Навчання учнів поза школою. Як зробити дистанційне навчання ефективним.

Про матеріал
Обмін досвідом про організацію дистанційного навчання в умовах воєнного стану.
Перегляд файлу

Навчання учнів поза школою. Як зробити дистанційне навчання ефективним.

    Сьогодні я хочу розповісти вам про свій досвід організації дистанційного навчання в умовах карантину.

     Нова українська школа вчить нас швидко і гнучко реагувати на стрімкі, динамічні, а іноді й драматичні зміни в суспільстві. Так сталося 24 лютого 2024 року, коли ситуація в нашій країні змусила всіх учасників освітнього процесу перейти на дистанційне навчання. Вчителі, батьки та учні почали гортати нові сторінки навчання в умовах воєнного стану. Така форма навчання  можлива за умови узгодженої співпраці  трьох сторін учасників освітнього процесу – вчителя, батьків та учнів. Але провідна роль в такій роботі відводиться саме вчителеві.

 (Слайд №1)

     Дистанційна форма навчання має свої переваги над іншими формами навчання. Це і вища інформаційна доступність, і навчання з використанням різних додатків та інтернет ресурсів.

 (Слайд №2)

     Та все ж на перших кроках такого навчання учням потрібна була допомога, щоб адаптуватися до такої форми роботи. Тому в першу чергу я ознайомила батьків та дітей з інструкціями та рекомендаціями , які мали мету швидше налаштуватися на  нову форму навчання.

(Слайд №3)

    Перше  – батьки повинні були зрозуміти, що навчання під час воєнного стану триває. І вчителі і діти і батьки опинились в такій ситуації вперше, тому тільки співпраця та відповідальне ставлення можуть дати гарні результати. Завдання батьків полягало в створенні умов  кожній дитині в родині для ефективного навчання.

(Слайд №4)

     Друге – учні мали ознайомитись з правилами поводження під час дистанційного навчання.

 1 правило – будьте пунктуальні.

2 правило – приєднавшись до відео уроку включи камеру і вимкни мікрофон. 3 правило – відповідай тільки з дозволу учителя.

 4 правило – є питання – пиши в чат.

 5 правило – не відволікайся.

 6 правило – слухайте уважно.

7 правило – знайди місце, де тобі буде тихо і спокійно.

 8 правило – малювати на екрані заборонено.

9 правило – гарний і позитивний настрій – обов’язковий.

(Слайд №5)

    Найголовніший учасник дистанційного освітнього процесу – це вчитель. Моєю метою було створення оптимальних умов для онлайн навчання. Для початку ми створили групу у додатку-месенджері Zoom, де і учні і батьки мали змогу вільно спілкуватись, обмінюватись інформацією. Навчання проводилось згідно розкладу дзвінків у школі. В основному це були уроки  за колективним запрошенням. Учні могли заходити  на уроки з різних гаджетів – мобільного телефону, планшету, ноутбуку, комп’ютеру.

(Слайд №6)

Крім колективних онлайн уроків я також використовувала і відео онлайн уроки, які створювала  за програмою Movavi Video Editor Plus . Ця програма дає змогу включати до уроку малюнки, таблиці, відео. На певних єтапах відео уроку учні повинні були ставити на паузу, щоб виконати письмові завдання. Також ці уроки давали можливість проводити фізкультхвилинки, пальчикову гімнастику, зарядку для очей. Один з таких уроків математики я пропоную вам переглянути. Дякую за увагу.

(Слайд №7)

docx
Додано
7 листопада 2022
Переглядів
283
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку