Навчання грамоти у першому класі

Про матеріал
Навчання грамоти у першому класі (Урок з розвитку критичного мислення) Бубнівська загальноосвітня школа I-III ст.
Перегляд файлу

 

 

 

 

Навчання грамоти у 1 класі

 

(Урок з розвитку критичного мислення)

 

 

 

 

 

 

 

Тема: Інтонаційне читання діалогічного тексту і розповідь казки «Котик і  Півник»

Мета: Повторити та закріпити вивчені букви, їх звукове значення ; вдосконалювати читацькі навички; вчити учнів читати  в особах; розвивати увагу, критичне  мислення, виховувати дружні відносини між товаришами.

Обладнання: набір казкових героїв , демонстраційний матеріал, індивідуальні  картки.

Хід уроку

І.Організаційний момент

 

Продзвенів і стих дзвінок

Починається урок

Всі за парти тихо всілись

І на мене подивилися

 

ІІ. Оголошення теми і мети уроку

 

  • Сьогодні на уроці нам потрібно навчитися уважно слухати і по прослуханому складати діалоги героїв. А читати ми будемо казку «Котик і Півник».

 

ІІІ .Узагальнення і систематизація знань. Умови проведення .Клас ділиться на дві команди відгадуючи загадки

 

1.Сторожем не служить                        2) Сидить дід у  кожусі

А всіх рано будить.(півник)                      На печі у бабусі

                                   Язичком вмивається

                                   Лапками втирається

                              Хто це? (  Котик).

  • Отже 1 команда «Півники»

ІІ команда «Котики»

Перше завдання:

Гра «Банани»

 

  • У конверті вам принесли звірі букви і просять вашої допомоги, скласти з цих літер різні слова :Р,А,Н,О,К ( РАНОК, КОРА, НОРА, РАК.)

Друге завдання:

Гра «Кошик ідей»

 

  • Читання казки вчителем
  • Бесіда – роздуми над прослуханим
  • Про кого ви прослухали казочку? Кого з героїв можна назвати ласкаво?Чому? Чи було вам страшно і коли? Чи подобається вам півник ?Чим?
  • Розігрування діалогів між командами «Котиків» і «Півників»

Третє завдання

Гра «Обличчя до обличчя» (робота в парах)

Учні повертаються один до одного і переказують зміст казки.

IV.Фізкульхвилинка

 

     «Будем знайомі»,. «Роби, як я»

 

Четверте завдання

 

Гра «Давайте сперечатися»

1.Котик був хоробрим? (Так)

2.Лисичка сама випустила Півника? (Ні )

 

П’яте завдання

 

«Вузлики» (Скласти прислів’я, шляхом переставлення букв у словах)

1)Ен  жаоде ситькра пудилю, а брідо ладі

2)отХ дямлю брадо жаба, йот і бісо єма

 

Шосте завдання

 

«Сердечко доброти» (Кожна група отримує сердечко і зафарбовує його лиш тоді коли пригадає свій добрий вчинок)

 

Сьоме завдання

 

«Паличка – виручалочка » (Уявіть ,що добра чарівниця подарувала вам чарівну паличку. Розкажіть за допомогою палички – виручалочки про свої добрі вчинки)

 

V.Підсумок уроку

Гра «Займи позицію» (на стіні в різних кінцях класу таблички зі словами «за» - «проти» - «це складне питання для мене»)

Кожна група по черзі обговорює проблемне питання «чи потрібно відкривати двері незнайомим людям?»

 

Домашнє завдання (Намалювати «дерево доброти».А на ньому стільки листочків , скільки на твою думку ти зробив добрих справ)

                                                                   

1

 

doc
Додано
15 квітня 2020
Переглядів
638
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку