Джерела літератури - один їз важливіших факторів педагогічної діяльності. Тому необхідно обирати правильні джерела, які будуть змістовними та доцільним. Мі привели список найбільш підходячих джерел літератури для класних керівників
Список джерел, які стануть у нагоді класному керівнику
Найбільш розповсюдженні джерела літератури для класного керівника
1. Анастазі А.В. Психологічне тестування / А.В. Анастазі // – М.: Педагогіка. – 1982. – С. 114–119.
2. Басов Н.Ф. Социальный педагог: введение в профессию / Н.Ф. Басов // – М.: Академия. – 2006. – С. 8–22.
3. Бодалев А. А. Загальна психодіагностика / А. А. Бодалев, В. В. Столін // – М.: Изд-во МГУ. – 1988. – С. 10–39.
4. Бурлачук Л. Ф. Психодиагностика / Л. Ф. Бурлачук // – СПб.: Питер. – 2002. – С. 24–33.
5. Гайда В.К. Психологічне тестування: Навч. посіб. / В.К. Гайда, В.П. Захаров // – Л.: Вид-во ЛДУ. – 1982. – С. 13–18.
6. Голубев Н.К. Введение в диагностику воспитания / Н.К. Голубев // – М.: Наука. – 1999. – С. 10–20.
7. Гуленко В.В. Соционическая диагностика: метод интервью / В.В. Гуленко // Соционика, ментология и психология личности. – 2002. – № 2. – С. 17–27.
8. Дубровинa И.В. Научно-методические основы использования в школьной психологической службе конкретных психодиагностических методик / И.В. Дубровинa // – М.: Изд. АПН СССР. – 1988. – С. 28–47.
9. Капська А.Й. Актуальні проблеми соціально-педагогічної роботи: Навч. посіб. / А.Й. Капська // – К.: Наук. Світ. – 2001. – С. 30–73.
10. Карпенчук С.Г. Теорія і методика виховання: Навч. посіб. / С.Г. Карпенчук // – К.: Знання. – 1999. – С. 28–54.
11. Кулагин Б.В. Основы профессиональной психодиагностики / Б.В. Кулагин // – Л.: Медицина. – 1984. – 216 С.
12. Максимов В.Б. Педагогическая диагностика в школе / В.Б. Максимов // – М.: Наука. – 2002. – С. 32–53.
13. Моляко В. А. Психологические проблемы творческой деятельности / В. Моляко, Н. Литвинова, А. Коваленко // – К.: Знание. – 1990. – С. 65–81.
14. Немов Р.С. Психология. Кн. 3: Экспериментальная педагогическая психология и психодиагностика / Р.С. Немов // – М.: Просвещение: ВЛАДОС. – 1995. – С. 210–215.
15. Никитина Л. Е. Социальный педагог в школе / Л. Е. Никитина // – М.: Академический проект. – 2003. – С 33–41.
16. Овчарова Р.В. Справочная книга социального педагога / Р.В. Овчарова // – М.: Сфера. – 2001. – С. 306–321.
17. Подласый И. Педагогика / И. Подласый // – М.: Наука. – 2001. – С. 21–51.
18. Рибалка В. В. Психологія розвитку творчої особистості: Навч. посіб. / В. В. Рибалка // – К., ІЗМН. – 1996. – С. 135–142.
19. Рогов Е. И. Настольная книга практического психолога в образовании: Учебное пособие / Е. И. Рогов // – М.: ВЛАДОС. – 1995. – С. 25–47.
20. Сонин В. А. Психодиагностическое познание профессиональной деятельности: Учебн. пособие / В. А. Сонин // – СПб.: «Речь» . – 2004. – С. 54–81.
21. Сорочинська В.Є. Організація роботи соціального педагога: навч. посіб. для студ. вищ. навч. закладів / В.Є. Сорочинська // – К.: Кондор. – 2005. – С. 42.
22. Столін В. В. Практикум з психодіагностики: диференціальна психометрики / В. Столін, А. Шмельов // – М.: Изд–во МГУ. – 1984. – С. 9–17.
23. Шакурова М.В. Методика и технология работы социального педагога: учеб. пособ. для студ. высш. пед. учеб. Заведений / М.В. Шакурова // – М.: Академия. – 2002. – С. 34–69.
24. Шванцара Й. Діагностика психічного розвитку / Й. Шванцара // – Прага: медичне вид-во Авіценум. – 1978. – С. 16–18.
25. Книга: конспект лекцій з педагогіки [електронний ресурс]: http://ukrkniga.org.ua/ukrkniga-text/784/117/