Навіщо потрібні префікси."Кафе "Мовник".

Про матеріал
Розробка інтегрованого уроку українська мова+ЯДС за підручником О.Іщенко,А.Іщенко.-Київ:ЛТД Літера,2018 р.
Перегляд файлу

 

 

 

                          Урок

           української мови

                 3 клас

     Тема:

          «Навіщо потрібні

                   префікси»

 

 

 

                                       Вчитель:      Тарасюк

                                               Світлана     Іванівна

                                                      06.12.2012р.

 

 

 

  Тема уроку: Навіщо потрібні префікси?

  Мета:

-         Навчальна: закріпити знання з теми «Будова сова», поняття префікс, вчити знаходити та визначати префікс у словах, дати поняття про словотворчу роль префіксів; збагачувати словниковий запас школярів; вчити доводити свою думку.

-         Розвивальна: розвивати спостережливість, уважність, старанність, фонетичний слух,фантазію.

-         Виховна: виховувати любов до рідної мови, пробуджувати інтерес до знань, навчання,почуття взаємодопомоги.

 Засоби навчання: індивідуальні картки, цеглинки LEGO,приезентація.

 Освітні галузі: мовно-літературна, соціальна.

 Тип уроку :  узагальнення і систематизації вивченого.

                                                    Перебіг уроку

І. Вступна частина. Організація класу.

ІІ.  Основна частина.

- Діти, сьогодні урок буде незвичайним,ми проведемо його у кафе.

-Кафе наше буде незвичайне,а «мовне».
Ми будемо коштувати  страви,що стосуються української мови.
Бо їжа потрібна не тільки для нашого шлунку,а й для розвитку нашого мозку.
І меню у нашому кафе буде незвичайним.

1. Актуалізація опорних знань.

  1.Словникова  робота.

     Дегустація,  мікс.

  2. Страва  «Мікс салат»

       *  Каліграфічна хвилинка.

   -Яка буква ?(П)

   -Який це звук?Чи є  йому у парний звук?

   3. Вправа «Будь уважний»

     Випишіть слова ,виправити помилку: памідор, посадив,пирішки,

  -Яке правило треба пригадати,щоб написати слово   ПИРІЖКИ :

   4.  Сенкан до слова - пиріжки

 

    5.  ГРА «Визнач частину мови» з LEGO цеглинками.

 

   Іменник                                  Дієслово                              Прикметник

 ІІ. Повідомлення теми і мети.
      Мотивація навчальної діяльності.

  1. Страва- «Дегустація»

 

-Які слова називають спільнокореневими?

-Доберіть спільнокореневі слова до слова «посадив»

- За допомогою якої частини слова утворилося слово посадив ?

- Що таке префікс ?

- Для чого використовують префікси ?

 

Сад, садочок, садівник,садовий.

 

-Сьогодні на уроці ви дізнаєтесь для чого  потрібні префікси у мовленні .

   ІІІ. Робота за темою уроку.

  1.  Страва –«На двох»-робота у парах та групах.

На кольорових картках записані завдання. Учні їх виконують, після чого об’єднуються за кольором і спільно перевіряють правильність виконання. Диференційовані завдання для самостійної роботи.

                                                     Картка №1

1.Утворіть  нові слів за допомогою префіксів.Виділити корінь та префікс.

За

При         нести         

Під

Ви

Роз

2.Складіть речення з одним зі слів.

                    

                                                Картка №2

 

  1. Прочитати текст.

                                                       Зима

У темному небі засвітилася  сила-силенна яскравих зірок. Гілки столітніх ялин полинули до хмар у морозяному повітрі передзахідного сонця. Сонячне проміння погладило пухнасті ялинки. А потім у кожну сніжинку поклало крихітний шматочок веселки.

  1. Виписати виділені  слова.

                3. Позначити у виписаних словах префікс.

               4. До слова   бігти    дібрати префікси(за-, по-,під-)  та  записати утворені

                  Слова.   

                  5.Перевірка  завдання.

   ІV.Закріплення нового матеріалу.

C:\Documents and Settings\User\Мои документы\Загрузки\2bджьжо.jpg  Страва-  «Десерт»
-Наше мовне кафе пропонує десерт у вигляді фірмової страви закладу.
- Це дуже смачна,вітамінна та корисна страва у мовному кафе,а яку,дізнаєтесь відгадавши загадку.
                                     Я в стаканчику,в рожці
                                      Смачне та ніжне
                                     Зроблено на молоці
                                     Дуже білосніжне
                                     В морозилках проживаю
                                     І на сонці зразу тану.(морозиво)

-На що воно схоже?
(на сніговичка)
- Якщо ми уявимо,що це сніговичок,то чого в нього не вистачає.
   (очей,ротика,носика,рук)
- Якщо в нього не вистачає рота,носа,очей,рук,то який він?

(безротий,безносий,безокий,безрукий).  
-Якщо ми домалюємо,тоді сніговичок
(розвеселиться,розсміється,роздивиться,розщедриться).

-Які префікси ми використали  у словах?

-Що ж таке префікс ?

 

 

 

V.Практична робота.

Намалювати сніговичка на прянику.

VI.Рефлексія.

Підсумок уроку.

все  с               -Ми  скуштували  всі страви і    можемо підвести підсумок перебування у кафе.
- Чи                         -  Чи сподобався вам  урок?
- Я                            - Які страви нашого меню вам сподобались?
- Чо                          
- Х                          -  Хто задоволений своє участю на уроці?
-                               -  Оцініть свій настрій на прикінці уроку.

лЕ

VII До                      VII. Домашнє завдання.

                                     Зошит,с.

 

 

 

 

Ми

 

 

docx
Додано
20 березня
Переглядів
53
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку