НАВЧАННЯ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ
І. Виберіть правильну відповідь:
1. Індивідуальна потенційна своєрідність задатків людини, завдяки яким вона може досягти значних успіхів у певній галузі діяльності називається:
а) талантом
б) геніальністю
в) обдарованістю
г) майстерністю
д) творчістю
Відповідь______
2. Дітей, у яких у ранньому віці виявляються здібності до виконання певних видів діяльності називають:
а) акселератами
б) ретардантами
в) геніальними
г) талановитими
д) обдарованими
Відповідь______
3. Здатність обдарованих дітей швидко засвоювати навчальний матеріал враховує:
а) дистанційне навчання
б) прискорене навчання
в) збагачене навчання
г) класно-урочне навчання
д) проблемно-розвиваюче навчання
Відповідь______
4. У роботі з класами, в яких навчаються діти з різними здібностями використовують:
а) особистісно-орієнтоване навчання
б) проблемно-розвиваюче навчання
в) прискорене навчання
г) збагачене навчання
д) індивідуальне навчання
Відповідь______
5. На певних сильних сторонах особистості акцентує увагу така модель навчання обдарованих дітей:
а) посилююча
б) коригуюча
в) компенсуюча
г) стимулююча
д) мотивуюча
Відповідь______
ІІ. Виберіть правильні відповіді:
1.У педагогіці виділяють такі типи обдарованості:
а) раціонально-мислительний
б) мислительно-художній
в) образно-художній
г) раціонально-образний
д) емоційно-почуттєвий
Відповіді____________
2. Обдаровані діти характеризуються:
а) порівняно високим розвитком мислення
б) тривалим запам’ятовуванням навчального матеріалу
в) розвинутими навичками самонавіювання
г) розвинутими навичками самоконтролю
д) високою працездатністю
Відповідь______
3. Взаємодія вчителя з обдарованими дітьми повинна базуватися з урахуванням таких психолого-педагогічних принципів:
а) формування взаємин на основі творчої співпраці
б) організація навчання на основі особистої зацікавленості учня
в) вільний вибір форм, напрямів, методів діяльності
г) вільний вибір навчального матеріалу
д) створення нового педагогічного середовища
Відповідь______
4. Робота з обдарованими дітьми вимагає:
а) імпульсивності
б) належної змістової наповненості занять
в) зорієнтованості на новизну інформації
г) зорієнтованості у попередньо засвоєний матеріал
д) акцентування уваги на цікавих життєвих історіях
Відповідь______
5. Форми роботи з обдарованими дітьми:
а) індивідуальна робота на уроці
б) групова робота на уроці
в) практикуми
г) екскурсії
д) факультативи
Відповідь______
6. Серед методів навчання обдарованих дітей мають переважати:
а) бесіди
б) самостійна робота
в) лекції
г) пошукова робота
д) дослідницька робота
Відповідь______
7. Контроль за навчанням обдарованих дітей повинен стимулювати:
а) повторення засвоєного матеріалу
б) поглиблене вивчення матеріалу
в) систематизацію та класифікацію навчального матеріалу
г) перенесення знань у нові ситуації
д) розвиток творчих елементів у навчанні
Відповідь______
8. Використовують такі форми навчання обдарованих дітей:
а) дистанційне
б) прискорене
в) збагачене
г) змішане
д) спеціальні класи для обдарованих дітей
Відповідь______
9. Навчання обдарованих дітей може передбачати їх розподіл на:
а) потоки
б) класи
в) сети
г) діади
д) бенди
Відповідь______
10. Існують такі моделі роботи з обдарованими дітьми:
а) послаблююча
б) посилююча
в) коригуюча
г) компенсуюча
д) акцентуюча
Відповідь______
КЛЮЧ
до тесту « НАВЧАННЯ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ»
І.
1. в
2. д
3. б
4. г
5. а
ІІ.