8 липня о 18:00Вебінар: Проєктне навчання: розвиваємо логічне, критичне та креативне мислення школярів

Нестандартний урок: "Хто хоче стати відмінником?" (Морфологія)

Про матеріал
Метою нестандартного уроку на тему: "ХТО ХОЧЕ СТАТИ ВІДМІННИКОМ?" є повторити і закріпити знання учнів з теми: “Морфологія”; вдосконалити уміння і навички здійснити мовний аналіз, розвивати логічне мислення, увагу: виховувати інтерес до рідної мови.
Перегляд файлу

ТЕМА: ХТО ХОЧЕ СТАТИ ВІДМІННИКОМ?

МЕТА: повторити і закріпити знання учнів з теми: “Морфологія”; вдосконалити уміння і навички  здійснення мовного аналізу, розвивати логічне мислення,  увагу: виховувати інтерес до рідної мови.

ОБЛАДНАННЯ: екран, ноутбук, проектор, сигнальні картки.

ТИП УРОКУ: урок-гра.

ХІД УРОКУ.

І. ОРГАНІЗАЦІЯ КЛАСУ.

ІІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ.

  1.       Слово вчителя.

     Тема сьогоднішнього уроку “ХТО ХОЧЕ СТАТИ ВІДМІННИКОМ?”, мета – повторити і закріпити отримані знання з теми “Морфологія”, а проходити наш урок буде трохи незвично – у вигляді гри, трохи схожої на відоме вам телевізійне шоу: “Хто хоче стати мільйонером?”. Зараз я познайомлю вас з правилами і почнемо грати.

  1.       Правила гри.

Відбірковий  тур.

   Беруть участь всі учні.

    Оголошується завдання, у якому треба розташувати слова у певному порядку. Відповіді записуються на попередньо розданих листках. Той, хто виконає його, піднімає руку і здає свій листок. До наступного туру виходить автор першої правильної відповіді

Гральний  тур.

   Бере активну участь переможець відбіркового туру, а решта учасників показують свої варіанти відповідей за допомогою сигнальних карток

Учасник займає місце за столом навпроти ведучого, на екрані по черзі зявлятимуться 12 запитань з 4 варіантами відповідей, з яких йому треба обрати правильну.

  Кожен вдалий вибір приносить 1 бал. Якщо ж буде обраний неправильний варіант, то гравець вибуває, отримуючи стільки балів, на скільки питань відповів  Решту завдань буде розіграно між учасниками, які вибули з відбіркового туру, і які матимуть можливість отримати додаткові бали. Після оголошення питання, той, хто вже обрав варіант, піднімає руку і після дозволу відповідає. Зараховується лише правильний варіант.

     Під час того, як переможець відбіркового туру думає над запитаннями, інші гравці за допомогою сигнальних карток демонструють той варіант, який вони вважають за правильний. 

       Всі відповіді, обрані правильно, будуть записуватися і коштуватимуть 0.5 бала. Зараховуватимуться тільки ті відповіді, які будуть дані до остаточного вибору головного гравця. В кінці уроку я порахую зароблені кожним бали і виставлю оцінки.

      Далі знову проводитиметься відбірковий тур, а після нього гральний.

      Підказок у нашій грі, таких, як у телепередачі,  не буде, бо у школі за  них не додають балів, а швидше – навпаки.

ІІІ. ПРОВЕДЕННЯ ГРИ.

IV. ПІДВЕДЕННЯ ПІДСУМКІВ.

 V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ.

ЗАВДАННЯ НА ВІДБІРКОВІ ТУРИ

1. РОЗТАШУВАТИ ПОДАНІ СЛОВА В ТАКОМУ ПОРЯДКУ: 

     1) іменник;                                 а) чарівний;

     2) прикметник;                         б) звечора;

     3) прислівник;                           в) твій;

     4) займенник.                             г) юність.

 2. РОЗТАШУВАТИ ПОДАНІ СЛОВА В ТАКОМУ ПОРЯДКУ:

     1) дієслово;                                 а) читаючи;

     2) дієприкметник;                     б) прочитаний;

     3) дієприслівник;                      в) двадцять;

     4) числівник.                              г) читати.

3. РОЗТАШУВАТИ ПОДАНІ СЛОВА В ТАКОМУ ПОРЯДКУ:

     1) сполучник;                              а) у;

     2) прийменник;                          б) але;

     3) частка;                                     в) таки;

     4) вигук.                                       г) ой.

ЗАВДАННЯ НА ОСНОВНІ ТУРИ

1. ПРОДОВЖТЕ РЕЧЕННЯ: “ЧИСЛІВНИК – ЦЕ ЧАСТИНА МОВИ, ЯКА ВИРАЖАЄ…”.

А) …ДІЮ АБО СТАН І ВІДПОВІДАЄ НА ПИТАННЯ ЩО РОБИТЬ ПРЕДМЕТ? ЩО З НИМ РОБИТЬСЯ?

Б) …НАЗВУ ПРЕДМЕТА І ВІДПОВІДАЄ НА ПИТАННЯ ХТО? ЩО?

В) … ЧИСЛО, КІЛЬКІСТЬ ПРЕДМЕТІВ, ЇХ ПОРЯДОК ПРИ ЛІЧБІ Й ВІДПОВІДАЄ НА ПИТАННЯ СКІЛЬКИ? КОТРИЙ?

Г) …ОЗНАКУ ПРЕДМЕТА АБО ЙОГО НАЛЕЖНІСТЬ І ВІДПОВІДАЄ НА ПИТАННЯ ЯКИЙ? ЯКА? ЯКЕ? ЧИЙ? ЧИЯ? ЧИЄ? ЧИЇ?             

  2. З’ЯСУЙТЕ, У ЯКОМУ РЯДКУ ВСІ СЛОВА Є ЗАЙМЕННИКАМИ.

А) СІК, ДІМ, НІЧ, ЛІС, БІЛЬ.

Б) МІЙ, НАШ, ВАШ, СВІЙ, ТВІЙ.

В) ПІЧ, БАЦ, КУЩ, ДИМ, МІДЬ.

Г) ВІН, САМ, ЧИЙ, ВІК, ЧАЙ.

3. ВИЗНАЧТЕ, У ЯКОМУ РЯДКУ ВСІ ДІЄСЛОВА Є БЕЗОСОБОВИМИ.

А) ТАЛАНИЛО, НЕ СПИТЬСЯ, ПИСАЛИ, ПОХИЛИЛО, ХОЧЕТЬСЯ.

Б) СВІТАЄ, СУТЕНІЛО, ВЕЧОРІТИМЕ, ПОЩАСТИЛО, ЛИХОМАНИТИ.

В) ВКОЛОЛО, СВІТИТЬСЯ, ВИВЧИТЬСЯ, ДУМАЄ, ЗАБУВАЄ.

Г) МОРОЗИТЬ, ХОЛОДНІШАЛО, БІГАТИМЕ, ЗМОЛОТИ, ЩАСТИТИ.

  4. У ЯКОМУ РЯДКУ ПОДАНО ЛИШЕ ТІ ПРИСЛІВНИКИ, ВІД ЯКИХ НЕМОЖЛИВО УТВОРИТИ СТУПЕНІВ ПОРІВНЯННЯ?

А) ГЛУХО, БУЙНО, ЯСНО, ВЕСЕЛО, БАГАТО.

Б) ГОСТРО, ТЯЖКО, НИЗЬКО, СМІЛИВО, ХУТКО.

В) РІДКО, ПРУДКО, МАЛО, КОРОТКО, СОЛОДКО.

Г) ВІЧНО, НАГОЛО, ЗОСЛІПУ,  ЛЕДВЕ-ЛЕДВЕ, ПОРОЖНЬО.

  5. У ЯКОМУ РЯДКУ ВСІ СПОЛУЧНИКИ ПІДРЯДНІ.

А) І, ТА, ПРОТЕ, ОДНАК, А.

Б) ЗАТЕ, ЧИ…ЧИ, Й, ТОМУ ЩО, БО.

В) НЕЗВАЖАЮЧИ НА ТЕ ЩО, ОСКІЛЬКИ, ЧЕРЕЗ ТЕ ЩО. ТОМУ ЩО, ЩО.

Г) ПРОТЕ, АЛЕ, ТО…ТО, ЩОБ, Й.

6. У ЯКОМУ РЯДКУ ВСІ СЛОВА Є  ДІЄПРИКМЕТНИКАМИ ПАСИВНОГО СТАНУ.

А) ЗВАРЕНИЙ, ОСЯЯНИЙ, ПРОЙДЕНИЙ, СКАЗАНИЙ.

Б) ЗАЧИНЕНИЙ, ЛЕЖАЧИЙ, БІГАЮЧИЙ, ЗМІЦНЕНИЙ.

В) ПОЖОВКЛИЙ, НАПОВНЕНИЙ, ЗАХОВАНИЙ, ДУМАЮЧИЙ.

Г) ЗАЧИНЕНИЙ, ЗДОЛАНИЙ, НАДКОЛЕНИЙ, ПЕРЕДПЛАЧЕНИЙ.

 7. З’ЯСУЙТЕ, У ЯКОМУ РЯДКУ ВСІ ДІЄПРИСЛІВНИКИ МАЮТЬ НЕДОКОНАНИЙ ВИД.

А) ЛАМАЮЧИ, КЕРУЮЧИ, ТРИМАЮЧИ, ПОБАЧИВШИ.

Б) ЗДРИГАЮЧИСЬ, ВЗЯВШИ, ЗАПРОСИВШИ, ВІДДАЮЧИ.

В) ПРИГНАВШИ, ЗВЕЛІВШИ, ПРОХАЮЧИ, ТЯГНУЧИ.

Г) ВІТАЮЧИ, БАЖАЮЧИ, ПЛАЧУЧИ, ЗНАЮЧИ.

8. ВКАЖІТЬ, У ЯКОМУ РЯДКУ ВСІ СЛОВА З ЧАСТКОЮ НЕ ПИШУТЬСЯ ОКРЕМО.

А) НЕ⁄МІГ, НЕ⁄МАЄ, НЕ⁄ЩАСТЯ, НЕ⁄ЗЧУТИСЯ.

Б) НЕ⁄ВЕСЕЛИЙ, НЕ⁄МОВЛЯ, НЕ⁄МОВ, НЕ⁄МОЖНА.

В) НЕ⁄ТРЕБА, НЕ⁄ТОЙ, НЕ⁄ЧИТАЮЧИ, НЕ⁄КРИЧАВ.

Г) НЕ⁄ДБАЛИЙ, НЕ⁄АБИЯК, НЕ⁄ГАЙНО,  НЕ⁄ЗАБУДЬКО.

9. У ЯКОМУ РЯДКУ МОРФОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ВИДІЛЕНОГО СЛОВА ВИКОНАНО ПРАВИЛЬНО?

Любимо листопад, тому що він жовтневі син, а зимі брат.

А) ТОМУ ЩО – спол., підр., прич., простий.

Б) ТОМУ ЩО – спол., підр., умовний, складений.

В) ТОМУ ЩО – спол., підр., прич., складений.

Г) ТОМУ ЩО – прийм., похідн., вжито з Р. в.

10. ВИБЕРІТЬ РЯДОК, У ЯКОМУ ДОПУЩЕНО ПОМИЛКУ В ПРАВОПИСІ ВІДМІНКОВИХ ЗАКІНЧЕНЬ ПРИКМЕТНИКІВ.

А) КОРОТКОШИЙОГО, ВАСИЛЕВІМ, НИЦОМУ, ШИРОКОЛИЦИМ.

Б) ДОВГОВІЇМ, ІГОРЕВОМУ, БЕЗКРАЇХ, ПОРОЖНЬОМУ.

В) БЛІДОЛИЦОГО, ТВОРЧИМ, РОБОТЯЩОЮ, МИРНИМИ.

Г) МУЖНЬОМУ, НА ДОРОЖНІМ, ЗДОРОВИХ, СХІДНОЇ.

11. У ЯКОМУ РЯДКУ ВСІ ІМЕННИКИ ОЗНАЧАЮТЬ ЗБІРНІ ПОНЯТТЯ?

А) ДІТИ, ЛЮДИ, КОМАХИ, УЧНІ, ГІЛКИ.

Б) ДІТВОРА, ГІЛЛЯ, КОМАШНЯ, УЧНІВСТВО, ЛЮДСТВО.

В) ПЕДАГОГИ, РАДІСТЬ, ЛЮБОВ, ХАТИ, МОЛОДЬ.

Г) ЛИСТКИ, ПТАХИ, СРІБЛО, БДЖОЛИ, ШКОЛЯРІ.

  12. З’ЯСУЙТЕ, У ЯКОМУ РЯДКУ ВСІ ПОХІДНІ ПРИЙМЕННИКИ СКЛАДАЮТЬСЯ З ДВОХ СЛІВ.

А) ЗА⁄ВИНЯТКОМ, НЕ⁄ЗВАЖАЮЧИ⁄НА, З⁄МЕТОЮ, ЗГІДНО⁄З, НА⁄ВИПАДОК.

Б) НА⁄ЧОЛІ, В⁄НАПРЯМКУ, У⁄ВИГЛЯДІ, ПІД⁄ЧАС, З⁄ПОМІЖ.

В) ПОРУЧ⁄З, ВІДПОВІДНО⁄ДО, ЗА⁄РАДИ, В⁄СУПЕРЕЧ.

Г) НА⁄ВІДМІНУ⁄ВІД, У⁄ЗВ’ЯЗКУ⁄З, ОДНОЧАСНО⁄З, В⁄ІНТЕРЕСАХ, ЩО⁄ДО.

  1.              З’ЯСУЙТЕ, У ЯКОМУ РЯДКУ ВСІ СПОЛУЧНИКИ НАЛЕЖАТЬ ДО ОДНОГО РОЗРЯДУ ЗА БУДОВОЮ.

  А) ТОМУ ЩО, НЕЗВАЖАЮЧИ НА ТЕ ЩО,ДЛЯ   ТОГО ЩОБ, ЯК ТІЛЬКИ. 

  Б) КОЛИ Б, ЯКЩО, І, ЛЕДВЕ, ХОЧ.

В) ОСКІЛЬКИ, ВНАСЛІДОК ТОГО ЩО, ЯКЩО, БО,       АЛЕ.

Г) ПОКИ, ДОКИ, КОЛИ, ЛЕДВЕ, ЯКБИ

2. З’ЯСУЙТЕ, У ЯКОМУ РЯДКУ ВСІ СПОЛУЧНИКИ НАЛЕЖАТЬ ДО ОДНОГО РОЗРЯДУ ЗА БУДОВОЮ.

А) ТОМУ ЩО, НЕЗВАЖАЮЧИ НА ТЕ ЩО, ДЛЯ  ТОГО ЩОБ, ЯК ТІЛЬКИ.

Б) КОЛИ Б, ЯКЩО, І, ЛЕДВЕ,ХОЧ.

В) ОСКІЛЬКИ, ВНАСЛІДОК ТОГО ЩО, ЯКЩО, БО, АЛЕ.

Г) ПОКИ, ДОКИ, КОЛИ, ЛЕДВЕ, ЯКБИ.

  1.              У ЯКОМУ РЯДКУ ВСІ ПРИСЛІВНИКИ З ЧАСТКОЮ НЕ ЗАВЖДИ ПИШУТЬСЯ ОКРЕМО?

 А) НЕ⁄СТЯМНО, НЕ⁄ПОРУШНО, НЕ⁄САМОВИТО, НЕ⁄ВТЯМКИ, НЕ⁄ВГАМОВНО.

Б) НЕ⁄ВИГІДНО, НЕ⁄ВДАЛО, НЕ⁄РОЗУМНО, НЕ⁄ДАВНО, НЕ⁄МОЖНА.

В) НЕ⁄РУХЛИВО, НЕ⁄ДАРЕМНО, НЕ⁄ПОТРІБНО, НЕ⁄ГАРАЗД, НЕ⁄ГУСТО.

Г) НЕ⁄ВПИННО, НЕ⁄ЛАГІДНО, НЕ⁄КРАСИВО, НЕ⁄КУЛЬТУРНО, НЕ⁄ДОБРЕ.

5. У ЯКОМУ РЯДКУ МІСТЯТЬСЯ ДІЄСЛОВА ЛИШЕ НАКАЗОВОГО СПОСОБУ.

А) СМІЙСЯ, НАМАЛЮЙТЕ, ПИШІМО, ЗЕЛЕНІЄ.

Б) ПРОСІТЬ, ЗАБУДЬМО, ХАЙ ВІРИТЬ, БУДУ БОРОТИСЬ.

В) ПИШИ, ЗВАРІТЬ, ПОРАХУЙМО, ХАЙ СИДИТЬ.

Г) ВІДРІЖ, ЗУПИНІМОСЬ, ПОРАХУВАТИ, ПРИПИНИ.

6. ВКАЖІТЬ, У ЯКОМУ РЯДКУ ВСІ ЗАЙМЕННИКИ В НЕПРЯМИХ ВІДМІНКАХ МАЮТЬ ІНШУ ОСНОВУ, НІЖ У НАЗИВНОМУ ВІДМІНКУ ОДНИНИ.

А) ВЕСЬ, ВСЕ, ВСЯ, КОЖНИЙ, ЖОДНИЙ.

Б) МІЙ, САМИЙ, ІНШИЙ, ЧИЙ, АБИЧИЙ.

В) СКІЛЬКИ, ТОЙ, АБИЯКИЙ, ДЕЯКИЙ, КОТРИЙСЬ.

Г) Я, ТИ, ВІН, ВОНО, ВОНА

8. З’ЯСУЙТЕ, У ЯКОМУ РЯДКУ ВСІ ПОРЯДКОВІ ЧИСЛІВНИКИ ВЖИТО У ФОРМІ МІСЦЕВОГО ВІДМІНКА.

А) ПЕРШОМУ, ДРУГОМУ, ТРЕТЬОМУ, ЧЕТВЕРТОМУ.

Б) ПЕРШОГО, ДРУГОГО, ТРЕТЬОГО, ЧЕТВЕРТОГО.

В) ПЕРШИМ, ДРУГИМ, ТРЕТІМ, ЧЕТВЕРТИМ.

Г) НА ПЕРШОМУ, НА ДРУГОМУ, НА ТРЕТЬОМУ, НА ЧЕТВЕРТОМУ.

  9. У ЯКОМУ РЯДКУ ВСІ ЧИСЛІВНИКИ МАЮТЬ ГРАМАТИЧНЕ ЗНАЧЕННЯ РОДУ?

А) ТРИДЦЯТЬ, БАГАТО, ОДНА П’ЯТА, ДВОЄ, ДВА.

Б) КІЛЬКАНАДЦЯТЬ, ШІСТЬ, ДЕВ’ЯТЬ, ДЕСЯТОК, ОДНА ДРУГА.

В) ОДНЕ, ДВІ, ОБИДВІ, СТО ДВАДЦЯТИЙ, ДРУГИЙ.

Г) СЕМЕРО, ШОСТИЙ, ТРОЄ, П’ЯТНАДЦЯТЬ, ОДИН.

 11. ВИЗНАЧТЕ, У ЯКОМУ РЯДКУ ВСІ ІМЕННИКИ НАЛЕЖАТЬ ДО ІV ВІДМІНИ.

А) ВНУЧА, КУРЧА, ОРЛЯ, ІМ’Я, ПЛЕМ’Я.

Б) КРУЧА, ПУЩА, ПЛОЩА, ДОЛЯ, СИРОТИНА.

В) ГРЕБЛЯ, ГРУША, УЗБІЧЧЯ, ПОДВІР’Я, ЧЕРЕШНЯ.

Г) ГІЛЛЯ, ЛИСТЯ. ДОЩ, СТЕЖКА, ЗНАННЯ.

12. У ЯКОМУ РЯДКУ МОРФОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ВИДІЛЕНОГО СЛОВА ВИКОНАНО ПРАВИЛЬНО?         СВЯТЕЄ СЛОВО – МАТИ.

А) МАТИ – ім., мати, вл. н, істота., ж. р., І в., тв. гр., З. в., одн., присудок.

Б) МАТИ – ім., мати, заг. н., конкр., істота, ж. р, ІІІ в., Н. в., одн., присудок.

В) МАТИ – ім., мати, заг. н., неіст., сп. р., Н. в., одн., додаток.

Г) МАТИ – ім., мати, заг. н., неістота, ІІІ в., З. в., одн., підмет.

  1.ВКАЖІТЬ, У ЯКОМУ РЯДКУ ВСІ СЛОВА Є ІМЕННИКАМИ.

  А) РУХ, БІГАТИ, ЧИТАТИ, ЗАВДАННЯ,      РАДІСТЬ.

  Б) ЗВЕРТАННЯ, СИНЯВА, СМІЛИВІСТЬ,        РАДІСТЬ, ЧИТАННЯ.

 В) ДІЯ, МОЛОДИЙ, ПРИРОДА, ЖИТТЯ,      РУХАТИСЯ.

Г) ЗМАГАННЯ, ДОРОГА, ВІДДІЛ,       ВІДДІЛЯТИ.

2.У ЯКОМУ РЯДКУ ДО СКЛАДУ ВСІХ СЛОВОСПОЛУЧЕНЬ ВХОДЯТЬ ЯКІСНІ ПРИКМЕТНИКИ?

  А) ШИРОКИЙ СТЕП, ДАЛЕКА ДОРОГА,  ДОРОГА ЛЮДИНА, ГАРНИЙ ВЧИНОК.

  Б) ЛІТНІЙ ДЕНЬ, ВЕЧІРНІ СУТІНКИ, МОРСЬКИЙ ВОКЗАЛ, МОЛОЧНА КАША.

  В) ДЕННЕ СВІТЛО, ГІРСЬКИЙ РАЙОН, ВОЛОСЬКИЙ ГОРІХ, ЯСНИЙ ДЕНЬ.

  Г) СЕРДИТИЙ ХЛОПЕЦЬ, ВЕСЕЛА ДІВЧИНА,  ЗИМОВИЙ РАНОК, ВИШНЕВИЙ САДОК.

3. У ЯКОМУ РЯДКУ ВСІ ІМЕННИКИ НАЛЕЖАТЬ ДО НАЗВ НЕІСТОТ?

  А) ПТАХ, ЛИСТЯ, ДЕРЕВА, ВІТЕР, ТОВАРИШ.

  Б) КНИГА, ХАТА, НІЖ, ОДЯГ, ОСІНЬ.

  В) ДОЩ, НЕБО, ЯГОДИ, БАТЬКО, МАТИ.

  Г) ЯБЛУКА, ГРУШІ, СЛИВИ, ВИШНІ,     САДІВНИК.   

4.ВКАЖІТЬ,  У ЯКОМУ РЯДКУ В  ПРИКМЕТНИКАХ ПРИ УТВОРЕННІ ВИЩОГО СТУПЕНЯ ПОРІВНЯННЯ ЗМІНЮЮТЬСЯ ПРИГОЛОСНІ.

  А) ЛЕГКИЙ, БОЯЗКИЙ, СЛИЗЬКИЙ, КОВЗКИЙ,    РІЗНИЙ.

  Б) ДОВГИЙ, СТОРОЖОВИЙ, В’ЯЗКИЙ,       КАВКАЗЬКИЙ, ТУГИЙ.

  В) ДОРОГИЙ, БЛИЗЬКИЙ, НИЗЬКИЙ, ДУЖИЙ,       ВУЗЬКИЙ.

  Г) ВОЛОГИЙ, ВАЖКИЙ, ГРУЗЬКИЙ, ВАГОМИЙ,     СТАРЕЗНИЙ.

  5. У ЯКОМУ РЯДКУ ВСІ ЧИСЛІВНИКИ Є КІЛЬКІСНИМИ?

    А) ПЕРШИЙ, ТРЕТІЙ, П’ЯТИЙ, СЬОМИЙ,        ДЕВ’ЯТИЙ.

   Б) ДЕСЯТЬ, ВІСІМСОТ, ТИСЯЧА, СОРОК       ОДИН, СТО ДВАДЦЯТЬ.

   В) ОДИНАДЦЯТИЙ, ТРИНАДЦЯТИЙ,     П’ЯТНАДЦЯТИЙ, СІМНАДЦЯТИЙ,      ДЕВ’ЯТНАДЦЯТИЙ.

  Г) ДВОХСОТИЙ, ТРЬОХСОТИЙ,       ТРЬОХТИСЯЧНИЙ, П’ЯТИМІЛЬЯРДНИЙ,       ЧОТИРЬОХСОТИЙ.

   6. У ЯКОМУ РЯДКУ ВСІ ЗАЙМЕННИКИ ВІДМІНЮЮТЬСЯ ЯК ПРИКМЕТНИКИ?

  А) ЩО, АБИЯКИЙ, МІЙ, БУДЬ-ЩО, ВІН.

  Б) НАШ, ТВІЙ, Я, СЕБЕ, ЦЕЙ.

  В) ВОНА, СКІЛЬКИ, ХТОСЬ, СВІЙ, ВСЯКИЙ.

  Г) ІНШИЙ, ТАКИЙ, ТВІЙ, ДЕЯКИЙ, КОТРИЙ.

7. У ЯКОМУ РЯДКУ ВСІ ДІЄСЛОВА МИНУЛОГО ЧАСУ ДОКОНАНОГО ВИДУ.

  А) ХВИЛЮЮТЬСЯ, РОЗКЛАВ, СЛУХАЄШ,  НЕСУТЬ, ЗАХИЩАЮ.

  Б) ОБМЕРЕЖИМО, ЗАГОРИТЬСЯ, НАВІЯВ,  БОРЕТЬСЯ, ГОРИТЬ.

  В) ЗАВАНТАЖИВ, ШУКАЄШ, РАДІЄШ,  ЗМОРИТЬСЯ, ТЯГТИ.

  Г) ЗАЛИЛО, ЗБУДУВАВ, ПРОЧИТАВ, ЗРОЗУМІВ, ДОПИСАЛИ

8. ВИБЕРІТЬ РЯДОК ІЗ ДІЄПРИКМЕТНИКАМИ НЕДОКОНАНОГО ВИДУ.

  А) СУМУЮЧИЙ, КУПЛЕНИЙ, ПОСИНІЛИЙ, ПРОСІЯНИЙ, ПОЗОЛОЧЕНИЙ.

  Б) РУЙНУЮЧИЙ, ЗБУДОВАНИЙ, ЛЮБЛЯЧИЙ, ПЕЧЕНИЙ, ЗМОЛОЧЕНИЙ.

  В) ТЕРТИЙ, ЧИТАЮЧИЙ, НІЯКОВІЮЧИЙ,  ШИТИЙ, ВІДПОВІДАЮЧИЙ.

  Г)ЛЕЖАЧИЙ, СИДЯЧИЙ, ЧИТАНИЙ, МИТИЙ,  ЗНАЙДЕНИЙ.

9. У ЯКОМУ РЯДКУ ВСІ СЛОВА З ЧАСТКОЮ НЕ  ПИШУТЬСЯ ОКРЕМО?

 

  А) НЕ⁄ПРИСІДАЮЧИ, НЕ⁄ХВИЛЮЮЧИСЬ, НЕ⁄ВОЛЯЧИ, НЕ⁄ДООЦІНЮЮЧИ.

  Б) НЕ⁄ЗЛІЗАЮЧИ,  НЕ⁄ТОРКАЮЧИСЬ,  НЕ⁄ЗРОЗУМІВШИ, НЕ⁄ХТУЮЧИ.

  В) НЕ⁄ПІЗНАВШИ, НЕ⁄ЗУПИНЯЮЧИСЬ, НЕ⁄ДОЧИТАВШИ, НЕ⁄ЗДУЖАВШИ.

  Г) НЕ⁄ЧЕКАЮЧИ, НЕ⁄ГАЮЧИ, НЕ⁄ПОХИТНУВШИСЬ, НЕ⁄ВІДДЯЧИВШИ.

  10. ВКАЖІТЬ, У ЯКОМУ РЯДКУ ВСІ СЛОВА – ВИГУКИ.

  А) О, ОЙ, АЛЛО, ВИБАЧТЕ, МАЙЖЕ.

  Б) ФЕ, ДО ПОБАЧЕННЯ, ВЙО, ВЙОКАТИ, УХ.

  В) ХІ-ХІ, ГАЙДА, НУМО, ДАВАЙ, ФУ.

  Г) ЕХ, ОХ, ГОВ, ЗДРАСТУЙТЕ, ВИБАЧТЕ.

  11. НА ЯКІ ГРУПИ ПОДІЛЯЮТЬ ПІДРЯДНІ СПОЛУЧНИКИ?

  А) ПРИЧИНОВІ, ЧАСОВІ, УМОВНІ, МЕТИ,   ЄДНАЛЬНІ.

  Б) ЧАСОВІ, УМОВНІ, МЕТИ, ПОРІВНЯЛЬНІ,   РОЗДІЛОВІ.

  В) ПРИЧИНОВІ, ЧАСОВІ, УМОВНІ,МЕТИ,  ДОПУСТОВІ, ПОРІВНЯЛЬНІ, З’ЯСУВАЛЬНІ.

  Г) ЧАСОВІ, УМОВНІ, ПРИЧИНОВІ, ЄДНАЛЬНІ,  ДОПУСТОВІ, З’ЯСУВАЛЬНІ

12. У ЯКОМУ РЯДКУ ВСІ СЛОВА НАПИСАНО ПРАВИЛЬНО?

А) КОЛИ-НЕ-КОЛИ, НІКОЛИ, НЕ СТЯМНО, НЕ ТОЙ, НЕВНСНЛО.

Б) НЕЩОДАВНО, НЕНАЧЕБТО, НЕРІДКО, НЕЗАБАРОМ, НЕ ВІДПОВІДАЮЧИ.

В) НЕНАРОКОМ, НЕЗВОЛІКАЮЧИ, НІЯК, НЕМОВБИТО, НЕ ДО ЛАДУ.

Г) НЕЛЕГКО, ДЕ НЕ ДЕ, НЕ ЧЕКАЮЧИ, НЕВПИННО, НЕЗВАЖАЮЧИ НА.

 

Кількість набраних очок

Отриманий бал

   17-18

12

15-16

11

13-14

10

1-12

9

9-10

8

7-8

7

5-6

6

4

5

3

4

2

3

1

2

 

docx
Додано
19 березня 2019
Переглядів
295
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку