Цей урок розроблено з метою ознайомлення дітей з поняттям "Числівник, як частина мови" ; для розвитку критичного мислення та ефективного розуміння, зацікавлення дітей за допомогою їх улюбленої гри, цеглинок та інших дидактичних ігор.
Навчаюся визначати слова, які називають числа. Поняття про «числівник».
Номер слайду 2
• Скільки на малюнку зображено кізочок?• А скільки козликів? Слова-відповіді запиши.• Що називають ці слова?• На яке питання відповідають?
Номер слайду 3
4 + 5 = 9-Діти, прочитайте математичний запис по різному.-Що об'єднує лічилку і математичний вираз?-Назвіть числа у виразі.-Назвіть числа в лічилці.-До якої групи належать слова «чотири», «п’ять»?-Давайте скажемо ці слова з питаннями. ( Скільки? Чотири…)-Спробуйте підібрати назву до нової частини мови ( вона буде походити від слова «число»).-Здогадались? Молодці!-Головним на нашому уроці буде «Числівник».
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Вправа 2 сторінка 31 Прочитай лічилку. Знайди в ній слова, що означаютькількість предметів.
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Самостійна робота. Два, зимова, п’ятірка, весна, перший, троє, десять, десятка. - Оберіть слова, які належать до числівників.- Запишіть їх, усно ставлячи питання до кожного слова. Потрібно було записувати слова: п'ятірка, десятка?Що позначають ці слова?Що означає слово «перший»? Потрібно його записувати?Що ще можуть позначати числівники?На яке питання можуть відповідати?
Гра «Плесни в долоні»Діти, послухайте вірш. Коли почуєте числівник, плесніть в долоньки. Мовив лис до лисеняти:-Подивися, біля хати. Дружно виструнчились в ряд. Сім пухнастих каченят. Походжають три індики. Шість курчаток невеликих. Он пішли два гусаки. До бабусі в буряки. Вдвох полічимо тепер ми, Скільки птиці тут… Пів ферми!