Навчально – пізнавальна діяльність з пріоритетом
сенсорного розвитку та ЕМУ
Старша група
Тема: «Чарівна торбинка Святого Миколая»
Мета: продовжувати ознайомлювати дітей з числом 6 та цифрою 6; формувати уявлення про віднімання з групи предметів; ознайомити зі знаком « - «; вчити читати запис прикладів із цифр; закріплювати вміння використовувати знак «-« у розв’язанні прикладів, вміння складати число з частин; порівнювати предмети за висотою, довжиною, шириною; познайомити дітей з грошовою одиницею, вміти користуватися грошима; розвивати спостережливість, уяву, працьовитість; виховувати любов до занять з математики.
Матеріали: магнітна дошка, картки із цифрами від 1 до 6, знаки «+», «-«, «=», грошові одиниці, геометричні фігури.
План – схема
Питання до дітей:
- Яка пора року зображена на картині?
- Що біліє навколо?
- Який сніг на колір, на дотик?
- Що можна зліпити зі снігу?
Вихователь показує зображення різних частин доби, а діти кажуть коли це буває.
Порівняти годівнички за довжиною, шириною, висотою.
На які геометричні фігури схожі годівнички.
З неба падають сніжинки
на дерева, на будинки,
на майдани, на садки,
на ялинки, на дубки.
Закрутилися сніжинки,
як веселі комашинки,
наче зграї білих мух,
як м’який холодний пух.
Біле-біле все навколо,
ясне й чисте, як ніколи!
Мов пухнаста ковдра, ліг
скрізь на землю білий сніг.
І тупочуть ноженята
по блискучому сніжку.
Це ж у нас сьогодні свято
у дитячому садку!
Діти стають колоною і визначають, хто вищий, а хто нижчий.
Додавання та віднімання сніжинок.
Уміння користуватися грошима, уміння купувати подарунки для своєї родини.
Вихователь показує картинку, а діти викладають її за допомогою геометричних фігур.
- Що ми сьогодні бачили на картині?
- Що купували в магазині Святого Миколая?
- Що найбільше сподобалося на занятті?