Психолого – педагогічна характеристика дитини з особливими освітніми потребами за 20 /20 н.р.
ПІБ
Дата народження
______________ відвідує інклюзивну групу _______________________________________________________ з 01.10.202 року .
Хлопчик активний, рухливий. ________________ має середній рівень сформованості загальної моторики: має труднощі із виконанням фізичних вправ на заняттях з фізкультури, відмічаються порушення планування та координації рухів грубої моторики. Для виконання складніших вправ потребує допомоги.
Зорове сприймання в межах вікової норми. На заняттях сприймає інструкції вихователя тільки після додаткового індивідуального роз’яснення у спрощеній формі або потребує наочності та моделювання. Загальна увага до виконання завдань недостатньо стійка.
Розуміння усного мовлення суттєво знижене. _______________ здатний виконувати прості, знайомі йому побутові інструкції. Групові інструкції та завдання не виконує, потребує індивідуального роз’яснення та спрощення інструкцій. Хлопчик має порушення звуковимови, знижений лексичний запас, порушення граматичної будови слова.
Присутні порушення складової структури слова, переставляння складів, пропуски звуків, лексичний запас бідний. Дитина здебільшого говорить фразами з 2-х слів, недає відповіді на поставленні питання. Під час виконання завдань мовленнєва активність нижча за довільну, може відмовлятися від виконання завдань.
У дитини відмічаються часті зміни настрою, інфантильність, нестабільність емоційної та вольової сфери. Ігрові уподобання не відповідають віку дитини. Хлопчик прагне спілкування з однолітками, але йому складно підтримувати темп гри та утримувати в пам’яті правила. До активних ігор долучається із задоволенням.
____________________ складно дотримуватись правил поведінки на занятті: може вставати і займатися іншими справами, гратися іграшками.
З дітками та дорослими підтримує переважно невербальний контакт, самостійно долучається лише до активних ігор.