        Відсутність учня(учениці) на уроці позначається літерою н .

       Учням, які за станом здоров’я зараховані до спеціальної групи з

фізичної культури, при виставленні тематичних (Модулів), семестрових та річного балів робиться відповідний запис: зв (звільнений(а)).

       Оцінювання навчальних досягнень учнів здійснюється за 12-ти бальною системою (шкалою) і його результати позначаються цифрами від 1 до 12 (згідно критеріїв оцінювання затверджених наказом Міністерства освіти і науки України від 05.05.2008 №371).

        Усі записи щодо оцінювання різних видів діяльності та контролю роблять у формі називного відмінка: « К.Н. » - контрольний норматив ( а не «за контрольний норматив» чи «контрольне тестування» чи «тематичне оцінювання»); « І семестр » (а не «за І семестр»), « ІІ семестр » (а не «за ІІ семестр»), « річна » (а не «за рік»).

         Виставлення оцінок до класного журналу здійснюється згідно оцінювання учнів.

         Поточна оцінка  виставляється до класного журналу в колонку з надписом, що засвідчує дату проведення заняття, коли здійснювалося оцінювання учня (учениці).

         Оцінка за Контрольний норматив  виставляється до класного журналу в колонку з надписом  К.Н.  без дати. Ця оцінка не підлягає коригуванню.

         Тематична оцінка  ( Модуль ) виставляється учителем в кінці вивчення кожної теми, як підсумкове оцінювання, яке включає всі види навчальної діяльності, що підлягали оцінюванню протягом вивчення теми. Вона не підлягає коригуванню. Наприклад: Візьмемо тему «Футбол». Під час вивчення цієї теми учитель запланував прийняти у учнів два контрольні нормативи: К.Н. - (контрольний норматив)

8

 

вкидання футбольного м’яча на дальність і точність в умовному коридорі шириною 3 м  і  К.Н. - (контрольний норматив) – 5 ударів на точність по нерухомому м’ячу у вказану половину футбольних воріт із 16,5 м. Після останнього уроку з вивчення цієї теми у класному журналі виставляється тематична оцінка ( Модуль ).

Розглянемо це на конкретному прикладі:

уроку

Дата

прове-дення

Зміст  уроку

Домашнє завдання

 

15

 

 

05/10

 

 

Повторний біг 3х20 м. Естафети з елементами ведення, зупинок, передач, вкидання м’яча. Удари на точність в ворота.

Виконувати вкидання футбольного м’яча на дальність і точність в умовному коридорі шириною 3 м.

16

07/10

Контрольний норматив – вкидання футбольного м’яча на дальність і точ-ність. Основні правила гри в футбол. Навча
ьна гра.

Взяти участь в Першості школи по футболу серед хлопчиків 9-х класів

17

09/10

ЗРВ в парах із футбольни-ми м’ячами. «Човниковий» біг 4х9 м. Багатоскоки. Удари по нерухомому м’ячу та  м’ячу, що котиться у ворта на точність із 16,5 м  і  із 11м.

Взяти участь в Першості школи по футболу серед дівчаток 9-х класів

18

12/10

Удари на точність по неру-хомому м’ячу у вказану по-ловину футбольних воріт із 16,5 м. Ведення і переда-ча м’яча з послідуючим ударом по воротах.  Навчальна гра в футбол.

Виконувати удари на точність по нерухомо-му м’ячу у вказану по-ловину футбольних воріт із 16,5 м

19

14/10

Контрольний норматив – 5 ударів на точність по неру-хомому м’ячу у вказану половину футбольних воріт із 16,5 м

Виконувати згинання і розгинання рук в упорі лежачи від підлоги:   

 хл.- 20 – 25 разів,

 дівч.- 15 – 16 разів

    9

 

      У класному журналі запис оцінювання (контрольний норматив – 

    К.Н.) ведеться так: на правій сторінці журналу записують номер уроку,

    дату, зміст уроку і домашнє завдання (причому, домашнє завдання

    задається і записується до класного журналу починаючи із 5-го класу).      

        На лівій сторінці класного журналу записують дату, відмічають

   відсутніх на уроці учнів (н). Оцінюючи учнів за Контрольний

    норматив 07.10,  а бали виставляються в наступній колонці - (К.Н.)

    без дати.

           Після вивчення теми (після останнього уроку цієї теми)

    виставляється тематична оцінка – Модуль (з вивчення даної теми).

    Наприклад: Модуль –футбол (виставляється після 14.10  та  К.Н.  

    (дата останнього уроку і виконання  Контрольного нормативу  з

    цієї теми). Оцінка Модуль – це середній бал за: К.Н., всі поточні

    оцінювання учня  з теми: «Футбол»  і  зароблені «бонусні» бали

     учнем (ученицею) за період вивчення теми.      

           

 

 з/п

 

 

 Прізвище та ім’я      

       учня

          

 

 

30/

09

 

 

02/

10

 

 

05/

10

 

 

07/

10

 

 

К.Н.

 

 

 

09/

10

 

 

12/

10

 

 

14/

10

 

 

К.Н.

 

Модуль – футбол

 

 

 

 

 

 

 

  1

Бахмач Мальвін

9

 

н

 

10

 

 

н

7

9

  2

Бобир Є
геній

н

н

 

 

зв

 

11

 

зв

зар.

  3

Волік Марина

 

н

 

 

10

н

 

 

9

9

  4

Кащенко Дмит.

 

10

сп

 

8

 

н

10

12

10

  5

Коротун Юрій

12

 

 

 

11

 

12

 

11

12

 

         Якщо учень(учениця) був(ла) відсутній(я) на уроках протягом вивчення теми, не виконав(ла) вимоги навчальної програми, то у колонку з написом К.Н. виставляється н/а (не атестований(а)).

         Оцінка за Контрольний норматив (К.Н.)   н е    п і д л я г а є

к о р и г у в а н н ю.   

         Семестрова оцінка  виставляється без дати до класного журналу в колонку з написом  І семестр (ІІ семестр) . Семестрове оцінювання здійснюється на підставі Модулів, які вивчалися протягом семестру. При

цьому мають враховуватися динаміка особистих навчальних досягнень учня (учениці) з предмета протягом семестру, важливість теми, тривалість її вивчення, складність змісту тощо.

10

         Якщо учень (учениця) був(ла) відсутній(я) на уроках протягом семестру, у відповідну клітинку замість оцінки за  І семестр  чи

(ІІ семестр) виставляється н/а (не атестований(а)).

         Семестрова оцінка  м о ж е   п і д л я г а т и   к о р и г у в а н н ю.  Скоригована семестрова оцінка виставляється без дати у колонку з

надписом Скоригована поруч із колонкою І семестр чи (ІІ семестр).

   Колонки для виставлення скоригованих оцінок відводяться навіть

 за відсутності учнів, які виявили бажання їх коригувати.

 

  № з/п

 

 

 Прізвище та ім’я      

       учня         

 

 

21/

12

 

 

23/

12

 

 

25/

12

І семестр

 

Скоригована

 

 

 

15/01

 

 

17/

01

 

 

19/01

 

 

22/

01

  1

Бахмач Мальвіна

 

 

 

   9

 

 

 

 

 

 

  2

Бобир Євгеній

н

 

 

зар.

 

 

12

 н

 

  3

Волік Марина

 

 

сп

10

 

 

 

 

 

 

        У триденний термін після виставлення семестрової оцінки батьки (особи, які їх замінюють) учнів (вихованців), які виявили бажання підвищити результати семестрового оцінювання або з певних причин не були атестовані, звертаються до керівника загальноосвітнього навчального закладу з заявою про проведення відповідного оцінювання, у якій мотивують причину та необхідність його проведення.

        Наказом керівника загальноосвітнього навчального закладу створюється комісія у складі голови (керівник навчального закладу або його заступник) та членів комісії: голови методичного об’єднання, вчителя, який викладає предмет у цьому класі, а також затверджується графік проведення оцінювання. Коригування семестрового оцінювання проводиться не пізніше п’яти днів після подання заяви. У разі хвороби учня (учениці) чи інших поважних причин термін може бути подовжено.

Члени комісії готують завдання, що погоджуються на засіданні шкільного методичного об’єднання і затверджуються керівником навчального закладу. Завдання мають охоплювати зміст усіх тем, що вивчалися протягом семестру. Оцінювання проводиться у письмовій формі. Письмові роботи зберігаються протягом року.

Комісія приймає рішення щодо результатів оцінювання та складає протокол. Рішення цієї комісії є остаточним, при цьому скоригована семестрова оцінка не може бути нижчою за семестрову.

11

              У разі, якщо учневі не вдалося підвищити результати, запис у колонку Скоригована не робиться.

       За результатами оцінювання видається відповідний наказ керівника навчального закладу. Скоригована семестрова оцінка за

І семестр виставляється до початку ІІ семестру, а за підсумками

ІІ семестру – не пізніше 10 червня поточного навчального року.

       Підвищення семестрової оцінки учнями: 9 класів – не дає їм права на отримання свідоцтва з відзнакою; 10-11(12) класів - не дає їм права бути претендентами на нагородження золотою «За особливі успіхи у навчанні» та срібною «За успіхи у навчанні» медалями.

       Річна  оцінка виставляється до журналу в колонку з надписом Річна без зазначення дати, не раніше, ніж через три дні після виставлення оцінки за ІІ семестр.

       Річне оцінювання здійснюється на основі семестрових або скоригованих семестрових оцінок.

       У разі коригування учнями оцінки за ІІ семестр, річна оцінка виставляється їм не пізніше 10 червня поточного року.

       У випадку не атестації учня(учениці) за підсумками двох семестрів у колонку Річна робиться запис н/а (не атестований(а)).

        Річна оцінка   к о р и г у в а н н ю   н е   п і д л я г а є.

        Виставлення оцінки з державної підсумкової атестації у 11(12) класі здійснюється у колонку з надписом ДПА без зазначення дати.

        Учням, які не пройшли державну підсумкову атестацію, у колонку з надписом ДПА робиться запис н/а (не атестований(а)). Випускникам, які звільнені від проходження державної підсумкової атестації, робиться запис зв. (звільнений(а)).

        Учням, яким оцінка з державної підсумкової  атестації переглядалася апеляційною комісією, за її результатами виставляється оцінка у колонку з надписом  Апеляційна  без дати.

        Під час заміни уроків (кількості годин) одним учителем іншого необхідно виконати запис в класний журнал номерів, дат, змісту уроків (чи одного уроку), домашнє завдання замінених уроків, відмітити відсутніх учнів власноруч учителем (особою), який(а) заміняв(ла) ці уроки, а після замінених уроків написати «Заміна» підпис особи, яка заміняла уроки, її прізвище та ініціали і дата останнього заміненого уроку.

      Правильність ведення та заповнення класного журналу перевіряється

не менше 4-х разів на рік директором навчального закладу або його

12

 

заступником з навчально-виховної роботи. Вони мають право записувати зауваження до ведення журналу із зазначенням дати перевірки, та у разі необхідності, - термін усунення зауважень.

  Учитель, який отримав зауваження повинен поставити підпис та дату про ознайомлення із зауваженнями та, за необхідності, - відмітку про усунення недоліків.

        Контроль за станом ведення класних журналів та їх збереженням як архівних документів покладається на керівника навчального закладу.

        Здійснювати контроль за веденням класного журналу можуть

 також і особи, уповноважені відповідними органами управління освітою, які мають право здійснювати контроль за діяльністю навчального закладу, записувати зауваження до ведення журналу із зазначенням дати перевірки, та у разі необхідності, - термін усунення зауважень. Учитель, який отримав зауваження повинен поставити підпис та дату про ознайомлення із зауваженнями та, за необхідності, - відмітку про усунення недоліків.

 

V. КОНТРОЛЬНІ  НОРМАТИВИ (орієнтовні) ДЛЯ  

ОЦІНЮВАННЯ  УЧНІВ з предмета  "ФІЗИЧНА  КУЛЬТУРА"

За навчальними програмами 2017, 2018 року 

 

             КОНТРОЛЬНИЙ НОРМАТИВ – ВИС НА ЗІГНУТИХ РУКАХ, (СЕК)

КЛАС

Стать

РІВЕНЬ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ (у балах)

12

11

10

9

8

7

6

5

4

3

2

1

5 клас

Х

25

24

23

22

21

20

19

18

17

16

15

14

Д

11

10

9

8

7

6

5

4

3

2

1

0

6 клас

Х

27

26

25

24

23

22

21

20

19

18

17

1

Д

12

11

10

9

8

7

6

5

4

3

2

1

7 клас

Х

29

28

27

26

25

24

23

22

21

20

19

18

Д

13

12

11

10

9

8

7

6

5

4

3

2

8 клас

Х

32

31

30

29

28

27

26

25

24

23

22

20

Д

14

13

12

11

10

9

8

7

6

5

4

3

9 клас

 

Х

36

35

34

33

32

31

30

29

28

27

26

25

Д

16

15

14

13

1


1

10

9

8

7

6

5

10 клас

Х

38

36

35

34

33

32

31

30

29

28

27

26

Д

18

17

16

15

14

13

12

11

10

9

8

7

11 клас

 

Х

40

39

38

36

35

34

33

32

30

29

28

27

Д

20

19

18

17

16

15

14

13

12

11

10

8

13

 

КОНТРОЛЬНІ НОРМАТИВИ З МОДУЛЯ (ТЕМИ): ЛЕГКА АТЛЕТИКА

для учнів 5-11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів

 

       КОНТРОЛЬНИЙ НОРМАТИВ – ШВИДКІСТЬ: БІГ 30 м з н/старту, (СЕК)

КЛАС

Стать

РІВЕНЬ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ (у балах)

12

11

10

9

8

7

6

5

4

3

2

1

5 клас

Х

5,6

5,8

6,0

6,2

6,5

6,7

6,8

7,0

7,2

7,4

7,6

7,8

Д

6,0

6,2

6,4

6,6

6,9

7,1

7,2

7,4

7,6

7,8

8,0

8,2

6 клас

Х

5,4

5,6

5,8

6,0

6,2

6,4

6,6

6,7

6,8

7,0

7,2

7,4

Д

5,8

6,0

6,2

6,4

6,6

6,8

7,0

7,1

7,2

7,4

7,6

7,8

7 клас

Х

5,2

5,4

5,6

5,8

6,0

6,1

6,2

6,4

6,6

6,8

7,0

7,2

Д

5,6

5,8

6,0

6,2

6,4

6,5

6,6

6,8

7,0

7,2

7,4

7,6

8 клас

Х

5,0

5,2

5,4

5,6

5,8

5,9

6,0

6,2

6,4

6,6

6,8

7,0

Д

5,4

5,6

5,8

6,0

6,2

6,4

6,6

6,7

6,8

7,0

7,2

7,4

9 клас

 

Х

4,8

5,0

5,2

5,4

5,6

5,7

5,8

6,0

6,2

6,4

6,6

6,8

Д

5,3

5,5

5,6

5,8

6,0

6,2

6,5

6,7

6,8

7,0

7,2

7,4

10 клас

Х

4,5

4,6

4,7

4,9

5,0

5,1

5,5

5,6

5,7

5,8

6,0

6,2

Д

5,2

5,4

5,5

5,6

5,8

6,0

6,1

6,4

6,6

6,8

7,0

7,2

11 клас

 

Х

4,3

4,5

4,6

4,9

5,1

5,2

5,4

5,5

5,6

5,8

6,0

6,2

Д

5,3

5,5

5,6

5,7

5,8

6,1

6,4

6,7

6,9

7,1

7,3

7,5

           

       КОНТРОЛЬНИЙ НОРМАТИВ – ШВИДКІСТЬ: БІГ 60 м з н/старту, (СЕК)

КЛАС

Стать

РІВЕНЬ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ (у балах)

12

11

10

9

8

7

6

5

4

3

2

1

5 клас

Х

9,8

10,0

10,3

10.5

10,8

11,2

11,5

11,8

12,0

12,2

12,4

12,6

Д

10,3

10,5

10,7

10,9

11,2

11,5

11,7

12,0

12,2

12,4

12,6

12,8

6 клас

Х

9,6

9,8

10,0

10,3

10,6

10,9

11,2

11,5

11,8

12,0

12,3

12,6

Д

10,2

10,4

10,6

10,8

11,0

11,3

11.5

11,8

12,1

12,4

12,6

12,9

7 клас

Х

9,4

9,6

9,9

10,2

10,4

10,7

10,9

11,2

11,4

11,6

11,8

12,0

Д

10,2

10,3

10,4

10,6

10,8

11,1

11.4

11,6

11,8

12,0

12,2

12,4

8 клас

Х

8,8

9,0

9,3

9,7

10,0

10,3

10,6

10,8

11,0

11,2

11,4

11,6

Д

10,1

10,3

10,5

10,6

10,8

11,0

11,2

11,4

11,6

11,8

12,0

12,2

9 клас

 

Х

8,6

8,8

9,2

9,5

9,8

10,0

10,2

10,4

10,6

10,8

11,0

11,2

Д

10,0

10,2

10,3

10,5

10,6

10,9

11,1

11,4

11,6

11,9

12,2

12,4

10 клас

Х

8,2

8,4

8,6

8,8

9,5

9,8

10,0

10,2

10,4

10,6

10,7

10,8

Д

9,6

9,9

10,1

10,3

10,4

10,6

10,8

11,0

11,2

11,4

11,6

11,8

14

КОНТРОЛЬНІ НОРМАТИВИ З МОДУЛЯ (ТЕМИ): ЛЕГКА АТЛЕТИКА

для учнів 5-11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів

 

     КОНТРОЛЬНИЙ НОРМАТИВ – ШВИДКІСТЬ: БІГ 100 м з н/старту, (СЕК)

КЛАС

Стать

РІВЕНЬ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ (у балах)

12


1

10

9

8

7

6

5

4

3

2

1

10 клас

Х

14,4

14,5

14,8

15,0

15,3

15,5

15,7

15,9

16,1

16,4

16,6

16,8

Д

16,6

16,8

17,0

17,3

17,5

17.7

17,8

18,0

18,2

18,4

18,7

18,9

11 клас

Х

14,2

14,3

14,

14,

15,0

15,3

15,5

15,8

16,0

16,2

16,4

16,6

Д

16,5

16,8

17,1

17,5

17,8

18,0

18,1

18,3

18,5

18,8

19,0

19,2

       

    КОНТРОЛЬНИЙ НОРМАТИВ – ВИТРИВАЛІСТЬ: БІГ згідно класів, (ХВ.,СЕК)

КЛАС

Стать

РІВЕНЬ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ (у балах)

12

11

10

9

8

7

6

5

4

3

2

1

5 і 6 кл.

400 м (дівч.) і 500 м (хл.)

Х

500

м

450

м

400

м

350

м

300

м

250

м

200 м

150 м

100 м

50 м

30 м

0

Д

400 м

350

м

300

м

250

м

200 м

150 м

100 м

50 м

30 м

20 м

0

 

7 клас 500 м (дівч.) і 1000 м (хл.)

Х

1000 м

950 м

800 м

750

м

700 м

650 м

600 м

550

м

500

м

450 м

400 м

300 м

Д

500

м

450

м

400

м

350

м

300

м

250

м

200 м

150 м

100 м

50 м

30 м

20 м

8 клас 500 м (дівч.) і 1000 м (хл.)

Х

4.45

4.55

5.05

5.15

5.25

5.35

5.45

5.55

6.05

6.15

6.25

6.35

Д

2.20

2.30

2.35

2.45

2.55

2.35

2.45

2.55

3.05

3.25

3.25

3.35

9 клас 500 м (дівч.) і 1000 м (хл.)

Х

4.40

4.50

5.00

5.10

5.20

5.30

5.40

5.50

6.00

6.10

6.20

6.30

Д

2.15

2.25

2.30

2.40

2.50

3.00

3.10

3.20

3.25

3.30

3.40

3.50

10 клас 500 м (дівч.) і 1000 м (хл.)

Х

4.30

4.40

4.50

5.00

5.10

5.20

5.30

5.40

5.50

6.00

6.10

6.20

Д

2.10

2.20

2.25

2.35

2.45

2.55

3.05

3.15

3.20

3.25

3.35

3.45

11 клас 500 м (дівч.) і 1000 м (хл.)

Х

4.20

4.30

4.40

4.50

5.00

5.10

5.20

5.30

5.40

5.50

6.00

6.10

Д

2.05

2.15

2.20

2.30

2.40

2.50

3.00

3.10

3.15

3.20

3.30

3.40

 

15

 

 

 

КОНТРОЛЬНІ НОРМАТИВИ З МОДУЛЯ (ТЕМИ): ЛЕГКА АТЛЕТИКА

   для учнів 5-11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів

 

   КОНТРОЛЬНИЙ НОРМАТИВ – ВИТРИВАЛІСТЬ: БІГ згідно класів, (ХВ.,СЕК)

КЛАС

Стать

РІВЕНЬ НА
ЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ (у балах)

12

11

10

9

8

7

6

5

4

3

2

1

5 клас

РіВНОМІРНИЙ БІГ  без урахуван-ня часу

Х

1100

1000

900

850

800

700

650

600

500

400

300

200

Д

1100

1000

900

850

800

700

600

500

400

300

200

100

6 клас  Рівномірний біг без урахування часу

Х

1300

1200

1100

1050

1000

900

800

700

600

500

400

300

Д

1100

1000

900

850

800

700

650

600

500

400

300

200

7 клас  Рівномірний біг 1000 м

Х

4.30

4.40

4.45

4.50

5.00

5.10

5.20

5.30

5.40

5.50

6.00

6.10

Д

5.00

5.10

5.15

5.20

5.30

5.40

5.50

6.00

6.10

6.20

6.30

6.40

8 клас  Рівномірний біг 1500 м (хл.) і 1000 м (дівч.)

Х

6.40

6.50

7.00

7.10

7.20

7.30

7.50

8.00

8.10

8.20

8.30

8.40

Д

5.10

5.20

5.25

5.30

5.40

5.50

6.00

6.10

6.20

6.30

6.40

6.50

9 клас  Рівномірний біг 1500 м (хл.) і 1000 м (дівч.)

Х

6.20

6.30

6.40

6.50

7.00

7.10

7.20

7.30

7.40

7.50

8.00

8.10

Д

5.10

5.20

5.25

5.30

5.40

5.55

6.10

6.20

6.30

6.40

6.50

7.00

10 клас

Рівномірний біг 1500 м

Х

6.10

6.20

6.35

6.50

7.00

7.10

7.20

7.30

7.40

7.50

8.00

8.10

Д

7.50

7.45

8.00

8.15

8.30

8.40

8.50

9.00

9.10

9.20

9.30

9.40

11 клас

Рівномірний біг 1500 м

Х

6.00

6.10

6.20

6.35

6.50

7.00

7.10

7.20

7.30

7.40

7.50

8.00

Д

7.30

7.40

7.50

8.10

8.20

8.30

8.40

8.50

9.00

9.10

9.20

9.30

     

 

 

 

 

16

   

        КОНТРОЛЬНИЙ НОРМАТИВ – СТРИБОК У ДОВЖИНУ з місця, (СМ)

КЛАС

Стать

РІВЕНЬ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ (у балах)

12

11

10

9

8

7

6

5

4

3

2

1

5 клас

Х

170

160

150

145

140

130

125

120

115

110

100

95

Д

145

140

130

125

120

118

115

110

105

100

95

85

6 клас

Х

175

170

160

155

150

140

135

130

125

120

115

110

Д

155

150

140

135

130

128

125

120

115

110

105

100

7 клас

Х

185

180

170

165

160

150

145

140

135

130

125

120

Д

165

160

150

145

140

135

133

130

125

120

115

110

8 клас

Х

190

185

180

175

170

160

155

150

145

140

135

130

Д

170

165

160

150

145

140

135

130

125

120

115

110

9 клас

 

Х

205

200

190

185

180

170

165

160

155

150

145

140

Д

185

170

160

155

150

145

140

135

130

125

120

115

10 клас

Х

220

215

213

 

210

208

205

 

200

195

190

180

Д

190

180

178

175

170

168

165

160

155

150

145

135

11 клас

 

Х

230

225

220

218

215

210

208

205

200

195

190

185

Д

185

180

178

175

170

160

155

150

145

140

135

130

 

 

        КОНТРОЛЬНИЙ НОРМАТИВ – СТРИБОК У ДОВЖИНУ з розбігу, (СМ)

КЛАС

Стать

РІВЕНЬ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ (у балах)

12

11

10

9

8

7

6

5

4

3

2

1

5 клас

Х

290

280

270

265

260

250

245

240

230

220

210

200

Д

250

240

230

225

220

210

205

200

190

180

170

160

6 клас

Х

310

300

290

285

280

270

265

260

250

240

230

220

Д

270

260

250

245

240

230

225

220

210

200

190

180

7 клас

Х

340

330

320

310

300

290

285

280

270

260

250

240

Д

290

280

270

265

260

250

245

240

230

220

210

200

8 клас

Х

370

360

350

330

320

310

305

300

290

280

270

260

Д

300

290

280

275

270

260

255

250

240

230

220

210

9 клас

 

Х

400

390

370

360

340

330

325

320

310

300

290

280

Д

310

300

290

280

270

260

255

250

240

230

220

210

10 клас

Х

420

410

400

390

380

370

365

360

350

340

330

320

Д

320

310

300

290

280

270

265

260

250

240

230

220

11 клас

 

Х

440

4
0

420

410

400

390

370

360

350

340

330

320

Д

320

310

300

280

270

260

255

250

240

230

220

210

 

17

 

            КОНТРОЛЬНІ НОРМАТИВИ З МОДУЛЯ (ТЕМИ): ЛЕГКА АТЛЕТИКА

   для учнів 5-11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів

 

КОНТРОЛЬНИЙ НОРМАТИВ – СТРИБОК У ВИСОТУ з розбігу

способом «ПЕРЕСТУПАННЯ», (СМ)

КЛАС

Стать

РІВЕНЬ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ (
балах)

12

11

10

9

8

7

6

5

4

3

2

1

5 клас

Х

95

90

85

83

80

75

73

70

65

60

55

50

Д

85

80

75

73

70

65

63

60

55

50

45

40

6 клас

Х

100

95

90

85

80

75

72

70

65

60

55

50

Д

90

85

80

75

70

65

62

60

55

50

45

40

7 клас

Х

105

100

95

93

90

85

82

80

75

70

65

60

Д

95

90

85

83

80

75

73

70

65

60

55

50

8 клас

Х

110

105

100

98

95

90

88

85

80

75

70

65

Д

100

95

90

88

85

80

78

75

70

65

60

55

9 клас

 

Х

120

115

110

105

100

95

93

90

85

80

75

70

Д

115

110

105

95

85

80

78

75

70

65

60

55

10 клас

Х

125

120

115

110

105

 

100

95

90

85

80

75

Д

110

100

95

90

85

 

 

80

75

70

65

60

11 клас

 

Х

130

125

120

115

110

105

100

95

90

85

80

75

Д

100

95

90

88

85

80

78

75

70

65

60

55

 

 

           КОНТРОЛЬНИЙ НОРМАТИВ – МЕТАННЯ ГРАНАТИ на дальність

                                             (хл.-700 гр., дівч.-500 гр.), (М)

КЛАС

Стать

РІВЕНЬ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ (у балах)

12

11

10

9

8

7

6

5

4

3

2

1

9 клас

Х

28

27

26

25

24

23

22

21

20

18

17

16

Д

18

17

16

15

14

13

12

11

10

8

7

6