У світі зростає зацікавленість проблемами довкілля і це позначилось також на ставленні споживачів до продуктів харчування. Покупці дедалі частіше звертають увагу на етикетки товарів, які купують. На них міститься багато інформації, а нерідко і спеціальні позначки — екологічне маркування. Вміючи їх прочитати, можна багато довідатись про сам продукт.
МЕТА: Зясувати що таке "екологічне маркування" та його значенням для суспільства. ознайомитися з знаками екологічного маркування споживчих товарів, навчитися їх розшифровувати та застосовувати набуті знання в житті. розвивати пізнавальний інтерес, спостережливість та бережливе ставлення до навколишнього середовища. виховування екологічно свідомої молоді та формування їх екологічної культури
Споживач продукції повинен легко зрозуміти сутність знака і легко його розпізнати; Графічний стиль знака повинен бути простим, а його розміщення на упаковці помітним покупцеві; Знаки повинні бути максимально стандартизованими і уніфікованими; Знаки можуть доповняться написами, в разі якщо це необхідно.
Суть цього знаку полягає в заклику не смітити, здавати використані вироби на повторну переробку і викидати їх у роздільні сміттєві баки для паперу, скла, пластику, ганчір’я тощо. Знак зустрічається з підписами "Keep your country tidy" ("Тримай свою країну в чистоті!"), або, наприклад, просто "Gracias" ("Дякуємо").
Оскільки споживачі зацікавлені в продукції високої якості, яка відповідає основним вимогам охорони здоров'я і безпеки, виробники розвинених країн змушені враховувати екологічнскій фактор. На сьогоднішній день у багатьох країнах світу знаки екологічного маркування присвоюються компетентними організаціями, які захищають права споживачів.