Навчання грамоти у 1 класі
(Урок з розвитку критичного мислення)
Тема: Інтонаційне читання діалогічного тексту і розповідь казки «Котик і Півник»
Мета: Повторити та закріпити вивчені букви, їх звукове значення ; вдосконалювати читацькі навички; вчити учнів читати в особах; розвивати увагу, критичне мислення, виховувати дружні відносини між товаришами.
Обладнання: набір казкових героїв , демонстраційний матеріал, індивідуальні картки.
Хід уроку
І.Організаційний момент
Продзвенів і стих дзвінок
Починається урок
Всі за парти тихо всілись
І на мене подивилися
ІІ. Оголошення теми і мети уроку
ІІІ .Узагальнення і систематизація знань. Умови проведення .Клас ділиться на дві команди відгадуючи загадки
1.Сторожем не служить 2) Сидить дід у кожусі
А всіх рано будить.(півник) На печі у бабусі
Язичком вмивається
Лапками втирається
Хто це? ( Котик).
ІІ команда «Котики»
Перше завдання:
Гра «Банани»
Друге завдання:
Гра «Кошик ідей»
Третє завдання
Гра «Обличчя до обличчя» (робота в парах)
Учні повертаються один до одного і переказують зміст казки.
IV.Фізкульхвилинка
«Будем знайомі»,. «Роби, як я»
Четверте завдання
Гра «Давайте сперечатися»
1.Котик був хоробрим? (Так)
2.Лисичка сама випустила Півника? (Ні )
П’яте завдання
«Вузлики» (Скласти прислів’я, шляхом переставлення букв у словах)
1)Ен жаоде ситькра пудилю, а брідо ладі
2)отХ дямлю брадо жаба, йот і бісо єма
Шосте завдання
«Сердечко доброти» (Кожна група отримує сердечко і зафарбовує його лиш тоді коли пригадає свій добрий вчинок)
Сьоме завдання
«Паличка – виручалочка » (Уявіть ,що добра чарівниця подарувала вам чарівну паличку. Розкажіть за допомогою палички – виручалочки про свої добрі вчинки)
V.Підсумок уроку
Гра «Займи позицію» (на стіні в різних кінцях класу таблички зі словами «за» - «проти» - «це складне питання для мене»)
Кожна група по черзі обговорює проблемне питання «чи потрібно відкривати двері незнайомим людям?»
Домашнє завдання (Намалювати «дерево доброти».А на ньому стільки листочків , скільки на твою думку ти зробив добрих справ)
1